• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1234
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Kile
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 19:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Marvelmarathon en en gamewedstrijd eh?" herhaalde ze hem en keek hem even met een gekanteld hoofd aan.
    "Als je dan ook nog even wat pizza regelt kan je me op je stoep verwachten," zei ze en knipoogde naar hem voordat ze achter hem aanliep naar de achterkant van het lokaal. Daar nam ze plaats aan de tafeltjes die in rijen van vier waren opgesteld en ging zo zitten dat aan beide kanten iemand naast haar kon komen zitten.
    "Tja geen idee, het enige verschil is dat we hier ook praktijk krijgen," zei ze vervolgens schouderophalend en keek hem glimlachend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Meteen werd het woord overgenomen door Max, die nu wild tegen Hester aan het praten was. Met uitbundige zwaaien stelde hij vragen en kraamde onnuttige dingen uit, die zelfs Elles niet begreep. Hierbij hield ze haar mond maar even en keek van Hester naar Max naar Alexander die net bij kwam staan.
    "Eh, misschien moeten wij maar even naar onze volgende les," probeerde Elles, deze keer op een rustiger niveau dan anders. Ze had niet verwacht dat Max ook zo'n drukke kant in hem had.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tyler nam plaats naast haar en keek grijnzend op bij haar woorden. 'Oh, praktijk over teenmoms eh?' zei hij en hij wiebelde even met zijn wenkbrauwen. Hij schudde grijnzend zijn hoofd. 'Just kidding, ik ben vreselijk.' grijns ik. 'Alhoewel.. Queen bee vind het vast niet zo erg.' mompelde hij vervolgens, de grijns nog altijd present. Hij keek even naar Rae, 'wie is je favoriete karakter van Marvel?' vroeg hij haar. Bepaald zin in les had hij niet, maarja. De les was toch nog niet begonnen, dus hij kon gezellig doorgaan met zijn vragen.


    El Diablo.

    Nathan glimlachte het meisje even toe en dacht even na, de bel was ondertussen al gegaan wat betekende dat ze zo naar het volgende lokaal moesten. "Eh, Geen idee maar Engels lijkt me niet verkeerd." zei hij met een quasi onschuldige grijns om zijn lippen. Hij had geen zin maar ook echt geen idee waar hij nu hoorde te zijn. "Daarbij zou ik niets liever willen dan weer naast een leuke meid zoals jij te zitten." zei hij met een vluchtige knipoog en diep vanbinnen kon Nate zichzelf wel slaan. Hij was barstslecht in flirten en het zag er vast sullig uit, maar hij meende het deels ook wel, stel je voor dat hij gedumpt word naast één of andere puber die denkt beter te zijn dan hem. Nathan nam zijn spullen dus maar en stond recht. "Dus heb je zin om deze jongen hier eens rond te leiden?" vroeg hij erg subtiel aan Regina met een glimlachje. Hij begon zich te ergeren aan zijn vage manier van flirten en keek dus even weg, gezien hij niet vreemd aangekeken wilt worden. Werd hij nou echt ongemakkelijk? Dit betekende dus dat hij vanavond eens tips moest vragen aan Max en Ash of de anderen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Haar ogen sperde zich open bij zijn woorden en ze keek hem geschrokken aan en ze slikte even en keek hem zelfs een beetje bang aan.
    "Uhm ik denk Wolverine," zei ze voordat ze haar rug naar hem omdraaide om gauw haar boeken op haar tafel te leggen en deze open te slaan op de pagina waar ze nu waren. Oh fijn, het ging ook nog gedetailleerd over "de daad" zelf. Ze voelde hoe ze moest blozen en probeerde zich te focussen op de leraar die binnen kwam lopen.


    I just caught the wave in your eyes

    Hij fronste bij haar reactie en haalde kort zijn wenkbrauw op. Wat had die nou weer, het was maar een grapje dat hij maakte. Niks serieus.
    Hij wou net wat zeggen wanneer de leraar binnenkomt en zuchtend pakt hij ook maar zijn boeken erbij. Hij keek even naar de leraar en toen hij niet oplette richtte hij zich even op Rae. Hij had er namelijk geen zin in om weer eruit te worden gestuurd, dat viel teveel op. 'Het was maar een grapje Rae... Something wrong?' vroeg hij en hij beet kort op zijn lip.


    El Diablo.

    Regina keek naar de jongen terwijl ze haar spullen weer in haar tas gooide en overeind kwam om weer op te staan. "Dan ga je gewoon mee naar Engels," glimlachte ze hem maar toe. De opmerking daarna liet haar toch even blozen, waardoor ze snel de andere kant op keek. "Ehm, volg me maar gewoon," zei ze maar om een ietwat ontgemakkelijke stilte te onderbreken. Met Nate naast haar liep ze door de gangen naar het lokaal waar ze Engels zouden hebben, onderweg kwam ze wat vriendinnen tegen die haar met een veelbetekende blik aankeken. Die blikken negeerde ze gewoon, kinderachtig, vond ze het. "Ik wil je best rondleiden hoor, alleen ik weet niet hoeveel tijd ik heb, maar als je vragen hebt kan je altijd bij mij terrecht" glimlachte ze onschuldig naar de jongen. De enige vrije tijd die ze had was in de pauze, en soms hoefde ze na school niet te trainen, maar die dagen kwamen niet vaak voor.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Dat Xavier gedoe: I'm totally making that up :').

    Ze beet zacht op haar lip en kauwde op het uiteinde van haar pen terwijl ze zich op de les probeerde te focussen. De leraar had zich inmiddels ook weer naar de klas gedraaid dus ze kon ook niets meer antwoorden. Tja wat was er eigenlijk mis? Niets toch? Behalve dan dat ze verschrikkelijk onzeker was over haar lichaam, al helemaal na Xavier. Volgens haar was hij namelijk bij haar weggegaan omdat hij haar gezien had in haar birthday suit, deels dan, en toen op haar was afgeknapt. Ze wist niet of dit waar was maar ze was er bijna zeker van. En ze wist ook dat ze overreactte tegenover Tyler. Ze scheurde dan ook maar een blaadje uit haar schrift en krabbelde er een:

          Niets, laat maar, het maakt niet uit.
    – X R


    op en ze schoof het met een zwakke glimlach naar hem toe voordat ze zich weer op de les focuste.


    I just caught the wave in your eyes

    Na een ongemakkelijke stilte wist Regina om zijn aandacht weer te trekken waardoor hij knikte. Nathan had wel de blikken gezien van sommige meisjes, voornamelijk verbijsterd en hij kon het niet laten om eens naar hen te grijnzen en daarna richtte hij zijn aandacht weer op Regina. "Dan kun je me best vaak verwachten denk ik." grinnikte hij en stak dan nonchalant zijn handen in zijn broekzakken. "Of wat we ook kunnen doen is Engels lekker skippen? De eerste les is toch niet belangrijk en dan verspil je je vrije tijd niet aan me." zei hij met een lieve glimlach, bij het woord 'verspillen' hoopt hij haar attentie te hebben zodat ze om hem te plezieren langer bij hem zou blijven. "Of heb je liever van niet? " hij keek haar vragend aan en probeerde haar licht intrigerend aan te kijken met zijn 'zielige' blik. Hij wilde haar volle aandacht koste wat het kost.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hij lette ondertussen maar op de leraar en zuchtte ongemerkt. Hij kende het allemaal al, wat dus ook de grote verveling verklaarde. Tyler keek op toen hij een blaadje zag en ongemerkt pakte hij het. Snel leest hij het en hij knikt licht, waarna hij even naar de leraar kijkt. Gewoon om te doen alsof hij daadwerkelijk oplette. Hij keek kort naar Rae en schreef toen snel iets terug.

    If you say so... I'm sorry ):
    - T
    Ps. De verveling heerst


    Hij vouwde het blaadje op en schoof het toen weer ongemerkt naar Rae.


    El Diablo.

    Reagan keek even opzij toen ze het papiertje zag en vouwde het ongemerkt open. Ze moest toch even lachen bij zijn laatste zinnetje en begon weer erop te krabbelen.

    Donut worry Ty
    – X R

    PS: What are you going to do about that (:?


    ze kraste zijn verdrietige smiley door. Inplaats daarvan maakte ze snel een lachende donut waarna ze het papiertje weer dicht vouwde en terug schoof.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 18:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    "Skippen?" Regina keek de jongen geschrokken aan. "Ik weet niet hoe handig dat is," ze keek even naar de grond en beet op haar lip. Ze was weer goed bezig, meteen een jongen 'afwijzen'. "Het is wel verspillen van tijd ja, misschien kunnen we de leraar vragen of ik je een rondleiding mag geven.." stelde Regina maar voor en keek Nate vragend aan. Ze stopte toen ze voor het engelslokaal stonden en keek even naar binnen, Regina kantelde haar hoofd een beetje en haalde een hand door haar donkere lokken wachtend op een antwoord van de jongen.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Tyler glimlachte toen hij het blaadje weer kreeg en vouwende het ook weer snel. Hij wierp een blik op de leraar die nu bezig was bij het bord en schreef toen weer terug.

    Donuts? Yum ^^
    Do I need to get those to make it up to ya? (;
    - T
    Ps. Ik heb geen idee. Dit is pure herhaling volgens mij, of niet?


    Hij vouwde het weer dicht en schoof het net op tijd naar haar toe. De leraar wierp even een blik op de twee, maar Tyler glimlachte even onschuldig waardoor hij snel verder ging. Werkte altijd.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 18:37 ]


    El Diablo.

    Reagan wachtte even met openvouwen en spontaan verscheen er een brede glimlach op haar gezicht en ze keek hem met pretogen aan. Ze begon snel weer met terugschrijven.

    I'll never say no to donuts, so yes please. I may be able to forgive you then (;
    - jk oofcourse -
    – X R

    PS: Een heel klein beetje maar, eigenlijk vraag ik me nog iets af: hoe oud ben je? Je ziet er namelijk veel volwassener uit dan sommige hier.


    ze vouwde het briefje weer op en keek naar de leraar. Toen die zich naar het bord draaide gaf ze het briefje gauw weer terug en knipoogde even naar hem voordat ze een ander blaadje uit haar schrift scheurde en hier in begon te tekenen.


    I just caught the wave in your eyes

    "Ja, daar moet ik ook naartoe." Zuchtte ze, waarna ze haar boeken pakte. Biologie was interessant, dat zeker, maar dit wíst ze allemaal al.
    Daarnaast ging vast iedereen giechelen om het onderwerp. Ze hoopte maar dat de jongen haar zou volgen, want ze had geen zin om het uit te leggen. Als ze dat moest doen zou ze lang bezig zijn.
    Zonder achterom te kijken baande ze zich door de gangen, bang om te laat te komen in haar volgende les. Ze was in al die jaren nog nooit te laat gekomen, en dat wilde ze graag zo houden.
    Met haar biologieboek, dat ontzettend zwaar was, wist ze zich langs een groepje jongens te wurmen. Helaas waren de jongens het hier niet mee eens, en vloog een van haar boeken na een rake armbeweging door de lucht. Met haar ogen rollend trok ze een sprintje, kort achterom kijkend of Will haar nog had gevolgd, en pakte ze het boek, pal voor de deur van het biologielokaal, op. "Oh, fuck... me."


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted