• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Boschetto
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Boschetto
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:32 ]


    El Diablo.

    De DJ telde de mensen die in de zaal stonden en riep uiteindelijk Ilse als de winnares uit, hoewel het niet veel scheelde. Mosh grijnsde tevreden. Het verbaasde hem niet, want Ilse leek wel een model en hoewel Lola ook knap was, was het vooral haar spontaniteit waar hij voor gevallen was.


    'Twee weken is hier prima,' vond Mara. 'Als het dan niet wederzijds is, ben je hem ten minste snel weer vergeten. Ik heb waarschijnlijk een tien jaren plan nodig om over hem heen te komen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hè, verdorie,' zei Lola vrolijk. 'Heeft Mosh toch bewezen dat ie nóg beter kan scoren dan mij.' Ze schudde Ilse de hand. 'Wel een spannende wedstrijd, hoor. Maar gefeliciteerd!' Daarna keek ze naar de mannen. 'Dan lijkt het me nu toch jullie beurt!'



    Marije schoot in de lach. 'Ik denk dat jij hem pas vergeet als je weer iemand anders tegenkomt,' zei ze. 'Bovendien is verliefd zijn leuk; veel leuker dan iemand "leuk vinden". Zeker omdat ik niet eens iets met iemand wil beginnen als ik hem alleen leuk vind. Ik ben zo'n irritant geval dat alleen maar iets wil als ik ook echt verliefd ben, en zelfs dan durf ik het niet.' Ze opende de deur van het hotel waar ze sliepen en liet Mara voorgaan.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mara grinnikte. 'Iemand anders tegenkomen gaat niet helpen. Dan vind ik er op den duur gewoon twintig leuk, totdat ik gillend gek wordt.' Ze drukte op het knopje van de lift en zag het lichtje van verdieping naar verdieping springen. 'Volgens mij ben ik vaker verliefd dan dat ik iemand alleen leuk vind.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rachel keek toe hoe er twee jongens op de bar klommen. Misschien was het feministisch van haar, maar ze was blij dat er neit alleen meiden werden gekeurd. Ze zag dat de jongen die op de bar ging staan, ook een vriend van Kane was. Dat ging lekker.
    De muziek werd weer wat harder gezet terwijl de mensen weer een kant mochten kiezen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Wat zijn ze aan het doen? Is dit een of ander spel ofzo?'
    Kane keek om toen hij de stem van zijn broer hoorde. 'Het ziet er naar uit dat Mosh en Lola willen weten of ze de knapste zijn, of zo?' Hij haalde zijn schouders op. 'Ik weet het ook niet.'
    Ze stonden aan de kant van Mosh en Kane vond dat wel prima. Tenzij zij Mosh een fikse korting voor hen allemaal kon winnen, maakte het hem niet uit wie er won.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rachel keek even naar de jongen die nu bij hen stond. Ze had Mara ook al een paar keer kort naar hem zien kijken en ze vroeg zich onwillekeurig af hoe het zou zijn om iemand te zoenen met een lippiercing. Ze besloot het nooit te vragen.
    'Ik zie de humor er wel van in,' zei ze tegen de jongens. 'En ik ben stiekem blij dat er niet alleen vrouwen gekeurd worden.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cyrith kon niet zo goed opmaken wat het meisje met die woorden bedoelde en wist daardoor ook niet hoe hij moest reageren. Hij richtte zijn aandacht daarom maar op de mensen in de zaal en probeerde te schatten wie er aan de winnende hand was. Hij vreesde voor zijn vriend. Hij mocht zijn eigen tattoos dan erg sexy vinden, maar hij betwijfelde of iedereen in de zaal dat deed. 'Als ik er maar niet op hoef.'
    Hij vond dat wel een actie voor Mosh in een aangeschoten toestand. Hem lekker in de spotlight duwen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rachel vond hem niet verkeerd om te zien, maar ze wist niet of ze per se aan zijn kant zou gaan staan. Ze kon hem verder ook geen ongelijk geven. Het was heel leuk om te zien, maar ze hoefde zelf niet zo nodig al die aandacht op te zoeken.
    Ik ook niet,' antwoordde ze. 'Al die aandacht is tien keer niks.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Marten grinnikte. 'Hoi, jou ken ik zeker nog niet?' zei hij tegen het onbekende meisje. 'Ik ben Marten, een vriend van Kane.' Hij stak zijn hand naar haar uit.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rachel glimlachte naar hem en pakte enigszins aarzelend zijn hand vast. Gelukkig sloten zijn vingers zich even krachtig om de hare, wat ze altijd wel prettig vond. Ze hield niet van slappe handdrukken en ze wist dat ze Marten misschien wel zou durven aanspreken als ze hem nog eens tegen zou komen. Of op zijn minst gedag zeggen.
    'Ik ben Rachel.' Ze had niet echt iets over zichzelf te vertellen wat haar relatie met Kane duidelijk maakte, want ze kende hem net, waarom ze besloot om er 'Ik ben hier sinds vanmiddag,' aan toe te voegen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Oh, echt?' zei Marten verbaasd. 'Wij ook! Zitten jullie ook in een hotel?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Gelukkig wel, want een camping is hier niet,' zei Rachel grijnzend.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Marten schoot in de lach. 'Oeps, dat wist ik niet! Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet echt bemoeid heb met het plannen van de vakantie, maar ik ben wel blij met de luxe van het hotel waar we in zitten.' Hij grinnikte. 'Waar zitten jullie?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cyrith luisterde met een half uur. Hij was moe van de reis en wilde eigenlijk naar bed, maar het was vast onbeschoft als hij wegliep. Hij had nog niet een gelegenheid gevonden om zich voor te stellen en vond dat ook niet per se nodig. Ze heette in elk geval Rachel. Hij zag dat Mosh en Splynter van de bar afstapten en DJ draaide het volume van de muziek weer omhoog, waardoor hij zich onmiddellijk herinnerde waarom hij naar buiten was gegaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rachel had geen idee wie er nu gewonnen had, maar dat gaf niet. Ze vond Mosh er cool uitzien en Splythers gezicht juist een beetje average maar niet onaantrekkelijk. Onmiddellijk bedacht ze zich dat ze daarmee op moest houden en dat het niet belangrijk was. Het kwam door het spel, niks anders.
    Ze concentreerde zich even om zich de naam van het hotel te herinneren. Ze was blij dat ze die in ieder geval nog wist, zodat ze de weg zou kunnen vragen wanneer ze 's nachts toch mocht verdwalen. Ze noemde het hotel op voor Marten en voegde er aan toe: 'Ja een luxe hotel is fijn, vooral als het slecht weer is. Dan kan je je binnen vaak ook nog wel vermaken.' Verder gaf ze er niet echt om. Ze had een bed, het eten zat bij de prijs inbegrepen en verder had ze niet het idee dat ze daar meer zou doen dan dat.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes