• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.


    Begin:
    Iedereen komt aan, per vliegtuig of per boot. Het is vier uur 's middags. Voor de inwoners is het eigenlijk een gewone dag, al is het bekend dat de komende dagen weer veel nieuwe mensen aankomen. Vanavond is er een groot feest op het strand, om de start van een geweldige zomer te vieren. En natuurlijk om te laten zien dat de beste feesten hier gegeven worden...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:27 ]


    El Diablo.

    Iets beschaamd had Dylan zijn excuses aangeboden wat haar zacht deed glimlachen. Ah er waren er wel meerderen die dachten dat ze een stelletje waren, dus ze nam het hem zeker niet kwalijk. Ze volgde Dylan richting het strand tentje en grijnsde even naar Finn, met een -ik weet dat je hem leuk vind- blik. Ze haf hem een por terug en moest zich dan ook inhouden niet te giechelen bij Finnegans simpele hint tegenover Dylan. Ze vond de twee nu al schattig samen. Zodra ze bij het strandtentje aankwamen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Al een tijdje. Mijn vorige vriend verhuisde naar Australië, en dan houdt het al snel op." Dylan haalde zijn schouders op, en keek vervolgens van de één naar de ander, "En jullie dan? Aangezien jullie - duidelijk - geen stelletje zijn?" Hij grinnikte zachtjes. Toen ze aankwamen liep Dylan naar de deur, om deze open te houden voor Emma en Finn en vervolgens zijn hand op te steken naar de barman.


    Spinning around, I'm weightless.

    'Wauw Australië,' zei Finnegan tegen Dylan en keek Emma met een veelbetekenende blik aan bij het woord 'vriend'.
    'Ik ben happy single, hoewel ik opensta voor alles,' hij lachte even nonchalant en keek toen naar Emma. 'En tenzij ze een geheime relatie heeft is Emma ook beschikbaar.' glimlachend keek hij rond en moest zeggen, Dylan had gelijk, het uitzicht hier over Milagro was fantastisch.


    I just caught the wave in your eyes

    Valentino was het volkomen eens met haar mening, al vond hij zichzelf wel wat beter dan 'mweh'. Hij haar volgende woorden moest hij even kort lachen. "Wie weet, wie weet. Ik zou er zeker niets op tegen hebben." Grijnsde hij en lachtte ook even waarna hij zich naast haar plofte. "Nu tevreden schat?" zei hij plagend en kon de verleiding niet weerstaan om haar voorbeeld te volgen en zich in het zand te leggen. "Hmmm, dit ligt lekker." zei hij genoetend en deed even zijn ogen toe terwijl hij het zonnetje op zijn huid voelde branden, ah verbranden deed hij niet en hij vond het wel prettig zo

    Emma blikte net op hetzelfde moment naar Finn als Dylan vertelde over zijn ex 'vriend'. "Oh wauw, dat is ver inderdaad." mompelde Emma, Australië lag zo goed als aan de andere kant van de wereld en als het hier dag is, is het daar al middernacht. Ze glimlachte even en grinnikte om de woorden van Finn. "Ja stiekem ben ik in een relatie met Christian Grey, shht." zei ze speels maar schudde dan haar hoofd. "Nee nee ik ben nog steeds de brave vriendjesloze meid. Maar des temeer plezier hier." zei ze met een grinnikje,


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hij knipoogde bij Finn's woorden, en trok lachend zijn wenkbrauwen op en knikte vervolgens bij de woorden waarmee Emma vervolgde. "Dat maakt het hier inderdaad alleen maar leuker." Zei Dylan glimlachend, "Al denk ik niet dat je hier dan zo braaf blijft." Hij grinnikte zachtjes, en liep voor de twee uit naar het terras, waar hij voor een met kussens bedekt bankje bleef staan met uitzicht op de zee. "Enig idee wat jullie willen drinken?"


    Spinning around, I'm weightless.

    Bij Dylan's knipoog stokte de adem even in Finnegan's keel en hij kon even niet uitbrengen. Pas bij Emma's grapje kon hij weer normaal functioneren en lachte hij even.
    'Dus meneer Grey heeft de arme Ana verlaten voor ons Emma,' zei Finn grinnikend. Bij Dylan's woorden trok hij even zijn wenkbrauwen op.
    'Hmm is dit eiland dan zo wild?' vroeg hij nieuwsgierig, ja hij was zelf nogal een braaf jongetje, zelfs een groentje. 'En uhm doe maar een Apple Martini.' hij glimlachte vrolijk en keek even naar Emma.


