• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Your make-up is terrible

    Oh lol ik bloedde niet mn eerste keer.

    Ik ben bij mn nieuwe ook aangekomen, ligt gewoon aan welke pil je gebruikt.


    Spinning around, I'm weightless.

    Dankje voor de antwoorden, tja, als het gewichtsverlies aan de pil ligt heb ik iig een reden om heeeeel veel chocola te eten (:

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 21:17 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Norman schreef:
    Mijn eerste keer viel ontzettend mee. Het was wel allemaal wat stroef en ik bloedde wel een beetje erna. Maar het was vrij snel over want hij kwam nogal snel klaar, ghehe.

    Even een andere vraag. Toen ik met mijn huidige vriend seks had afgelopen maandag, bloedde ik na de seks best wel wat. Ik heb nog gekeken maar ik kon niet zien of het uitwendig was of zo. Dit was voor mij de eerste keer dat ik bloedde na de seks (behalve mijn eerste keer dan) in drie jaar tijd. We vonden het allebei echt heel raar en ik dacht 'oh ja, google ik wel ff'. Helemaal fout want ik weet vrijwel zeker dat ik geen baarmoederhalskanker heb en ook geen chlamydia. Iemand die me betere informatie verschaffen?


    Ik weet niet hoe 'heftig' jullie seks hebben gehad, maar het kan best zo zijn geweest dat je een wondje hebt opgelopen. Als het niet vaker gebeurt, denk ik niet dat je -je er zorgen om hoeft te maken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe 'heftig' jullie seks hebben gehad, maar het kan best zo zijn geweest dat je een wondje hebt opgelopen. Als het niet vaker gebeurt, denk ik niet dat je -je er zorgen om hoeft te maken.

    Dit en ik weet niet of je gevingerd hebt? Als je vriend scherpe nagels heeft, kan er makkelijk iets opengaan. Ik heb daar wel eens last van gehad, vrij pijnlijk.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn eerste keer was echt de grootste joke ever (dronken, one-night stand, Londen, Amerikaan zijn enkele kernwoorden die ik zou kunnen gebruiken om dit te beschrijven) en mijn vriendinnen vinden het een fantastisch verhaal maar het is eigenlijk gewoon dieptriest.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aphelion schreef:
    Mijn eerste keer was echt de grootste joke ever (dronken, one-night stand, Londen, Amerikaan zijn enkele kernwoorden die ik zou kunnen gebruiken om dit te beschrijven) en mijn vriendinnen vinden het een fantastisch verhaal maar het is eigenlijk gewoon dieptriest.


    Ach zo moet je er niet over denken, Als je je het nog kunt herinneren, was het wss wel leuk.

    Mijn eerste keer was tussen kerst en nieuwjaar. niks romantisch of speciaal. gewoon van "Zullen we?" xD
    Jouw eerste keer ben ik dan wel jaloers op xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    (...)

    Ach zo moet je er niet over denken, Als je je het nog kunt herinneren, was het wss wel leuk.

    Mijn eerste keer was tussen kerst en nieuwjaar. niks romantisch of speciaal. gewoon van "Zullen we?" xD
    Jouw eerste keer ben ik dan wel jaloers op xD


    Het is dat ik weet dat ik het hele verhaal beter niet op het internet kan gooien, maar ik kan je verzekeren dat er best nog wat bijkomstigheden waren die het veel minder chill maakten. Ja, het is spannend en interessant en iets anders dan de meeste mensen gewend zijn, maar dat is inherent aan alles wat ik doe in mijn leven haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aphelion schreef:
    (...)

    Het is dat ik weet dat ik het hele verhaal beter niet op het internet kan gooien, maar ik kan je verzekeren dat er best nog wat bijkomstigheden waren die het veel minder chill maakten. Ja, het is spannend en interessant en iets anders dan de meeste mensen gewend zijn, maar dat is inherent aan alles wat ik doe in mijn leven haha.


    Achja we hebben niet alles voor het kiezen.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    (...)

    Achja we hebben niet alles voor het kiezen.


    Nee, dat is zeker waar.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    SamWinchester schreef:
    (...)

    Ach zo moet je er niet over denken, Als je je het nog kunt herinneren, was het wss wel leuk.

    Mijn eerste keer was tussen kerst en nieuwjaar. niks romantisch of speciaal. gewoon van "Zullen we?" xD
    Jouw eerste keer ben ik dan wel jaloers op xD


    Ik zie mijn eerste keer toch een beetje liefdevol en ongeforceerd, allebei op ons gemak en gerustgesteld. Dus liever geen spannende one-night stand. De eerste keer onthoud je voor je leven (tenzij je stomdronken was of zo) en die herinnering wil ik graag mooi hebben.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ik zie mijn eerste keer toch een beetje liefdevol en ongeforceerd, allebei op ons gemak en gerustgesteld. Dus liever geen spannende one-night stand. De eerste keer onthoud je voor je leven (tenzij je stomdronken was of zo) en die herinnering wil ik graag mooi hebben.


    Ook al hou je nog zoveel van degene met wie je seks gaat hebben, een echt mooie herinnering zal het waarschijnlijk niet worden, haha. Eerder awkward of iets in die richting.


    Your make-up is terrible

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ik zie mijn eerste keer toch een beetje liefdevol en ongeforceerd, allebei op ons gemak en gerustgesteld. Dus liever geen spannende one-night stand. De eerste keer onthoud je voor je leven (tenzij je stomdronken was of zo) en die herinnering wil ik graag mooi hebben.


    Voor de eerste keer snap ik het wel hoor


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Furiosa schreef:
    (...)

    Ook al hou je nog zoveel van degene met wie je seks gaat hebben, een echt mooie herinnering zal het waarschijnlijk niet worden, haha. Eerder awkward of iets in die richting.


    Meh Nikki ssht D: lemme dream. Ik zie mijn eerste keer héél romantisch ^,^ zal wss wel awkward zijn haha, maar toch :'D

    @Shar: Anders ook niet, nee dankjewel :'D Ben ik te preuts nu? :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ik zie mijn eerste keer toch een beetje liefdevol en ongeforceerd, allebei op ons gemak en gerustgesteld. Dus liever geen spannende one-night stand. De eerste keer onthoud je voor je leven (tenzij je stomdronken was of zo) en die herinnering wil ik graag mooi hebben.


    Jaa, dit beeld heb ik ook voor me.
    Ik denk alleen dat het iets te sprookjesachtig is, dat het dan uiteindelijk heel pijn doet en hevig bloed en dat dat dan je eerste keer was.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Qingsel schreef:
    (...)

    Meh Nikki ssht D: lemme dream. Ik zie mijn eerste keer héél romantisch ^,^ zal wss wel awkward zijn haha, maar toch :'D

    @Shar: Anders ook niet, nee dankjewel :'D Ben ik te preuts nu? :')


    hahaha nee hoor ieder zijn eigen mening


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."