• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    R O L L E N
    Reservaties staan er nog niet bij!
    Gryffindor
    James Sirius Potter || 6/16 - Solemnly
    Desmond Scott Finnigan-Thomas || 7/17 - LukeRHemmings
    Fred Arthur Weasley || 6/16 - WeasIey
    Curren Doncho Krum || 7/17 - SiriuslyBlack
    Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Lily Luna Potter || 4/14 - Aire
    Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    Molly Audrey Weasley || 6/16 - Baelor

    Slytherin
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    Avery James Prescott || 7/17 - Clarick
    Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Alex Canopus Black || 7/17 - BIack
    Bonnie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Sarah Wolfe || 7/17 - Mignon
    Safirianna Justine Walke || 7/17 - QueenStark
    Hayden Crystal Hollingsworth || 6/16 - Solemnly
    Alison Elijah Woods || 6/16 - Philip

    Ravenclaw
    Lysander Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    Hugo Charlie Weasley || 4/14 - Gaskarths
    Dylan James Smith || 7/17 - Complexes
    Carter Aiden Cole || 7/17 - StiIinski
    Victoire Gabrielle Weasley || 7/17 - StiIinski
    Dominique Charlie Weasley || 7/17 - Baelor
    Tinleigh Elizabeth Florènce Gould || 6/16 - Dumbledore
    Roxanne Alicia Weasley || 5/15 - Daggers

    Hufflepuff
    Teddy Remus Lupin || 7/17 - BIack
    Lorcan Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Miller Theodore Kingsley || 7/17 - Dumbledore
    Evie Ngaio Robinson || 6/16 - LukeRHemmings
    Briana Alice Longbottom || 6/16 - Gaskarths
    Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick
    Piper May Beauregard || 5/15 - WeasIey
    Emma Adaline Smith || 6/16 - Complexes

    E X T R A
    Head boy/girl
    Dominique Weasley || 7/17 - Baelor
    Desmond Scott Finnigan-Thomas || 7/17 - LukeRHemmings

    • • •


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) per afdeling, per jaar.

    Ravenclaw
    Victoire Weasley || 7/17 - StiIinski
    Dylan James Smith || 7/17 - Complexes

    Gryffindor
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Molly Audrey Weasley || 6/16 - Baelor

    Hufflepuff
    Briana Alice Longbottom || 6/16 - Gaskarths
    Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Teddy Remus Lupin || 7/17 - BIack

    Slytherin
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Avery James Prescott || 7/17 - Clarick

    • • •


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Chasers
    James Sirius Potter || 6/16 - Solemnly - Captain
    Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Beaters
    Lily Luna Potter || 4/14 - Aire
    Fred Arthur Weasley || 6/16 - WeasIey
    Seeker
    Curren Doncho Krum || 7/17 - SiriuslyBlack

    Slytherin
    Keeper
    Alex Canopus Black || 7/17 - BIack - Captain
    Chasers
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    Sarah Wolfe || 7/17 - Mignon
    Emily Hope Zabini || 7/17 - Daggers
    Beaters
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Seeker
    Safirianna Justine Walker || 7/17 - QueenStark

    Ravenclaw
    Keeper
    Chasers
    Dominique Charlie Weasley || 7/17 - Baelor
    Carter Aiden Cole || 7/17 - StiIinski
    Beaters
    Anna Helene Gardiner || 6/16 - MinnieMouseX
    Seeker
    Victoire Weasley || 7/17 - StiIinski - Captain

    Hufflepuff
    Keeper
    Evie Ngaio Robinson || 6/16 - LukeRHemmings
    Chasers
    Briana Alice Longbottom || 6/16 - Gaskarths
    Piper May Beauregard || 5/15 - WeasIey - Captain
    Beaters
    Lorcan Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Seeker
    Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick


    I N F O R M A T I E
    Quidditch
    De wedstrijden zullen bepaald worden door een randomnizer voor de wedstrijd, welke afdeling dan het meeste heeft gewonnen zal de Quidditch cup winnen. Dit gaat anders dan bij echt Quidditch, want daar gaat het natuurlijk om de punten, maar dat wordt allemaal een beetje té ingewikkeld.
    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    First/Second weekend in November

    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Third/Fourth weekend in November

    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Third/Fourth weekend in February

    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    First/Second weekend in March

    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    First/Second weekend in May

    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Third/Fourth weekend in May


    Rooster
    Hier vind je het roosterper jaar en alle vakken.

    Whatsapp Groep
    Stuur me even je nummer door als je er bij wilt!

    Upcoming Events
    -

    Datum
    Maandag 1 september.

    Meer informatie staat in het praattopic.


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - De leerlingen op Hogwarts zijn met elkaar verbonden via het internet op een special "Hogwarts net", maar ze kunnen geen gebruik maken van het wereld wijde internet, dit betekent dat er nog steeds gecommuniceerd wordt via uilen en brieven.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    S T A R T E R S
    Begin
    Het is vijf voor elf, om elf uur stipt zal de Hogwarts Express het perron verlaten. Zeg je familie gedag en zorg dat je je vrienden vind om een nieuw jaar te beginnen aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.
    Leaving for Hogwarts
    Het is elf uur, de trein verlaat het station, de ouders zwaaien en alle leerlingen vertrekken voor een nieuw jaar naar Hogwarts. Prefects, zorg dat je naar de prefect coupé gaat zodat de head boy en girl de vergadering kunnen starten!


    Welcome home
    De trein komt aan op het perron bij Hogsmeade, iedereen mag uitstappen en de koetsen nemen naar het kasteel waar een groot feest staat te wachten!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 10:53 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.



    "Can you imagine how I need to live with that?"

    Lorcan & Lysander Scamander




    De tweeling stapte uit de trein en al snel waren ze iedereen kwijt die met hen in de coupé zaten. Lorcan keek naar zijn jongere broer en lachte. “Niet zo down, broertje. Zo hebben we tenminste quality time met elkaar.” Lorcan sloeg een arm om zijn broertje en trok hem mee naar een van de koetsen. “Dat heb ik al mijn hele leven.” Een tweeling zijn was voor Lysander een vloek en een zegen tegelijk maar hij zou het nooit opgeven. Hoewel Lorcan en Lysander tegenpolen van elkaar waren, leken ze in zoveel dingen erg veel op elkaar. De eerste 5 minuten van de trip was er doodstilte. Er waren geen woorden nodig. Lysander en Lorcan lachte naar elkaar. “Oke dat was gay.” en Lorcan lachte. “Wees blij dat er niemand is.” Lorcan knikte en opeens gingen beide telefoons af van de jongens. Het was het groepsgesprek. “Die ziet er goed uit.” mompelde Lorcan in zichzelf. Lysander schudde zijn hoofd. “Slytherin Lor.” “Nee man, je bent gek.” James verlostte Lorcan uit zijn twijfels.
    James: Really Lorcan? Flirting with a Slytherin?

    Lorcan keek naar de foto van Alison. “Ach boeien, ze ziet er goed uit.” Lysander lachte. “Je bent onverbeterlijk.” Lorcan had een triomfelijke glimlach op zijn gezicht.

    De tweeling slenterde door de school als er een bericht van James in het groepsgesprek vraagt voor aandacht. “Er is meer aan de hand.” “Lys, ik heb gezegd dat ik geen vragen zou stellen. Laten we gaan.” Het wandeltripje ging bijna door de hele school tot Lorcan links en rechts begon te kijken. “Laat me raden, we zijn verdwaalt.” “Hou je kop, Lys.” Lysander haalde zijn telefoon tevoorschijn en verzond een berichtje naar het groepsgesprek.
    Lysander: Okay since Lorcan is too proud to ask. We are lost in the castle in search for James. Could someone help us?


    “Lys! Wat heb je gedaan?! Nu komen we al helemaal zielig over!” Lysander zag een bevestiging van James dat hij op zoek ging naar de tweeling en deed zijn telefoon weg. “Stel je niet zo aan Lor! Als je zonodig, elke keer, de held moet uithangen, komt het een keer averechts terug!” “Ik hang niet de held uit! Ik probeer mijn vrienden te helpen.” “Onze vrienden! En dat noemen ze karma!” Opeens werd de tweeling onderbroken door hun redder. "Jullie zitten al zo lang op deze school en nog steeds raken jullie verdwaald. Wat zouden jullie toch zonder mij doen?" Het was James. “Thank god James. Sorry kerel dat het er niet van is gekomen.” Lorcan ging nog even door met zijn verontschuldigingen. Lysander onderbrak hem. “Genoeg Lor. Bedankt James. Hoe is het met je hand?”



    Sorry voor het lange wachten

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 12:40 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    [Is er iemand waar Jade naar toe kan?]


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    [Is er iemand waar Jade naar toe kan?]


    [ als Lor en Lys terug komen van verdwaalt zijn naar de tweeling?]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    IamSherlocked schreef:
    (...)

    [ als Lor en Lys terug komen van verdwaalt zijn naar de tweeling?]


    [Is goed.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathaniel 'Campbell' Saunders

    Gryffindor • 6th year • Prefect • Sad

    ''The most painful thing is losing yourself in the process of loving someone too much,
    and forgetting that your special too.''


