• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Boschetto
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Boschetto
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:32 ]


    El Diablo.

    Mara knikte. Ze zou er vanavond ook niet wakker van liggen, maar als er wel wat gebeurde zou ze zich wel schuldig voelen. 'Hoelaat ben jij morgen van plan op te staan?' Ze was niet zo'n uitslaper, maar wist niet of dat ook voor de anderen gold.


    'Een Hasret?' herhaalde Cyrith. 'Wat mag dat zijn?'
    Mosh blikte even op Splynter. Hij vroeg zich af of hij werkelijk een goede acteur was of dat Lola nu een hele rottige opmerking maakte. Hij wist dat Lola zei wat ze dacht, dat vond hij juist zo heerlijk aan haar, maar niet iedereen vond dat prettig.
    'We moeten nog mensen vinden die gaan stemmen,' vond Mosh. Hij had niet zoveel zin om bij Splynters mogelijk gekrenkte gevoelens stil te staan. 'Misschien krijgen we een minuutje van de DJ om een stemming te organiseren.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rachel haalde haar schouders op. 'Ze zijn wel oké, maar ik voel me niet echt thuis bij hen.'
    Normaal zou ze niet zo snel over haar familie praten, maar Kane was aardig en als ze het niet leuk vond, hoefde ze hem toch nooit meer te zien. Tot nu toe vermaakte ze zich in ieder geval opperbest en ze zou wel zien waar deze avond naartoe ging.
    Vanuit haar ooghoeken keek ze even of ze Ilse nog ergens zag. Ze wilde er zeker van zijn dat het met haar ook goed ging, maar Rachel wist uit ervaring wel dat Ilse zich prima redde met vreemde mensen. Veel meer dan zij. Als Kane weg zou gaan en ze Ilse niet meer zag, zou ze ook naar bed gaan.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 17:16 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hmm, eigenlijk wil ik morgen wel graag uitslapen,' zei Marije. 'Je weet hoe ik ben, 's ochtends mijn bed niet uit te branden.' Ze grijnsde.

    --

    'Ken je de Hasret niet?' zei Marten verbaasd. 'Waar vreet jij dan 's nachts na het stappen?'

    --

    Ilse schoot in de lach. 'Het is maar goed dat je geen verlegen meisje hebt uitgekozen, Mosh. Marije had zich in deze situatie ontzettend ongemakkelijk gevoeld - en ook wel een klein beetje terecht! Maar ik vind het prima.'
    'Als Splynter akkoord gaat, ben ik het eens met een stemming via de DJ,' zei Lola enthousiast. 'Dat lijkt me wel het eerlijkste.'
    'Ik vind het prima,' knikte Splynter. 'Ik hoef me niet te schamen als ik van haar verlies.' Hij wenkbrauwwiebelde naar Ilse, die haar tong uitstak terwijl Mosh contact zocht met de DJ.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Oh, dat is niet heel chill,' vond Kane. Zijn ouders waren ook niet de makkelijkste, maar hij het was niet dat hij zich niet op zijn gemak voelde bij hen. 'Hoe komt dat?'
    Hij vroeg zich af of hij er nog iets aan te moest voegen, wat er bijvoorbeeld op wees dat ze vooral niets moest zeggen als ze dat niet wilde, maar hij wist niet goed hoe hij dat moest formulieren en besloot het maar te laten. Als ze het onprettig vond om er verder op in te gaan dan liet ze dat vast wel merken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Oké, nou dan zie ik morgen wel wat ik ga doen. Misschien dat ik die leukerd nog ergens kan spotten.'
    Dat was natuurlijk pure bluf, want ze zou toch nooit op hem durven afstappen. Maar kijken was ook een leuke bezigheid.


    Cyrith haalde zijn schouders op. 'Wat ik in de koelkast kan vinden. Of een banaan.'
    Hasret klonk als een shoarmatent en hij werd daar 's nachts niet al te gelukkig van.
    'Een verlegen meisje had nooit mijn aandacht getrokken,' antwoordde Mosh. Hij liep naar de DJ toe en legde uit wat de bedoeling was. Na een glimlach van Lola draaide hij het volume omlaag en riep hij dat het publiek de leukste vriend en de leukste vriendin moest gaan kiezen door aan een bepaalde kant van de zaal te gaan staan. Ze startten met de twee dames, die beiden op de bar moesten gaan staan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Marije wiebelde met haar wenkbrauwen. 'Ik ga je dwingen om deze vakantie op z'n minst met hem te praten. Het is een vriend van die Mosh, toch? Ilse kan mooi brug spelen.'


    Marten grinnikte. 'Een banaan... Dat vind ik origineel. Ik ga meestal voor een frikandel, maar een banaan klinkt in ieder geval een stuk gezonder.'
    Ilse glimlachte breed en keek geamuseerd naar de groep. Toen ze even naar Lola keek, zag ze dat ook die zich niet ongemakkelijk voelde en zelfs knipogen zat uit te delen. Uitsloofster. Ilse zwaaide even met haar haren en keek vanuit haar ooghoeken naar Mosh, om te kijken naar wie hij keek. Toen zijn blik op haar bleef vallen, klopte haar hart iets sneller dan ervoor en werd haar glimlach nog wat breder.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ze wist niet wat ze daar verder over kwijt wilde. Haar ouders waren erg sfeerbepalend en hadden altijd wel hun woordje over haar klaar. Gelukkig ging op dat moment het volume van de muziek omlaag en werd er gevraagd of mensen nAr de twee meiden op de bar wilden kijken.
    Rachel schoot in de lach toen xe Ilse herkende en stootte Kane aan. 'Dat meisje is met jou op vakantie toch?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nou, Ilse is wel de laatste die zich ermee moet gaan bemoeien.' Ze aarzelde even. 'Ik heb liever niet dat ze het weet. Het is al zo'n flapuit, ik weet zeker dat ze zich zal verspreken.'


    'Bananen vullen best,' vond Cyrith, 'als ze niet overrijp zijn tenminste. Dan word ik er misselijk van.'
    Hij moest even grijnzen om het onderwerp van hun conversatie. Hij kon zich niet herinneren ooit eerder met iemand over bananen te hebben gesproken.
    De DJ verdeelde de zaal in tweeën en ieder moest aan een kant gaan staan. De meeste mensen vonden het wel een grappige aangelegenheid om tussen twee mooie vrouwen te mogen kiezen en het ging best gelijk op. Hij vond Ilse knapper, maar Lola had gewoon een uitstraling die maakte dat hij uren naar haar kon kijken. Toch koos hij voor Ilse. Hij moest dit tenslotte winnen.
    'Ja, dat klopt. Dat is Lola. Die ander is een vriendin van jou, toch? Wat zijn ze in vredesnaam aan het doen?' vroeg Kane verbaasd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik zal niks zeggen!' glimlachte Marije. 'Maar ik kan zelf ook wel contact met 'm leggen, hoor. Totaal niet mijn type, dus dan gaat het me wel lukken.'

    Marten lachte. 'Ja, overrijp moet je ze niet hebben. Maar ik ben meer een appel-man. En peren.'

    Ilse knipoogde naar Mosh toen hij aan haar kant ging staan. In haar hoofd telde ze mee met de DJ en ze besefte dat ze best wel graag wilde winnen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nou we zien wel,' vond Mara. 'Wie weet komt er wel een gelegenheid dat ik tegen hem kan praten. De vakantie is pas net begonnen! Heb jij nog geen leuke jongen gezien?'


    'Appel en perenman,' herhaalde Cyrith hoofdschuddend. Er kwam een hoop gejoel van binnen vandaan en de twee besloten te kijken wat er aan de hand was. Er stonden twee meiden op bar, waaronder Lola. 'Wauw, wat hebben we gemist?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Volgens mij... is het een soort stemming?' zei Marten breed grijnzend.

    Marije grinnikte. 'Je kent me. Ik vind jongens pas leuk als ik ze beter ken en ik erachter ben gekomen hoe compleet ongeschikt ze voor me zijn, zodat ik lekker weg kan dromen zonder dat ik bang hoef te zijn dat er werkelijk iets gebeurt.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'We moeten een kant kiezen!' Rachel kon er wel om lachen. 'Ik ga bij Ilse staan. Haar ken ik tenminste goed.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kane haalde zijn schouders op. Hij wist niet zo goed wat de bedoeling was en liep maar met Rachel mee.


    'Voor wat?' vroeg Cyrith verbaasd, hoewel hij eigenlijk geen echt antwoord behoefde. Er stonden vast niet voor niets twee meiden in de spotlight. 'Nou, ik ga Lola wel wat supporten.' Hij deed een paar stappen opzij.
    Mara grijnsde. Wat dat betrof was Marije echt het tegenovergestelde van haar. Zij viel uitsluitend op jongens die ze niet kende en in de meeste gevallen leerde ze hen ook niet beter kennen. 'We zijn bijna zielig,' grinnikte Mara. 'Ach ja. Als 't voorbestemd is, komt het wel goed.'
    Er waren genoeg jongens waarbij ze achteraf inzag dat het maar goed was dat het niets was geworden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het werd langzaam wat stiller in de tent en de DJ deed een poging om te ontwaren aan welke kant de meeste mensen stonden.
    Rachel grijnsde en zwaaide naar Ilse.
    'Ik vraag me af wie dit bedacht heeft,' zei ze tegen Kane. 'Gaan ze dit nu met random mensen in de zaal doen?' Ze hoopte van niet, want ze hoefde niet zo nodig gekeurd te worden door wildvreemde mensen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik denk niet dat ze het waardeert als we aan de andere kant gaan staan,' grinnikte Marten, die Cyrith volgde.



    Marije grinnikte. 'Zou fijn zijn,' grinnikte ze, 'als het zo werkte. Het wordt ook echt tijd dat ik weer een jongen écht leuk ga vinden. Dat is zoveel leuker dan altijd maar een beetje ertussenin zitten. Dat ik denk dat ik iemand leuk vind, maar hem vervolgens na twee weken al niet meer zo zie zitten.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain