• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.


    Begin:
    Iedereen komt aan, per vliegtuig of per boot. Het is vier uur 's middags. Voor de inwoners is het eigenlijk een gewone dag, al is het bekend dat de komende dagen weer veel nieuwe mensen aankomen. Vanavond is er een groot feest op het strand, om de start van een geweldige zomer te vieren. En natuurlijk om te laten zien dat de beste feesten hier gegeven worden...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:27 ]


    El Diablo.

    Tyler schudde zijn hoofd en keek even naar haar. 'Heb je getraind, Miss Gomez?' zei hij speels en hij pakte de bal op.
    Hij gooide hem een paar keer op tot hij op zijn plek stond, waarna hij hem ook naar haar kant sloeg. Hij keek toe hoe de bal over het net vloog en hij wachtte af.


    El Diablo.

    'Ik ben gewoon een natuurtalent,' lachte ze naar hem en merkte toen pas op hoe hij de bal terugsloeg en ze haastte zich richting de bal en met een duik wist ze hem te redden en weer terug te slaan. Lenig kwam ze weer overeind en klopte snel het zand van haar kleren voordat ze weer klaar ging staan.
    'Jij ook soms, mister Lopèz?' knipoogde ze en stak haar tong even naar hem uit.


    I just caught the wave in your eyes

    Hij keek naar de bal en sprong toen omhoog om de bal weer terug te slaan. Tevreden keek hij toe hoe de bal in het zand belande en grijnsde toen naar Ale.
    'You could say that.' antwoordde hij en hij nam snel een slok voor hij weer klaar ging staan.


    El Diablo.

    'I see,' zei ze en hield haar hoofd een tikkeltje scheef terwijl ze keek naar hoe hij dronk. Omdat ze niet flauw wilde zijn wachtte ze even op hem en ging de bal maar even hooghouden. Niet dat ze een pro was in voetbal maar het lukte haar zowaar nog en een kreetje verliet haar lippen maar zag toen dat Tyler alweer stond te wachten en ze bloosde even.
    'Sorry!' riep ze naar hem. Gauw trok ze haar rokje goed die door het hooghouden omhoog was gekropen en ging ook weer klaar staan om de bal netjes over het net op te slaan.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 17:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Zijn koffers bracht hij naar boven terwijl hij de bekende mensen begroette en zichzelf aan het nieuwe personeel voorstelde. Snel trok Dylan zijn korte spijkerbroek aan en opende hij een deel van de knoopjes van zijn witte overhemd opende en de mouwen oprolde; hij had geen zin om meteen een nieuw shirt aan te doen, dat was alleen maar verspilling van zijn wasmuntjes. Hij haalde zijn hand door zijn haar en liep vervolgens de deur uit, Milagro in. Na een tijdje zag hij twee mensen lopen, een jongen en een meisje. Het meisje had knalroze haar, en Dylan besloot op ze af te lopen. Vlak voor hij aankwam hoorde hij het meisje iets in het Nederlands zeggen, wat het hem een stuk makkelijker maakte. Hij liep naar het stel, daar ging hij maar vanuit, toe en tikte het meisje op de schouder. "Ehm, hi. Dit klinkt misschien raar, maar mag ik even zeggen dat ik jouw haar echt geweldig vind?" Hij glimlachte naar het meisje, en keek toen naar de jongen, die ontzettend mooie ogen had. "Hai," zei hij nogmaals, dit keer tegen de jongen. "Ik ben Dylan." Vervolgde hij, tegen beide.


    Spinning around, I'm weightless.

    Tyler liet zijn blik even over haar glijden en keek toen snel weer naar de bal. Hij rende naar de bal en raakte hem bijna toen hij onderuit ging.
    Zijn rug en hoofd kwamen hard op het zand terecht en hij knipperde een paar keer. 'Euh... Dat ging goed.' zei hij en hij haalde een hand over zijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 17:32 ]


    El Diablo.

    Finnegan knipperde even met zijn ogen en keek naar de verschijning voor hem, hij was een stukje kleiner dan hem maar zag er echt knap uit.
    'Ja, haar – haar is inderdaad awesome, net zoals zijzelf, toch, Emma?' hij knipoogde even naar Emma en liet toen zijn arm van haar schouder zakken en stak zijn linkerhand naar Dylan uit – zijn rechterelleboog porde hij subtiel maar veelbetekenend in Emma's zij, dat was hun teken als ze iemand zagen die er leuk uitzag.
    'Aangenaam, ik ben Finnegan maar zeg maar Finn,' hij lachte even zijn mooie lach en haalde een hand door zijn wit blonde haar met de blauwe tint.

    'Omijngod Ty!' riep Alégria geschrokken uit en rende gauw onder het net door en zakte naast hem neer in het zand.
    'Gaat het wel?' vroeg ze bezorgd en streek even met haar vingers over zijn wang voordat ze hem indringend in zijn ogen aankeek.


