• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    R O L L E N
    Reservaties staan er nog niet bij!
    Gryffindor
    James Sirius Potter || 6/16 - Solemnly
    Desmond Scott Finnigan-Thomas || 7/17 - LukeRHemmings
    Fred Arthur Weasley || 6/16 - WeasIey
    Curren Doncho Krum || 7/17 - SiriuslyBlack
    Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Lily Luna Potter || 4/14 - Aire
    Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    Molly Audrey Weasley || 6/16 - Baelor

    Slytherin
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    Avery James Prescott || 7/17 - Clarick
    Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Alex Canopus Black || 7/17 - BIack
    Bonnie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Sarah Wolfe || 7/17 - Mignon
    Safirianna Justine Walke || 7/17 - QueenStark
    Hayden Crystal Hollingsworth || 6/16 - Solemnly
    Alison Elijah Woods || 6/16 - Philip

    Ravenclaw
    Lysander Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    Hugo Charlie Weasley || 4/14 - Gaskarths
    Dylan James Smith || 7/17 - Complexes
    Carter Aiden Cole || 7/17 - StiIinski
    Victoire Gabrielle Weasley || 7/17 - StiIinski
    Dominique Charlie Weasley || 7/17 - Baelor
    Tinleigh Elizabeth Florènce Gould || 6/16 - Dumbledore
    Roxanne Alicia Weasley || 5/15 - Daggers

    Hufflepuff
    Teddy Remus Lupin || 7/17 - BIack
    Lorcan Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Miller Theodore Kingsley || 7/17 - Dumbledore
    Evie Ngaio Robinson || 6/16 - LukeRHemmings
    Briana Alice Longbottom || 6/16 - Gaskarths
    Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick
    Piper May Beauregard || 5/15 - WeasIey
    Emma Adaline Smith || 6/16 - Complexes

    E X T R A
    Head boy/girl
    Dominique Weasley || 7/17 - Baelor
    Desmond Scott Finnigan-Thomas || 7/17 - LukeRHemmings

    • • •


    Prefects
    Twee Prefects (meisje en jongen) per afdeling, per jaar.

    Ravenclaw
    Victoire Weasley || 7/17 - StiIinski
    Dylan James Smith || 7/17 - Complexes

    Gryffindor
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Molly Audrey Weasley || 6/16 - Baelor

    Hufflepuff
    Briana Alice Longbottom || 6/16 - Gaskarths
    Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Teddy Remus Lupin || 7/17 - BIack

    Slytherin
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Avery James Prescott || 7/17 - Clarick

    • • •


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Chasers
    James Sirius Potter || 6/16 - Solemnly - Captain
    Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    Nathaniel 'Campbell' Saunders || 6/16 - Philip
    Beaters
    Lily Luna Potter || 4/14 - Aire
    Fred Arthur Weasley || 6/16 - WeasIey
    Seeker
    Curren Doncho Krum || 7/17 - SiriuslyBlack

    Slytherin
    Keeper
    Alex Canopus Black || 7/17 - BIack - Captain
    Chasers
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    Sarah Wolfe || 7/17 - Mignon
    Emily Hope Zabini || 7/17 - Daggers
    Beaters
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Seeker
    Safirianna Justine Walker || 7/17 - QueenStark

    Ravenclaw
    Keeper
    Chasers
    Dominique Charlie Weasley || 7/17 - Baelor
    Carter Aiden Cole || 7/17 - StiIinski
    Beaters
    Anna Helene Gardiner || 6/16 - MinnieMouseX
    Seeker
    Victoire Weasley || 7/17 - StiIinski - Captain

    Hufflepuff
    Keeper
    Evie Ngaio Robinson || 6/16 - LukeRHemmings
    Chasers
    Briana Alice Longbottom || 6/16 - Gaskarths
    Piper May Beauregard || 5/15 - WeasIey - Captain
    Beaters
    Lorcan Scamander || 6/16 - IamSherlocked
    Louis Fred Weasley || 6/16 - Daggers
    Seeker
    Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick


    I N F O R M A T I E
    Quidditch
    De wedstrijden zullen bepaald worden door een randomnizer voor de wedstrijd, welke afdeling dan het meeste heeft gewonnen zal de Quidditch cup winnen. Dit gaat anders dan bij echt Quidditch, want daar gaat het natuurlijk om de punten, maar dat wordt allemaal een beetje té ingewikkeld.
    1st Match: Gryffindor - Slytherin
    First/Second weekend in November

    2nd Match: Hufflepuff - Ravenclaw
    Third/Fourth weekend in November

    3rd Match: Ravenclaw - Slytherin
    Third/Fourth weekend in February

    4th Match: Gryffindor - Hufflepuff
    First/Second weekend in March

    5th Match: Hufflepuff - Slytherin
    First/Second weekend in May

    6th Match: Gryffindor - Ravenclaw
    Third/Fourth weekend in May


    Rooster
    Hier vind je het roosterper jaar en alle vakken.

    Whatsapp Groep
    Stuur me even je nummer door als je er bij wilt!

    Upcoming Events
    -

    Datum
    Maandag 1 september.

    Meer informatie staat in het praattopic.


    T O P I C S


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - De leerlingen op Hogwarts zijn met elkaar verbonden via het internet op een special "Hogwarts net", maar ze kunnen geen gebruik maken van het wereld wijde internet, dit betekent dat er nog steeds gecommuniceerd wordt via uilen en brieven.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    S T A R T E R S
    Begin
    Het is vijf voor elf, om elf uur stipt zal de Hogwarts Express het perron verlaten. Zeg je familie gedag en zorg dat je je vrienden vind om een nieuw jaar te beginnen aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.
    Leaving for Hogwarts
    Het is elf uur, de trein verlaat het station, de ouders zwaaien en alle leerlingen vertrekken voor een nieuw jaar naar Hogwarts. Prefects, zorg dat je naar de prefect coupé gaat zodat de head boy en girl de vergadering kunnen starten!


    Welcome home
    De trein komt aan op het perron bij Hogsmeade, iedereen mag uitstappen en de koetsen nemen naar het kasteel waar een groot feest staat te wachten!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 10:53 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Evie Ngaio Robinson
    Hufflepuff || Quidditch Keeper || I've got my eye on you... to snap your necks... as revenge for my broken heart. Cheating bastard.
    Het duurde even voor ik een van de tweeling in mijn vizier kreeg. In de tussentijd vermaakte ik me met een potje truth or dare, waarbij in wat moeite had gehad met mijn dare, maar uiteindelijk had ik het toch gedaan, hopelijk uit het zicht van wie dan ook. Toen ik toch iemand, naast Em en mij, naar de tafel zag lopen, lichtte mijn gezicht een beetje op. "Jammer, mate, je hebt net de show gemist." zei ik plagend tegen de jongen. Het was Lorcan met een grote grijns op zijn gezicht. Ik wilde het eerlijk gezegd eignelijk ook niet weten. Ik was moe en het was mijn eerste dag, die ik het liefst zonder problemen door wilde komen. James was nogsteeds aan het praten met Cam, maar gezien die jongen de grootste dramaqueen ter wereld was, kon dat ook nog wel even duren. Ik wilde net vragen of Lysander ook nog zou komen, vroeg hij of we konden gaan ontbijten. Ik had eigenlijk wel zin in nog wat te eten, dus dit sloeg ik niet af, zeker toen bleek dat James nog wel even bezig was, gezien hij me dat doorgaf. Kort nam ik afscheid van Emma, voor ik samen met Lorcan aanschoof aan de tafel en langzaam op een appel begon te knabbelen. Lysander gaf aan ook te komen ontbijten, wat altijd een welkome gast was, want ondanks dat ik nog niet in was voor rotzooi trappen, was het altijd gezellig met de tweeling. Ik kon ook altijd enorm genieten van hun verhalen over uitzonderlijke magische wezens, waar ik geen enkele weet van had. Ik knabbelde verder op mijn appel, terwijl het langzaam wat rustiger werd in de Great Hall, maar ook buiten, als ik het uitzicht uit de hoge ramen mocht geloven. De lucht leek lichter te worden en de regen leek gestopt te zijn. Toch was mijn hoofd er niet helemaal bij. We waren over de app nogsteeds een potje truth or dare aan het spelen en ik stond op het punt om James een vraag te stellen, waarvan ik nerveuze kriebels in mijn maag kreeg. Ik ging na bij Emma of ik het wel kon maken, maar uiteindelijk besloot ik het toch maar te doen. Het antwoord was alleen niet wat ik ervan had gehoopt en het was echt als een klap in mijn maag. Hij had me net nog tegenover de nieuwe jongen, ook een Aussie surfer, nog zijn vriendinnetje genoemd, en nu wist hij het niet zeker. Ik was blij dat hij eerlijk met me was, maar het was zeker een grove steek in mijn hart. Toch vond ik ergens nog de moed om het niet te laten merken, om een masker op te trekken en Lorcan terug te roepen van zijn potentiële moordactie. Het ging me van binnen alleen zeker niet in de koude kleren zitten. Ik moest hier even weg. Ik kon niet vrolijk met de tweeling doen, met dit gevoel van binnen. Hopelijk zouden een paar rondjes Quidditchveld me goed doen, hoe koud het ook was. "Ik ga even naar het veld kijken. Om te zien of het goed genoeg is om op te spelen." liet ik weten, voor ik met mijn bezem in mijn hand opstond en de Great Hall uit liep. Ik kwam alleen niet ver, want ik was de hoek nog maar net om, of ik zag iets wat me deed verstarren. Mijn bezem viel uit mijn hand en mijn ogen begonnen te wateren. Voor mijn ogen stonden James en Cam gewoon te zoenen. Even wist ik niet wat ik moest doen, maar dat ging al snel over in een heel vocale uiting van het gevoel wat ik nu had: Mijn hat die fysiek als geestelijk compleet aan gort werd gescheurd. "Jij vierze vuile groe klootzak! Val dood en krijg toch lekker de tyvus ofzo! Ik hield van je! Hou nogsteeds van je! En dan doe je dit! Had dan gewoon gezegd dat je iemand had! Maar nee, meneer geeft me hoop en gaat tegelijkertijd achter mijn rug om lopen zoenen met een ander! Ga toch lekker fietsen! Ik hoop dat jullie allebei een SOA krijgen en er langzaam en pijnlijk aan sterven! Of stikken in elkaars tong, die jullie duidelijk graag achterin elkaars kelen stoppen! Als ik niet eerder jullie te pakken krijg! Stik er lekker in, stelletje klootviolen!" riep ik door de gang tegen de twee jongens. Mijn stem brak om het woord en de tranen stroomden over mijn wangen. Ik nam niet eens de tijd meer om mijn bezem te pakken, voor ik terugrende de Great Hall in en mijn armen om Lorcan's nek sloeg, zodat ik mijn gezicht in zijn schouder kon verstoppen. "Die klootzak stond te zoenen met die dramaqueen." was het enige wat ik nog kon uitbrengen voor ik in een bijna onstopbaar gehuil uitbarstte. Ik wilde niet huilen, ik wilde geen zwakte tonen, maar de pijn die James me hiermee deed was te groot om weg te kunnen stoppen. Het dwong me het te voelen en het dwong me het te uiten.


    Bowties were never Cooler

    Victoire Gabrielle Weasley
    Prefect • Seeker and Captain • Ravenclaw 7th year



    Teddy krabbelt overeind en ziet er nog schattiger uit als zijn puntjes van zijn haar en wangen rood kleuren.
    ’Hee, Victoire, ja graag… sorry, ik hoop dat ik je niet uit bed gehaald heb?’
    'Oh nee hoor, ik heb vanochtend al wat oefeningen gedaan... Al moet ik zeggen dat ik nu toch wel trek krijg,' om mijn woorden bij te zetten knort mijn buik onmenselijk hard waardoor ik in de lach schiet 'Je hoort het'.

    Als ik Teddy vraag om quidditch veranderen zijn haren naar een zacht rode kleur, wat hem heel erg schattig maakt.
    ’Uh…. eh… ehm, nou ehm… kijk… ik ehh…ikdachtdathetmisschienindrukopjezoumaken,’ mompelt hij. Mijn hart slaat een klopje over en mijn hoofd verandert in en tomaat. Ted had voor míj een bezem willen bestijgen. En dat terwijl hij met zijn onhandigheid wat had kunnen breken. Ik doe mijn mond open om te reageren maar hij vervolgt zijn verhaal.
    ‘Ik ben m-met Scorpius gaan oefenen en ik heb h-het zelf geprobeerd… om te vliegen en het… t-te leren. I…. ik dacht dat… dat je… me dan leuker zou vinden,’ geeft hij toe.

    Mijn hart begeeft het... Letterlijk. Een warm gevoel welt op in mijn borst en ik ben is staat Teddy te zoenen. Totaal perplex piep ik: "Maar Ted ik vind je leuk".
    'Wat een ongelooflijk stom antwoord' is het eerste wat er in mijn gedachte opkomt. "Eh.. ik bedoel dat ik je leuk genoeg vind en dat je... Fuck it". Ik kap mijn zin af en stap naar Teddy toe. Ik moet op mijn tenen staan om bij zijn lippen te komen. Hetzelfde gevoel als de 1e keer in de trein overspoeld me, alle onzekerheden vallen van me af en het enige wat ik nu nog wil is zijn lippen op de mijne.


    Sorry darling, good vibes only

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 20:44 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Edward "Teddy" Remus Lupin


    17 • Year 7 • 10th of April • Pureblood • Hufflepuff • Prefect

    'Oh nee hoor, ik heb vanochtend al wat oefeningen gedaan... Al moet ik zeggen dat ik nu toch wel trek krijg,' zegt ze. Haar buik knort en ik grinnik zachtjes. 'Je hoort het.' Als ik aan haar vertel dat ik Quidditch geoefend heb om indruk op haar te maken piept ze: 'Maar Ted ik vind je leuk.' Ik kijk haar aan en voel hoe mijn haar evenrood als mijn gezicht wordt. Mijn hard begint sneller te kloppen en ik krijg de neiging om het uit te schreeuwen van geluk. ZE VINDT MIJ ECHT LEUK!
          'Eh.. ik bedoel dat ik je leuk genoeg vind en dat je... Fuck it,' zegt ze. Ik kijk haar een beetje verbaasd aan en trek mijn mond open om iets te zeggen, maar juist op dat moment voel ik haar lippen op de mijne. Als in een reflex verstijf ik. Voor een moment stopt mijn brein met werken en blijf ik stil staan, maar als ik me realiseer wat er gebeurt, kus ik haar voorzichtig terug. Ik sla mijn armen langzaam om haar middel heen en houd haar stevig vast terwijl ik mijn ogen sluit en geniet van haar lippen op de mijne. Mijn hart gaat het nog begeven als het zo door gaat. Na een tijdje trek ik me terug en kijk ik haar aan. Ik glimlach zwakjes en druk mijn lippen zachtjes op haar voorhoofd.
          'Ik vind jou ook leuk,' mompel ik, 'heel erg zelfs.' Ik knuffel haar stevig en verberg mijn gezicht in haar nek. Ze is gewoon perfect. Ik sluit mijn ogen en geniet van het moment, niet in staat om mijzelf te verplaatsen en haar los te laten.


