• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Boschetto
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Boschetto
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:32 ]


    El Diablo.

    Ilse glimlachte. 'Dat kun je wel zeggen. Al kan Rachel ook wel flink losgaan... Dat is degene met de donkere huid,' grinnikte ze, toen ze hem zag nadenken. 'Eigenlijk is dit vooral mijn soort vakantie. Maar we hadden het gewonnen met een soort prijsvraag, dus toen konden ze natuurlijk moeilijk nee zeggen!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Oké, Rachel besloot dat dat een pluspunt was, want ze kon zich daar totaal in vinden.
    'Dat is waar,' gaf ze toe. 'Maar dit kan - zo af en toe - ook best leuk zijn. Ik ben verder ook niet echt een partymens.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik vind het ook wel leuk op zijn tijd,' gaf Kane toe, 'maar ik ben moet eventjes wennen. Dat komt vast wel goed deze vakantie.'
    Hij glimlachte even naar haar. Hij vond het wel een aardig meisje.


    'Haha, mooi zo. Welke een prachtprijs!' Mosh keek even naar de andere meisjes en zag dat Kane met Rachel aan de praat was geraakt. Marije danste samen met het meisje dat was overgebleven, maar hij kon merken dat ze beiden niet zo met hun hopen konden (of wilden) bewegen als Ilse dat deed, hoewel ze absoluut niet stil stonden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nou, kom dan!' Rachel aarzelde en raakte toen even zijn schouder aan om hem baar een ruimer plekje in de dansende menigte te dirigeren.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 23:52 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ja, niet verkeerd,' zei ze wenkbrauwwiebelend. 'Waar verblijven jullie eigenlijk?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Kane schrok toen ze blijkbaar echt met hem wilde dansen. Hij raakte een klein beetje in paniek, maar sprak zichzelf toen streng toe. Het was een dansje. Niets meer en niets minder. Hij had echter geen flauw idee wat hij moest doen en hij vond Mosh en Ilse iets sensueler dansen dan zijn bedoeling was.
    Hij deed een paar stappen opzij zodat ze inderdaad wat minder ruimte hadden en danste een beetje op de muziek mee zoals hij eerder op de avond had gedaan.


    'Poeh, ik zou niet weten hoe het hotel heet. Ik ben gewoon achter de rest aangelopen,' riep Mosh in haar oor. Hij had het verschrikkelijk warm, maar wilde nog geen drinken halen. Hij vond het wel best zo.
    'Ze zijn goed bezig,' merkte Mara tegen Marije op, die hoopte dat het niet de hele vakantie zo zou gaan. Het zou leuk voor hen zijn als ze een vriend kregen en Mara kon zichzelf best vermaken, maar geen hele vakantie. Ze zag dat Rachel met Kane was gaan dansen. Ze had hem ook wel schattig gevonden, maar toch schoot haar blik steeds naar de donkerharige jongen aan de andere kant van de zaal. Een beetje teleurgesteld constateerde ze dat hij geen enkele keer hun kant op keek, terwijl zijn vrienden hier toch waren. Ze wist echter ook niet wat ze moest doen om zijn aandacht te trekken zonder meteen te blunderen en daarnaast vond ze het ook vervelend dat ze zich zo liet temperen en niet zo uit haar dak ging als ze anders zou doen. Misschien was ze gewoon moe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Marije knikte. 'Toch ben ik wel blij dat jij niet met iemand staat te dansen!' zei ze. 'Maar ja, met Ilse hadden we het kunnen weten.' Ze grinnikte.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik dans met jou,' antwoordde Mara met een grijns. 'Dat vind ik leuk genoeg. Vast een stuk ontspannender.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik ben natuurlijk veel leuker dan alle jongens bij elkaar,' lachte Marije. 'En ik zou echt niet één op één met een jongen kunnen dansen. Wat je zegt, veel te zenuwslopend.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ( ergens waar ik kan inspringen met mijn personages? Ik wil het toch nog eens proberen c;)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rachel vond de situatie toch een beetje awkward. Ze dansten niet zo dichtbij elkaar als Mosh en Ilse, maar dat wilde ze ook helemaal niet. Ze zong mee met de muziek, wetend dat niemand haar kon horen. Af en toe keek ze even naar Marije en Mara.
    Ze glimlachte ongemakkelijk naar Kane en toen ze dorst kreeg, stelde ze voor om weer naar de kant te gaan. Dat was een goede reden, vond ze en daardoor vond ze de moed om weg te gaan.
    'Hoe heet je eigenlijk,! vroeg ze toen ze jn de rij voor de bar stonden en Rachel het gevoel kreeg dat ze een gesprek moest opbouwen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Raccoon schreef:
    ( ergens waar ik kan inspringen met mijn personages? Ik wil het toch nog eens proberen c;)

    Leuk. (:
    Het openingsfeest is net begonnen en daar is iedereen die nog schrijft. Dus lees de bovenstaande stukjes en laat je personage er tegen aan botsen of diegene aanspreken of bedenk wat leuks. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Soms benijd ik Ilse wel,' gaf Mara toe. 'Kijk haar dan dansen. Ik zou dat never nooit durven.'
    Bovendien was hij toch wel een beetje een player. Daarmee praten vond ze al ongemakkelijk.


    'Ik ben Kane,' stelde hij zich voor. 'Jij was Rachel, toch?'
    Hij had zijn best gedaan om alle namen te onthouden na het voorstelrondje.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rachel knikte. Ze bestelde twee biertjes aan de bar, maar - zoals ze al had verwacht - werd ze niet gehoord, waardoor ze haar bestelling moest herhalen en op de tap wijzen. Ze zuchtte en hoopte dat ze alsnog nonchalant overkwam.
    Ze kregen hun drinken en om iets te doen te hebben, nam Rachel een slok. De schuimkraag op het bier was haar veel te dik, waardoor het haar niet smaakte, maar ze liet niets merken, terwijl ze haar glas vertwijfeld ronddraaide tussen haar handen.
    Het was moeilijk om een gespreksonderwerp te bedenken, want Kane had al gezegd dat hij niet veel uitging. Ze bedacht zich dat hij wel had gezegd dat hij graag naar concerten ging en muziek was iets waar ze zelf altijd wel over kon praten.
    'Naar wat voor concerten ga je eigenlijk?' Ze hoopte keihard dat hij haar wel kon verstaan en zij hem. Dat leek altijd lastiger te zijn wanneer ze zenuwachtig was en ze concentreerde zich op zijn gezicht toen hij antwoord gaf. Misschien had ze niet de meest originele vraag gesteld, maar dat kon haar niet schelen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [ vanaf volgende week doe ik ook terug mee ^^ ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?