• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Palinoia • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Eigengrau • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Harris • Kim • Appelsap • 18 •
    BIitzkrieg • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Cordon • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    Vivid • Eva • Amaretto • 15 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Kangster • Rani • - • 20 •
    Luckyblue • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Endress • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Chrysalism • Cherona • Butterscotch • 23 •
    Solemnly • Linde • - • 14 •
    Nakama • Sylvie • Kinderchampagne • 21 •
    Runescript • Kyle • IJsthee • 18 •
    ImAwesome • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 15 •
    SamWinchester • Sharon • Safari • 21 •
    Resilience • Erieka • - • 19 •
    Beauregard • Ilona • Chocolademelk • 15 •
    hermelien16 • Anne • Sprite • 14 •
    Mmonroe • Emmie • Vodka-energie • 21 •



    Song of the Night: Bad Blood - Taylor Swift

    Song of the Night wachtlijst:
    Huidige Song of the Night sinds 27 juli.
    - Sylvie met Hey Mama - David Guetta ft. Nicki Minaj
    - Sylvie met E•MO•TION - Carly Rae Jepsen
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 21:53 ]


    16 - 09 - '17

    Hoi c;


    26 - 02 - '16

    Hi


    16 - 09 - '17

    Hello.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wat een creep is die stalker van mij zeg. Als ie hoi zegt en ik lees het, vraagt die meteen of alles goed is zonder dat ik reageerde. Volgens mij zit die gast echt te loeren tot hij vinkjes ziet dat ik het gelezen heb. Tjonge... het wordt echt weer te erg... Straks maar weer eens mijn gedacht zeggen en misschien blokkeren, ik ben die gast WEER zo zat! Hij maakt het er zelf naar dat ik 'm ga negeren en 'm eng begint te vinden. Ook altijd zeuren om af te spreken en zo en al die nee's zeggen hem blijkbaar niks -.-


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Wat een creep is die stalker van mij zeg. Als ie hoi zegt en ik lees het, vraagt die meteen of alles goed is zonder dat ik reageerde. Volgens mij zit die gast echt te loeren tot hij vinkjes ziet dat ik het gelezen heb. Tjonge... het wordt echt weer te erg... Straks maar weer eens mijn gedacht zeggen en misschien blokkeren, ik ben die gast WEER zo zat! Hij maakt het er zelf naar dat ik 'm ga negeren en 'm eng begint te vinden. Ook altijd zeuren om af te spreken en zo en al die nee's zeggen hem blijkbaar niks -.-


    Blokkeer hem. Hij is eng.


    26 - 02 - '16

    Ooit had ik hem al eens geblokkeerd, maar toen ging hij zielig sturen naar iemand uit mijn vriendenlijst. Ik vond het natuurlijk sneu dat die persoon lastig werd gevallen dus voegde ik hem opnieuw toe. Echt... ik word gek van die gast!


    16 - 09 - '17

    Kan je z'n profiel niet rapporteren?


    26 - 02 - '16

    Ik zal het straks eens bekijken.


    16 - 09 - '17

    Guys, na zo lang Dylazing te hebben gehad, heb ik nu weer een andere username. Zo erg wennen!


    16 - 09 - '17

    Wat een ontzettend mooie naam, Sylvie! Waar staat hij voor? (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Wat een ontzettend mooie naam, Sylvie! Waar staat hij voor? (:


    Thank you! Een vriend dat gezien wordt als familie.


    16 - 09 - '17

    Hehe, leuk. Trouwens, nu we toch met naamswijzigingen bezig zijn: Novoselic is Eigengrau geworden. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik pas het even aan.


    16 - 09 - '17

    Hallo.
    Ik wilde iets zinnigs zeggen, maar ik weet niks te zeggen. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Haha xD


    16 - 09 - '17