    I just caught the wave in your eyes

    Emma had opgekeken toen een knappe haar aangetikt had, hij was wat groter dan haar en had een getinte huidskleur waarop ze veronderstelde dat hij van hier kwam. Het onverwachte compliment deed Emma lichtjes blozen en met een dankbare glimlach keek ze de nog onbekende jongen aan. Ze was best verbaasd dat hij zo goed nederlands kon, maar ze zei er niets over. Toen ook Finn haar een complimentje af moest ze zacht lachen en haf hem als hint een elleboogstootje terug. "Ik ben dus Emma, aangenaam" stelde ze zich vriendelijk voor nadat de jongen zich als Dylan voorgesteld had en ook Fin zich aan hem voorstelde. "Woon je hier op Milagro?" vroeg ze Dylan nieuwsgierig en glimlachte naar de twee jongens naast zich.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    De jongen stelde zichzelf voor als Finnegan, zeg maar Finn, nadat hij het meisje, Emma, een compliment had gegeven, en Dylan knikte vriendelijk terwijl hij de jongen bekeek. De jongen had witblond haar, wat een soort blauw leek, en zag er leuk uit. Emma bloosde en Dylan glimlachte vrolijk. Ook zij stelde zich voor, als Emma. "Enchanté," zei Dylan met een glimlachje op zijn gezicht. Op de vraag of hij op Milagro woonde, schudde Dylan zijn hoofd. "Ik kom hier al zes jaar, maar ik woon hier jammer genoeg niet. En jullie? Ik heb jullie nog nooit gezien, zijn jullie nieuw?" Hij keek van de één naar de ander terwijl hij wachtte op antwoord.


    Spinning around, I'm weightless.

    Finn moest zelf ook glimlachen bij Dylan's glimlach, hij was aanstekelijk en bovendien mooi, de jongen zelf opzicht was mooi.
    'Ja dat klopt we zijn nieuw, we wilde ook een keer naar het eiland waar iedereen zo enthousiast over vertelt,' verklaarde Finn en bedacht zich toen wat.
    'Weet jij toevallig een leuke bar of strandtent waar we wat kunnen drinken?' Hij keek Dylan vragend aan en bekeek hem heel even kort.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler keek even sprakeloos op, recht in haar ogen. Hij knikte licht en beet kort op zijn lip. 'Ja, ja... Ehm...' mompelde hij en hij kwam wat overeind.
    'Alles is... Goed..' zei hij en hij bleef haar aankijken. Een kleine glimlach nam plaats op zijn lippen. 'Geen zorgen.'


    El Diablo.

    Vanuit haar ooghoeken zag Emma wel hoe Finn glunderde naar Dylan en ze vond het best schattig, al liet ze zich neutraal. Ze wilde niemand pushen en zou er zo wel met Finnegan over praten. Ze knikte instemmend bij zijn woorden en keek dan ook licht verbaasd naar Dylan. "Wauw al zes jaar? Dat telt bijna als hier wonen." grapte ze en keek dan even van Dylan naar Finn en knikte weer bij zijn idee. "Ja zou leuk zijn! Dan kunnen we met z'n drietjes wat drinken." glimlachte ze "Oh en ik trakteer." vervolgde ze al gauw, geld had ze genoeg en ze wilde een goed indruk nalaten want ze zou het geweldig vinden om al een nieuwe vriendschap gemaakt te hebben op haar eerste dag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Haar bezorgde blik verdween en veranderde in een glimlach.
    'Okay gelukkig,' fluisterde ze voordat ze hem even omhelsde en een kus op zijn wang drukte voordat ze weer overeind krabbelde.
    'Laten we anders maar terug gaan, het is alweer later aan het woorden,' terwijl ze dat zei draaide ze zich om richting de zee, keek naar de zon die al langzaam aan het zakken was en sloot haar ogen.


    I just caught the wave in your eyes

    In zijn gesprek met Esra zag hij ineens een bekend gezicht. Samuel.
    "Excuseer me, plannen veranderd. Ik zie een bekende, heel even gedag zeggen," zei hij en hij snelde naar de jongen toe. Hij gaf hem een klap op zijn schouders. "Samuel, dude. Welkom terug!" Zei Pascual grijnzend. "Hoe gaat het met je?" Hij schoof aan aan tafel.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij voelde plots een klap op zijn schouders waardoor hij zich omdraaide en tot zijn verbazing Pascual zag staan. Er ontstond meteen een brede glimlach op zijn gezicht bij dit weerzien. "Holy, dat ik jou hier al tegenkom!" zei hij duidelijk blij tegen hem en haalde vervolgens zijn schouders op toen hij dat vroeg. Pascual had hij een heel jaar niet meer gezien en echt contact tussendoor hadden ze niet gehad, vooral vanwege de lastige situatie waarin hij enkele maanden, en nu eigenlijk nog steeds, zat. Hij wist hier daardoor ook niets van. "Op dit moment, goed." antwoordde hij op zijn vraag met een flauw glimlachje. "De rest vertel ik je nog wel een andere keer." besloot hij maar, aangezien hij dit onderwerp niet wilde aansnijden nu hij op vakantie was. Samuel wilde namelijk de sfeer niet verpesten.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?