• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Boschetto
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Boschetto
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:32 ]


    El Diablo.

    Marije knikte. 'Alles gaat Ilse makkelijk af,' zei ze. 'Ze weet ook altijd de aandacht op zichzelf te vestigen, zonder er moeite voor te doen.' Ze haalde haar schouders op. 'Maar dit keer zal ze de pijl misschieten want die Mosh had overduidelijk een vriendin...'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ilse lachte. 'Laat me raden; één van je vrienden heeft deze vakantie helemaal geregeld en jij bent maar gewoon meegegaan?' Ze grijnsde. 'Iedere vriendengroep heeft één persoon die alles regelt.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hij had geglimlacht toen ze bevestigde dat het ontwijken van ongepaste vragen wel zou moeten lukken. Niet dat hij er bang van was wat dingen over zichzelf te vertellen, maar het moest dan wel binnen de perken blijven, zeker nu ze nog volstrekt vreemden voor elkaar waren. Gelukkig ging ze niet verder op zijn antwoord in, afgezien van een glimlachje en een knik als bevestiging dat ze had geluisterd. De sfeer zat er goed en en Caspar wilde het dan ook niet verpesten door zijn verleden in Rusland op te rakelen. Hij grijnsde lichtjes toen ze duidelijk maakte dat ze niet dronken wilde eindigen zoals haar vrienden en ze het maar zou houden op een cola, waarop hij het bestelde aan de bar, waarbij hij hetzelfde nam. Ook al kon hij goed tegen alcohol, het was niet aangenaam om 's ochtends op te staan met een zinderende vage hoofdpijn en geen eetlust, wat vaak pas over ging als het middag was. Hij moest toegeven dat hij in zijn studentenjaren in Rusland er wel steviger tegenaan ging dan nu, maar toen had hij immers de verantwoordelijkheid van een job niet. Bij haar vraag en haar vervolg trok hij verbaasd zijn wenkbrauwen op. "Oh, dat is toevallig. Dan hebben we elkaar wel gemist, omdat ik me jou wel had herinnerd als je bij mij had ingecheckt." zei hij met een flauwe glimlach. "Hoe lang blijf je hier?" vroeg hij geïnteresseerd aan haar.



    Zijn ogen bleven even op Izzy rusten, waarna hij terug keek naar Pascual. Eigenlijk wilde hij zo de zee wel inrennen. Dat gaf meteen een echt vakantiegevoel en het werkte nog eens verfrissend ook. Eigenlijk was hij best verbaasd dat er nog niet meer mensen op hetzelfde idee waren gekomen.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    'Of hij is gewoon een player.' De woorden hadden Mara's mond verlaten voordat ze erg in had, al had ze er niet echt spijt van. Er waren genoeg jongens die zo waren en ze zou niet willen dat haar vriend zo met andere meisjes danste. Hij had hierdoor wel een beetje bij haar afgedaan.


    'Ashlee en Lola hebben wat leuks uitgezocht. Flynn en ik vinden alles wel best, Cyrith had niet zoveel zin om alleen achter te blijven en zijn broertje en vriend besloten ook maar mee te gaan. Hij blikte even op de meisjes die Ilses vriendinnen waren. 'Kennen jullie elkaar al lang?'
    Cyrith probeerde het niet te laten zien, maar hij verveelde zich stierlijk. De muziek was vreselijk, de warme lijven die tegen hem op botsten waren smerig en de steelse blikken die Ashlee op hem wierp waren nog veel erger. Zijn ogen flitsten rond om te zien of hij met iemand kon gaan praten, maar Flynn stond bij Ashlee, Lola was met een jongen aan de praat geraakt, Mosh stond met een meisje te dansen en zelfs zijn broertje, zag hij tot zijn grote verbazing, was met een meisje aan het dansen. Hij staarde er even verbijsterd naar, zich afvragend of hij het meisje soms leuk vond of dat hij maar een beetje de anderen nadeed. Hij scheurde zijn blik weer van hen los en zijn oog viel op Marten, die er ook een beetje weifelend bijstond. Hij wist niet zo goed wat hij tegen de jongen moest zeggen - al zou het waarschijnlijk schreeuwen worden - en uiteindelijk vroeg hij maar of hij soms ook even wat frisse lucht nodig had.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dominik leunde tegen de bar aan en had een biertje aan zijn lippen gezet. Het was warm en de muziek irriteerde hem. Zijn vriend was met een mooie meid aan de praat geraakt en Dominik keek ook rond om te zien of er nog een leuke chick was met wie hij een praatje kon aanknopen. In het midden van de zaal stond een mooi meisje, dat geanimeerd tegen een ander meisje sprak, maar af en toe ook goed de ruimte in zich opnam. Ze leek ook op zoek te zijn naar wa vertier en nadat ze elkaar een paar keer hadden aangekeken, besloot hij haar naar toe te gaan.
    'Hé, jij bent hier nieuw, nietwaar?'
    Hij had geen idee of dat klopte, maar de kans was groot en anders maakte het ook niet uit. Het was een veilige openingszin.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Marten was blij met Cyriths gezelschap. Hij sprak hem niet vaak, maar zijn gezelschap was beter dan alleen aan de kant staan. Hij had niet verwacht dat Kane zo snel op de dansvloer zou staan - meestal kostte het hem toch enige moeite om daar doorheen te gaan en los te gaan, en zeker met onbekende meiden gebeurde dat niet zo snel.
    'Nou, het is alsof je hier in een discotheek staat,' was Martens antwoord, terwijl hij om zich heen keek. Hij hield meestal wel van feestjes, maar meestal stond hij dan met zijn vrienden gek te doen of te dansen en ondertussen de muziek mee te blèren. Dit was een heel ander soort feestje en dat was weer even wennen. 'Maar ja, in Spanje is het natuurlijk altijd veel warmer dan in Nederland. Waarschijnlijk zijn we niet zoveel gewend.'



    'Ja, Marije ken ik al vanaf de basisschool,' zei Ilse. 'De rest heb ik op de middelbare school ontmoet.' Ze knikte naar zijn vriendengroep? 'En jij?'


    'Ook zeker mogelijk,' grinnikte Marije. 'Ten slotte trekt Ilse die wel altijd aan.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kern = Kala


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cyrith knikte. De muziek had hem een beetje hoofdpijn bezorgd. Het was ook een lange dag geweest en hij voelde zich nooit zo fit na met het vliegtuig gereisd te hebben. Hij wierp een blik op zijn horloge en zag dat het half twaalf was. Nog niet echt de tijd om naar de hotelkamer te gaan, hoewel hij niet van plan was om nog heel lang te blijven.
    'Ik hoop dat we er snel aan wennen.' Cyrith zag met name tegen de warme nachten op en hoopte dat ze een goede airco hadden.
    Ze waren even naar buiten gelopen en hij was blij toen het feestgedruis een beetje naar de achtergrond verdrong. Hij keek naar de golven die over het strand rolden en voelde zich ietsje meer op zijn plaats.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Flynn en Cyrith ken ik sinds de middelbare school,' vertelde Mosh. Hij keek even rond en wees Flynn toen aan, maar Cyrith zag hij nergens. 'Flynn en ik hebben allebei onze vriendin meegenomen en Cyrith z'n broertje,' hij knikte even naar Kane, 'en die heeft ook nog een vriend mee.'


    Mara grijnsde even. 'Hoe laat ga jij ongeveer terug?"
    Ze was het eigenlijk wel een beetje zat, maar was bang dat ze het goede hotel niet zou kunnen terugvinden.
    Kane sprak graag over muziek en was wel blij dat ze daarover begon. 'Meestal ga ik met mijn broer mee,' vertelde hij. 'Mijn ouders doen nogal moelijk als ik alleen weg wil, maar we luisteren wel een beetje naar dezelfde muziek. Ik houd vooral van rockbandjes als Linkin Park, Fall Out Boy en Papa Roach en ook wel van metal, zoals Silverstein, Taking Back Sunday en Bullet For My Valentine.' Hij kleurde een beetje, waarschijnlijk kende ze de helft van die bands niet eens. 'Ga jij wel eens naar concerten?'

    [ bericht aangepast op 12 sep 2015 - 19:46 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ben je vaker in Spanje geweest?' vroeg Marten. Hij pakte een steentje op en begon die in zijn hand te draaien.


    Vriendin. Ilses vermoedens werden bevestigd. Ze had het natuurlijk eigenlijk wel geweten, maar toch was het een teleurstelling. Ze wendde haar blik af en wist kort niet wat ze moest reageren. Uiteindelijk besloot ze maar voor de directe aanpak te gaan. 'En je vriendin heeft er geen problemen mee dat je op je eerste avond hier al met andere meiden danst?' zei ze met een ondeugende grijns, al was die geveinsd.
    'Is dat een hint?' grinnikte Marije. 'Ik hoef niet zo lang meer te blijven, eigenlijk. Ik ben behoorlijk kapot van de reis.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Echt?' vroeg Rachel geïnteresseerd. 'Linkin Park is echt een van mijn favoriete bands!' Oké, waarschijnlijk klonk dat overdreven, maar het was waar. De muziek veranderde naar een rustiger nummer en ze besloten om even op te houden met dansen. Het was ook best warm, ondanks dat het al laat was.
    'Ik ga ook wel naar concerten,' zei ze toen ze in de rij stonden om nog een biertje te halen. 'Maar ik ben niet zo rijk dat ik overal naar toe kan gaan wat ik leuk vind.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cyrith schudde zijn hoofd. 'Nee, we gingen meestal naar Frankrijk met mijn ouders en vorig jaar ben ik met Flynn en Mosh naar Italië geweest. Ben jij er wel vaker geweest?"


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Het was wel een stille hint, ja,' grinnikte Mara. 'Waarschijnlijk krijgen we nog genoeg leuke feestjes. Ik ben best moe.'


    Mosh schudde zijn hoofd. 'Zolang het bij dansen blijft zien we er beiden geen kwaad in. 'Eigenlijk doen we hebben de weddenschap. Ik moet een meisje vinden dat leuker is dan zij, en zij zoekt een jongen die leuker is dan mij.' Hij grijnsde. 'Maar zij is natuurlijk gedoemd om te verliezen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Leuk,' vond Kane. 'Ik zou ook graag naar meer willen dan mijn portemonnee toeliet, plus dat ik zonder mijn broer niet mag gaan. En hij vindt niet alles leuk wat ik leuk vind.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ook Marten schudde zijn hoofd. 'Nee, nog nooit. Ook alleen Frankrijk en Italië.' Hij liet het steentje uit zijn hand vallen en keek er even naar. 'Maar in mijn hoofd zijn Spanje en Italië wel vergelijkbaar.'

    -

    Marije knikte. 'Ik ga met je mee. Ik weet niet of Ilse en Rachel ook meegaan, die lijken zich wel te vermaken...' Ze wenkbrauwwiebelde en liep daarna door de menigte richting Rachel om te zeggen dat ze terug gingen.

    -

    'Zozo.' Ilses wangen werden wat roder, al liet ze zich niet kennen en keek ze hem enkel uitdagend aan. 'Ze moet inderdaad wel met een heel hotte boy aankomen om mij te overtreffen, natuurlijk.' Ze grijnsde.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain