• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Ook al hou je nog zoveel van degene met wie je seks gaat hebben, een echt mooie herinnering zal het waarschijnlijk niet worden, haha. Eerder awkward of iets in die richting.


    Daarom is mijn motto bereid je voor op het ergste, dan valt het waarschijnlijk mee.


    Physics is awesome

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ik zie mijn eerste keer toch een beetje liefdevol en ongeforceerd, allebei op ons gemak en gerustgesteld. Dus liever geen spannende one-night stand. De eerste keer onthoud je voor je leven (tenzij je stomdronken was of zo) en die herinnering wil ik graag mooi hebben.


    Ik hoop inderdaad voor je dat het meer in die richting komt. Zelf heb ik het eigenlijk nooit echt zo voor me gezien, ik ben veel te bangig nuchter en ik ben zo bang voor de awkwardness dat ik het toch maar liever eerst deed met iemand die ik verder in principe toch niet meer hoefde te zien zelfs als ik een hopeloze loser bleek te zijn. Maar dat is meer mijn probleem denk ik


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vind dat mensen teveel waarde hechten aan de eerste keer. Zo speciaal en belangrijk is het helemaal niet. Het is een vreemde situatie waarin iedereen gespannen is en waarschijnlijk pijn gaat doen en iedereen fouten maakt.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik vind dat mensen teveel waarde hechten aan de eerste keer. Zo speciaal en belangrijk is het helemaal niet. Het is een vreemde situatie waarin iedereen gespannen is en waarschijnlijk pijn gaat doen en iedereen fouten maakt.


    True


    i put the fun in funeral

    Furiosa schreef:
    Ik vind dat mensen teveel waarde hechten aan de eerste keer. Zo speciaal en belangrijk is het helemaal niet. Het is een vreemde situatie waarin iedereen gespannen is en waarschijnlijk pijn gaat doen en iedereen fouten maakt.


    Makkelijk te zeggen als je het al gedaan hebt. (cat)
    Maar ja, ik snap je punt wel :/ Tweede keer zal vast vlotter gaan.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 11:55 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb zo het gevoel dat mijn eerste keer niet gebeurt voordat ik in mijn menopauze zit, dus ik denk er niet zo veel aan :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barrow schreef:
    Ik heb zo het gevoel dat mijn eerste keer niet gebeurt voordat ik in mijn menopauze zit, dus ik denk er niet zo veel aan :')


    Geen kinderen voor jou dus? ö
    — Misschien moet ik me maar eerst focussen op het vinden van een vriendje.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Geen kinderen voor jou dus? ö
    — Misschien moet ik me maar eerst focussen op het vinden van een vriendje.



    hahaha sorry


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Qingsel schreef:
    (...)

    Geen kinderen voor jou dus? ö
    — Misschien moet ik me maar eerst focussen op het vinden van een vriendje.


    Ik wil hoogstwaarschijnlijk ook geen kinderen ;x
    Heb ik zo m'n redenen voor.


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Ik wil hoogstwaarschijnlijk ook geen kinderen ;x
    Heb ik zo m'n redenen voor.


    D: — Ik wil veel kinderen (drie/vier) , maar wil niet bevallen :x
    Wil je zeggen waarom? (: of liever niet (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    D: — Ik wil veel kinderen (drie/vier) , maar wil niet bevallen :x
    Wil je zeggen waarom? (: of liever niet (:


    Ik ben om eerlijk te zijn bang dat ik mijn autisme overdraag aan mijn kinderen of dat mijn dysthemie erfelijk is. Dan is er ook nog eens de angst om een slechte ouder te zijn voor het kind en nog een x-aantal dingen :/


    26 - 02 - '16

    Qingsel schreef:
    (...)

    D: — Ik wil veel kinderen (drie/vier) , maar wil niet bevallen :x
    Wil je zeggen waarom? (: of liever niet (:

    Lol, ik ook niet. Als ik al kinderen wil, dan zou ik het liefst de vader zijn. :') Overigens snap ik heel goed waarom mensen geen kinderen willen, las laatst nog over een koppel dat er geen had. Ze hadden de wereld rondgereist en een stuk of tien bestsellers geschreven. Zonder kinderen hou je tijd en geld over.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Ik ben om eerlijk te zijn bang dat ik mijn autisme overdraag aan mijn kinderen of dat mijn dysthemie erfelijk is. Dan is er ook nog eens de angst om een slechte ouder te zijn voor het kind en nog een x-aantal dingen :/


    Oh zo...:x je zal vast een goede ouder zijn ^-^ Je zorgt erg goed voor Pim. Jaja het is anders, maar toch :3

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 12:37 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Arianne schreef:
    (...)
    Lol, ik ook niet. Als ik al kinderen wil, dan zou ik het liefst de vader zijn. :') Overigens snap ik heel goed waarom mensen geen kinderen willen, las laatst nog over een koppel dat er geen had. Ze hadden de wereld rondgereist en een stuk of tien bestsellers geschreven. Zonder kinderen hou je tijd en geld over.


    Het is maar wat je liever wilt. 8D Ik wil zelf wel kinderen, maar ik wil ook niet bevallen, haha. Al heb ik gelukkig veel van mijn moeders genen en haar bevallingen gingen super makkelijk, dus hoop ik daar ook maar op.


    Your make-up is terrible

    -

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 12:12 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.