    I just caught the wave in your eyes

    Nadat ze klaar was met helpen liep Alégria een beetje rond in de club, wat kon ze nu weer gaan doen om de tijd te gaan verdrijven? Gezien ze op niets kon komen zakte ze maar neer op een barkruk en leunde met haar kin in haar handpalmen, ze steunde met haar ellebogen op het blad van de bar en staarde een beetje voor zich uit terwijl ze maar een beetje ging neuriën. Een hand haalde ze onderhaar kin vandaan en hiermee begon ze te tikken op het blad.


    I just caught the wave in your eyes

    Emma haalde onschuldig haar schouders op. "Ik wil graag van mijn brave meisjes imago af." glimlachte ze en ging dan alvast al zitten terwijl ze nadacht wat ze wilde drinken. Finn bestelde een appel martini, maar Emma had geen idee wat ze het best kon nemen. Ze was niet zo'n grote alcohol fanaat. "Verras me maar, maar niet te straf alsjeblieft." glimlachte ze en keek dan even dromerig naar het uitzicht. "Ik wou dat ik hier voor eeuwig kon blijven, zie hoe mooi!" zuchtte ze gelukzalig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan lachte bij de opmerking van Emma, "Dan zit je hier goed. Het is echt niet zo'n comazuipen en de hele nacht door met iedereen in bed liggen, maar een beetje feesten kunnen we hier wel." Legde hij vervolgens uit. "En je kan hier altijd terug komen, dat doen we allemaal." Hij glimlachte, keek naar het strand en toen naar Finn en Emma. "Ik ben zo terug." Zei hij, en liep weg om de drankjes te halen.


    Spinning around, I'm weightless.

    'Gelukkig maar dat is ook niet helemaal mijn ding,' zuchtte Finnegan dramatisch alsof hij ontzettend opgelucht was en knikte toen vervolgens.
    'Is goed,' zei hij tegen Dylan en keek hem even na om er zeker van te zijn dat hij buitengehoorsafstand was.
    'Ohmygawd Emma!' zei hij toen enthousiast en keek haar toen met pretlichtjes in zijn ogen aan. 'Volgens mij heb ik mijn zomer fling gevonden.'


    I just caught the wave in your eyes

    'Aangenaam' zei Bertha glimlachend. De jongen die erbij was komen zitten, leek haar aardig en spontaan. Dat vond ze wel fijn, maar Samuel was rustig en ook dat soort gezelschap stemde haar altijd positief.
    'Ik ben Bertha.' Ze zette haar lege glas voor zich op het tafeltje. Ze vervolgde: 'Werk je hier ook? Wat doe je dan?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Emma knikte even toen Dylan haar vertelde dat het hier niet zo erg was en moest even grijnzen of Finns dramatische reactie. "En of ik hier ga terugkomen! "zei ze enthousiast en keek Dylan nog na toen hij achter drankjes ging om dan vervolgens giechelend naar Finnegan te kijken. "Dat was echt zo schattig weet je! Ik ben stiekem al aan het fangirlen hierbinnen zo." lachte ze zacht. "Dylegan of Dynn of Fylan." gniffelde ze enthousiast en keek haar vriend met een brede glimlach aan. Ze zou zo blij zijn om hen als stelletje te zien, Finn lichtte gewoon helemaal op in zijn bijzijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Hoi, Bertha," zei Pascual met een glimlach. "Ik werk in een bar hier, maar ik ben vandaag vrij." gaf hij antwoordt op haar vraag.
    Hij keek even naar Samuel en glimlachte. "Kennen jullie elkaar?" vroeg hij toen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij de bar aangekomen begon hij een kort gesprekje met de barman, die hij nog kende van zijn vorige tripjes, waarna hij een apple martini, een Tinto de Verano en een sangria. De laatste twee vond hij allebei lekker, dus zo kon Emma kiezen welke zij zou willen. Hij wachtte geduldig op de drankjes en kreeg toen een blad om het mee te dragen, waarmee hij terug naar het bankje liep. "Tadaaaaa." Zei hij glimlachend, terwijl hij de drankjes op tafel zette. "Emma, je mag kiezen. Tinto de Verano of sangria."


    Spinning around, I'm weightless.

    "Bewaar de shipnames maar voor later, sowieso zal hij me nooit leuk vinden," Finn haalde even zijn schouders op, wat betreft relaties was hij altijd een beetje verlegen. Hij wilde net nog wat zeggen toen Dylan alweer kwam aanlopen met een dienblad in zijn handen. Finn keek hem breed glimlachend aan en pakte zijn Apple Martini.
    "Thanks mate," zei hij dankbaar voordat hij zijn glas hief. "Op een geweldige zomer!" proostte hij opgewekt.


    I just caught the wave in your eyes