• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Boschetto
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Boschetto
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:32 ]


    El Diablo.

    Mara knikte en bleef buiten wachten. Ze nam aan dat Rachel het wel tegen Ilse zou zeggen. Ze vond het niet zo'n goed idee om Ilse haar gezellige onderonsje te onderbreken. Terwijl ze op Marijes terugkeer wachtte, keek ze om zich heen. Haar oog viel op de jongen die ze binnen had gezien, die nu met een ander stond te praten. Hij stond ietsje dichterbij dan hij net had gedaan en ze vond hem echt, echt heel knap. Ze hoopte dat hij haar ook zag, zodat ze even oogcontact kon maken om te laten merken dat ze überhaupt bestond, maar hij keerde zijn gezicht geen moment van zijn gesprekspartner af. Mara probeerde niet ontmoedigd te raken. Ze had nog een hele vakantie voor zich. Ze zou hem vast nog wel een paar keer tegenkomen, zeker nu Rachel en Ilse al kennis hadden gemaakt met zijn vrienden.


    'Behalve het eten,' vond Cyrith, die zelf erg van koken hield. 'In Italië etens ze uitsluitend Italiaanse gerechten en een echte Spaanse keuken is er volgens mij niet. In ieder geval niet zo befaamd als de Italiaanse.'
    'Daarom. Ik denk niet dat haar dat zal lukken.' Mosh wees even naar Lola en de jongen met wie ze stond te praten. 'Of vind jij het wel een onbetwistbare schoonheid?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Rachel!' Marije tikte haar vriendin op de schouder en keek even verontschuldigend naar Kane, omdat ze hun gesprek onderbrak. 'Mara en ik gaan slapen, we zijn best wel moe, is dat goed?'

    -

    Marten grijnsde. 'Ja, pizza en lasagne zijn mijn lievelingseten.' Het praten over eten liet zijn maag al rommelen. 'Hadden we toch naar Italië moeten gaan...' Hij grinnikte en keek om zich heen. Er was een meisje uit de tent gekomen, die nu bij de ingang bleef staan en om zich heen keek. Op een gegeven moment maakte hij oogcontact met haar en hij glimlachte vriendelijk, maar daarna richtte hij zich weer op Cyrith.

    -

    'Nou...' Ze bekeek de jongen die bij Mosh' vriendin stond en moest toegeven dat hij er zeker niet verkeerd uitzag. Hij zag er misschien zelfs beter uit dan Mosh, maar hij had niet de charme die Mosh wel had waardoor ze hem een stuk interessanter vond. Kon die vriendin van 'm niet gewoon met die jongen gaan waar ze nu bij stond? Dan stond Mosh lekker open voor haar. 'Het wordt toch lastig om tegen hem op te boxen, hoor.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ja, dat had ik vroeger ook,' gaf Rachel toe. 'Mijn moeder wilde altijd weten met welke mensen ik daar dan heen ging en zo.' Dat had haar altijd mateloos geïrriteerd. Ze was er namelijk wel van overtuigd dat ze zelf wel kon inschatten met welke mensen ze wel moest omgaan en met wie niet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Riza schreef:
    'Ja, dat had ik vroeger ook,' gaf Rachel toe. 'Mijn moeder wilde altijd weten met welke mensen ik daar dan heen ging en zo.' Dat had haar altijd mateloos geïrriteerd. Ze was er namelijk wel van overtuigd dat ze zelf wel kon inschatten met welke mensen ze wel moest omgaan en met wie niet.


    Marije is net naar Rachel gegaan ;p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kane grinnikte. 'Die overbezorgde moeders ook...'
    Voor hij nog iets anders kon zeggen, begon Marije tegen Rachel te praten om te vertellen dat ze terug zou gaan. Als automatisch wierp Kane een blik op zijn horloge, maar hij zag dat het nog helemaal niet zo laat was. Hij hoopte eigenlijk niet dat Rachel er ook al vandoor zou gaan, want hij vond het wel gezellig.


    Mara had even terug geglimlacht toen een jongen haar had zien staan. Fijn, ze kwam vast over alsof ze geen vrienden had. Ze tuurde naar binnen en hoopte dat Marije terugkwam. Bij nader inzien maakte ze liever niet voor het eerst contact met die knappe jongen terwijl ze koos vriendloos leek.
    'We kunnen altijd nog de boot pakken en naar Italië gaan,' grapte Cyrith, hoewel hij net prima had gegeten. Er waren hier zoveel restaurantjes dat hier waarschijnlijk ook wel een Italiaan was te vinden.
    .
    'Welnee,' vond Mosh. 'Er zijn vast weinig jongens die voor hem gaan voten, terwijl naar mijn idee de halve vrouwelijke wereld biseksueel is.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Helen knikte. 'Ja, dit is mijn eerste keer. Het bevalt tot nu toe goed.' Ze lachte haar witte tanden bloot en bekeek de jongen schaamteloos. 'Helen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Dominik schudde haar de hand. 'Dominik. Bevalt het je hier al een beetje?'
    Ze oogde als een echt feestbeest en hij vermoedde dat ze zich hier wel zou vermaken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja, zeker. Het temperatuurtje is goed en wat ik zie bevalt ook goed.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Rachel vond het jammer dat haar vriendinnen al weg wilden. Zelf vond ze het nog wel leuk en ze had van te voren geweten dat Mara en Marije meer slaap nodig hadden dan zij.
    'Is goed!' Ze bedacht zich dat Ilse ook nog ergens was, dus ze was hier sowieso niet alleen. 'Dan zie ik jullie straks mischien nog en anders tot morgen!'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Aan de temperatuur moet ik nog even wennen,' gaf Dominik toe, 'maar dat komt vast vanzelf.'
    Hij zag dat ze geen glas in haar hand had en vroeg. 'Wat te drinken?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kala = Timiligare

    'Prima!' Marije gaf Rachel een knuffel en wurmde zich toen door de mensenmenigte door naar de uitgang, waar Mara nog netjes op haar zat te wachten. 'Ilse en Rachel komen later, gok ik,' zei ze. 'Rache is nog steeds bij die jongen, Kane, en Ilse nog steeds bij Mosh.'

    -

    Martens mondhoeken schoten omhoog. 'Laten we het een weekje aankijken en dan beslissen,' zei hij, 'wie weet missen we toch heerlijke gerechten. Is tapas niet Spaans?'

    -

    Ilse schoot in de lach. 'Daar komen we toch maar op één manier achter.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rachel zwaaide nog even naar Mara en Marije en wendde zich toen weer tot Kane.
    'Ja, die ouders ook... Ze kunnen soms echt vervelend zijn.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik laat me graag verwennen door een jongen, dus natuurlijk wil ik iets te drinken.' Helen knipoogde.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Dominik grijnde. Dat hield in elk geval in dat ze zijn gezelschap niet vervelend vond.


    'Hopelijk blijven ze net zo leuk als ze eruit zien,' mompelde Mara. Ze vond het niet fijn om haar vriendinnen bij vreemde jongens achter te laten, maar ze kon niet de hele tijd achter hun aan lopen en moest ze leren loslaten. Ze hadden haar beiden aardig geleken, maar je wist nooit hoe een persoon na wat glazen alcohol kon veranderen. 'Nou ja, als er wat is dan bellen ze vast wel.'
    Ze wierp nog even een blik naar de overzijde van het pad, waar de twee jongens nog steeds stonden te praten, en keerden toen terug naar hun hotel.
    'Ja, dat is waar.' Door het gepraat over eten begon hij eigenlijk een beetje trek te krijgen. 'Zouden ze hier iets van bitterballen hebben? Volgens mij heeft mijn avondeten mijn overgeslagen lunch niet echt gecompenseerd
    Mosh sloeg een arm om haar heen en liep met haar naar Lola toe. 'Nou, ik heb de perfecte kandidaat gevonden.'
    'Kun je het niet zo goed met je ouders vinden?' vroeg Kane. Hij vond het wel fijn dat het gesprek iets serieuzer werd. Daar hield je doorgaans meer aan over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ach, er gebeurt vast niks,' zei Marije. Ze wist dat er genoeg zou kunnen gebeuren, maar omdat ze zelf nog nooit wat had meegemaakt, dacht ze dat het vast wel mee zou vallen. Natuurlijk werd ze ook wel eens bang als ze van die enge verhalen hoorde, maar zolang niemand in haar omgeving iets overkwam, was ze niet echt bang dat er iets zou gebeuren. Als ze maar oppaste.



    Marten schoot in de lach. 'Zullen we binnen kijken? En anders is er vast nog wel ergens een midnight-snack te halen. Zouden ze hier ook iets als een Hasret hebben?'


    'Zo!' Lola floot. 'Dat betekent dat je haar hebt ingelicht over onze weddenschap?' Toen ze Mosh' gezicht zag, kreeg ze daar inderdaad bevestiging van. 'Nou, dan heeft ie je vast iets beloofd. Ik geloof niet dat hij jou zou kunnen versieren, je bent veel te knap voor hem.'
    Ilse trok haar wenkbrauwen op en vroeg zich af of het meisje dat meende. Het was vast een poging om te doen alsof ze in geen enkel opzicht jaloers was, al wist Ilse wel anders. Ze kende geen enkel meisje dat nooit met jaloerse gevoelens kampte en dit meisje kon geen uitzondering zijn. 'Een flesje wijn,' zei ze, 'en natuurlijk een avondje met die knapperd van jou.' Ze stak haar hand uit om zich aan de twee voor te stellen.
    'Ik ben Lola, en dit is mijn date, Splynter!' Lola gaf de jongen een duwtje richting Mosh. 'Kijk hoe knap hij is, Mozart.' Ze stak haar tong uit, want ze wist dat hij het vreselijk vond als ze zijn echte naam gebruikte.
    'Mozart?' reageerde Ilse, maar haar reactie werd overstemd door een theatrale uitroep van Splynter:
    'Weddenschap? Wat voor weddenschap?'
    'Het spijt me, Splynter, maar ik moet je iets vertellen,' zei Lola met een uiterst serieus gezicht. 'Ik was niet geïnteresseerd. Ik zocht alleen een jongen die knapper was dan mijn vriend - ik heb een vriend, dit is 'm - zodat ik hem kon overtuigen dat ik eigenlijk een enorme vangst voor hem ben en hij me nooit meer zou moeten laten gaan, omdat ik veel leuker ben dan hij.'
    'Wát?' riep Splynter uit. 'Hoe kon je! Ik dacht dat je echt interesse in mij had...'
    Ze staarden elkaar een paar seconden aan en toen barstte Lola in lachen uit. 'Jemig, je bent écht een goede acteur!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain