• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 26 mei 2015 - 18:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb er absoluut geen zin in dat je komt, maar het nu nog afzeggen kan echt niet.

    Laptop, het zou fijn zijn als je er niet een kwartier over doet om een document van één bladzijde te openen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    What the fuck, Twitch?! Waarom zou je geen 18+ games meer mogen streamen? Zeg maar doei tegen MK-X en The Witcher 3...

    Ik kan wel huilen als ik kijk naar wat ik nog allemaal moet doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celaena schreef:
    Ik kan wel huilen als ik kijk naar wat ik nog allemaal moet doen.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil niet zeventig woorden omschrijven en dan leren met buikpijn... Ik ga maar eens vragen of ik morgen ziek thuis mag blijven.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Veel water drinken is het probleem niet, het zijn de miljoenen wc-tripjes die je daarna moet maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    "Oh, wat lees je?"
    "Macrostructures. An interdisciplinary study of global structures in discourse, interaction and cognition."

    Linguists. Pfsh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Owee ik heb het helemaal verpest!
    Ik haat me zelf echt op dot soort momenten


    Don't trust anyone . . .

    Oehh, zo blij met mijn nieuwe spulletjes. *O*


    Caution first, always.

    Honger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Celaena schreef:
    Ik kan wel huilen als ik kijk naar wat ik nog allemaal moet doen.


    kindness is never a burden.

    Het ene moment lig ik te slapen en het andere moment heb ik een snor en baard van kneedgum.
    Note to myself: nooit mijn bakje met gummen in de buurt laten van mijn familie. (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Trots op mezelf over hoe ik deze dag gehandeld heb. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil niet zoals een vriend van mij zijn, die na 3 jaar nog zijn ex wil. Ik wil de kans nemen samen met jou, voordat ik er spijt van krijg en mezelf af blijf vragen 'how it could have been'. Cuz it gonna get me someday.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2015 - 19:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.