• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Palinoia • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Chrysalism • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Nakama • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Runescript • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    Resilience • Erieka • - • 19 •
    Beauregard • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •



    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 21:53 ]


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Moest ik het ergens tegenkomen, dan zal ik het eens proberen (:

    Trouwens guys, ik heb jullie hulp nodig. Ik ben een blog begonnen en ik kan wel wat onderwerpen gebruiken, dus help, alsjeblieft?

    Poeh. Waar schrijf je graag over?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Poeh. Waar schrijf je graag over?


    Ik weet niet wat er is, maar ik moest je tekst selecteren voordat ik hem kon lezen. Waar ik graag over schrijf? Euhm, goeie vraag... zowat van alles, al ben ik niet zo into make-up en de laatste modetrends.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat er is, maar ik moest je tekst selecteren voordat ik hem kon lezen. Waar ik graag over schrijf? Euhm, goeie vraag... zowat van alles, al ben ik niet zo into make-up en de laatste modetrends.

    Wat vreemd.
    Je zou bijvoorbeeld wat kunnen schrijven over wrestling, over hoe je daar zo'n passie voor hebt ontwikkeld.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Wat vreemd.
    Je zou bijvoorbeeld wat kunnen schrijven over wrestling, over hoe je daar zo'n passie voor hebt ontwikkeld.


    Ik weet niet of mensen dat wel zo interessant vinden... ;s


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Ik weet niet of mensen dat wel zo interessant vinden... ;s

    Het gaat er bij je blog ook wel een beetje om dat jij het interessant vindt om te schrijven, anders heb je er nog niks aan.
    Ik heb trouwens totaal geen ervaring met het maken van een blog. Ik heb een Tumblr waar ik foto's op heb staan van alles wat ik leuk vind en een Blogspot waar ik een story van me in het Engels op heb staan.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    (...)
    Het gaat er bij je blog ook wel een beetje om dat jij het interessant vindt om te schrijven, anders heb je er nog niks aan.
    Ik heb trouwens totaal geen ervaring met het maken van een blog. Ik heb een Tumblr waar ik foto's op heb staan van alles wat ik leuk vind en een Blogspot waar ik een story van me in het Engels op heb staan.


    Ik weet het, maar worstelen is zoiets waar ik iemand niet meteen over zie bloggen. Ik heb ook een tumblr waar ik gifs heb van mensen en dingen die ik leuk vindt, voor de rest niks. Hier is mijn blog, er staat nog niks op, alleen een voorstelling van mezelf.


    16 - 09 - '17

    Ik ben net bij de kapper geweest. Was ook wel weer nodig, pff XD


    26 - 02 - '16

    Hoi!


    16 - 09 - '17

    Oh, ik moet hier echt vaker komen, zeg. Ik mis de tijd dat dit topic nog nieuw en heel erg actief was. Hoe is het met iedereen hier? c:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Oh, ik moet hier echt vaker komen, zeg. Ik mis de tijd dat dit topic nog nieuw en heel erg actief was. Hoe is het met iedereen hier? c:


    Goed en met jou? Gefeliciteerd trouwens met de paarse kleur (:


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Goed en met jou? Gefeliciteerd trouwens met de paarse kleur (:

    Ontzettend bedankt, haha! <3 Met mij gaat het prima. Morgen nog even vroeg opstaan om mijn rapport op te halen, daarna gezellig de stad in met wat vrienden en dan is het eindelijk officieel vakantie. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Deze was ik helemaal vergeten :'$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Shank schreef:
    Deze was ik helemaal vergeten :'$


    Ranerd! Ö


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Ranerd! Ö


    Hi, there ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Shank schreef:
    (...)

    Hi, there ^^


    Hello (:


    16 - 09 - '17