• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4
    Speeltopic: 1 • 2

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Kile
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    • 1.2 Elles Layton • Qingsel
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland
    • - Gereserveerd • Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 19:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze haalde haar schouders op. "Rechtsstaat, geloof ik."
    Met een zucht liet ze zich iets naar achter zakken, haar rug tegen de rugleuning gedrukt.
    Ging deze jongen haar nou een uur lang vragen stellen? "Zeg, vreemdeling... Hoe heet je eigenlijk?"


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Max keek toe hoe Alexander naar de rug van een meisje met een bril staarde. Heel toevallig was Elles naast dat meisje gaan zitten en hij kon het niet laten om te knipogen toen ze hem even een blik gunde.
    "Yup, ze zit vlak naast de jouwe," grijnsde hij als antwoord. Hij pakte zijn tas en rommelde wat in een zijzakje. Al snel vond hij zijn pen tussen een pakje kauwgom en een aansteker die eigenlijk niet van hem was.
    "Hé, Al, heb je toevallig een blad papier voor me?"


    Mhm?

    WIll kon nog net een zucht onderdrukken. Rechtstaat, fijn, dat onderdeel was zo mogelijk nog saaier dan de andere onderdelen.
    Ze leek niet heel blij met zijn vragen en hij wilde net zeggen dat hij haar wel niet meer zou storen dan - al kon hij dan net zo goed de les verlaten want opletten had hij ook geen zin in - toen zij degene was die met de volgende vraag kwam.
    "Ik ben Will," zei hij met een glimlach. "Jij?"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Tyler knikte, ''Ik ben geen creatief persoon, dus ik hou het op Rae.'' lachte hij vervolgens. ''Als je dat oké vind natuurlijk.'' vervolgde hij al snel. ''En om je Spaanse vraag te beantwoorden.. Niet helemaal. Mijn moeder was half Spaans en nam de naam van haar vader over, die helemaal Spaans was. En zo kreeg ik dus een Spaanse achternaam''. Het was een goede leugen, sinds hij wel vloeiend Spaans kon. Hij was echter volledig Amerikaans, tenminste... Zover hij wist. ''Gaat het wel? Je ogen zijn helemaal rood joh.'' vroeg hij toen hij naar haar ogen keek en hij fronste licht.


    El Diablo.

    "Je bent de eerste die daarop is gekomen," lachte ze ze en knikte vervolgens. "Ik vind het goed." ze luisterde aandacht en staarde hem een beetje aan, hij was best knap, dat moest ze hem zeker nageven.
    "Dan ben je dus gewoon Amerikaans? Cool," zei ze glimlachend.
    Op zijn vraag of het met haar ging haalde ze haar schouders op en probeerde haar ogen een beetje te verbergen door er weer in te wrijven. Ze vond het nogal gênant dat een nieuwe jongen haar zo moest zien, wat dacht hij nu wel niet?
    "Iemand heeft deo in mijn ogen gespoten, ze dacht dat ze grappig was," zei ze en knipperde weer snel met haar ogen. "Vandaar ook die ehm.... Mannengeur." Blozend wende ze haar blik snel af en richtte zich op haar werk.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 17:01 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Hij zag haar bedenkelijk kijken. Hij stak zijn hand uit naar het meisje om zich voor te stellen. "De naam is Foist. Connor Foist. Ik ben nieuw, zoals je misschien al mocht denken." Hij wist niet of dit de manier van praten was van een achttien jarige, misschien kan hij zeggen dat zijn ouders hem zo hebben opgevoed? Hij beet op zijn lip, maar wierp het veel jongere meisje een glimlach toe.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Tyler knikte en de frons verdween langzaam van zijn gezicht. ''Oh, ik had het niet eens gemerkt. Don't worry'' zei hij met een zwakke glimlach. Dit soort dingen pasten dan wel weer bij de middelbare school. Het is niet alsof hij zo onschuldig was op school, verre van eigenlijk. Al vond hij de dingen die in zijn jaren gebeurde leuker klinken. ''Maar goed... Wie moet ik hier zoal vermijden? Om niet mijn ogen te laten branden, ofcourse.'' zei hij met een kleine grijns.


    El Diablo.

    Ze legde haar spullen weer even neer en keek hem vanuit haar ooghoeken aan.
    "Echt niet? Gelukkig," ze zuchtte even opgelucht en dacht toen na over een antwoord.
    "Goede vraag, eerlijk gezegd ben ik niet echt een persoon die mensen afstreept maar goed, die twee randdebielen daar," ze wees naar Isaac en Christian. "Hoef je niet te vermijden, ze zijn vreemd maar heel aardig. Eigenlijk de enige waarmee ik niet door een deur kan is Elisa, zij is ook degene die in mijn ogen gespoten heeft, je zult haar wel zien, queenbee." Reagan haalde haar schouders op.
    "Wat leraren betreft, de enige waarmee ik problemen heb gehad zijn mr Clayton van Wiskunde, mrs Kjellberg van Filosofie en mrs Waters van Eco,"


    I just caught the wave in your eyes

    Ze keek snel blozend weg nadat Max haar een knipoogje toewierp en glimlachte opgewekt naar Hester.
    "Hoi," fluisterde ze, terwijl mevrouw Delroy uitleg begon te geven over één of andere burgeroorlog.
    "Dat is me nogal een ochtend."