    "Drug dealer? No man. Hug dealer! Come here."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alexander "Alex" Canopus Black



    I got so much shit to say
    But I can't help feeling like I'm camouflage
    Fortress around my heart
    You were mine just yesterday
    Now I have no idea who you are
    It's like you camouflage

    17 • Year 7 • 31th of December • Halfblood • Slytherin • Keeper and Captain

    Opnieuw krijg ik een klap tegen mijn achterhoofd en ik wil mijn toverstok al pakken om hem te vervloeken. 'Ten eerste, voordat je het weer probeert: mij uitschelden heeft geen zin, je komt toch niet van me af. Ten tweede heeft huilen ook geen zin, ja je hebt het verpest maar hier alleen liggen gaat niet helpen. Man Up.' Ik grom and probeer Scorpius van het bed af te duwen. Hij snapt het niet. Ik wil gewoon alleen gelaten worden. Op dit moment doet alles pijn. Ik wil Curren terug, maar ik heb het verpest, compleet verpest. Ik pak het kussen en leg die over mijn hoofd heen waarna ik weer ga liggen en mijn tranen ruw van mijn gezicht veeg.
          'Ga weg,' mompel ik. Ik wil niet dat hij me ziet terwijl ik tranen met tuiten huil. Het is stom en zwak, maar het is het enige wat ik nu kan doen. Ik ben hem kwijt. Curren, mijn Curren. Hij ziet me op dit moment alleen maar als een fout een fout die hij ooit gemaakt heeft en nu uiterst betreurt. Ik vloek zachtjes en probeer de nieuwe vlaag aan tranen te stoppen.
          'Scorpius, rot op, oké? Ga naar Curren of zo of naar iemand anders. Ik heb geen zin in je,' mompel ik. 'Ik heb geen zin in iemand dus ROT OP!' schreeuw ik en trap met mijn voet de vaas van het nachtkastje af met daarin de rozen die Curren me gegeven heeft.


    "Do not mistake my silence for weakness, no one plans murder out loud."


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    James Sirius Potter

    Hij is even stil en ik weet niet goed wat ik moet doen. Dan begint hij me te kietelen en voor een momentje verdwijnt mijn onzekerheid. We zijn gewoon vrienden, gewoon vrienden die elkaar zitten te plagen. Het maakt niet uit dat ik het ander zou willen ofzo. Maar net als ik dat denk begint hij mijn zij te aaien en voel ik een gigantische golf van onzekerheid weer terugkomen.
    ''We zijn geen sprookje, James. Als je mij kust word ik niet opeens een knappe prins of zo.'' Zijn gezicht is heel dichtbij. Té dichtbij, zou ik denken als het niet Cam was geweest. Maar dit is Cam en het maakt me niet uit dat hij zo dichtbij is. Misschien maakt het me veel te weinig uit, maar ach. Voor ik nog iets in kan brengen trekt hij me een beetje naar beneden en mijn hartslag versnelt. Ik begin te twijfelen- wat als hij het wel serieus genomen heeft? 
    ''Ik heb je zo gemist..'' Veel tijd krijg ik niet om na te denken over die woorden, want meteen daarna drukt hij zijn lippen tegen de mijne. Omdat ik zo verbaasd ben kan ik niks doen. Dan pas besef ik me Chr wat er gebeurt en meteen reageer ik erop. Ik sla mijn armen stevig om hem heen en trek hem iets dichter naar me toe. 
    "Jij vierze vuile groe klootzak!" Ik schrik en duw Cam meteen van me weg. Fuck. Godverdomme. Ik heb weer eens niet na zitten denken. En dit keer heb ik het flink verpest. "Val dood en krijg toch lekker de tyvus ofzo! Ik hield van je! Hou nogsteeds van je! En dan doe je dit! Had dan gewoon gezegd dat je iemand had! Maar nee, meneer geeft me hoop en gaat tegelijkertijd achter mijn rug om lopen zoenen met een ander! Ga toch lekker fietsen! Ik hoop dat jullie allebei een SOA krijgen en er langzaam en pijnlijk aan sterven! Of stikken in elkaars tong, die jullie duidelijk graag achterin elkaars kelen stoppen! Als ik niet eerder jullie te pakken krijg! Stik er lekker in, stelletje klootviolen!" 
    Ik laat de raas van woorden over me heen stromen en weet dat ik ieder woord ervan dubbel en dwars verdien. Ik ben woedend op mezelf, woedend. Ik weet niet goed wat ik moet doen en zeggen dus kijk ik gewoon hoe ze weg loopt. Dat is niet het eerste hart dat ik breek, daar zal ik heel eerlijk over zijn, maar ik ben nog nooit vreemd gegaan en ik wilde dag heel graag zo houden. Van alle dingen die je je partner aan kunt doen, heb ik een tijd geleden besloten dat vreemdgaan één van de ergsten is. Ik heb mezelf daarom ook beloofd dat ik nooit vreemd zou gaan. En nu. Nu heb ik alles verpest.
    Op Whatsapp ontstaan er hele gesprekken maar eigenlijk krijg ik er vrij weinig van mee. Ik kan Rose niet bereiken en dat zorgt voor redelijk wat paniek bij mij. Zij weet altijd wat ik moet doen. Cam is ontzettend lief en ik wil hem aan de ene kant al mijn liefde geven, maar andere kant voelt het zo fout. Evie haat me en ik ben al bezig met mijn liefde voor Cam. Ik ben een vreselijk vriendje en ik verdien Cam en Evie allebei niet. En natuurlijk geeft Cam zich er weer de schuld van, hoewel ik voor dit alles heb gezorgd. Lekker bezig James.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nathaniel Campbell Saunders
    Gryffindor ll 6th Year ll Prefect ll Chaser ll 'Your love only gets me abused.'
    'Today is one of those days when I wish I was a little boy and could climb on my grandma’s lap and cry until the hurt goes away.'





    Teder vingen zijn lippen die van mij, waar ik zijn warme armen rond mijn middel geplaatst voelde worden. We waren al enorm dichtbij en toch trok hij mij dichter tegen zich aan. Mijn hart bonsde hard tegen mijn ribben, terwijl ik mijn adem in probeerde te houden. Iets wat onmogelijk was bij de kus. Net wanneer er wat leek te knappen in mijn binnenste van geluk en besef dat dit écht was, dat James míj echt terug zoende en dit niet slechts een droom was – onderbrak en veel te bekende meisjesstem ons.
    ‘Jij vieze, vuile, gore klootzak!’ James armen lieten mij abrupt los en zetten zich op mijn borst om mij weg te duwen. Verbaasd keek ik naar de jongen om weer naar Evie te kijken, die haar bezem had laten vallen en enorm rood aangelopen was. Tranen waren dan ook in haar ogen gesprongen. Nu was James’ niet de enige die ik nooit verwacht had om hem ooit te zien huilen.
    ‘Val dood en krijg toch lekker de tyvus ofzo! Ik hield van je! Houd nog steeds van je! En dan doe je dit! Had dan gewoon gezegd dat je iemand had! Maar nee, meneer geeft me hoop en gaat tegelijkertijd achter mijn rug om lopen zoenen met een ander! Ga toch lekker fietsen! Ik hoop dat jullie allebei een SOA krijgen en er langzaam en pijnlijk aan sterven! Of stikken in elkaars tong, die jullie duidelijk graag achterin elkaars kelen stoppen! Als ik niet eerder jullie te pakken krijg! Stik er lekker in, stelletje klootviolen!’
    Alsof er een soort film afgespeeld werd – waar ik slechts een toeschouwer was in plaats van een mede hoofdrol speler – rende het meisje weg. Ik had totaal niet aan Evie gedacht. Het moment wat zich daarvoor afgespeeld had leek een wereld met Evie niet te bestaan. Slechts James en ik. Het ergste hiervan is, dat ik wel kon voorstellen hoe gebroken Evie haarzelf wel niet moest voelen. Hoe vaak had ik James niet met een ander zien zoenen als bewijs dat ik weer voor de duizendste keer niet goed genoeg was? Ontelbaar. Dan is het nog niet eens mijn vriendje geweest en ik verwachtte nog steeds niet ondanks de kus dat we ooit wat gingen worden. Ik had het verpest.
    James’ was druk bezig op zijn mobiel met Joost mocht weten wie. Mijn mobiel ging ook tekeer. Deze door Emma, James en uiteindelijk ook Evie.
    Ik was blij dat ik het gevoel die ik voor James voelde niet meester had laten maken tijdens onze kus. Dit deed al pijn genoeg. Deels door Emma’s en Evies woorden, maar ook zeker door James twee persoonlijkheden die blijkbaar in hem om schenen te gaan. Emma en Evie waren tenminste duidelijk. Ze waren boos, hoewel Emma tot gods grootste wonder opeens me leek te vergeven. Ik was en ben stom geweest en ik wist dat ik nog wel tienduizend fouten ging maken. Ik was alles behalve perfect en daar was ik dan ook enorm op de hoogte. Het luchtte ergens op dat ik eindelijk met iemand kon praten over de Hel, hoewel ik zoals verwacht niet de reactie kreeg waar ik op rekende. Ik wist niet eens welke reactie ik wilde. Wilde ik dat Emma zou uitspreken wat ik over mijzelf dacht, of zei ik het alleen maar voor het laatste restje hoop, dat ik toch niet zo erg was als dat ik van mezelf dacht, of zelfs voelde?
    Ondertussen had ik Emma echter met rust gelaten. Het enige wat ik haar nog kon geven omdat ze hierom vroeg, hoewel ik niet verwacht had dat ze over onze gesprek zou praten die we zojuist gehad hadden. Mijn hart die ik blootgegeven had, had ze blijkbaar doorverteld aan James en Merlin mocht weten wie meer.

    James: Just what you told her. That you’re afraid that you are going to hell for being gay.
    Me: Did you believe that?
    James: Yeah I do. You freaking kissed me.


    Als de relatie die ik en James dan ook hadden nog verder omlaag kon zakken, dan gebeurden het nu wel. Mijn adem stokte door de letters die de jongen naast me typte. Het ging zo ver door dat ik hem echter zo diep beledigd had, dat ik haast vermoedde dat hij een hekel aan mij had.
    Koortsachtig typte ik door. Niks sloeg logica meer. Het enige wat ik wilde was dat hij me in zijn armen hield en me nooit meer los ging laten. Ik was zo in de war en er gebeurden te veel in een té korte tijd. Ik wist dat James wist dat ik daar niet tegen kon. Als er te veel gebeurden sloeg ik dicht en werd ik onzeker. Ik was altijd wel dat onzeker, stille jongetje, maar door James heb ik geleerd om zelfvertrouwen te hebben. Of althans te doen alsof je het hebt. Ik was echter altijd praktisch op voetafstand of minder bij James en bij James voelde ik mezelf veilig. Het had altijd geleken dat hij niet zou oordelen, hoewel de werkelijkheid anders was. Hij had nog geen woord tegen me gezegd en op Whatsapp kreeg ik ook geen duidelijkheid van hem. Ik probeerde rekening met hem te houden. Ik wilde hem de ruimte geven die ik vermoedde dat hij nodig had en waar hij om vroeg. Echter wanneer ik dit zei veranderde de jongen weer in een tegenpool. Hij beweerde dat hij van me hield en dit maakte me nog meer in de war en onzeker. Het was stom maar het voelde alsof er een soort spel met mij gespeelt werd en ik was de verliezer.

    James: I want to, believe me. But you can’t expect me to just stop loving someone in a second.
    Me: I don’t ask you to, James. That’s the whole point.
    James: Fine
    Me: What are you trying to do to me, James. You make me feel so guilty, like I broke your heart even though I know I can’t because you love someone else.
    James: Just leave me alone.
    Me: James, I love you. Please don’t do this to me.


    Langzaam begon mijn lip te trillen waarbij tranen zwaar achter mijn ogen staken. Wachtend op een antwoord die niet kwam. Net op de bekentenis waar ik zo graag een antwoord op gekregen had. Mijn ogen sloten zich even, waarbij ik mijn mobiel blindelings in mijn zak stak. Het was duidelijk. Hij wilde me niet en ik zal weg gaan. Alweer had James Sirius Potter mij een gebroken hart gegeven, hoewel deze erger aan voelde. Er was geen weg terug hiervan. Nu had ik het verpest. Ik had gezorgd dat hij in een fikse ruzie met Evie kwam, die hij waarschijnlijk nooit meer op kon lossen en daarnaast weet hij dat ik van hem houd en altijd gedaan had. Hij deed wel alsof hij er oké mee was, maar het voelde heel anders. Alsof ik een speelgoed ben die hem toch niet meer beviel.
    Zachtjes deed ik een paar stappen naar achter, voor ik mijn ogen weer opende en mezelf omdraaide. Niet in staat om een enkel vorm van vaarwel tegen hem te zeggen. Ik wilde niet weten wat hij ging doen zonder mij of waar hij naar toe ging. James hobbelde altijd van vriendinnetjes en het feit dat hij nu de hele school af kon gaan voor nieuwe slachtoffers, deze keer jongens beviel me alles behalve.
    Snel liep ik de hoek om, waar ik mijn looppassen in renende voetstappen veranderde zodra ik het gevoel had dat James het niet meer kon horen. Rennend naar de Gryffindor toren.