    ‘Ik ben in een opstandige bui, Dus ik ben een tijdelijke Gryffindor.’ Zachtjes lachte ik, waarbij ik haar nog even dichter in mijn greep naar mij toe trok, terwijl James op de bank ging zitten.
    ‘Ik vind je wel schattiger als een Hufflepuf, Piper. Maar als Gryffindor mag je er ook wezen.’ Met dat liet ik haar vrij uit mijn greep, om tussen James’ en Piper in te gaan zitten. Ik kon het niet laten om met een glimlach naar James te kijken, en misschien wel een ietwat zwoele blik. Het liefst greep ik nu weer naar zijn hand, puur om iets van hem aan te raken. Merlin, al mijn gevoelens lijken zich maar te verdubbelen per jaar, als dat überhaupt mogelijk was.
    ‘Hebben jullie Teddy of Rose gezien?’ Abrupt gleed de glimlach van mijn gezicht toen zijn blik die van mij kruiste. Het was op zijn minst te zeggen enorm chagrijnig. Uit het niets. Verbaasd keek ik toe terwijl ik sceptisch mijn wenkbrauw optrok toen hij zijn mobiel pakte en daar druk begon te appen.
    Puur uit respect voor James, gaf ik hem de ruimte om met Evie- of wie dan ook te appen. Iets wat een diepe kille stilte over de tafel heen liet glijden, waarbij ik iedere keer even naar James’ spiekte die gewoon druk bezig was, met mensen die belangrijker waren dan ik.
    ‘Ik ga even opzoek naar Lysander en Lorcan. Ze zijn verdwaald, de idioten.’ Zonder wat te zeggen knikte ik. Iets wat hij waarschijnlijk toch niet zag, gezien hij al bij de deur stond van de Grote Zaal.
    Zonder rekening met Piper te houden, pakte ik deze keer mijn mobiel.
    Snel klikte ik op de groepsgesprek die al druk aan de gang was. Er was zelfs al een verhitte discussie begonnen door James en Teddy om met een pizza te trouwen. Meteen begon mijn vingers over de toetsjes van mijn mobiel te glijden, tot James’ de afbeeldingsfoto veranderde. In hemzelf.
    Zachtjes hield ik mijn adem in, waarbij ik mijn vinger op de foto liet gaan, waar meteen James’ selfie vergroot werd. Zachtjes bewoog mijn mondhoek ietwat trillend omhoog, waarbij ik meteen een hand door mijn haar haalde. Hij stond werkelijk knap op alle foto’s, maar deze was uitzonderlijk. Met enorme moeite klikte ik de foto weg, waarbij ik weer in de chat terecht kwam.
    Direct begon ik met Em te chatten terwijl James verdwenen leek te zijn uit de chat, helaas. Even klikte ik op de afbeelding die em stuurde. Het rode haar stond haar onwijs goed, en het verklaarde meteen waardoor ik haar niet op het eerste ogenblik gevonden had. Snel stuurden ik nog wat flirt appjes naar Lorcan en Em toe, voordat ik mijn mobiel wegstopte en nog net Em zag springen, ergens tussen de menigte. ‘Even emmy ophalen, Piper.’ Vermelde ik haar. Snel stond ik op terwijl ik naar het roodharige meisje toe liep. ‘Merlin, Em. Ik dacht even dat James’ een nieuw zusje of nichtje had gekregen, maar jij bent het.’ complimenteerde ik haar, waarbij ik mijn arm om haar heen sloeg en succesvol een glimlachje rond mijn lippen kreeg. Zachtjes begeleiden ik haar naar de Gryffindor tafel, waar ik weer naast Piper neer plofte, om Em naast me neer te trekken, terwijl de mobiel nog van volle toeren in mijn broek af leek te gaan. ‘Fijne vakantie gehad?’ vroeg ik aan em- ietwat afwezig terwijl ik het prive berichtje las van James naar mij. Verbaasd verscheen er een frons op mijn gezicht, voordat ik weer terug begon te typen.


    From James: Are we being dramatic again? Because I’m not in that mood.
    To James: Fine, I’ll give you some space. I understand.
    From James: Back to ignoring again. Fine. Why the fuck are you being so dramatic?
    To James: It’s just who I am James. I am dramatic, I am stupid, I don’t care. I guess we grew apart as friends. It happens. I’m sorry for that.
    From James: Jeez, you are being dramatic again.


    Abrupt legde ik mijn mobiel op tafel na een paar appjes op Piper terug gestuurd te hebben en een gefaalde poging om te lachen. Dit was werkelijk mijn ergste dag op Hogwarts en James’ was daar de hoofdoorzaak van. Hij had werkelijk niet lang de tijd nodig om iemand finaal de grond in te boren, hij kon dat in slechts een seconde. Het was duidelijk, niks aan mij mocht hij. Waar hij volwassen is geworden, ben ik kinds gebleven. Ondanks Pipers lieve woorden, kon ik het toch niet laten om echt aan mijzelf te twijfelen. Misschien was het beter als ik iets normaler ging doen, en toch was James onredelijk. Hij had zat meisjes óp hun mond gezoend voor mijn gezichtsveld. Ik kan al zijn exen na noemen. Puur door mijn enorme jaloezie en de pijnlijke knoop in mijn maag die ik iedere keer weer ervoer. Toch was er iedere keer een enorm valse hoop in mij, wat mij liet geloven dat misschien ooit- in de toekomst- James’ ooit van míj kon houden. Iets wat natuurlijk onzin was. Dat bewees dit maar weer. Het was te merken dat James het goed probeerde te maken, maar zijn woorden kon hij niet terug nemen. Niet deze keer, niet nadat ik het al zo vaak van hem gehoord had. Ik was dramatisch, ik was vervelend en irritant. Het was tijd om volwassen te worden en gezien James ook nooit voor mij zal vallen, zou ik beter mijn best moeten doen op een ander kans op liefde. Ook al zou ik van die persoon nooit houden als ik weet dat mogelijk is. Mijn hart was eenmaal aan een ander verkocht.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ImAwesome schreef:
    (...)

    [Is goed.]


