• Quizlet Cookclub!


    Hallo. Wie? Ja, jij daar! Ben jij een keukenliefhebber?
    Wil je jouw favoriete recepten delen,
    meedelen als die ene taart gelukt is die je samen met je beste vriendin gemaakt hebt,
    navragen wat je de volgende keer beter kunt doen aan de toch iets te zoete cake,
    misschien veel spullen in huis hebben, maar niet weten wat je allemaal kan bakken?
    Dan is dit topic jouw nieuwe paradijs! Welkom, kookliefhebber!

    Regels
    Huisregels van Quizlet.nl
    Heb respect voor elkaar.
    Geef usernaamwijzing door.
    Bronvermelding is verplicht!
    Link naar story


    Quizlet Cookclubbers.
    Aldea Gail
    Dylazing Sylvie
    Yeoubi Erieka
    phoeni Floor
    Howland Fren

    SPECS J.
    Fisher Andrea
    Fennec Carmen
    Scandal Erica
    Baudelaire Margot

    AineAurora Nina
    Avandra Nana
    Kile Xanthe
    JBarakat Sarita
    Locksley Sofie

    Aisslin Roselinde
    Maxilena Ilona
    Mmonroe Emmie
    Maleficia Kimberly
    Gigil Sterre

    Neminis Eva
    Seppia J.
    Furiosa Nikki
    Ravager Sanne
    Animagi Lizor

    Tokugawa Sam
    Baneful Anne
    HeyViolet ] Naomi
    Lillymon Kim
    Thlayli Alicia

    Arianne Lotte
    Mette_Sprookjes Mette
    Prim Sterre
















    Meals
    Breakfast.
    Second Breakfast.
    Elevenses
    Brunch
    Lunch
    Tea
    Dinner
    Supper
    Dessert
    Drinks

    [ bericht aangepast op 27 mei 2015 - 0:52 ]


    -

    Dit is echt mijn ding ((: Mag ik erbij?


    Miep

    Fennec schreef:
    (...)
    1x aan die bananenpannenkoeken gedaan, het was smerig.

    Mij trekt het ook niet echt... wat wel echt lekker is, is gewone pannenkoeken, met plakjes banaan, bolletje (of twee :3) vanille ijs en warme chocolade saus, maar dat zullen de meesten wel weten I guess ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wat jammer, hé. Nu nodigt het voor mij ook niet echt meer uit om ze te proberen haha. Losse banaan vind ik helaas niet lekker, het moet bij mij echt ergens doorheen zitten, maar juist omdat ik hoorde dat die pannenkoekjes absoluut niet naar banaan smaakten wilde ik het eens proberen. :)


    She's imperfect but she tries

    Ik heb zonet dit gemaakt en het is echt zo ontzettend lekker en makkelijk te maken :9~



    Klik voor recept


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valkyries schreef:
    (...)
    Mij trekt het ook niet echt... wat wel echt lekker is, is gewone pannenkoeken, met plakjes banaan, bolletje (of twee :3) vanille ijs en warme chocolade saus, maar dat zullen de meesten wel weten I guess ^_^

    Nomnom!
    Maar iemand nog een leuk cake-recept? Mijn vriend is morgen jarig. Heb vanillesuiker, ei, cacoa, zelfs custard en alles. alleen geen melk op dit moment.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Weet iemand toevallig waar je van die Amerikaanse "cup" dingen kan kopen? Ik kom die namelijk bij erg veel recepten tegen. Ik weet dat ergens in het topic zo'n maattabel ding er voor staat, maar daar staat lang niet alles in wat ik ben tegengekomen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Havilliard schreef:
    Weet iemand toevallig waar je van die Amerikaanse "cup" dingen kan kopen? Ik kom die namelijk bij erg veel recepten tegen. Ik weet dat ergens in het topic zo'n maattabel ding er voor staat, maar daar staat lang niet alles in wat ik ben tegengekomen :')

    Eh... ik denk dat je ook gewoon een beker kunt gebruiken, doe ik ook altijd xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Eh... ik denk dat je ook gewoon een beker kunt gebruiken, doe ik ook altijd xD