    • • •

    In een wip gooide ik de luik open van Zacharinus’ Zoetwarenhuis. Ik had deze toegang eerder gebruikt met James en Fred. Het was een van de weinige doorgangen die niet verwoest waren in de tijd dat James’ vader, Harry op school zaten en daar zal ik eeuwig dankbaar voor zijn. Op deze wijze vulde ik namelijk altijd stiekem mijn snoep aan als Fred – gezien James enorm op een gezondheid tour was, mijn zak met snoep op gegeten had. Of ik zelf. Ik had waarschijnlijk mijzelf ergens verstopt met een groot zak snoep of kilo’s ijs in een of andere bezemkast, die ik waarschijnlijk binnen no time in een oceaan veranderd zou hebben met de tranen die ik op voelde bloeien.
    Zojuist was ik eerst naar de Gryffindor slaapzaal gerend. Ik had een willekeurige trui aangetrokken en aan de wol te voelen was het James’ trui. Het was gewoon een soort automatisme die ik had om altijd die te pakken en aan te doen. In mijn haast en waas van tranen had ik gewoon niet in de gaten gehad dat ik die aangetrokken had samen met mijn jas. Het was een overhaaste beslissing die ik moest nemen anders had ik nooit het lef gehad om hier heen te komen en Scott onder ogen te komen. Ik vluchtte liever van problemen en verdronk mijn hersencellen liever in depressieve gedachtes. Deze keer deed ik dat echter niet. Ik wilde en kon het niet aan om nu te denken in mijn eentje. Ik wist van mezelf dat ik dan gekke dingen zou doen en ik wilde het liefst nu iemand voelen, waar ik mijn gezicht in kon verstoppen. De enige persoon op aarde die me nu leek te willen zien was dan ook Scott, dus weinig keuze had ik dan ook niet. Snel liep ik de winkel uit, om rond mij heen te kijken. Ondanks James’ dikke trui en jas kreeg ik het niet warm in deze – nog zomer morgen. Al snel kreeg ik de zwartharige jongen in het vizier, waar ik naar toe liep. Met gebogen hoofd kwam ik alsmaar dichterbij terwijl de onzekerheid bij iedere stap groeide. Ik wist niet of dit nou het juiste idee was en toen ik op keek en weer naar de zwarte haar en zijn donker bruine ogen, voelde ik mijn ogen weer even erg branden als voorheen en mijn schouders schokken.. Ze deden me denken aan James en voordat de jongen wat kon doen, trok ik me dicht tegen hem aan terwijl er hele on-charmante geluiden mijn keel verlieten en mijn tranen zijn jas begonnen te doordrenken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Briana Alice Longbottom
    Bri • Hufflepuff • Prefect • Chaser • 16 • Sixth Year
    "It's not a test, nor a trick of the mind. Only love."

    Afgelopen avond was gewoon perfect geëindigd, Lysander vond mij ook leuk! De gedachten alleen al daaraan laat me glimlachen. We zijn echter nog steeds geen koppel, waarom weet ik eigenlijk niet zo goed, wellicht omdat hij me misschien wel heeft verteld me leuk te vinden maar hij heeft me nooit gevraagd om ik zijn vriendinnetje wi zijn. Noem me ouderwets maar ik vind het leuk als de jongen het meisje vraagt en niet andersom – ja ik weet het, lame, maar dan is het zo movie like en schattig. Sorry ik ben echt een sucker voor dat soort films, geef me popcorn en een chickflick en ik ben wel een tijdje zoet.
          Hoe dan ook het is ochtend en om even wakker te worden besluit ik om maar eens stevig te ontbijten. Ik ben vreselijk als het aankomt op ochtenden, ik kan dus echt niet tegen ochtenden. Ik word er chagrijnig van en het is koud en ik ben moe, verschrikkelijk. Zuchtend loop ik als een zombie naar de Grote Zaal waar ik gelijk plaats neem aan de Hufflepuff tafel. Pas na vier broodjes ei met worstjes en spek voel ik me wat beter en met een beter humeur dan eerst kijk ik om me heen of ik Lysander zie.


    I just caught the wave in your eyes



    Rose Jane Weasley || Gryffindor || Prefect & Keeper

    Het duurde even voor Scotty doorhad dat ik voor hem stond, wat mij zachtjes liet grinniken. Ik maakte van die tijd gebruik om mijn mobiel uit te schakelen. Ik had wel genoeg drama meegekregen voor vandaag en dit alles voornamelijk via mijn mobiel. Het was nog amper middag en ik had mijn tax al bereikt. Wat het eigenlijk allemaal alleen maar beter maakte dat ik met Scotty naar Hogsmeade ging. Ik was iemand die soms beter even afstand van dingen kon nemen. Daarom was ik ook zo dol op lezen, series kijken en schrijven, maar dat laatste was iets wat ik voor mijzelf hield. Dat was míjn ding, alleen van mij en daar hoefde verder niemand iets vanaf te weten. Voor ik het wist werd ik in een knuffel getrokken. Ik begon daar nu redelijk aan te wennen, net als met Hugo. Normaal was ik niet zo heel erg van het fysieke contact en ik knuffelde zo goed als nóóit iemand uit mijzelf, het was gewoon niet mijn ding, maar ongemakkelijk was het niet echt meer om met mijn broertje of in dit geval met Scotty te knuffelen. Misschien was het raar dat iedereen er zo dol op was en ik er niet zoveel mee had. Ik leek soms wel de enige, maar goed. In ieder geval was ik nog niet zo raar dat ik mensen uit maakte voor het M woord.
    Dat deed mij denken aan wat er allemaal gebeurd was. Ergens maakte ik mij zorgen om Scotty, was bang dat het hem meer deed dan hij soms deed lijken. Hij was altijd zo lief en dat maakte mij ook extra kwaad op Alex. Waarom zou iemand Scotty voor zoiets naars uitmaken? Het sloeg nergens op. Hij had het nergens om verdiend. Ik schudde mijn hoofd en probeerde mij te richten op het hier en nu. No drama en veel gezelligheid. Dat was het plan tenminste.
    'Laten we gaan. Je mag op mijn rug als je wil.' Ik kon niet eens knikken, reageren of überhaupt protesteren en ik zat al op zijn rug. Een lach verliet mijn lippen. Wat een idioot was het toch ook. Ik was toch veel te zwaar? Wie ging er nou voor zijn eigen plezier een ander mens volledig optillen. Tenzij het een lief schattig klein kindje was natuurlijk, maar dat was ik zeker niet. Ik was eerder het tegenovergestelde. Hoewel ik mijzelf nou ook niet bepaald groot zou noemen, maar in ieder geval geen klein kind.
    'Ik heb hier zeker niet heel veel inspraak in, of wel?' vroeg ik nog met een glimlach om mijn lippen. Ik besloot hem maar gewoon goed vast te houden, zodat ik niet zou kunnen vallen. Ergens had ik er ook wel genoeg vertrouwen in dat Scotty mij niet zomaar naar beneden zou laten donderen. Als ik dat niet had gehad, dan had ik nu allang al weer met beide benen op de grond gestaan, maar een extra zekerheid die ik zelf in de hand had, was toch wel fijn. Ik sloot mijn ogen en genoot van stiekem best van het feit dat ik niet hoefde te lopen. Zo lui kon ik dan ook wel weer zijn af en toe. 'Oh ik word echt verwend nu,' verliet tevreden mijn mond. Ik opende net op tijd mijn ogen weer om een flits op te vangen van twee zoenende mensen waarvan één verdacht veel op Cam leek en de ander op Lorcan... huh? Verward schudde ik nogmaals mijn hoofd, waardoor mijn rode krullen om mijn hoofd dansten. Ja, ik dacht dat Cam op jongens kon vallen, maar dat was omdat ik er heilig van overtuigd was dat hij en James met elkaar zouden eindigen. Dit was niet hoe het perfecte sprookjes achtige plaatje in mijn hoofd eruit zag. Een frons verscheen op mijn voorhoofd bij de gedachte aan Lorcan met Cam en James met Evie. Het klopte gewoon niet. Dit was exact waarom ik liefde niet mocht en als vijand had bestempeld. Hij was raar en stom. Stoute liefde.
    'Nee, het hoort zo helemaal niet te gaan,' antwoordde ik dus ook. 'Echt raar. Maar ja, niet ons probleem, want wij gaan lekker naar Hogsmeade!' Ik liet mijn kin ik zijn zwarte krullen rusten en grijnsde. 'Dit was echt een heel goed idee van je Scotty.' Ik genoot van de weg naar het dorp. Scotty's vrolijkheid was vrij aanstekelijk. Ik was ook liever vrolijk dan iedere andere emotie, dus dat was wel prima. In het dorp hoefde hij enkel te fluiten en het beest dat zichzelf Scotty's hond mocht noemen kwam op hem afgerend. Dit was het moment waarop ik weer vaste grond onder mijn voeten kreeg en tevreden toe kon kijken hoe Scotty volledig werd afgelebberd door het ding. Ik had niks met honden, was een ramp met zo goed als alle dieren behalve katten en dan voornamelijk Nero dan, maar ik was blij voor Scotty. Ik wist dat hij zijn hondje veel te erg moest missen als hij hem niet bij zich had.
    'Nou, missie nummer één is in ieder geval geslaagd. Ik moet zeggen dat het onwijs schattig is hoe blij hij is je te zien.' Ik keek om mij heen en mijn blik viel op een etalage met Quidditch spullen. Gezien Scotty nog wel even zoet was, zette ik enkele stappen bij hem vandaan richting de etalage en liet mijn ogen nieuwsgierig langs te spullen gaan. Ik had niet veel geld, dus veel kocht ik nooit, maar kijken vond ik ook altijd leuk en dan wegdromen bij wat je allemaal zou kunnen kopen, wanneer je rijk was, fantaseren. Toen ik uitgekeken was, draaide ik mij weer om, om te zien dat Scotty ondertussen niet meer besprongen werd door een hond, maar door een jongen die hem stevig vast hield en overduidelijk huilde. Mijn mond viel open en geschokt staarde ik naar een vreselijk verdrietig uitziende Cam. Veel meer doen dan dat kon ik ook niet. Ik was sowieso de grootste ramp in mensen troosten en bovendien was ik compleet in de war. Wat was er gebeurd en wie had Cam dit aangedaan? Ik wist mijn mond dicht te klappen en bukte richting de hond, om die bij mij te kunnen houden, zodat we hem niet kwijt konden raken of iets dergelijks. Hij leek de aandacht wel leuk te vinden, nadat hij besloten had dat ik hem geen kwaad wilde doen en een vriendin was van zijn baasje. In stilte wachtte ik af, wat er nu zou gebeuren. Bang dat mijn woorden mogelijk de situatie verergerden. Mijn hand dwaalde afwezig door de vacht van het beestje, terwijl ik oogcontact probeerde te zoeken met Scotty. Misschien wist hij wat er gebeurd was? Hij zou sowieso beter weten wat er moest gebeuren dan ik. Ik was alleen goed in advies geven vooraf en kwaad worden achteraf en kwaad worden zou waarschijnlijk wel zijn wat ik ging doen, want ik hield er totaal niet van als mijn vrienden zo verdrietig werden gemaakt.

    (geen idee of er iets afgesproken is oid, maar ik had Miriam gezegd te posten, dus here you go c: )


    Happy Birthday my Potter!



    Desmond Scott Finnigan-Thomas
    Gryffindor || Headboy || Let's cheer-up Cammie and make this a fun day.
    Rose was het er duidelijk niet mee eens dat ik haar tilde, maar ik kon me niet echt goed meer inhouden en wilde nu zo snel mogelijk mijn hond in mijn armen sluiten. Zo ging is met het roodharige meisje op mijn rug snel op pad naar het dorp. Misschien was ik dan wel niet de meest verantwoordelijke Head Boy, maar ik had echt wel hart voor de zaak. Onderweg zagen we nog wat vreemde dingen, maar al snel waren we er beiden overheen, ik door mijn ongelofelijk hoge enthousiasme om het feit dat ik zo mijn hondje weer in mijn armen zou houden, en ik leek het meisje wel mee te slepen in mijn vrolijkheid. Ze was gelukkig niet zo dat ze het de kop indrukte, want dat was altijd echt verschrikkelijk als mensen dat deden. We waren pas net in het dorp toen ik floot en Rose op de grond zette, waardoor ik mijn witte mormel in mijn armen kon sluiten. We waren niet lang uit elkaar geweest, maar ik had hem echt veel gemist. Hij begon me af te likken en ik kon niets anders dan grijnzen en hem knuffelen. Ik keek even kort omhoog naar Rose, toen ze zei dat hij schattig was. "Hij is de liefste." Direct erna begon Alfie me weer te likken en richtte ik me weer volledig op de hond. Ik hield zo veel van het dier. Ik hoorde niet veel later bekende voetstappen onze kant op schuifelen. Ik keek op en zag Cam duidelijk verslagen aan komen lopen. Ik liet Alfie voor even los en stond op, om Cam stevig in mijn armen te slaan. Ik zei maar even niets en hield hem stevig tegen me aan. Hij begon te snikken en te huilen. Hij heel ontroostbaar, echt verschrikkelijk. Na even zocht ik oogcontact met Rose, en zij duidelijk ook met mij. Ik trok een wenkbrauw op, omdat ik niet goed wist of zij wist wat er aan de gang was. Zelf had ik zo mijn vermoedens, maar wist niet hoe het met Rose zat. Ik probeerde zo goed mogelijk Cam te troosten, maar ik was er niet zo goed in. Ik deed erg mijn best, maar alles wat ik zei vatte hij fout op en ik moest hem meerdere keren stoppen van weglopen. Uiteindelijk, toen ik eigenlijk dacht dat ik hem een riem om moest doen, gaf hij toe en durfde ik hem iets los te laten. Ik hield zijn pols wel stevig vast. Ik draaide me open naar Rose en schonk haar een glimlach. Het zag er zo lief uit hoe ze Alfie vasthield, en hij mocht haar duidelijk ook. Het hondje mocht iedereen, zolang diegene mij geen pijn deed, dus dat was heel mooi. Ik stak mijn vrije hand naar haar uit. "Laat hem maar los. Hij blijft wel in de buurt en anders kan Cam hem wel knuffelen. Daar is hij wel aan toe. Dan kunnen we intussen wat drinken halen." Ik pakte de hand van het meisje vast en trok de twee mee naar the Laky Cauldron, waar ik ze bij een tafeltje aan het raam losliet. "Zo, en nu gaan we het leuk en gezellig hebben." Ik ging Cam niet laten mokken of wat dan ook. We gingen het leuk hebben, no matter what. Ik bestelde snel drie butterbeer, 3 carrotcakejes, en een bakje water. "Zo" Ik aaide Alfie, die vrolijk en content naast me zat, zoals het hoorde te zijn. "Willen jullie nog wat doen vandaag? Of blijven we gezellig zitten?" Het maakte me allemaal niet uit zolang het gezellig was. Al snel kwam het drinken en de cakejes. Ik voerde Alfie een stukje cake en nam een slok van mijn drinken. Het was heerlijk en ik genoot er enorm van. Hopelijk de rest ook, want ik wilde Cam weer zien lachen en Rose ook. Dat was nu het meest belangrijke doel in mijn leven.


    Bowties were never Cooler

    Nathaniel Campbell Saunders
    Gryffindor ll 6th Year ll Prefect ll Chaser ll 'Your love only gets me abused.'
    'Sometimes, crying is the only way your eyes speak when your mouth can't explain how broken your heart is.'





