• Bad boys love good girls



    5 jongens hebben ervoor gekozen om bij een geheime dienst te gaan.
    Een geheime dienst die niet zo inzit met een mensen leven.
    Ze worden naar een school gestuurd met elk 1 naam in hun gedachten.
    De 5 jongens kregen elk een naam van een meisje op deze school.
    Deze meiden zijn de uitverkoren.
    1 doel: Deze meiden ontvoeren en pijn doen.



    Ik zal het een beetje beter uitleggen,

    Er zijn dus 5 jongens en 5 meisjes.
    De jongens hebben zelf gekozen op bij de geheimde dienst te gaan.
    Ze moeten als opdracht naar een school gaan en zich voordoen als normale leerlingen.
    Elk hebben ze een naam van een meisje gekregen.
    Deze meisjes zijn vanaf hun geboorte gekozen om te sterven op hun 17de als ze niet sterk genoeg zijn.
    De jongens moeten eerst de meisjes hun vertrouwen winnen en daarna ontvoeren en doen afzien.
    De meiden zullen van niks weten. (Ook de mensen die de meisjes spelen niet)



    Rollen:

    De Meisjes

    - Lynn Felicia Alvarez - Mirin
    - Maria Luna Gaskarth - Khronos
    - Jessa 'Jess' Caitlyn Wilkinson - Hecuba
    - Eléonore Elisabeth Danver - MeganKM
    - Mia Elizabeth Mendes - Medi


    De Jongens

    - Benjamin ‘Ben’ Malvarma - xBooBear
    - Adam William Holmes - medi
    - Blake Elliot Murrey- onism
    - Rafael 'Raf' Santiago - DiVaio
    - gereserveerd

    Extra rollen:

    -
    -
    ...


    Invullijstje

    Volledige naam •
    Leeftijd (meisjes niet onder de 17 jaar)•
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Waarom is hij begonnen bij de geheime dienst (Enkel voor de Jongens) •
    Extra's •


    Regels

    • alleen aanmelden als je zeker weet dat je blijft reageren.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • 16+ mag maar hou het netjes
    • Geen Mary Sue's of Gary Stu's.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • Wees realistisch


    (Er staat een foutje in de titel, de titel is 'Bad boys love good girls'

    [ bericht aangepast op 12 juni 2015 - 20:50 ]

    Ik ben voor Cara delevigne :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    yeh, she pretty c:

    Dus bij deze fc ik Cara en maak ik de rol c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hahahah nvm :D

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 18:54 ]

    Misschien wil divaio wel nog een jongen. Maar jij zou vanavod ecen kijken of hij tijd heeft en het dan doorgeven


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling




    Volledige naam •
          Jessa 'Jess' Caitlyn Wilkinson
    Leeftijd •
          Jessa is achttien jaar.
    Innerlijk •
          Vrolijk • Jessa is een vrolijke stuiterbal die altijd zal proberen iedereen blij te maken. Het lijkt wel alsof ze een onuitputtelijke bron van energie heeft. 's Avonds gaat ze nog lang door, waarop ze de volgende ochtend meer dan eens een gewoon humeur heeft. Toch kan ze ook serieus zijn, als ze je goed kent en weet dat je haar nodig hebt, zal ze alles loslaten waar ze mee bezig is en er voor je zijn.
          Zelfverzekerd • Jessa is niet bang om dingen te doen waardoor ze in het middelpunt van de aandacht staat, of zichzelf voor gek te zetten. Hierdoor zal je nog wel eens in gekke situaties terecht komen, zo heeft ze een keer spontaan meegelopen met een modeshow en is ze gaan skydiven met een broer van een vriendin.
          Flapuit • Als het om flauwe grapjes gaat, dingen over haar persoonlijk en over seks etc., is Jess niet bang om mensen veel te vertellen. Ze weet best wanneer ze moet ophouden, maar ze zal zich niet schamen voor wat ze te vertellen heeft. Als het gaat over andere mensen zal ze echter nooit roddelen of iets, dit is vroeger veel bij haar gebeurd en dat wil ze niet voor anderen, hoe vervelend ze je ook vindt.
          Slordig • Als je ergens spullen ziet slingeren, is het waarschijnlijk van Jessa. Is er iemand te laat of heeft er iemand een dubbele afspraak gepland staan, dan is het waarschijnlijk Jessa. Doordat ze altijd overal mee bezig is en iedereen blij wil maken, heeft Jess een ontzettende moeite met "nee" zeggen, en zal ze het vaak ontzettend druk hebben.
          Uitgesproken • Jessa heeft een duidelijke mening, en die zal ze niet proberen te verbergen. Ze is vaak liever eerlijk dan lief, maar weet wanneer ze haar mond moet houden om een ander te sparen.
          Eigenwijs/Koppig • Jess is ontzettend eigenwijs, en als er iets in haar hoofd zit moet ze het doen ook. Je zou haar een soort van naïef kunnen noemen, het soort naïef dat elke kans met beide handen aanpakt, ook als dit misschien niet het aller verstandigste is. Natuurlijk denkt ze overal wel over na, maar als er geen rationele argumenten zijn om iets niet te doen, zal ze het gewoon proberen.
          Nieuwsgierig • Nieuwe dingen ontdekken, is wat Jessa het allerleukste vindt. Nieuwe plekken, nieuw eten, nieuwe mensen, nieuwe geheimen. Jess houdt er ontzettend veel van om dingen uitproberen en heeft een lange lijst met 'firsts' die ze nog wil hebben.
          Flirterig • Niet omdat ze iemand leuk vindt, maar omdat ze zo is: Jessa is een ontzettende flirt, en ze doet het niet express. Dit brengt haar meer dan eens in de problemen, maar het kan haar ook meezitten. Wel zal ze misschien verkeerd overkomen op sommige mensen, maar als je haar langer kent zal je weten dat ze het vaak niet meent: Als ze je echt leuk vindt, kan ze namelijk geen woord uitbrengen.
          Levensgenieter • Jessa houdt wel van een drankje, een feestje, en een leuk dagje weg. Als ze de kans krijgt, haalt ze het meeste uit haar dag. Jess is opgegroeid met het idee dat je beter spijt kan hebben van dingen die je wél hebt gedaan, dan je afvragen hoe het geweest zou zijn.


