• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1234
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Kile
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 19:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Inwendig moest Will wel even lachen de reactie van haar. Ze had duidelijk geen zin in mensen om haar heen.
    Hij haalde een hand door zijn haar en keek naar het meisje. "Vind je dit ook zo'n interessant vak?" vroeg hij haar terwijl hij naar haar boek knikte en glimlachte. Hij moest in elk geval met haar in contact komen. De eeste indruk is altijd het belangrijkste.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Of hij oprecht was wist Dyana niet, maar ze besloot niet te vals te zijn. Het was ten slotte zijn eerste dag, ze wilde hem niet bang maken.
    Met een beetje moeite toverde ze haar meest vriendelijke glimach tevoorschijn. "Nou ja, eigenlijk wel, ja."
    Ze bestudeerde de jongen even. Hij was niet zoals veel van de, typisch Amerikaanse, jongens op deze school - in ieder geval qua uiterlijk. Zijn innerlijk liet tot nu toe te wensen over.
    Ook zij haalde nu een hand door haar haar - ze had het vanochtend gestijld, waardoor dat mogelijk was. Normaal gesproken zou ze dan al lang met haar vingers vastgezeten hebben in de krullen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Max was zijn plattegrond vergeten en liep doelloos rond in het gebouw, toen hij tegen het meisje botste. Hij staarde haar even aan, toen hij haar herkende als zijn doelwit. Wow, te laat zijn was nog zo slecht niet geweest. Hij plooide zijn gezicht onmiddellijk in een charmante grijns.
    'Hey, schoonheid, ik zag je niet. Gaat het wel?'
    Subtiliteit was nooit zijn ding geweest.


    Mhm?

    Jacelyn realiseerde zich dat ze te laat zou komen, en niet zo'n beetje ook. Een gefrustreerde kreun verliet haar lippen terwijl ze haar boeken bij elkaar schraapte en de benodigde voor vandaag bij elkaar zette. Ze had haar wekker niet gezet en haar ouders waren al weg naar hun werk. Jace stond op en slingerde haar leren jas om haar schouders, waarna ze haar armen in de mouwen stopte. Volgens zichzelf zag ze er vreselijk uit, maar het kon altijd erger.
          Haar handtas, die verrassend groot was sinds haar boeken erin paste, slingerde ze over haar schouders en stapte daarna in haar Chelsea boots. Haar geliefde laarzen, die vandaag van pas kwamen omdat ze haast had. Ze pakte nog snel haar autosleutels van de salontafel en racete de deur uit. Haar geliefde auto stond haar op te wachten op de oprit –– een Audi was het, een auto die ze voor haar achttiende verjaardag had gekregen. Er verlieten een paar scheldwoorden haar auto toen ze de digitale klok zag op haar dashboard, maar startte de motor vrijwel gelijk en zette haar gewoonlijke afspeellijst op.
          Jace sloeg de autodeur dicht met een vrij harde klap en beende naar haar les –– Geschiedenis. Net toen ze echt wilde haasten en op haar telefoon keek voor een bevestiging dat ze inderdaad Geschiedenis had het eerste uur, botste ze tegen iemand op. Jace keek met haast wilde ogen omhoog en opende haar mond om iets te zeggen. ''Sorry! Dat was absoluut niet mijn bedoeling!'' exclameerde ze en keek de jongeman even gefronst aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "En daar hebben we onze Superman," zei Ashton lichtelijk sarcastisch en zag Alexander's blik heus wel maar trok zich er weinig van aan en bleef als een steen staan. Toen viel zijn oog opeens op Hester en toen weer op Alexander en kreeg hij een vermoeden – dit zou nog best Alexander's meisje kunnen zijn.
    "Whatever tho." Hij gaf Alexander een veelbetekenende blik, zei nog even dag tegen Hester voordat hij met zijn handen in zijn zakken over het schoolplein liep gezien de bel net een seconde geleden was gegaan. Net wanneer hij bijna bij het schoolgebouw was botste hij tegen iemand op en aan de stem te horen was het een meisje. Verbaasd keek hij een tikkeltje verbaasd op terwijl hij snel haar arm vastgreep om haar overeind te houden. Zijn ogen bekeken haar vlug – ha wie had dat gedacht dat hij tegen zijn "prooi" op zou lopen?
    "Het maakt niet uit, ik had ook beter moeten opletten," zei hij glimlachend en keek toen naar de grond waar haar telefoon lag en bukte even om deze voor haar op te rapen. Hij gaf hem weer aan haar en keek haar toen aan.
    "En, wie, als ik vragen, ben jij schoonheid?" hij zei het met een knipoog, grappend en luchtig om haar niet gelijk af te schrikken of kots neigingen te bezorgen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 23:46 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Even verward probeerde Elles zich te oriënteren en merkte toen dat ze zich op de grond bevond. Ze was zonet tegen een jongen gelopen, die haar nu charmant aankeek en ze meende een kleine twinkeling in zijn ogen te zien. Ze krabbelde overeind en antwoordde beleefd op zijn vraag.
    "Layton, Elles Layton," stelde ze zich enthousiast voor, gecharmeerd door zijn compliment. Ze veegde het stof van haar broek af en zwierde even opgewekt met haar paardenstaart.
    "En met wie heb ik het genoegen hier staan te praten vlak nadat we als twee blinde mollen tegen elkaar zijn geknald, tijdens het eerste uur nota bene." Ze glimlachte breed, haar strafuren vergeten, want deze ontmoeting maakte zojuist haar dag.

