• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Your make-up is terrible

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahaha het is geen vrijwillige traditie hoor xD Maarja, er lopen nu eenmaal wat eikels rond op de wereld waar je eerst doorheen moet xD
    Jammer genoeg, ben ik er daar al een aantal van tegengekomen, vertrouwen doe ik niet snel ^^ dus dan duurt het ook wel even.


    Niet? O, dan spijt het mij. Ik bedoel, dan zullen er vast een heleboel 'slechte' vriendjes/vriendinnetjes vooraf zijn gegaan of mensen die niet serieus waren, denk ik.

    Er zal er vast een bij zitten die jouw aandacht, liefde en vertrouwen wel waard is.

    Herken jij ook het fenomeen dat familie je probeert te koppelen of dat je moeder wel eens vraagt terwijl je aan het appen/rondkijken op instagram bent, of het je vriendje is?


    Physics is awesome

    Laleah schreef:
    (...)

    Andersom mag ook wel een keer! Geef wat, neem wat toch?


    Dus ik geef geld, ik moet auto rijden, ontbijt maken, koffie halen? En wat krijg ik zelf..


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Dus ik geef geld, ik moet auto rijden, ontbijt maken, koffie halen? En wat krijg ik zelf..

    the booty (:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Antiheld schreef:
    (...)

    Dus ik geef geld, ik moet auto rijden, ontbijt maken, koffie halen? En wat krijg ik zelf..

    Niks


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Antiheld schreef:
    (...)

    Dus ik geef geld, ik moet auto rijden, ontbijt maken, koffie halen? En wat krijg ik zelf..


    Een prachtig lichaam, dat na tien jaar of eerder nog meer geld wil voor alle plastische chirurgie die ze wil laten doen. Goeie deal, toch?


    Physics is awesome

    Trikova schreef:
    (...)
    the booty (:


    Ik wil ook koffie en ontbijt


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik wil ook koffie en ontbijt

    Oh ja snap ik hoor :p


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Niet? O, dan spijt het mij. Ik bedoel, dan zullen er vast een heleboel 'slechte' vriendjes/vriendinnetjes vooraf zijn gegaan of mensen die niet serieus waren, denk ik.

    Er zal er vast een bij zitten die jouw aandacht, liefde en vertrouwen wel waard is.

    Herken jij ook het fenomeen dat familie je probeert te koppelen of dat je moeder wel eens vraagt terwijl je aan het appen/rondkijken op instagram bent, of het je vriendje is?


    Oh, geen probleem hoor haha ik ben niet beledigd of in any way verdrietig dat ik nog niks heb meegemaakt hoor. Vind het mooi prima zo xD
    Die eikels, heb ik echter helemaal niks mee gehad of gedaan of whatever, maar gewoon ondanks dat lelijk misbruikt. En daar ben ik heel eerlijk over want, nja verleden is het verleden en je leert er van.

    Hahaha nou kijk, dat fenomeen ken ik dus niet :') mijn ouders weten dat ik heel anders in elkaar zit zegmaar. Dus als ik zit te kachen achter mn mobiel, dan weten ze dst iemand in een groepsapp een grap heeft gemaakt. Zo zit dat bij mij dan juist hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik wil ook koffie en ontbijt


    Hahaha ik bedoelde dat wij (de vrouw) ontbijtje op bed maken. Maarnidd, the booty is oik een mooie xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Een prachtig lichaam, dat na tien jaar of eerder nog meer geld wil voor alle plastische chirurgie die ze wil laten doen. Goeie deal, toch?


    Je gaat er al snel van uit dat het een prachtig lichaam is, ik weet dat ik een goede smaak heb, maar dat het zo goed bekend was ;D


    Sarah = ongewoon sexy

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahaha ik bedoelde dat wij (de vrouw) ontbijtje op bed maken. Maarnidd, the booty is oik een mooie xD


    Alright. Geld en de auto boeit me toch al niet zoveel


    Sarah = ongewoon sexy

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahaha ik bedoelde dat wij (de vrouw) ontbijtje op bed maken. Maarnidd, the booty is oik een mooie xD

    the booty is al een goede deal hoor ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Antiheld schreef:
    (...)

    Je gaat er al snel van uit dat het een prachtig lichaam is, ik weet dat ik een goede smaak heb, maar dat het zo goed bekend was ;D


    Voor minder moet je het ook niet doen ^^


    Physics is awesome

    Trikova schreef:
    (...)
    the booty is al een goede deal hoor ^^

    Precies


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Trikova schreef:
    (...)
    the booty is al een goede deal hoor ^^


    Hahahahhh :') even loll'en

    Oh.. Ik ben het laatst bericht. Maar nikki is afwezig, komt er een nieuw topic?

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 0:14 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.