• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Your make-up is terrible

    Hecuba schreef:
    Nouja, zeker omdat ie na mijn opmerking kwam dacht ik gewoon dat ze een grapje maakte, er was geen twijfel in mijn hoofd tbh.
    Ik vond je eigenlijk wel grappig hoor hahhaa


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Boneta schreef:
    (...)Ik vond je eigenlijk wel grappig hoor hahhaa


    Dankudanku (hoera)


    Spinning around, I'm weightless.

    Jongens kunnen we het even hebben over queefs en wat de meest gepaste manier is om erop te reageren zonder de mood nog drastischer te verpesten?


    i put the fun in funeral

    Niet op reageren, gewoon doorgaan en er achteraf heel hard om lachen


    Spinning around, I'm weightless.

    Ha dankjewel
    Ik wist het eigenlijk nog niet echt ik heb er wel al wat van gehoord enzo je weet wel in school. Maar daar zei ik denk gewoon zo ja ok vingeren is gewoon een vinger in je tweede gaatje steken maar het is eigenlijk gewoon wrijven

    En ik wist echt niet wat vingeren was of toch daar iets in de buurt dus was het serieus:')


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ja, dat snap ik, sorry haha.
    Erin kan ook, dat doen sommige mensen ook maar dat vind ik persoonlijk niet zo tof


    Spinning around, I'm weightless.

    mt


    I live for the applause, you will die for it.

    Hecuba schreef:
    Niet op reageren, gewoon doorgaan en er achteraf heel hard om lachen


    Maar ik vind het niet grappig.


    i put the fun in funeral

    Ik vind het respectloos richting de mensen die hier wel serieuze dingen plaatsen en daar serieuze antwoorden op willen.

    Mijn topics bytheway.


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    Ik vind het respectloos richting de mensen die hier wel serieuze dingen plaatsen en daar serieuze antwoorden op willen.

    Mijn topics bytheway.


    Ik weet niet of dit nog slaat op berichten op de eerste pagina maar vanaf mijn bericht is alles op deze pagina gewoon serieus hoor.


    i put the fun in funeral

    @Overkill, dan lach je er achteraf niet om. Ook goed. Maar ik zou er niets over zeggen want dat maakt het alleen erger.

    @Rebirthing, ik dacht oprecht dat ze een grapje maakte, kan ik er wat aan doen? Dat krijg je toch in dit soort topics, dat mensen als ie net weer open gaat flauwe grapjes maken? Ik zal voortaan overal serieus op reageren dan. :')


    Spinning around, I'm weightless.

    Overkill schreef:
    (...)

    Ik weet niet of dit nog slaat op berichten op de eerste pagina maar vanaf mijn bericht is alles op deze pagina gewoon serieus hoor.


    Ik had het niet over jou ^^
    Ik had het over het feit dat er onserieus werd gedaan.


    26 - 02 - '16

    Maar goed, ehm. Ik ben wel eens nieuwsgierig, deze vraag is vast al 'ns eerder gesteld, hoe was jullie eerste keer? ;3


    26 - 02 - '16

    OakenshieId schreef:
    @SamWinchester
    (...)
    Ik heb het een paar keer gehad en toen had ik een schimmelinfectie. Dus als het blijft aanhouden, gaat jeuken of een vreemde kleur heeft zou ik even langs de huisarts gaan.


    Ik ga bellen wat tbh het jeukt als de tyfus maar wat ik raar vind, is dat het na het douchen weg is en na een paar uur weer terug is. ( ik douche dagelijk btw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Rebirthing schreef:
    Maar goed, ehm. Ik ben wel eens nieuwsgierig, deze vraag is vast al 'ns eerder gesteld, hoe was jullie eerste keer? ;3


    Simpelweg verschrikkelijk. x)
    Ik heb er geen spijt van, maar ik vond er helemaal niks aan. De tweede keer was iets beter, maar ik heb me toen heel erg aan mijn (inmiddels) ex-vriend geërgerd, waardoor ik het ook niet zo fijn vond.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 18:54 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."