    Wil er iemand de vorige pagina in een hoofdstuk proppen? :'D

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 22:57 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dubbelpost -

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 22:55 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het meisje bracht hem even van zijn stuk. Max had haar eerder verlegen ingeschat, maar daar stond ze breed te glimlachen. Hij wist nog niet wat hij ervan vond; er waren niet veel mensen die zo vrolijk zouden zijn nadat ze tegen iemand zijn op gebotst op een vroege, eerste schoolochtend. Hijzelf was daar bij gerekend, maar dat liet hij niet merken. Hij lachtte.
    'Ik ben Max. Crawford. Ik vind het zeker niet erg dat ik juist tegen iemand zoals jij ben gelopen," grijnsde hij met een knipoog erbij. In zijn hoofd verweet hij zichzelf dat hij overdreef, maar het ging vanzelf en Elles leek er niet echt een probleem mee te hebben.


    Mhm?

    Ze giechelde even om de flirterige knipoog en bloosde een beetje bij het compliment.
    "Eh, je bent eh," stotterde ze even van haar stuk gebracht. "Nieuw toch? Welke les heb je normaal gezien, want je bent duidelijk te laat en je ziet eruit alsof je de weg kwijt bent." Ze keek hem met een gekanteld hoofd aan.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 23:19 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haar opgewekte humeur begon hem te beïnvloeden, en hij voelde zich een beetje minder chagrijnig. Al lag dat waarschijnlijk ook aan het feit dat zijn geflirt leek te werken.
    "Yup," antwoordde Max met ploppende p. Hij krabde quasi-verlegen in zijn nek voor hij verder ging.
    ''Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ben mijn plattegrond vergeten,' zei hij schaapachtig. Hij haalde zijn rooster boven en toonde het aan Elles.
    "Gelukkig heb ik dit wel mee. Ik heb geschiedenis in het C-blok, weet jij waar dat is?"


    Mhm?

    Aandachtig volgde ze zijn bewegingen en lachte zachtjes omdat hij zijn plattegrond vergeten was.
    "Te laat en dan nog eens verdwalen omdat je je plattegrondje niet mee hebt?" grinnikte ze plagerig, maar herinnerde zich ook weer waarom zij nu precies in de gang stond. Haar ogen scanden het papier waarop het rooster stond af en kleine pretlichtjes verschenen in haar ogen.
    "Oh! Ik heb ook geschiedenis in die vleugel. We kunnen er samen wel naar toe wandelen?" Ze zei het zodanig opgewekt dat het niet meer als een vraag klonk, maar als aansporing om te vertrekken. Ze was helemaal enthousiast van het nieuwe gezelschap en breed glimlachend stond ze naast hem met een tas over haar linkerschouder geslagen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hij grijnsde bij haar plagerij en enthousiasme. Dit ging nog heel wat gemakkelijker worden dan hij had verwacht, al vroeg hij zich af of ze altijd zo vrolijk was.
    "Ik durfde het je bijna niet te vragen," grinnikte hij met een lage stem. Hij hield zijn hand voor zich uit om haar voor te laten gaan en vroeg ondertussen: "En hoe komt het dat deze jongedame ook nog op de gang is?"


    Mhm?

    Elegant ging ze hem voor, maar hield een beetje verder haar pas weer in zodat ze naast elkaar liepen.
    "Je durfde niet te vragen om samen te wandelen maar wel waarom ik hier nog rondhang?" Gespeeld onbegrijpelijk schudde ze haar hoofd, maar terwijl voelde ze haar wangen gloeien toen ze terugdacht aan haar preek van zojuist.
    "Laten we zeggen dat ik eh, een prank uitgevreten heb en het heb bezuurd met een bezoekje aan het hoofd en ben buitengegaan met twaalf uur werktaak in de kantine." Ze grinnikte even aan de gedachte hieraan, nadat ze haar straf uitgewerkt zou hebben, zou ze hier nog wel hard om kunnen lachen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Tja,' grinnikte hij terwijl hij voor een tweede keer zijn hand in zijn nek legde. Daarna fronste hij.
    "Een prank?" vroeg hij een beetje verbaasd. Zijn humeur zakte een beetje, hij was geen fan van pranks. "Ik kan me moeilijk voorstellen dat een meisje zoals jij van pranks houdt," mompelde hij half tegen zichzelf.


    Mhm?

    "Klopt. Ik ben er ook niet zo'n fan van, maar mijn beste vriendin bedacht hem. Ze wilde wat actie de eerste schooldag," zei ze doelend op zijn gemompel.
    "Het was inderdaad ook echt veel actie." Haar enthousiasme ging onverstoord verder en ze draaide even opgewekt met haar paardenstaart.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys