• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Your make-up is terrible

    SamWinchester schreef:
    (...)

    Ik ga bellen wat tbh het jeukt als de tyfus maar wat ik raar vind, is dat het na het douchen weg is en na een paar uur weer terug is. ( ik douche dagelijk btw)

    Misschien een rare vraag, maar "was" je je vagina met zeep? Misschien dat je eens Lactacyd of iets anders, wat speciaal voor je vagina bedoeld is (een pH heeft van de vagina), moet gebruiken. Ik ben er ook mee begonnen omdat ik heel veel last had van afscheiding en ik heb sindsdien veel minder last van. Overigens kan de hoeveelheid soms wel eens vermeerderen vlak voordat je ongesteld wordt. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Rebirthing schreef:
    Maar goed, ehm. Ik ben wel eens nieuwsgierig, deze vraag is vast al 'ns eerder gesteld, hoe was jullie eerste keer? ;3


    pijnlijk. hehe.

    We gingen het steeds proberen maar het deed zooooo'n pijn. Dus ik durfde niet. En toen gingen z'n ouders weg. En toen verschoof het bed een meter. Tsja. Hehehe. We zijn wel nog steeds samen, dus dat is tof.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ah ja ;x

    Mijn eerste keer was vreselijk. Pijnlijk en zo geforceerd :/
    Idk. Ik had er beter mee kunnen wachten, zo achteraf gezien.


    26 - 02 - '16

    Mijn 1e keer was ook niet fijn, lol


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn eerste keer was binnen vijf secondes over HAHA. Gelukkig duurde het bij hem nooit zo lang voor ie weer ready to go was.


    i put the fun in funeral

    Seutige maagd. Zelfs nog seutige kusmaagd.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    Seutige maagd. Zelfs nog seutige kusmaagd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rebirthing schreef:
    Maar goed, ehm. Ik ben wel eens nieuwsgierig, deze vraag is vast al 'ns eerder gesteld, hoe was jullie eerste keer? ;3

    Bloederig en niet zo veel aan. De keren daarna waren een stuk beter.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SamWinchester schreef:
    (...)

    Ik ga bellen wat tbh het jeukt als de tyfus maar wat ik raar vind, is dat het na het douchen weg is en na een paar uur weer terug is. ( ik douche dagelijk btw)

    Hmm dat is wel apart. Maar ja, als het jeukt zou ik gewoon langsgaan. Ik heb het nu vier keer gehad en ik kreeg steeds een pilletje en that's all.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Hmm dat is wel apart. Maar ja, als het jeukt zou ik gewoon langsgaan. Ik heb het nu vier keer gehad en ik kreeg steeds een pilletje en that's all.


    Ja ik heb gehoord dat het vaak terug komt en dat de vagina het zelf kan genezen. Ik heb het (blijkbaar) vaker gehad maar is vanzelf weggegaan. Deze keer duurt het te lang


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hoi. Geen idee of ik dit hier moet posten, maar tja. Ik slik nu een weekje de pil en ik heb best wat gewicht verloren (1.5 kilo in 3 à 4 dagen). Mijn moeder neemt het niet zo serieus en in de bijsluiter/online staat er niet veel over, maar heeft een van jullie dit ook gehad toen je net was begonnen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Rebirthing schreef:
    Maar goed, ehm. Ik ben wel eens nieuwsgierig, deze vraag is vast al 'ns eerder gesteld, hoe was jullie eerste keer? ;3


    De twee seconden die het duurde waren pijnlijk en ik heb bloedvlekken op z'n bed gecreëerd ;x Maar dat was godzijdank alleen de eerste keer.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn eerste keer viel ontzettend mee. Het was wel allemaal wat stroef en ik bloedde wel een beetje erna. Maar het was vrij snel over want hij kwam nogal snel klaar, ghehe.

    Even een andere vraag. Toen ik met mijn huidige vriend seks had afgelopen maandag, bloedde ik na de seks best wel wat. Ik heb nog gekeken maar ik kon niet zien of het uitwendig was of zo. Dit was voor mij de eerste keer dat ik bloedde na de seks (behalve mijn eerste keer dan) in drie jaar tijd. We vonden het allebei echt heel raar en ik dacht 'oh ja, google ik wel ff'. Helemaal fout want ik weet vrijwel zeker dat ik geen baarmoederhalskanker heb en ook geen chlamydia. Iemand die me betere informatie verschaffen?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Eledhel schreef:
    Hoi. Geen idee of ik dit hier moet posten, maar tja. Ik slik nu een weekje de pil en ik heb best wat gewicht verloren (1.5 kilo in 3 à 4 dagen). Mijn moeder neemt het niet zo serieus en in de bijsluiter/online staat er niet veel over, maar heeft een van jullie dit ook gehad toen je net was begonnen?


    Nee, ik kwam juist een beetje aan, vooral bij m'n borsten


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Eledhel schreef:
    Hoi. Geen idee of ik dit hier moet posten, maar tja. Ik slik nu een weekje de pil en ik heb best wat gewicht verloren (1.5 kilo in 3 à 4 dagen). Mijn moeder neemt het niet zo serieus en in de bijsluiter/online staat er niet veel over, maar heeft een van jullie dit ook gehad toen je net was begonnen?


    Sinds ik aan de pil ben, weet ik wel dat ik, voordat ik ongesteld moet worden, ineens lichter ben dan daarvoor. Het heeft allemaal met vochtbalans te maken, geloof ik.


    Your make-up is terrible