    Kan, maar soms heb je cups en bijvoorbeeld een eetlepel/theelepel en dan klopt de verhouding niet als je een random beker gebruikt :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oehh mag ik erbij?
    Toevallig had ik net het plan om vrijdag een appeltaart te maken van appels uit onze appelboom :)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik kom ook weer binnenvallen met een vraagje: zijn er misschien mensen die lekkere tosti-recepten willen delen die ik absoluut moet proberen? Ik ben echt een tosti-fanaat, dus ik zou graag wat gaan experimenteren. :-)

    Havilliard schreef:
    Weet iemand toevallig waar je van die Amerikaanse "cup" dingen kan kopen? Ik kom die namelijk bij erg veel recepten tegen. Ik weet dat ergens in het topic zo'n maattabel ding er voor staat, maar daar staat lang niet alles in wat ik ben tegengekomen :')
    Ik dacht dat ze bij de AH van die maatschepjes hadden, bedoel je zoiets? :)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik kom ook weer binnenvallen met een vraagje: zijn er misschien mensen die lekkere tosti-recepten willen delen die ik absoluut moet proberen? Ik ben echt een tosti-fanaat, dus ik zou graag wat gaan experimenteren. :-)

    (...)Ik dacht dat ze bij de AH van die maatschepjes hadden, bedoel je zoiets? :)

    Tosti's!
    Ik hou van de simpele tosti's met ham en kaas en een beetje curry ketchup :3

    Verder heb je zoveel varianten, al ben ik niet zo'n uitprobeersel met tosti's/ croques.
    Jah, ik doe er nog wel eens een spiegelei bij, maar verder ben ik nogal 'saai' :'D

    Morgen ga ik wel lekker m'n verse aardbeien dopen in gesmolten witte chocolade waarna ze de koelkast invliegen voor het dessert 's avonds! It's sooo yummie!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mag ik erbij?


    Spinning around, I'm weightless.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Tosti's!
    Ik hou van de simpele tosti's met ham en kaas en een beetje curry ketchup :3

    Verder heb je zoveel varianten, al ben ik niet zo'n uitprobeersel met tosti's/ croques.
    Jah, ik doe er nog wel eens een spiegelei bij, maar verder ben ik nogal 'saai' :'D

    Morgen ga ik wel lekker m'n verse aardbeien dopen in gesmolten witte chocolade waarna ze de koelkast invliegen voor het dessert 's avonds! It's sooo yummie!
    Iets spannenders dan wat vleeswaren, kaas en wat sambal of een sausje doe ik inderdaad ook niet, maar dat wil ik nu dus juist eens gaan proberen. Wat eten betreft ben ik enkel echt een mietje. :-)

    Was je dessert lekker geworden? :)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Die brownies hierboven zijn een absolute marteling om naar te kijken, zo rond etenstijd haha. Die wil ik zeker een keertje proberen! :)

    Zitten hier mensen die wel eens bananenpannenkoekjes maken? Ik wil het graag eens proberen met in plaats van stroop wat blauwe bessen door het beslag, maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen eigenlijk.


    Banaanpannekoekjes. Ik vond de ei nogal overheersend als ik eerlijk mag zijn. Niet lekker. En het rook naar kots tijdens het bakken haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bananenpannenkoek.....Niet lekker ;s Ik heb het ooit geprobeerd. Het recept was simpel:
    1 Banaan
    2 Eieren
    Roeien en bakken in kokonut olie ofzoiets. Ik heb gewoon boter gebruikt die speciaal is voor koekjes enzo, sinds die geen zout heeft en het smaak niet wegneemt bij pannenkoeken.
    Ik heb eentje dus gefrituurd en het smaakte meer naar ei dan banaan. Dus deed beetje melk, cinnamon, suiker en vanille in. Net zoals je bij een normale pannenkoek zal doen. Zelfs zo smaakte het allesbehalve heerlijk. Dus geen aanrader dus, sorry xd.


    -