    [ Jade kan nu anders ook naar Emma, Cam & Piper. Aan Gryffindor Table, her home :'3 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    BRIANA 'BRI' ALICE LONGBOTTOM
    Hufflepuff • Prefect • Chaser • 6th Year


          Met een vermoeide kop strompel ik als één van de laatste de trein uit naar buiten richting de koetsen. Door mijn getreuzel ben ik al mijn vrienden kwijt geraakt en uiteindelijk eindig ik bij een stel Slytherins in de koets die ik nog nooit heb gezien of gesproken. Na een ongemakkelijke 'hi' sluit ik me een beetje af en staar naar de maan en de sterren – gezien het al redelijk donker is. Tijdens de rit app ik soms even met mensen – vooral met Lysander om eerlijk te zijn – en waarschijnlijk zit ik hier een beetje als een eerste klas debiel naar mijn telefoon te grijnzen. Nu moet ik ook zeggen dat ik aardig debiel ben en daarbij heb ik alle reden ertoe om naar mijn telefoon te grijnzen gezien Lysander weer eens ongelovig schattig aan het zijn is.
    Soms kijk ik even op van mijn beeldscherm en merk ik de vragende, fronsende en iet wat verwarde blikken op van mijn koetsgenoten – die hebben nu een geweldige eerste indruk van me. Ach ja, het is niet alsof ik normaal veel beter ben dan hoe ik me momenteel gedraag, jup, ik ben Briana het debiele kind dat 24/7 naar haar telefoon zit te grijnzen omdat haar crush schattig aan het wezen is – dat klonk best wel zielig hé?
          Eenmaal binnen in het kasteel krijg ik opeens een 'schreeuw' om hulp van Lysander waardoor ik me hoofdschuddend richting de tweede verdieping begeef waar hij is – en ó ja, James en Lorcan ook maar daar gaat het niet helemaal om. Met haastige voetstappen ren ik de trappen op naar de twee verdieping waar ik drie jongens met bruin haar zie staan en ook al zijn twee ervan haast identiek aan elkaar, ik herken Lysander uit duizenden. Met een brede glimlach ren ik op hem af en sla mijn armen vrolijk om zijn nek voordat ik hem plat knuffel.
          "Lysander!"


    I just caught the wave in your eyes

    James Sirius Potter
    6th year - proud Gryffindor - Captain and chaser - Dunno
    "I am confident and I won't let anyone take that away from me."

    [face=times]


    “Thank god James. Sorry kerel dat het er niet van is gekomen.” Lorcan blijft zich verontschuldigen en ik probeer hem duidelijk te maken dat het goed is. Want het was een excuus voor Cam om me te komen zoeken.
          Lysander onderbreekt hem en eigenlijk ben ik hem daar best wel dankbaar voor. Ik kan er niet goed tegen als mensen zich maar blijven verontschuldigen.“Genoeg Lor. Bedankt James. Hoe is het met je hand?” Ik kijk naar mijn hand.
          "ehm, I'll survive," zeg ik met een grijns. "Ik ga zo nog wel even naar de ziekenzaal, maar ik kom er echt weer bovenop. Wees niet bang, ik zal hier nog heel lang zijn om jullie dagen er nog beter op te maken. En ervoor te zorgen dat jullie niet verdwalen natuurlijk." Ik lijk al mijn zelfvertrouwen terug te hebben en doe een poging om zo nonchalant over te komen als ik kan. En natuurlijk gaat mijn hand weer door mijn haar, zoals wel vaker. Het lijkt ook echt nodig, anders zit mijn haar niet.
          Opeens komt Briana aangerend, maar voor Lorcan en mij heeft ze geen oog, ze rent meteen op Lysander af en omhelst hem, wat er alleen maar voor zorgt dat ik Evie mis.
          "Lorcan!" roep ik en ik omhels Lorcan zoals Briana Lysander omhelste, wat nog awkwarder lijkt te zijn dan dat ik gedacht had, waardoor ik hem snel los laat. Knuffels heb ik altijd wel oké gevonden, maar omhelzingen zijn anders, op de één of andere manier en ik ben nooit echt op die manier close met Lorcan geweest. We zijn altijd meer van die vrienden die grappen en elkaar voor de grap uitschelden.
          Ik doe een stap achteruit en kijk naar de drie mensen die er nu staan. "Laten we gaan naar de Grote Zaal," zeg ik en ik begin te lopen zonder echt te kijken of ze me volgen. Ik blijf de hele tijd whatsappen, aangezien ik een een asociale klootzak ben die liever met de mensen in zijn telefoon praat. Maar ach, ik praat daar ook met Lorcan dus wat maakt het uit. Praten zonder dat je de persoon hoeft te zien maakt het altijd makkelijker. Behalve als het Evie is, want dan wil ik niks liever dan haar mooie gezicht zien.
          Ik kom aan in de Great Hall en zie dat Campbell tussen Piper en Emma in zit. Zonder te twijfelen loop ik naar ze toe, duw ik Emma subtiel aan de kant en ga ik tussen haar en Campbell in zitten. "Laat ik hier maar gaan zitten voordat ze midden in de Great Hall elkaars gezich gaan likken ofzo." Ik knipoog naar Campbell en kijk dan naar de tafel, die helaas nog leeg is.


    Spoiler alert: you will save yourself



    "Love is in the air!"