    Uiterlijk •
          Als mensen naar Jessa kijken, zien ze vaak niet meteen haar blauwgroene ogen, of haar halflange blonde haar. Als mensen naar Jessa kijken, is het eerste wat hen opvalt haar wenkbrauwen. Dit is ook hetgene wat ze het mooiste vindt aan zichzelf. Met 1.73 is ze iets langer dan gemiddeld. Jess heeft een ongelooflijk snelle stofwisseling en doet niet veel meer dan hiphop om haar figuur op peil te houden. Met maat 34 en ontzettend lange benen zeggen veel mensen dat ze een 'droomlichaam' heeft, maar zelf zou Jessa graag wat meer rondingen willen hebben: ze vindt zichzelf te skinny, en is hierin best jaloers op haar beste vriendin Maria. Met make-up probeert ze overdag rustig aan te doen, 's avonds is ze niet bang om wat meer te doen. Je ziet haar vaak in shorts, croptops, maar ook in wat meer tomboy-achtige dingen. Jurkjes draagt ze alleen voor speciale gelegenheden. Omdat ze wat anders wilde proberen, heeft ze haar haar roze geverfd.
    Extra's •
          Jessa is bisexueel, wat betekent dat ze op beide geslachten valt.
          Ze speelt gitaar, drumt en ze zingt graag.
          Vroeger wilde Jessa superheld of arts worden, nu wil ze gewoon zien wat er op haar pad komt
          Jessa is stiekem gek op disneyfilms en leest daarnaast ook veel





    Bezig, nu eten c:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 20:42 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    oke! thx!

    Ik zal zo beginnen aan mijn jongen (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Innerlijk is af, nu het uiterlijk en extra nog c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Eléonore Elisabeth Danver



    'People fall in love in a mysterious way'

    Leeftijd (meisjes niet onder de 17 jaar)• Nora is 16 maar word eind dit jaar op 26 december.


    Innerlijk •Eléonore is een aangenaam persoon om bij te zijn. Ze is altijd vriendelijk. Zo is ze ook opgevoed door haar ouders. Ze is een heel beschermend persoon. Nore zal zeker voor zichzelf en haar vrienden opkomen als het nodig is. Veel mensen zouden het niet verwachten van haar maar ze kan nog een grote mond hebben. Maar ze weet wanneer ze moet ophouden en haar mond houden. Toch heeft ze maar een klein hartje of ja eigenlijk een groot hart. Want ze heeft snel meedelijden met mensen en wil niemand kwetsen. Ze kan ook helemaal niet lang boos blijven. Dat haat ze aan zichzelf. Als ze bijvoorbeeld ruzie heeft met haar beste vriendinnen kan ze het maar een dag volhouden omdat ze iets belangrijks moet vertellen. Ze vergeeft mensen te snel. Maar vergeten doet ze nooit. Ze heeft wel niet snel een vooroordeel over mensen. Daar is ze dan wel blij om. Want je uiterlijk verteld niet veel over jezelf. Eléonore is echt een koppige meid. Als ze gelijk heeft zal ze dan alles doen om haar gelijk te bewijzen. Of als ze iets niet wil doen, zal ze dit ook niet doen. Over het algemeen is ze een lief en behulpzaam meisje. Nore is een persoon die zeker zou opkomen voor haar vrienden. Haar vrienden zijn dan ook belangrijk voor haar. Ze is geen opgever, in wat ze ook doet.


    Uiterlijk • Eléonore is 1 meter en 68 cm groot. Ze is dus niet groot maar ook niet klein. Ze heeft een gemiddelde lengte. Verder heeft ze de bruine ogen van haar vader geërfd en heeft ze lichtbruine haren, waar ze altijd wel iets anders mee doet. Nore is iemand die veel moeite heeft met 's ochtends vroeg opstaan en ze heeft dan vaak ook weinig tijd om alles er goed uit te laten zien. Nore heeft een lichte huidskleur. Qua make-up houdt Eléonore zich redelijk bescheiden. Mascara, eyeliner en soms wat crème.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 20:52 ]

    dus, je zegt dat de meisjes niet onder de 17 mogen zijn, en vervolgens is jouw meisje 16 hahaha


    anyways, Jess is af


    Spinning around, I'm weightless.

    Ohn ik bedoelde niet boven de zeventien, heb ik waarschijnlijk verkeerd getypt, mijn excuses iedereen!

    Oh poep. Ik heb m'n innerlijk namelijk juist geschreven op een wat oudere. Dan maak ik er wel van dat ze ontzettend makkelijke ouders heeft dus dat gewoon kan hehe.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ohn Sorry! Zo dom van me!

    Ik wil graag de laatste jongensplek reserveren alstubliefttt


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dankje!