• Bad boys love good girls



    5 jongens hebben ervoor gekozen om bij een geheime dienst te gaan.
    Een geheime dienst die niet zo inzit met een mensen leven.
    Ze worden naar een school gestuurd met elk 1 naam in hun gedachten.
    De 5 jongens kregen elk een naam van een meisje op deze school.
    Deze meiden zijn de uitverkoren.
    1 doel: Deze meiden ontvoeren en pijn doen.



    Ik zal het een beetje beter uitleggen,

    Er zijn dus 5 jongens en 5 meisjes.
    De jongens hebben zelf gekozen op bij de geheimde dienst te gaan.
    Ze moeten als opdracht naar een school gaan en zich voordoen als normale leerlingen.
    Elk hebben ze een naam van een meisje gekregen.
    Deze meisjes zijn vanaf hun geboorte gekozen om te sterven op hun 17de als ze niet sterk genoeg zijn.
    De jongens moeten eerst de meisjes hun vertrouwen winnen en daarna ontvoeren en doen afzien.
    De meiden zullen van niks weten. (Ook de mensen die de meisjes spelen niet)



    Rollen:

    De Meisjes

    - Lynn Felicia Alvarez - Mirin
    - Maria Luna Gaskarth - Khronos
    - Jessa 'Jess' Caitlyn Wilkinson - Hecuba
    - Eléonore Elisabeth Danver - MeganKM
    - Mia Elizabeth Mendes - Medi


    De Jongens

    - Benjamin ‘Ben’ Malvarma - xBooBear
    - Adam William Holmes - medi
    - Blake Elliot Murrey- onism
    - Rafael 'Raf' Santiago - DiVaio
    - gereserveerd

    Extra rollen:

    -
    -
    ...


    Invullijstje

    Volledige naam •
    Leeftijd (meisjes niet onder de 17 jaar)•
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Waarom is hij begonnen bij de geheime dienst (Enkel voor de Jongens) •
    Extra's •


    Regels

    • alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+ mag maar hou het netjes
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch


    (Er staat een foutje in de titel, de titel is 'Bad boys love good girls'

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 20:50 ]

    Meisje plz c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Tuurlijk!

    Ik wil ook wel een meisje.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Danku

    Doe maar een jongen


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mirin schreef:
    Ik wil ook wel een meisje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lynn Felicia Alvarez



    Volledige naam • Lynn Felicia Alvarez
    Leeftijd Lynn is zeventien jaar oud.
    Innerlijk •
    Lynn is een spontaan meisje die absoluut niet op haar mond is gevallen. Veel mensen bestempelen haar dan ook met het woord 'brutaal'. Zelf vind ze dit nogal overdreven en ziet ze zichzelf liever als bijdehand. Een discussie gaat ze dan ook nooit uit de weg en hardop haar ongelijk toegeven is ook iets wat ze nooit zal doen. Ze is daarom ook erg koppig. Dit staat mensen vaak tegen waardoor ze regelmatig in een verhitte situatie terecht komt. In grote groepen is Lynn nooit verlegen en in 'the spotlights' staan vind ze ook geen probleem. Lynn is een intelligent meisje en gaat zonder al te veel moeite door de schooljaren heen. Ze heeft vast vriendinnengroepje waar ze graag leuke dingen mee doet. Ze is erg zelfzeker en hierdoor kan ze soms wat arrogant overkomen.
    Uiterlijk •
    Aspen Mansfield
    Lynn is met haar slanke lichaam en haar lange blonde haren een knap meisje om te zien. Ze is 1.65 lang en daarmee niet een van de kleinste, maar ook zeker niet een van de langste meisjes. Ze heeft grote, sprekende, blauwe ogen die ze graag accentueert met mascara en eyeliner. Haar haren draagt ze soms gekruld, maar van zichzelf zijn ze stijl. Ze heeft volle lippen waar ze erg trots op is. Toen ze nog klein was is ze van haar fiets gevallen en ze heeft hier een litteken op haar knie aan over gehouden. Haar kledingstijl is simpel. Het liefste draagt ze ripped jeans met een strakke crop top. Lynn heeft een navelpiercing en op haar enkel een kleine tatoeage
    Extra's •
    -

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 16:53 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mag ik meisje en jongen?
    Zijn nog geen jongens, dus dacht ik help je, als er opeens heel veel vraag is naar jongens, blijf ik bij alleen meisje, maar mocht dat niet zo zijn, dan wil ik wel allebei.

    Als dat kan


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Volledige naam Mia Elizabeth Mendes
    Leeftijd (meisjes niet onder de 17 jaar)• 17 jaar
    Innerlijk Mia is een meisje die erg onzeker is en vaak zichzelf in een dal blijft praten. Echter heeft ze altijd de kracht om er weer uit te komen. Ze doet zich altijd voor als vrolijk en sociaal, maar vanbinnen vertrouwt ze iedereen heel moeilijk en zit ze op het randje van depressie. Ze gelooft niet in echte liefde. Dit komt door haar vader die het gezin heeft verlaten toen zij 12 was. Nu is ze enigskind en leeft samen met een alcoholistishe moeder. Op haar veertiende heeft ze een tijdje aan de drugs gezeten en werd ze misbruikt door haar gymleraar. Hierdoor is ze erg oo zichzelf, walgt ze van mannen en sluit iedereen buiten. Vrienden heeft ze dan ook niet. Uiteraard is ze niet alleen maar zielig, ze heeft een passie voor zingen, mode en tekenen. Dit doet ze dan ook vaak in haar vrije tijd. Ze probeert zich altijd goed te kleden, dan vooral sportief, maar meer de kant van chique. Elke vrijdag avond treedt ze op in een kroeg. Tijdens haar optreden vergeet ze eventjes wat haar allemaal is overkomen en voelt ze zich even helemaal haarzelf en tevreden. Daarnaast werkt ze veel naast haar school. Als bijbaantje werkt ze in een restaurant. Hierdoor is ze erg beleefd geworden en behandelt ze vooral vrouwen met respect. Met mannen heeft ze dus veel meer moeite en houdt ze dan ook liever op afstand.
    Uiterlijk




    Mia heeft heel lang donkerbruin haar, iets waar ze trots en zuinig op is. Ze is 1.78 en heel dun. Volgens vele te mager en veel mensen vinden dan ook dat ze moet aankomen. Dit doet ze echter niet en is druk in de weer met sport. Aangezien haar moeder er zelden is, heeft ze ook haar eigen voedsel patronen en doet ze wat ze zelf wil. Verder heeft ze grote bambi- bruine ogen. Ze heeft een litteken op haar linker heup, omdat haar moeder haar daar met een fles heeft geslagen.
    Mia draagt meestal all stars of kleurrijke nikes, maar ze is ook met regelmaat op hakken te vinden. Jurkjes en rokjes vindt ze leuk, maar in broeken voelt ze zich net iets comfortabeler en dit zal ze dan ook sneller dragen. Ze is fan van kleding en heeft dan ook een uitgebreide kledingkast.
    Extra's Rond haar 14e zat ze regelmatig aan de drugs, hierdoor is ze ook zo dun geworden.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 10:33 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Boy please!
    Okay, dit is echt het laatste RPG waaraan ik mee doe, zo veel leuke RPG's...

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 23:00 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    mag ik als het kan een meisje? (anders een jongen)


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Medi schreef:
    Mag ik meisje en jongen?
    Zijn nog geen jongens, dus dacht ik help je, als er opeens heel veel vraag is naar jongens, blijf ik bij alleen meisje, maar mocht dat niet zo zijn, dan wil ik wel allebei.

    Als dat kan


    Super! Dankjewel

    Onism schreef:
    mag ik als het kan een meisje? (anders een jongen)


    Liefst een jongen sorry

    Volledige naam Adam William Holmes
    Leeftijd (meisjes niet onder de 17 jaar) 22 jaar
    Innerlijk Adam is opgegroeid zonder ouders en dit heeft voor de nodige drama gezorgd in zijn jeugd. Adam is het typische voorbeeld van een rebelse en onuitstaanbare tiener. Winkelruitjes intikken, jatten en mensen beroven was zijn vaste bezigheid. Na de komst van zijn dochtertje is hij verandert. Ineens kent hij liefde en vriendelijkheid. Hij is open en staat voor echte vrienden klaar. Ook is hij een charmeur en weet wat hij moet zeggen of doen. Toch zit die harde kern er nog goed in en kent hij amper medelijden. Hij denkt dat hij uit de beste overweging handelt en staat dan ook vaak achter zijn keuzes. Hij is zelfverzekerd en kan daardoor soms arrogant overkomen. Ware liefde heeft hij nog nooit gevoeld, dus hij betwijfeld of dat bestaat. Adam is extreem sportief en ziet de sportschool vaker dan zijn eigen huis. Toch heeft hij nog tijd om voor zijn hond te zorgen, die samen met zijn dochter de enige liefde in zijn leven is. Adam heeft niet veel, maar geniet desondanks volop van het leven. Hij is een optimist en voor vrienden soms ook een onuitstaanbare klier. Hoewel hij tweeëntwintig is kan hij zich nog als een tiener gedragen.
    Diep vanbinnen heeft Adam nog altijd verdriet over het feit dat hij zonder familie is opgegroeid en heeft hij altijd nog een gevoel van eenzaamheid in zich, ook al weet hij dit te verbergen. Als hij zich even eenzaam voelt belt hij zijn dochter of gaat sporten.
    Uiterlijk



    Dylan Bruce
    Adam is lang, namelijk 1,90 en heel erg gespierd. Verder heeft hij fel blauwe ogen en blond/ donkerblond haar. Meestal heeft hij een klein baardje staan, maar die scheert hij ook zo nu en dan. Adam zit vaak in de sportschool, daardoor is hij zo gespierd. Meestal loopt Adam in een spijkerbroek, shirt en leren jack, maar hij heeft een liefde voor pakken. Dit koopt hij dan ook als hij veel geld verdient heeft. Dat is een rare hobby van hem.
    Waarom is hij begonnen bij de geheime dienst (Enkel voor de Jongens) Adam is in een weeshuis opgegroeid, zijn ouders heeft hij nooit gekend. Hierdoor is hij opgegroeid zonder geld, zonder liefde en zonder een zekere toekomst. De geheime dienst klonk hem goed in de oren en was ver weg van Italië. Hierdoor kon hij opnieuw beginnen en een leven beginnen, dit leek hem wel een mooie start en een goede kans.
    Extra's Adam heeft op zijn achttiende per ongeluk een dochtertje gekregen, maar omdat hij is verhuist ziet hij haar zelden. Desondanks houdt hij heel veel van haar, met de moeder daar in tegen heeft hij geen contact meer.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 11:02 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Mijne zijn klaar(:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 11:02 ]


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling