• Bad boys love good girls



    5 jongens hebben ervoor gekozen om bij een geheime dienst te gaan.
    Een geheime dienst die niet zo inzit met een mensen leven.
    Ze worden naar een school gestuurd met elk 1 naam in hun gedachten.
    De 5 jongens kregen elk een naam van een meisje op deze school.
    Deze meiden zijn de uitverkoren.
    1 doel: Deze meiden ontvoeren en pijn doen.



    Ik zal het een beetje beter uitleggen,

    Er zijn dus 5 jongens en 5 meisjes.
    De jongens hebben zelf gekozen op bij de geheimde dienst te gaan.
    Ze moeten als opdracht naar een school gaan en zich voordoen als normale leerlingen.
    Elk hebben ze een naam van een meisje gekregen.
    Deze meisjes zijn vanaf hun geboorte gekozen om te sterven op hun 17de als ze niet sterk genoeg zijn.
    De jongens moeten eerst de meisjes hun vertrouwen winnen en daarna ontvoeren en doen afzien.
    De meiden zullen van niks weten. (Ook de mensen die de meisjes spelen niet)



    Rollen:

    De Meisjes

    - Lynn Felicia Alvarez - Mirin
    - Maria Luna Gaskarth - Khronos
    - Jessa 'Jess' Caitlyn Wilkinson - Hecuba
    - Eléonore Elisabeth Danver - MeganKM
    - Mia Elizabeth Mendes - Medi


    De Jongens

    - Benjamin ‘Ben’ Malvarma - xBooBear
    - Adam William Holmes - medi
    - Blake Elliot Murrey- onism
    - Rafael 'Raf' Santiago - DiVaio
    - gereserveerd

    Extra rollen:

    -
    -
    ...


    Invullijstje

    Volledige naam •
    Leeftijd (meisjes niet onder de 17 jaar)•
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Waarom is hij begonnen bij de geheime dienst (Enkel voor de Jongens) •
    Extra's •


    Regels

    • alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+ mag maar hou het netjes
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch


    (Er staat een foutje in de titel, de titel is 'Bad boys love good girls'

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 20:50 ]

    DiVaio schreef:
    Ik heb er nu al zin in *O*


    Ik ook ^-^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Alexander Jack Halvord



    Leeftijd (meisjes niet onder de 17 jaar)•
    Alexander is 18 jaar oud.

    Innerlijk •
    Alex is eigenlijk een lieve jongen die gemakkelijk manipuleerbaar is. Daardoor dat hij bij de geheime dienst is gegaan. Ze hebben hem gemanipuleerd. Hij ziet alleen het goeie in mensen, het slechte vergeet hij. Alex is een meeloper. Hij is goed in omgang en weet altijd wel wat te zeggen. Vroeger was hij een echte softy maar sinds hij bij die geheime dienst werkt is hij veel harder geworden. Medelijden kent hij niet echt meer snel. Op avontuurlijk vlak is hij helemaal geen softy. In tegendeel, hij vind het leuk om sportieve en avontuurlijke dingen te doen. En is helemaal niet bang! Hij is trouwens voor bijna niets bang. Hij voelt zich snel thuis. En dat is ook snel te merken.Hij neemt het wel altijd op voor zijn vrienden. Als je iets doet naar zijn goede vrienden dan doe je iets naar hem.. Zijn vrienden weten ook wel hoe ze hem moeten aanpakken. Alex is goedgelovig dus je kan hem echt snel iets wijsmaken. Hij gelooft soms de domste dingen.

    Uiterlijk •
    Alex heeft donkerbruine haren die hij meestal vooraan wat recht zet. Alexander zal niet snel buitenkomen als zijn haar niet goed ligt. Zijn haar is het belangrijkste aan z'n lichaam voor hem dan. Wat raar is aangezien hij al een paar jaar dezelfde haarstijl heeft. Zijn ogen hebben een groenachtige kleur. Hij is wat breed gebouwt maar ook niet overdreven veel. Hij heeft een tijdje gewerkt aan een sixpack die hij nu heeft maar meer niet. Het is niet dat hij elke dag in de sportschool zit.

    Waarom is hij begonnen bij de geheime dienst (Enkel voor de Jongens) •
    Alex had een paar 'foute' vrienden die bij de geheime dienst werkten. Ze hadden hem verteld dat het goed verdient en dat het goed was. Wat ze daar allemaal doen is helemaal niet doen. Maar Alex gelooft nog steeds dat wat hij doet, goed is. Soms denkt hij wel eens aan stoppen maar hij blijft verder doen.



    (Nog niet af)

    Wanneer gaan we beginnen?


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Vanavond of zondag :)

    Waarom dan niet morgen? Hahaha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Of vanmiddag? Heb het wel heeeel druk dit weekend. Ik zeg het alvast


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:
    Of vanmiddag? Heb het wel heeeel druk dit weekend. Ik zeg het alvast


    Dit, hahaha, maar komt wel goed hoop ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik een vrouwelijke extra rol? Ik maak wel gewoon een vriendin (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik maak mijn rol even af, sorry had het druk met school en verslagen maken voor mijn opleiding ):


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Boneta schreef:
    Waarom dan niet morgen? Hahaha


    Omdat ik morgen heel de dag naar Brussel ben :)

    Medi schreef:
    Of vanmiddag? Heb het wel heeeel druk dit weekend. Ik zeg het alvast


    Sorry had school

    Copterus schreef:
    Mag ik een vrouwelijke extra rol? Ik maak wel gewoon een vriendin (:


    Super!

    Onism schreef:
    Ik maak mijn rol even af, sorry had het druk met school en verslagen maken voor mijn opleiding ):


    Geen probleem!

    DiVaio > Boneta


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    SKYLAR 'SKY' LUNA COOPER


    "Don't you ever dare to make the mistake
    – to think that I'm innocent."

    "Shit happens
    – usually the shit you don't want to happen."

    "Being awesome is hard
    – but someone has got to do it."


    NAAM
          Skylar • scholier • Nederlands | Skai lar
          Luna • maan • Latijn | Loe naa
          Cooper • container • Angel Saksisch |

          • Sky

          Het liefst wordt Skylar aangesproken met haar gewone naam of Sky. Haar tweede naam heeft ze gekregen van haar oma, die ook Luna heette.


    LEEFTIJD
                Momenteel is Skyler 18 jaar oud.

    INNERLIJK
          Ze is echt een sociaal dier en vindt alleen zijn drie keer niks, het liefst zit ze dan ook op zo druk mogelijke plekken met veel leven om zich heen. Het liefst dan ook een feestje, gezien ze een echte party-animal is. Ze feest graag en is ook niet vies van sigaretten en alcohol. Vooral niet van het laatste genotsmiddel.
          Qua omgang is ze eigenlijk heel makkelijk, ze doet niet erg moeilijk en zeuren en gezeik doet ze niet aan. Als je haar irriteert zal ze je dat wel laten weten maar voor de rest is ze een ontzettend leuk persoon om mee om te gaan, tenzij ze chagrijnig is.
          Erg koppig kan ze ook zijn, en er is geen mogelijkheid dat je een idee uit haar hoofd krijgt eenmaal het gesetteld is, neem dan ook vooral niet de moeite het uit haar hoofd te praten, de kans dat ze zal zwichten is 0.0.
          Skylar is totaal geen huilebalk, ze heeft een keer gehuild in haar hele leven. Zelfs het tegenovergestelde, als ze gekwetst is sluit ze zich af en wilt ze er niet over praten, ook omdat ze niet graag wilt dat mensen haar helpen en denken dat ze zwak is.
          Skylar kan ook enorm hyper actief zijn. Meestal doet ze, als ze in een hyper-actieve bui is dan ook de meest roekeloze en dan ook best wel domme dingen. Zo is ze een keer in een dronken bui het dak van haar huis opgeklommen, gelukkig kwam ze er heelhuids weer van af maar Skylar is soms best een gevaar voor zichzelf als ze niet oppast. Voor de rest is ze heel grappig om mee om te gaan als het op haar wildheid aankomt.
          Ze is ook verschrikkelijk roekeloos en impulsief, dat omdat ze het liefst eerst doet en dan pas denkt wanneer het meestal al te laat is. Niet dat ze dat erg vindt, immers houdt ze wel van een beetje spanning en avontuur en ze zoekt een beetje gevaarlijke situaties dan het liefst ook heel graag op. Dit kan soms best wel dom zijn en ze heeft dan ook al vaak genoeg straf gehad of is nagebleven, niet dat ze het de volgende keer dan niet doet.
          Naast dat ze graag met jongens omgaat, weet ze ook wat flirten is, niet eens zo zeer met bij bedoelingen, ze vindt het gewoon leuk om ze te plagen en een beetje uit te dagen. Meestal reageren jongens ook op haar geflirt omdat ze zeker een leuk meisje is om mee om te gaan. Daarbij is ze best charmant, qua woorden en daden, hoewel ze wel de elegantie heeft van een ezel, gezien ze verschrikkelijk onhandig kan zijn.
          Zoals eerder gezegd is Skylar erg onhandig, wat deels komt door haar eerst doen dan denken instelling. Ze is vooral onhandig qua fysieke dingen, wat wil zeggen, tegen dingen aanlopen, vallen, dingen laten vallen, struikelen etc. ze kan hier wel bijna altijd om lachen maar heel praktisch is het natuurlijk niet.
          Haar roekeloosheid maakt Skylar ook een zeer moedig en dapper persoon. Zo zou ze zonder een greintje angst van een toren springen of iets anders wat stalen zenuwen vereist.
          Als er iemand een grote mond heeft, dan is zij het wel. Ze heeft altijd wel een sacrastische opmerking klaar liggen of commentaar, ze is dus zeer ad rem. Persoonlijk vindt ze het iets goeds, je kan namelijk niet over haar heen walsen, je maakt haar niet klein, ze is sterk genieg om haar mannetje te staan. Echter vinden, vooral oudere mensen, het nog wel eens irritant altijd een weerwoord te ontvangen.


    UITERLIJK [FC: India Eisley]
          Ze heeft een lengte van 1.67 en is hierdoor niet bijzonder lang maar wel zeker de gemiddelde lengte van een vrouw. Skylar zal dan ook niet snel klagen over haar lengte.
          Haar huid en ogen contrasteren een beetje met haar – haar. Zo is haar huid bleek tot olijfkleurig en zijn haar ogen een beetje groen-blauw. Echter is haar – haar donkerbruin, komt ongeveer tot halverwege haar rug en heeft een soort wilde slag erin. Meestal draagt ze haar gewoon los, hoewel ze het ook nog wel eens vastbindt in een vlecht, staart of dot.
          Ze is een beetje een zandloper met de verhoudingen 82 cm- 60 cm- 84 cm. Bijzonder mager is ze niet, maar vooral door het sporten dat ze doet is ze wel getraind en heeft hierdoor een strak figuur met wel redelijk volle rondingen bij de billen en borst.
          De ogen van Skylar zijn, als eerder genoemd, een gemengd soort blauw-groen en hebben een beetje een amandelvorm. Meestal ziet ze er een beetje vermoeid uit, dit is ze echter niet, maar ze heeft gewoon een soort randjes onder haar ogen zitten, die snel voor wallen worden aangezien, gelukkig kijkt ze – meestal – altijd vrolijk uit haar ogen en vermindert ze het effect een beetje. Erg blij is ze hier niet mee. Haar neus is vrij smal, rond en loopt aan het einde uit in een wip, haar lippen zijn hoekig gevormd en zijn redelijk roze van kleur van nature. Wanneer ze lacht verschijnen er kuiltjes in haar wangen en bollen haar konen een beetje op. Ze zijn nogal aan de grote kant en geven haar een beetje een kinderlijk uiterlijk. Haar hoofd heeft een beetje een hart-achtige vorm.
          Skyler loopt het meest rond in strakke kleding, wat neigt naar net iets tè uitdagend, niet dat ze zich daaraan stoort. Vaak zijn dit (strakke) t-shirtjes met een diep hals, rokjes en anders strakke jurkjes. Vaak draagt ze hieronder dan hakken hoewel ze haar kledingstijl soms ook helemaal overhoop gooit en dan rondloopt in Vans met een broek, een wijde houthakkers blouse en een beanie.
          Skylar heeft een extra gaatje in haar oor naast haar oorbellen en een navelpiercing. Een heel kleine tattoo achter haar oor in de vorm van een muzieknoot heeft ze ook, maar die verbergt ze een beetje gezien ze hier een beetje spijt van heeft. Gelukkig heeft ze lang haar om het te verbergen. Aan make–up doet Skylar niet zo, ze houdt het liever neutraal.


    EXTRA
          Relaties:
          Likes: Flamingo's, ananas, koffie, jasmijn thee, jongens, alcohol, sigaretten, feestjes en pizza.
          Dislikes: Ruzie, ochtenden, katers, zeikers, spinnen, stress en school.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 18:33 ]


    I just caught the wave in your eyes