• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Palinoia • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Chrysalism • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Nakama • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Runescript • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    Resilience • Erieka • - • 19 •
    Beauregard • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •



    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 21:53 ]


    16 - 09 - '17

    Ik ga zo op visite, dus mij hoor je niet meer voor half negen. Bij mijn oma heb ik namelijk geen internet.
    We gaan eerst nog naar het graf van opa. Dat hij al bijna negen jaar geleden is overleden. )':


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    Ik ga zo op visite, dus mij hoor je niet meer voor half negen. Bij mijn oma heb ik namelijk geen internet.
    We gaan eerst nog naar het graf van opa. Dat hij al bijna negen jaar geleden is overleden. )':


    Awh :C

    Ondanks het verdriet vanwege het herdenken van je opa, toch nog veel gezelligheid toegewenst bij je oma (:


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Awh :C

    Ondanks het verdriet vanwege het herdenken van je opa, toch nog veel gezelligheid toegewenst bij je oma (:

    Dank je wel. (:
    We proberen echt zo vaak mogelijk naar oma te gaan, omdat zij de enige grootouder is die nog leeft. Daarom maken we altijd het beste ervan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Dank je wel. (:
    We proberen echt zo vaak mogelijk naar oma te gaan, omdat zij de enige grootouder is die nog leeft. Daarom maken we altijd het beste ervan.


    Ik ken het.. Ik heb ook nog maar één oma. M'n andere oma is vorig jaar overleden en haar man ook heel wat jaar terug. De man van m'n oma, die nu nog leeft, heb ik helaas nooit gekend. Die overleed toen m'n moeder zestien was.


    26 - 02 - '16

    Hier is m'n hondje dan eindelijk!


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Hier is m'n hondje dan eindelijk!



    Awwh wat een lieverd <3


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Awwh wat een lieverd <3


    Jaa (:


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Hier is m'n hondje dan eindelijk!


    Awwww zo lief :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik vraag me nog steeds af of ik nu al officieel vakantie heb of niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    Ik vraag me nog steeds af of ik nu al officieel vakantie heb of niet.


    Hoezo?


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Hoezo?

    Het kan zo zijn dat ik volgende week woensdag nog naar school moet, maar dat week ik niet zeker.
    Er staat namelijk 'EduArte rapport uitreiking'. EduArte is het digitale systeem van school waar onze cijfers worden bijgehouden. Ik krijg sowieso geen papieren rapport, dus ik heb geen idee of dat meer een deadline is voor de docenten dat op het rooster staat of dat ik ook daadwerkelijk naar school moet komen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    (...)
    Het kan zo zijn dat ik volgende week woensdag nog naar school moet, maar dat week ik niet zeker.
    Er staat namelijk 'EduArte rapport uitreiking'. EduArte is het digitale systeem van school waar onze cijfers worden bijgehouden. Ik krijg sowieso geen papieren rapport, dus ik heb geen idee of dat meer een deadline is voor de docenten dat op het rooster staat of dat ik ook daadwerkelijk naar school moet komen.


    Oh, wel vervelend dat ze het niet even gewoon zeggen.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Oh, wel vervelend dat ze het niet even gewoon zeggen.

    Inderdaad, maar ik ben er inmiddels wel aan gewend geraakt. Alles wordt heel laat doorgegeven en dat is nou eenmaal het ROC. Dat is de school waar ik studeer.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb een nieuw idee voor een story, maar ik wil eerst een paar meningen verzamelen. Is er iemand die mijn idee wil keuren? Ik gooi liever niks meer online omdat er al eerder ideeën van mij gestolen zijn.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Ik heb een nieuw idee voor een story, maar ik wil eerst een paar meningen verzamelen. Is er iemand die mijn idee wil keuren? Ik gooi liever niks meer online omdat er al eerder ideeën van mij gestolen zijn.


    Yo (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.