• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Your make-up is terrible

    Qingsel schreef:
    (...)

    Geen kinderen voor jou dus? ö
    — Misschien moet ik me maar eerst focussen op het vinden van een vriendje.


    It takes two to tango :')
    Hetzelfde probleem als jij dus :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Het is maar wat je liever wilt. 8D Ik wil zelf wel kinderen, maar ik wil ook niet bevallen, haha. Al heb ik gelukkig veel van mijn moeders genen en haar bevallingen gingen super makkelijk, dus hoop ik daar ook maar op.


    En anders kan je altijd nog een ruggenprik nemen. Dan doet de bevalling geen pijn meer. Doen heel veel mensen :)

    _Eevee schreef:
    (...)

    En anders kan je altijd nog een ruggenprik nemen. Dan doet de bevalling geen pijn meer. Doen heel veel mensen :)


    Maar een ruggenprik is ook niet zonder risico's ;x


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Maar een ruggenprik is ook niet zonder risico's ;x


    Vrij weinig is zonder risico's natuurlijk, maar die risico's zijn erg beperkt. Ik heb zelf toevallig 3 weken geleden 2x een hoge ruggenprik gehad, en als je verder in goede gezondheid bent, zijn die risico's echt heel minimaal :)
    En bedenk je dat ze in Amerika eigenlijk standaard een ruggenprik geven. Nou wil ik niet pleiten voor Amerika want ik ben t niet zo vaak eens met dingen die ze daar doen, maar er zit daardoor in ieder geval wel heel veel onderzoek achter die risico's :)

    Furiosa schreef:
    (...)

    Het is maar wat je liever wilt. 8D Ik wil zelf wel kinderen, maar ik wil ook niet bevallen, haha. Al heb ik gelukkig veel van mijn moeders genen en haar bevallingen gingen super makkelijk, dus hoop ik daar ook maar op.


    Maar je hoort ook bijna altijd van die bijna horrorverhalen over bevallen, tenminste ik wel. Ik denk dat het ook voor een deel aan jezelf en aan je baby/kind ligt hoe de bevalling gaat.

    Sommige mensen doen er tien uur of langer over en anderen zijn binnen drie uur klaar.

    Alleen al de pijn van de weeën en het gevaar voor uit scheuren, lijkt mij drie keer niks.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Maar je hoort ook bijna altijd van die bijna horrorverhalen over bevallen, tenminste ik wel. Ik denk dat het ook voor een deel aan jezelf en aan je baby/kind ligt hoe de bevalling gaat.

    Sommige mensen doen er tien uur of langer over en anderen zijn binnen drie uur klaar.

    Alleen al de pijn van de weeën en het gevaar voor uit scheuren, lijkt mij drie keer niks.


    Zoek een vriend met een klein hoofd, dan is dat risico lekker klein.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Het is maar wat je liever wilt. 8D Ik wil zelf wel kinderen, maar ik wil ook niet bevallen, haha.

    Dat heb ik nou ook. Kinderen lijkt me leuk, maar die bevallingen zie ik tegen op. Al helemaal als het zulke bevallingen zijn als mijn moeder heeft gehad.
    Drie kinderen en geen ééntje ging er zonder moeite uit. Ik was pas echt een moeilijke baby. Stuitligging, scheef hoofd, aortaklep die uit te weinig delen bestond. Dus dat hoop ik niet te krijgen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Furiosa schreef:
    (...)

    Zoek een vriend met een klein hoofd, dan is dat risico lekker klein.


    Als er in zijn familie mensen grote hoofden zitten dan kan ik alsnog de klos zijn. En daarnaast kan ik iemand toch niet afwijzen omdat hij een groot hoofd heeft? Kan ik net zo goed een wensenlijstje maken met hoe hij eruit moet zien.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Als er in zijn familie mensen grote hoofden zitten dan kan ik alsnog de klos zijn. En daarnaast kan ik iemand toch niet afwijzen omdat hij een groot hoofd heeft? Kan ik net zo goed een wensenlijstje maken met hoe hij eruit moet zien.


    Chill, het was maar een grapje. 8D


    Your make-up is terrible

    Quokka schreef:
    (...)

    Als er in zijn familie mensen grote hoofden zitten dan kan ik alsnog de klos zijn. En daarnaast kan ik iemand toch niet afwijzen omdat hij een groot hoofd heeft? Kan ik net zo goed een wensenlijstje maken met hoe hij eruit moet zien.

    Haha iemand afwijzen voor de grootte van zijn hoofd. :'D
    Ik ben ook heel erg bang om te bevallen. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Haha iemand afwijzen voor de grootte van zijn hoofd. :'D
    Ik ben ook heel erg bang om te bevallen. :/


    Ik zie het mij al voor op tinder, een heleboel mannen die afvallen omdat hun hoofd ge groot is.

    Trouwens, ik weet niet wat een groot hoofd is. Ik bedoel, wat ik een groot hoofd vind, hoeft niet per se een groot hoofd te zijn.

    Wil je wel kinderen? Ze zeggen altijd dat het helemaal waard is, maar ik betwijfel het. Toch lijkt het mij echt bijzonder om zwanger te zijn.


    Physics is awesome

    Furiosa schreef:
    (...)

    Chill, het was maar een grapje. 8D


    Hallo, ik ben ongesteld en dit is dan mijn chillstand. Ik dacht al dat je een grapje maakte.


    Physics is awesome

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Ik wil hoogstwaarschijnlijk ook geen kinderen ;x
    Heb ik zo m'n redenen voor.

    Heuj, ik ook niet! Moet ik d'r met, alles waar ik voor probeer te zorgen gaat dood (pets AHAHAHA).


    No growth of the heart is ever a waste

    Quokka schreef:
    (...)

    Ik zie het mij al voor op tinder, een heleboel mannen die afvallen omdat hun hoofd ge groot is.

    Trouwens, ik weet niet wat een groot hoofd is. Ik bedoel, wat ik een groot hoofd vind, hoeft niet per se een groot hoofd te zijn.

    Wil je wel kinderen? Ze zeggen altijd dat het helemaal waard is, maar ik betwijfel het. Toch lijkt het mij echt bijzonder om zwanger te zijn.

    Ja, ik wil wel kinderen en héél lang zal dat ook niet meer gaan duren waarschijnlijk.
    Maar ik heb echt een hekel aan baby's xD.
    Ik hoef eigenlijk pas een kind van één, maar ja, dat kan niet. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ja, ik wil wel kinderen en héél lang zal dat ook niet meer gaan duren waarschijnlijk.
    Maar ik heb echt een hekel aan baby's xD.
    Ik hoef eigenlijk pas een kind van één, maar ja, dat kan niet. :'D


    Tot je een baby hebt waarschijnlijk. Het is een bijzonder moment als een baby huilt en je hem/haar stil kan krijgen door een fles in zijn/haar mond stopt. Negen van de tien keer is hij/zij meteen stil. En ze houden je goed bezig.


    Physics is awesome