    Lorcan & Lysander Scamander


    I'll survive," Zegt james.  "Ik ga zo nog wel even naar de ziekenzaal, maar ik kom er echt weer bovenop. Wees niet bang, ik zal hier nog heel lang zijn om jullie dagen er nog beter op te maken. En ervoor te zorgen dat jullie niet verdwalen natuurlijk." Lysander lachte. “Zegt dat maar tegen Lorcan hier.” Lysander kreeg een mep van Lorcan.
    Vanuit het niets klonkt de naam “Lysander!” en Lysander wist al precies wie het was. Briana vloog zo’n beetje letterlijk op Lysander af. Lysander had even moeite om zijn evenwicht te houden. Lysander plaatsten zijn armen en handen rond haar heupen. “Hey Bri. Lang niet gezien.” fluisterde Lysander in haar oor.

    Lorcan keek naar het tafereel wat voor zich afspeelde en voreg zich af waarom die twee nog geen relatie hadden. Opeens hoorde hij een “Lorcan” en James vloog om zijn nek. Uiteindelijk resulteerde het zich in een heel awkwarde knuffel. Lorcan snapte het wel. “This cool, bro.” vertelde Lorcan aan James. "Laten we gaan naar de Grote Zaal," vervolgde James. Lorcan vervolgde James. Wat Lysander deed was nog onbekend.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    « PIPER MAY BEAUREGARD »
    Hufflepuff – Chaser – Captain


          "Hebben jullie Teddy of Rose gezien?" vraagt James, die er niet zo blij uit ziet als Cam. Sterker nog, hij ziet er downright chagrijnig uit.
          "Waarom denk je dat ik hier alleen zat?" vraag ik hem, maar hij hoort me niet – zijn telefoon ligt in zijn hand en hij zit er driftig op te typen. Gezellig. Ik draai me om naar Cam en glimlach naar hem, maar ook de jonge puppy in hem lijkt verdwenen te zijn terwijl hij naar James kijkt. Ik haal mijn schouders open gaat wat rechter op zitten, om te kijken of ik ergens Teddy of Rose kan zien. Nope.
          "Ik ga even opzoek naar Lysander en Lorcan. Ze zijn verdwaald, de idioten," meldt James dan, waarna hij opspringt en bijna de zaal uit rent. Oh-kééé. Naast me pakt Cam ook zijn telefoon en de gezelligheid die er heerst blijft hangen op -1. Leuk. Omdat ik dus niet echt iets beters te doen heb, pak ik mijn telefoon er ook maar bij.
    Hello dear fellow students - Pipper
    Hello - James
    Well hello there ^^ - Lorcan
    Is Campbell still behaving - James
    Does he ever? - Piper
    Not really - James
    Then you've got your answer already - Piper
    PIPSEL - Briana
    BIIIIIANANAS - Piper
    JAAAAAAAMES - James
    Oh Bri! When are you and Lys going on a date? - Lorcan
    JAAAAAAMIE! JAMESEL! - Lorcan
    LORCAAAN - James
    I love you bro, James - Lorcan
    Wait - Briiii you naughty girl, you never told me you're dating Lysander? :') - Piper
    Date? - Briana
    That's what Lorcan said - Piper
    Am I date Lysander? - Briana
    *blush* - Briana
    As long as Lorcan stays single (H) - Cam
    Yes! You are! - Lorcan
    Yes dear for you always Cam - Lorcan
    AWWWWW I'm so happy for you Brisel - Piper
    But I'm not ;o - Briana
    But thanks I guess - Briana
    Why tho? - Briana
    You two would be cute together, that's why - Piper
    Hm hm well Lysander, when are we going on a date? - Briana
    Briandeeer - James
    Hmmm when do you have got time? - Briana
    Eeeehm, when you have time... - Lysander

          Ik glimlach naar mijn telefoon. Bri verdient dit zeker, en ik ben heel blij voor de twee. Dan trekt iets anders mijn aandacht weer.
    You were the one kissing Piper - James
    WOWOW - Piper
    Whaaaat?! - Lorcan
    Kissing, rofl? Like you never kissed girls in front of me - Cam
    That was different -James
    You make it sound like he had his tongue in my throat - Piper
    You filthy slut, Cam! - Lorcan
    Dunno. Maybe he has atm - James
    I FEEL SO DITCHED NOW - Piper

          Ondanks dat ik weet dat er niets, maar dan ook niets, romantisch is tussen Cam en mij (dat is gewoon raar) zit het James blijkbaar wel dwars, en dus app ik naar hem.
    < You aren't seriously mad about his kiss on my cheek? He does that to everyone. He did it to you. To holy professor Longbottom
    > Come on, he acted like you are his girlfriend. Don't tell me you didn't see it ]
    < Get over yourself, he was acting like he always does to EVERYBODY
    > Maybe he shouldn't
    > What if people think he's into them or something? That'd be really awkward
    < Who cares what others think. Cam doesn't, so why should you?
    > Ugh, just leave it.

          Mijn ogen verlaten mijn telefoon om eventjes Cam te bekijken. Als hij er daarnet zielig uitzag, is het niets vergeleken met nu. Ik word er bijna protective van.
    > Nothing.

          Na die woorden glimlacht hij naar me, alhoewel die glimlach er meer gepijnigd uitziet dan daadwerkelijk vrolijk.
    > Do you find me stupid, and annoying?
    < Annoying sometimes and I love you for it. But technically no, shut up and don't listen to whoever is trying to make you believe you are .
    > You're great, Piper. You really are. Want to grab some ice and eat till we die?
    < Sounds even better. Bet I can eat more than you? :')
    > Betcha can't. Just put the most girly chickflick on that exists. I really can eat tons and cry like a baby a baby that just borned.

          "Even Emmy ophalen, Piper," meldt Cam dan waarna hij opspringt. Het meisje dat hij meebrengt lijkt in eerste instantie een andere Weasley, maar dan zie ik dat Emma haar haren knalrood heeft geverfd. Nu ben ik niet de enige niet-Weasley ginger meer.
          "Laat ik hier maar gaan zitten voordat ze midden in de Great Hall elkaars gezich gaan likken ofzo," hoor ik ineens, en ik zie dat James, die er nu wel normaal uit ziet, tussen Emma en Cam gaat zitten. Hoe bedoelt hij? Speelt er iets tussen Emma en Cam?
          "Ik heb honger," meld ik uiteindelijk, niet wetend wat ik anders moet zeggen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 13:55 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    BRIANA 'BRI' ALICE LONGBOTTOM
    Hufflepuff • Prefect • Chaser • 6th Year


          Een zachte giechel verlaat mijn lippen wanneer ik merk dat Lysander problemen heeft met zijn evenwicht bewaren – wat is hij toch schattig.
          “Hey Bri. Lang niet gezien.” hoor ik hem in mijn oor fluisteren en ik lach weer even terwijl ik mijn ogen sluit als ik zijn armen om mijn lichaam voel sluiten.
          "Nee inderdaad, echt niet een paar uurtjes geleden," fluister ik terug en druk een kus op zijn wang voordat ik hem loslaat. Opeens besef ik me dan dat een kus op de wang wel een verkeerde boodschap kan afgeven, stel dat hij het verkeerd begrijpt. Wat als hij nu denkt dat ik gek in mijn hoofd ben geworden? Wat als hij nooit meer met me wilt praten – okay stop daar Briana Dramaqueen Longbottom. Jullie zijn al zestien jaar beste vrienden dus hij zal het vast wel begrijpen, doe rustig en wees je normale relaxte zelf. Roept mijn onderbewustzijn me tot de orde, echter besef ik me dan dat ik helemaal niet wil dat hij dent dat ik het vriendschappelijk bedoel, oh God Briana stop it.
    James zie ik vanuit mijn ooghoek Lorcan plat knuffelen, Briana style, maar dit eindigt in een gênant moment tussen de twee waardoor ik even in de lach schiet en mijn hoofdschud. James stelt voor om naar de Grote Zaal te gaan waarmee ik graag instem gezien mijn maag al pijn begint te doen van de honger. Zonder al te veel woorden – eigenlijk geen – volg ik James en de tweeling richting de Grote Zaal. Echter valt mijn Prefect badge af en gaan James, Lorcan en Lysander al naar binnen terwijl ik haastig buk om hem op te rapen. Net wanneer ik ook weer naar binnen wil lopen – begint Lysander ontzettend lieve berichtjes naar me te sturen waar ik het helemaal warm van krijg en even slaat mijn hart een tel over.
    *zie groepschat*

          Iet wat onhandig stuur ik ook lieve dingen naar hem terug – die ik stiekem heb Gegoogled gezien ik 0.0 dicht talent heb, en elke keer dat ik wat van hem krijg begin ik te blozen. Waarom hij me de berichtjes stuurt weet ik echter niet gezien ik me niet kan voorstellen dat ze voor mij zijn bedoelt. Victoire en Emma menen van wel – maar ik geloof er niets van. Lysander – de schattigste jongen op aarde – mij leuk vinden? Vast.


    I just caught the wave in your eyes



    "With a little touch of poetry or too much..."

    Lorcan & Lysander Scamander



    "Nee inderdaad, echt niet een paar uurtjes geleden," fluisterde Briana terug in in Lysander’s oor. Voordat ze Lysander losliet, plantte ze een kus op Lysanders wang. Zijn wangen werden helemaal rood en even raakte hij de plaats aan waar Briana een kus had achtergelaten.. Zou ze dan toch?
    Lysander liep bewust door naar de tafel van Ravenclaw en stuurde Briana een stuk van Shakespear’s 116de sonnet door. Zo ging het een tijdje door en hij stuurde een hoop gedichten door en uiteindelijk in een gedicht had Lysander bekend en zijn hart ging tekeer. Het feestmaal was allang begonnen maar hij had er geen aandacht voor. Van Lorcan had hij ook niks mee gehoord. In welke problemen zou hij zitten? Hij hoorde zeker voor een half uur niks van Briana en stuurde uiteindelijk nog twee teksten naar Briana. Opeens kreeg hij een berichtje van Briana dat ze hem had geblockt. Zijn hart stond stil en hij kreeg het enorm warm. Lysander stond op en probeerde zich uit de voeten te maken. “Lysander, waar ga je heen?” werd er gevraagd. “Ik voel me niet zo lekker.” antwoordde Lysander afwezig en vervolgde zijn weg naar een plaats waar hij alleen kon zijn.


    * Een tijdje terug.*
    Lorcan keek toe hoe Lysander zich afwezig aan de tafel van Ravenclaw ging zitten. De vingers van Lys gingen vliegensvlug over het toetsenbord van de telefoon. Lorcan glimlachte. Zijn broer was voorlopig toch bezig. Ik keek terug naar de hal waar de leerlingen allemaal naar het feestmaal liepen. Opeens zag Lorcan de mysterieuze A. Ongecontroleerd liep Lorcan naar Alison. Fred zag hij al helemaal niet staan. “Goedenavond Milady. Het is een voorrecht om eindelijk de mysterieuze A te leren kennen. Lorcan pakte de hand van Alison en gaf er een kus op. Hij was blij dat hij alsnog heeft opgelet bij zijn broertje Lysander.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 12:11 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    « FRED ARTHUR WEASLEY II »
    Gryffindor – Beater – Pranker


          Voor eens seconde ben ik de aanwezigheid van de twee Slytherins helemaal vergeten terwijl ik verbitterd nadenk over die 'vrienden' van me. Geheimen. Achterlaten. Negeren. Uh huh, vrienden.
          Pas wanneer ik ineens een paar handen op mijn buik voel komt Alison in focus. Tot mijn verbazing staat ze voor me, haar handen op mijn buik, en ondanks dat haar gezicht een beetje rood is ziet ze er van dichtbij nog mooier uit. Een beetje veel make-up misschien, maar goed. Maar als je goed kijkt, zie je dat gezichtje eronder, het kwetsbare, mooie ––
          Oké, stop. STOP. Ze is een Slytherin. Ze is Haydens beste vriendin. Haar schoonheid verandert daar absoluut helemaal niets aan.
          Alsof ze mijn gedachten kan lezen, begint Alison abrupt te duwen. Heel hard duwt ze niet, alhoewel ik er niet helemaal zeker van ben dat ze haar volle kracht in de strijd voelt, maar het is schattig, nee grappig, dat ze het probeert.
          "Oké, je hebt overduidelijk een spreuk over jezelf uitgesproken, een plakbezwering misschien. Slim bedacht," zegt ze uiteindelijk. Een klein glimlachje vormt op mijn lippen – die meteen weer verdwijnt zodra ik James langs zie lopen, de Great Hall in, zonder mij ook maar een blik waardig te keuren. Aardig. Vriendelijk.
          Alsof Hayden het nog erger moet maken, galmt haar stem weer door de hal. "Luister, je kan wel mooi doen alsof je geweldig ben omdat je een Weasley bent, maar jullie zijn geen helden. Kijk maar naar die vader van je, hij kon niet eens zijn broer redden. Noem je dat nou een held?" Met die woorden draait ze zich om en loopt de grote zaal binnen, Alison gewoon achterlatend.
          Sprakeloos staar ik naar de plek waar Hayden zojuist nog stond. Heeft ze dat nou echt gezegd? Heeft ze nou echt zojuist mijn vader en mijn oom beledigd? Hij is dood. Ik heb hem nooit gekend. Hij was wel een held, hij is gestorven in een oorlog. Haydens ouders hebben waarschijnlijk niet eens meegevochten. Of nog erger, met Voldemort mee. De woede begint zich weer op te bouwen, Hayden met James en Cam en alles bij elkaar. Uiteindelijk schop ik de muur nog een keer heel hard in pure frustratie van mijn machteloosheid. Meteen springen er tranen in mijn ogen doordat mijn voet ook weer zo een ongelofelijke pijn doet. Lekker bezig, Fred.
          Ik laat mezelf langs de muur glijden totdat ik zit, zodat ik mijn voet kan masseren. Vanaf hier heb ik een prachtig uitzicht op de Great Hall, waar ik aan de Gryffindor tafel James en Cam gezellig met Emma en Piper – die overigens niet eens Gryffindors zijn – zie zitten. Vragen ze zich überhaupt af waar ik ben? Boeit het hun wat?
          Alison torent nu boven me uit, haar mobiel in haar hand terwijl ze tegen de muur aan leunt. Eventjes bestudeer ik haar gezicht, die nu rustig en sereen naar haar mobiel staart. Op dat moment verschijnt Lorcan ineens uit de Great Hall, en loopt op ons af. Maar aangezien ik vandaag Fred the Invisible ben, negeert hij me natuurlijk ook compleet en richt zich tot Alison.
          "Goedenavond Milady. Het is een voorrecht om eindelijk de mysterieuze A te leren kennen," zegt hij, terwijl hij haar hand pakt en er een kus op geeft. Mijn wenkbrauwen schieten omhoog, de linker omdat hij het raar vind en de rechter omdat hij verbaasd en een beetje geïrriteerd erdoor is.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 17:22 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Alison Elijah Woods
    Slytherin - 6th year - Prefect - Shy
    ‘I don’t believe in love at first sight, because it means you’re falling in love with someones appearance not personality’


    Zachtjes beet ik op mijn lip terwijl ik mijn blik snel van de bewegende borst van Fred af liet gaan. Het was maar misschien goed dat hij zijn schoolgewaad aan had, zodat je de contouren niet al te goed zag. Merlin- Alison. Doe normaal.
    ‘Luister, je kan wel mooi doen alsof je geweldig bent omdat je een Weasley bent, maar jullie zijn geen helden. Kijk maar naar die vader van je, hij kon niet eens zijn broer redden. Noem je dat nou een held?’
    Geschokt draaide ik me om naar Hayden, die doodleuk van me weg liep. Ze liet me gewoon achter bij een vreemde. Ze liet me eigenlijk nooit achter, of ik volgde haar altijd. Misschien wel een mengsel van die twee.
    Langzaam draaide ik me weer naar Fred die echt boos leek, of misschien verdrietig? Ik was altijd al slecht met mensen lezen. Ik las veel liever boeken, daar stonden altijd emoties beschreven. Je hoefde nooit te gokken.
    Impulsief schopte hij weer hard tegen de muur, terwijl ik maar emotieloos toekeek. Ik wist niet wat ik moest zeggen of hierbij moest voelen. Ik kon enkel staren hoe hij langs de muur omlaag zakte terwijl er een glinstering van tranen in zijn ogen zichtbaar waren gekomen.
    Snel pakte ik mijn mobiel weer, waar Hayden een appje naar me gestuurd had. Zonder na te denken over mijn kansen, confronteerde ik haar met wat ze gedaan had. Iets wat ik zelden, nee eigenlijk nooit deed. Het was duidelijk. Hayden was mijn leider en ik was haar volger.
    ‘Goedenavond Milady. Het is een voorrecht om eindelijk de mysterieuze A te leren kennen.’ Met dat pakte een ietwat ruwe hand teder die van mij, waar hij een kus op drukte. Even keek ik naar Fred, om weer ietwat verlegen naar Lorcan te staren. Ik herkende hem van zijn profielfoto en eigenlijk had ik nooit met hem een woord gewisseld. Niet dat ik dat ooit met Fred had gedaan. Hayden praatte meestal voor mij, waardoor ik eigenlijk niemand tot vrij weinig mensen had. De aandacht van deze twee jongens op mij was dan ook enorm nieuw. Flirten kon ik nog wel een beetje via App, maar nu was ik helemaal sprakeloos. Voornamelijk omdat Lorcan werkelijk mijn hand gekust had. Iets waar menig meisje van droomde, om haarzelf behandeld te zien worden als een echte prinses.
    Verlegen glimlachte ik naar Lorcan voordat ik een pluk haar achter mijn oor schoof.
    ‘Ik- ik heet Alison. A is gewoon makkelijker op app.’ Verklaarde ik maar zachtjes, hoewel ik vrij zeker was dat het hem niet kon interesseren.
    ‘Uhm- Fred- Weasley heeft zijn voet gestoten aan de muur. Misschien is het handig als we hem naar de ziekenzaal brengen?’ Probeerde ik probleem oplossend na te denken als prefect zijnde, voordat ik ietwat stom lachte.
    ‘Maar jullie kennen elkaar natuurlijk al. Ik kan doorgeven dat jullie even naar de ziekenzaal zijn- of ik kan mee gaan voor het geval leraren jullie je niet geloven. Ik ben natuurlijk prefect en- en jullie hebben al de nodige dingen uitgespookt op school.’ Beëindigde ik zachtjes mijn zin, waarbij ik mijn armen over elkaar heen sloeg om mijzelf een houding te geven.


    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 18:39 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Jennifer "Jenny" Colleen Prescott

          Voordat ik een reactie van een van de twee kreeg kwam de trein langzaam tot stilstand. “Jullie zijn idioten,” deelde ik ze mede. “Maar ik heb geen zin meer tijd aan jullie te verdoen.”
          Ik wachtte deze keer geen reactie af maar baande me in plaats daarvan een weg door de hordes met jongere leerlingen. Eenmaal op het perron duurde het niet lang voordat ik mijn broer gevonden had en met hem een van de koetsen nam. “Hoe was jou reis?” vroeg hij. “Heb je jezelf uit de problemen weten te houden.”
          “Ik heb geen echte problemen gehad,” zei ik. “Hooguit een ongemakkelijke situatie. Ik zag mijn ex en zijn vriendje in een nog niet echt maar wel bijna pornografische situatie.”
          Avery verschoot onmiddellijk van kleur en keek naar beneden. Mijn kleine broertje was niet zozeer preuts als onschuldig en het bleef leuk hem ongemakkelijk te maken. “Hoe was de prefect meeting? Heerlijk slaapverwekkend en goody two shoes like?” vroeg ik.
          “Het is niet zo saai als jij je voorstelt,” protesteerde Avery. “Het ging wel, we misten een aantal prefects waardoor beide prefects slytherin vijfdejaars prefects.”
          “Misschien konden ze niet wachten tot ze de prefect badkamer konden gebruiken, de omkleedhokjes in de trein zijn minder comfortabel maar ik denk dat ze ook gebruikt kunnen worden als je echt niet kan wachten.”
          “Hoe weet jij hoe comfortabel de prefect badkamer is?” vroeg Avery. “Je bent geen prefect.”
          “Niet iedere prefect leeft als een monnik Ave,” zei ik glimlachend. “Maar we zijn er en ik ga even kijken of ik een van mijn vrienden te pakken krijg, ik zie je nog wel.”
          Eenmaal in de grote zaal zag kon ik Theo niet vinden, ik kon niet wachten om hem weeg te zien maar omdat hij afwezig was besloot ik in plaats daarvan naar de groep aan de Gryffindor tafel te gaan. "Hoe gaat het met jullie?" vroeg ik toen ik bij Emma, Cam, Piper en James ging zitten. "Fijne vakantie gehad?"

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 21:23 ]


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert