• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Your make-up is terrible

    Topverhaal Thomas

    Om op Sarah's vraag terug te komen, het trappenhuis van een hostel in Londen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Een bijbel naar je hoofd, wauw hahahaha.


    Een bijzondere ervaring. Het was ook echt een apart gezin. Ze heeft tegenwoordig haar leven ook gebeterd volgens mij, heel netjes gekleed en een relatie met een jongen die overduidelijk in de smaak van de vader valt (lees: smakeloze blousejes en zo'n typisch brilletje)


    Denk overigens niet dat ik veel wilde verhalen heb hoor, zo'n persoon ben ik nou ook weer niet


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Alright, whatever, in de categorie rare verhalen. Ik heb het ooit aan mijn vrienden verteld en het blijft altijd hangen op de een of andere manier

    Ik was aan het daten met een meisje. Haar ouders waren echt zwaar gelovig en vonden het absoluut niet cool dat er ook maar iemand alleen met haar was. Maarja, dan gebeurt het juist enzo. Dus we lagen in haar bed, naakt zegmaar, we hadden nog niets gedaan. Komt opeens de vader thuis, direct de trap op en naar binnen. Hij ziet ons liggen en loopt direct weg, komt vervolgens terug en gooit een bijbel naar mijn hoofd terwijl hij iets schreeuwde als "bevuil mijn dochter niet". Het klinkt misschien stom, maar het was echt heel grappig voor mij op dat moment, terwijl dat meisje direct haar vader ging kalmeren (wat ook niet echt goed lukte, omdat ze ook naakt was natuurlijk).
    Dus omdat ik aan het lachen was, noemde hij me nog even 'Duivelsgebroed' (de reden waarom ik het ooit als username had hier).

    Achteraf hoorde ik dat de buurvrouw had gezien dat er een jongen bij zijn dochter was, dus die had hem gebeld. We hebben overigens alsnog een tijdje elkaar gezien, maar daardoor kon het nooit serieus worden, wat opzich wel begrijpelijk is.


    Dit is de eerste keer dat ik klik op dit topic en dan lees ik meteen dit :'D.


    Seasons will change, but I shall remain

    Een grote gelukkige familie dus ik zal dit maar even delen.

    Kort samengevat; ik ging naar een club, werd dronken, had een onenightstand en de jongen vond nadien mijn voordeur niet meer :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Badkamervloer

    Badkuiprand

    Bureauvanznpa

    Vliegtuig

    Ik heb te veel gekke locaties gehad, ik weet niet zo goed welke het gekste is


    Je hebt wel iets met de badkamer zo te zien


    Sarah = ongewoon sexy

    Einar schreef:
    Topverhaal Thomas

    Om op Sarah's vraag terug te komen, het trappenhuis van een hostel in Londen


    dat is niET EEN WOORD


    i put the fun in funeral

    Wauw wat triest hahha
    Nouja zo maak je nog eens wat mee. Al denk ik zelf dat ik nooit wat met een streng gelovig iemand wat zou beginnen. Of met iemand wiens familie streng gelovig is.
    Alleen al om dat soort situaties :')

    KyloRen schreef:
    Wauw wat triest hahha
    Nouja zo maak je nog eens wat mee. Al denk ik zelf dat ik nooit wat met een streng gelovig iemand wat zou beginnen. Of met iemand wiens familie streng gelovig is.
    Alleen al om dat soort situaties :')


    Dat wist ik eerst nog niet. Toen ik er voor het eerst kwam, zag ik het al wel aan het huis enzo. Maar zij was totaal niet gelovig :")


    Sarah = ongewoon sexy

    Audacity schreef:
    (...)

    dat is niET EEN WOORD


    Ik ben een rebel, maar anders geformuleerd hosteltrappenhuis


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hahahaha Thomas wat een top verhaal. Duivelsgebroed.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Antiheld schreef:
    (...)

    Je hebt wel iets met de badkamer zo te zien


    Dat maakt het uitspugen makkelijker, dan kan hij meteen poepen, dan heb je een excuus om een fles deo leeg te spuiten en het raam open te zetten midden in de winter tegen de geur. :D

    Mijn vriend is gelovig en zijn vader ook, gelukkig heb ik nog nooit een bijbel naar mn kop gekregen.
    Maar als het aan zijn ouders ligt houden we alleen nog handjes vast


    Spinning around, I'm weightless.

    Audacity schreef:
    Laten we dit anders doen.
    In één woord: wat is je gekste sekslocatie (hand-/mondwerk telt ook)


    Met een ex in het tuinhuis bij één van haar vriendinnen (tijdens een feest). Het was niet zo'n gekke plek eigenlijk, verder heb ik het nooit buitenshuis gedaan eerlijk gezegd


    Sarah = ongewoon sexy

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Dat maakt het uitspugen makkelijker, dan kan hij meteen poepen, dan heb je een excuus om een fles deo leeg te spuiten en het raam open te zetten midden in de winter tegen de geur. :D

    Mijn vriend is gelovig en zijn vader ook, gelukkig heb ik nog nooit een bijbel naar mn kop gekregen.
    Maar als het aan zijn ouders ligt houden we alleen nog handjes vast


    Klinkt allemaal heel praktisch.

    Soms vraag ik me wel eens af of mensen die zwaar gelovig zijn het echt niet door hebben. Ze zijn toch zelf ook jong geweest?


    Sarah = ongewoon sexy

    5/7 voor het Bijbel naar hoofd verhaal.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Valet schreef:
    Hahahaha Thomas wat een top verhaal. Duivelsgebroed.


    Haha thanks Megan.

    Wiarda schreef:
    5/7 voor het Bijbel naar hoofd verhaal.


    Perfect 5/7 :d



    ---

    Oke. Who's next?


    Sarah = ongewoon sexy