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze twijfelde even of ze zich voor zou stellen met haar volledige naam - dat deed ze bijna nooit, maar soms gebruikte ze hem wel eens, simpelweg om interessanter over te komen. Ze zou hem natuurlijk ook een foute naam kunnen doorgeven. Dat had ze een aantal jaar terug ook eens geflikt, bij een docent. De man had nooit de moeite genomen om haar echte naam op te zoeken, dus was ze een jaar lang Erica. Stukken makkelijker dan haar echte naam, al gebruikte geen enkele docent die nog echt. Alleen nieuwe docenten probeerden het nog, een aantal keer, waarna ze het opgaven.
    Ze stak haar hand naar de jongen uit - ze had altijd goede manieren geleerd van haar ouders, al had ze die zo net even laten varen - en glimlachte.
    "Hoi, Will. Ik ben Dyana."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Tyler knikte na haar antwoord. ''Volgens mij hoort dat gewoon bij een wiskundeleraar, op mijn school mocht 'ie ook niemand.'' zei hij. ''En queenbees vermijd ik sowieso. Rijke tienermeisjes die alleen bezig zijn met hun make up en chihuahua's, die denken dat ze al alles van de grote wereld afweten terwijl alles voor ze gedaan wordt? Nee bedankt.'' vervolgde hij. Het klonk hard, maar het was wel zo. Tyler had niks met die types. Als zijn 'prooi' zo'n type was geweest had hij het ook heel moeilijk gekregen. Hij wierp een blik op de twee jongens die ze net aanwees, ze grijnsden breed en Tyler draaide zich weer om. 'Dus.. Die twee zijn vrienden van je?' vroeg hij en hij begon toen ook maar aan zijn project.


    El Diablo.

    Reagan moest even lachen bij zijn verhaal over zijn wiskunde leraar.
    "Volgens mij was hij toen ook gewoon on his manperiod." schouderophalend glimlachte ze naar hem. Ze trok even haar wenkbrauwen op en keek hem verbaasd aan terwijl hij vertelde dat hij niet hield van queenbees.
    "Daar heb je helemaal gelijk in," zei ze en keek hem nog steeds verbaasd aan. Eerlijk gezegd had ze gedacht dat hij net zo was geweest, oppervlakkig en arrogant en dat hij juist op zulke types zou vallen, als zou het hem alleen maar gaan om een leuk avondje of zelfs nachtje.
    Ze volgde zijn blik naar haar twee vrienden en zag ze weer grijnzen waardoor ze nogmaals haar middelvinger naar hun opstak, dit keer duidelijker.
    "Die twee zijn inderdaad vrienden van me," ze zuchtte overdreven dramatisch en keek toen naar zijn project. "Wat ga je maken?"


    I just caught the wave in your eyes

    "Ik ben Ruby Eguerre." Stelde ze zichzelf ook maar voor. Hij was dus nieuw, daarom kwam hij haar niet bekend voor. Onzeker beet ze op haar lip. Moest ze nog iets zeggen? Maar wat dan? Wat als ze hem verveelde? Waarom stond hij hier nog?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

          Er gebeurde waarschijnlijk vanalles rondom Hester, maar ze was er zich niet van bewust. Ze was het soort meisje dat vooraan in de klas ging zitten en de kunst van het afsluiten van haar oren, behalve voor de woorden van de leerkracht, al een tijdje onder de knie had. Maar toen Elles zich naast haar in een stoel loet zakken en een begroeting giechelde, deed Hetty hetzelfde. Zonder het giechelen. Ze had de hoofdstukken over de wereldoorlogen al eens grondig doorgenomen, zoals ongeveer alle eerste hoofdstukken van alle lessen, en stond zichzelf toe even met Elles te babbelen. Vorig naar was zij immers degene geweest die Hester uit de gruwelijke oceaan van examenstress en tijdsnood gered had.
          "Zeg dat wel, ik ben nog nooit te laat geweest," bekende Hetty half fluisterend, en krabbelde dan snel doch leesbaar een paar woorden op haar blad, die ze de leerkracht zonet nadrukkelijk had horen zeggen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tyler knikte wederom. Dus dat zijn de twee van wie ze zich moet afzonderen, great.. Hij keek even op bij haar vraag en haalde toen zijn schouders op. ''Het is niks bijzonders. Gewoon laten zien dat de maatschappij niet zo goed is als ze het laten lijken. Bijvoorbeeld als ze zeggen dat het beter wordt? Dan geld het meestal alleen voor de highclass en niet voor de 'zwakkere' groep. Zo fucked up is het, maar er zijn niet veel mensen die erover beginnen.'' zei hij rustig en hij gaf haar een kleine glimlach waarna hij naar haar werk kijkt. 'Dat ziet er veel interessanter uit. Wat heeft jouw veel creatievere brein bedacht? Als ik vragen mag.' vroeg hij terwijl zijn glimlach wat breder werd.


    El Diablo.