    Automatisch drukte ik mezelf dichter tegen Scott aan toen hij zijn armen rond mij heen sloeg. Mijn handen zaten verslagen tegen zijn lichaam aan gedrukt en het enige wat ik ook nog kon doen was huilen. Ik wist dat ik me moest schamen gezien in ongegeneerd tegen de jongens borst aan het huilen was in een open vlakte waar allerlei mensen langs liepen en toch kon ik niet stoppen. James was eenmaal een té groot deel van mijn leven geworden. Met hem stond ik in evenwicht en zonder hem voelde het aan alsof ik in een gat viel.
    Zachtjes gleden Scotts armen weer van mij af en voordat ik zelf een beslissing kon nemen, greep hij al naar mijn pols en hield hij die stevig vast. Even keek ik ernaar voordat ik weer op keek waar een hondje stond en een aardbei blonde meisje. Het meisje wat ik uit duizenden kon herkennen namelijk, Rose.
    Van alle personen op aarde had ik haar het minst gehoopt te zien op dit moment. Niet omdat ik haar haatte of niet mocht, maar omdat ze van James was. Van alle personen op aarde betekende Rose alles voor James en ik wist andersom ook. Het feit dat ze me nu dan ook zo aantreft vind ik alles behalve fijn en het deed me ook enkel wensen dat ik gewoon alleen gebleven was en niet naar Scott gegaan was.
    ‘Laat hem maar los. Hij blijft wel in de buurt en anders kan Cam hem wel knuffelen. Daar is hij wel aan toe. Dan kunnen we intussen wat drinken halen.’ Onwillig boog mijn hoofd zich bij Scotts woorden. Dit was een van de redenen waarom ik altijd alleen bleef als ik verdrietig was – tenzij het chickflicks waren natuurlijk. Ik wilde geen medelijden of troostende woorden als ik wist dat ik het verpest had. Ik wist dat ik schuldig was en dat kwelde me enorm.
    Scott greep naar Rose hand en sleepte ons de drie bezemstelen in. Vaag hoorde ik Scott wat bestellen, hoewel ik niet wist wat. Ik staarde enkel het raam uit terwijl alle geluiden als een raas langs mij heen leken te vliegen. Ik wist dan ook dat ik allesbehalve een gezellige metgezel was op dit moment.
    ‘Willen jullie nog wat doen vandaag? Of blijven we gezellig zitten?’ Zachtjes slikte ik mijn keel om de tranen er uit weg te persen. Mijn blik scheed zich van het raam - waar ik naast gedeponeerd was - om naar de jongen te kijken. Je kon veel van Scott zeggen, maar hij probeerde altijd meer zijn best dan dat hij kon. Het maakte me enkel meer schuldiger dat ik hier gekomen was. Vooral toen ik naar de carrotcakejes keek, waar hij zo aardig was om voor ons te bestellen. Hoewel mijn gedachtes zojuist nog bestond uit mijn leegte te vullen met zo veel mogelijk suiker als maar kon, maakte het eten zelf wat nu voor mij stond me misselijk. Zeker niet omdat het niet mijn smaak was. Ik was nooit kieskeurig, maar ik kon niet stoppen te denken aan James. Ik voelde me zo schuldig dat ik weg was gegaan. Misschien had ik niet moeten luisteren toen hij zei dat hij me niet wilde zien. Ik was bang dat Evie hem wat aangedaan had of dat hij verdrietig was. Hij had zat mensen om hem te troosten. James heeft dat altijd al gehad, hoewel hij vrijwel nooit verdrietig was. Toch waren die zelden keren ik of Rose er altijd bij en nu waren wij beide er niet. Daarnaast was ik bang dat Rose boos zou worden op mij als ze er achter kwam wat er gebeurd was. Ik wist dan wel dat ze Evie niet mocht en het waarschijnlijk toch niet zou boeien wat er met het meisje gebeurden. Het gedeelte dat ik, de jongen die ze vertrouwde een enorme crush op James heeft beangstigde me echter wel. Rose wist hoe close ik en James waren. Hoe we best vaak bij elkaar sliepen in een bed en hoe vaak we elkaar aanraakte. Ze zou denken dat ik hem gebruikt had en die gedachte deed me erg zeer. Vooral omdat ik bang was dat James dat misschien ook ergens dacht nu. Waarom had hij me anders weggestuurd. Rose zou echt laaiend zijn. Dat was iets waar ik niet over hoefde te twijfelen. Ik was aan James gekomen. Ik wilde dan ook totaal niet praten over wat er gebeurd is. Het vertellen dat je homoseksueel bent is een ding maar de rest van de drama was gewoon té veel om te begrijpen.
    Zachtjes wreef ik met mijn mouw de tranen van mijn koude gezicht af, terwijl ik de nieuwe probeerde tegen te houden. ‘Maakt niet uit. Ik ga zo wel weer... je kunt dus gewoon doen wat jullie van plan waren. Jullie hebben zo en zo nog een feest om vanavond heen te gaan.’ Moeizaam wist ik een kleine lach op mijn gezicht te krijgen, althans hoopte ik. Ik ging echter vanavond toch niet mee. Ik had niemand die met mij mee zou willen en daarnaast was er toch niemand die mij daar wilde hebben. Ik was ook niet in de stemming voor een feest waar James alles kon doen wat hij wilde. Daarnaast had Scott gelijk. Ik kon altijd weg lopen maar Rose en Scott hadden me al zien huilen als een psychisch wrak. Het kwaad van mijn verdriet was al geschied, dat was een ding wat zeker was. Dit betekende echter niet dat ik de hele dag hier moest zitten en hun dag moeten verpesten. Dat was voor mijzelf niet leuk en zeker niet voor hun. Misschien had ik zojuist al hun date verpest. Lekker bezig Cam. Lekker bezig.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 10:35 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Rose Jane Weasley || Gryffindor || Prefect & Keeper

    Ik begon een beetje de hoop te verliezen, toen Scotty zijn wenkbrauwen optrok. Blijkbaar had hij dus ook niet meteen een verklaring klaar. Ik beet op mijn lip. Wat zou er gebeurd kunnen zijn? Ik had mijn telefoon uitgezet en nu ik dit zo zag, leek het mij ook niet heel verstandig deze weer aan te doen. Zelfs als ik alle mogelijkheden tot drama probeerde uit te bannen, was dat nog onmogelijk. Hoewel ik heel blij was dat Cam hier naartoe was gekomen. Het idee alleen al dat hij ergens alleen zou zitten huilen, bezorgde mij een misselijk gevoel. Mensen die zo verdrietig waren, hoorden niet alleen te zijn. Vooral niet als ze vrienden hadden die ze konden vertrouwen. Ik wist niet helemaal of Cam wist dat hij mij kon vertrouwen. Ik was er immers nog steeds van overtuigd dat hij tegen iedereen loog over dat hele wel of niet homo gebeuren en ik geloofde ook nog steeds in mijn theorieën dat hij James leuker vond dan hij toegaf. Echter had ik besloten hem niet te dwingen. Probleem was, dat -dat tot nu toe ook niet bepaald goed uitpakte.
    Ik kon nu twee conclusies trekken. Of er was iets ergs gebeurd waar niks van Cams privé leven iets mee te maken had. Maar het was zo erg met hem gesteld dat ik mij hierbij alleen maar een zwaar gewonde James bij in kon beelden en dit bezorgde mij ongelooflijke rillingen. Als er iemand gewond was of iets dergelijks, zou Cam het meteen hebben gezegd toch? Ik schudde mijn hoofd. Nee dat kon het niet zijn. Het moest iets te maken hebben met alle andere drama. Wie of wat kon hem zo verdrietig hebben gemaakt?
    Ik liet de hond los en zei niks terwijl ik meegetrokken werd door Scotty richting de Three Broomsticks. Het was niks voor mij om mijn mond te houden en na te denken. Meestal zij ik alles altijd onmiddellijk hard op, maar ik had eigenlijk geen idee wat ik moest zeggen. Had Em hem iets aangedaan? Samen met Evie? Dat zou hij wel kunnen hebben toch. Zolang James maar… oh shit. Waarom bleef ik toch steeds uitkomen op James? Of het was door dat gebeuren met Lorcan wat ik en Scotty hadden gezien. Had de hele school hem nu uitgemaakt voor homo en vreselijk behandeld? Was onze school echt zo vreselijk teleurstellend? Nee toch? Oké, ik was het spoor volledig bijster en had gewoon geen idee hoe ik Cam kon helpen. Ook al wilde ik het nog zo graag. Waarom was ik hier zo belabberd in?
    ‘Zo.’ Ik schrok op en keek ietwat verward naar Scotty. Oh ja, we waren in de Three Broomsticks ondertussen en ik moest niet vergeten ook nog iets te drinken voor Scotty te betalen nu, want hij had ditmaal betaald. Niet vergeten, Rose. ‘Willen jullie nog wat doen vandaag? Of blijven we gezellig zitten?’ Ik opende mijn mond, maar sloot hem vrijwel meteen weer. Het leek mij handiger als Cam nu aangaf waar hij behoefte aan had. Ik was hier immers alleen maar voor de gezelligheid en zodat ik Alex de vieze Slytherin niet vermoordde. Verder was ik hier niet echt met een doel heen gegaan. Ik keek vragend naar de jongen die zijn tranen nu droogde. Hij had in ieder geval even bij iemand uit kunnen huilen. Dat was goed, toch?
    ‘Maakt niet uit. Ik ga zo wel weer... je kunt dus gewoon doen wat jullie van plan waren. Jullie hebben zo en zo nog een feest om vanavond heen te gaan.’ Ik fronste. Oké, met dit plan was ik het niet eens. Wat ging hij dan doen. In zijn eentje in een hoekje zitten kniezen? Of uit verdriet iets doms doen? Mooi niet.
    ‘Eigenlijk, ben ik het daar niet mee eens. Cam, ik heb géén idee wat er gebeurd is, maar je bent onze vriend en je hebt duidelijk nood aan vriendschappelijk gezelschap. Het idee alleen al dat je weg gaat en dan misschien ergens alleen gaat zitten of whatever staat mij totaal niet aan. Ik begrijp dat je mij niet voldoende vertrouwt om gewoon de waarheid te vertellen en daar kan ik mee leven, maar dat verandert niks aan het feit dat ik je wil helpen. Dus als dat niet praten en wegstoppen is voor nu, dan gaan we gewoon iets leuks doen en mocht dat wel praten en oplossen zijn, dan vind ik dat ook prima. Ik geloof dat het enige plan was dat we de hond van Scotty zouden halen. Verder stond er niks vast voor vandaag. Dus, laten we in ieder geval met zijn drieën bij elkaar blijven, want iedereen hier mag elkaar en zo, dus er is geen reden om weg te gaan. Het is niet dat je aanwezigheid iemand stoort of zo. Juist niet. Je bent onze vriend, je bent altijd welkom.’ Opeens verliet de hele stroom mijn mond. Het was geen zachtaardige gevoelige shit zoals de meeste mensen zouden gebruiken wanneer iemand waarom ze gaven verdrietig was, maar daar was ik gewoonweg niet goed in. Ik meende wel wat ik zei. Aarzelend legde ik mijn hand op zijn schouder en glimlachte. Ik was niet van het fysieke contact, maar ik wilde wel dat hij wist dat ik er voor hem was. Vervolgens boog ik weer terug en liet mijn blik onzeker over Scotty gaan. Ik hoopte maar dat ik niks verkeerds had gezegd, want dit was duidelijk niet het moment voor mijn “flap-uit” acties.
    ‘Dus…’ Ongemakkelijk bewoog ik heen en weer op mijn stoel en wachtte af wat de heren nu zouden zeggen.


    Happy Birthday my Potter!




    James Sirius Potter
    6th year- Proud Gryffindor - Captain and chaser - fucked up
    "How to kill someone: tell them you love them and never talk to them again."


    Wat heb ik alles weer geweldig gedaan. Ik zit in mijn eentje in een hoekje van een gang dicht bij de Grote Zaal. Ik heb iedereen waarmee ik kan praten pijn gedaan of ze helpen iemand die ik pijn gedaan heb. Maar ja, hier zit ik dus en ik heb geen idee wat ik moet doen. Cam is bij Rose en Scotty en ik wil zijn dag niet nog verder verpesten, Evie wil me nu helemaal niet meer zien en de tweeling is bij Evie. Ds nu zit ik hier te balen van mijn acties, waar ik niks meer aan kan doen. Boos worden op mezelf heeft weinig zin en verdrietig zijn gaat ook niks veranderen.
    Ik staar naar mijn telefoon, in de domme hoop dat iemand me een berichtje stuurt. Maar het blijkt dat die hoop minder dom is dan ik denk, aangezien mijn mobiel het geluidje maakt dat aangeeft dat ik een berichtje heb. Het berichtje is van niemand minder dan Campbell. Ik slik en sluit mijn ogen eerst even om rustig te worden, voor ik zijn berichtje open. Dan open ik het berichtje.

    Nadat ik een tijdje met hem gepraat heb, besluiten we te gaan praten bij het Krijsende Krot. De kortste route is natuurlijk door de beukenwilg. Ik zie Sir Mittens II - die naam heb ik hem gegeven toen ik twaalf was - langs lopen, de schoolkat waarmee ik bevriend ben geraakt. Ik roep hem en til hem op als hij bij me is. Sir Mittens II heeft me vaker geholpen met het openen van de deur naar het Krijsende Krot. Als ik naar de beukenwilg loop, weet hij al wat ik wil en hij rent er meteen naartoe, om dan op de knop te drukken en de deur te openen. Ik loop de gang binnen, naar het Krijsende Krot. Vroeger waren mensen hier bang van, aangezien ze dachten dat er spoken leefden. Maar ik weet wat hier echt gebeurde en de bewijzen ervan zijn nog steeds te zien. Toch is dit niet een fijne plek om te zijn.
    Ik kom aan bij het krot en ga eruit, waardoor ik op een leeg veldje kom. Ik weet dat Cam uit Hogsmeade komt dus loop ik naar de weg toe, waar ik op hem wacht, aangezien ik hem nog nergens zie. Het is koud voor september dit jaar en ik heb mijn jas niet mee, dus heb ik het koud. Ik trek mijn kraag omhoog en kijk onrustig om me heen of ik Cam aan zie komen.


    Spoiler alert: you will save yourself



    Desmond Scott Finnigan-Thomas
    Gryffindor || Headboy || I can't even cheer someone up. I'm a bad friend, but I won't stop trying.
    Bij mijn vraag werd het even helemaal stil, terwijl zeker Rose altijd wel haantje de voorste was met dit soort dingen. Mijn ogen waren daarom eigenlijk automatisch naar haar geschoten, maar uit haar geopende mond kwam niets. Al snel sloot ze die ook weer en keek ik naar Cam, gezien hij nog de enige was die hier mij antwoord kon geven. Zijn woorden, toen ze uiteindelijk kwamen, gaven me een heel naar gevoel. Ik deed echt mijn best hem op te vrolijken, en Rose volgens mij ook, maar hij leek het niet te kunnen accepteren dat we er echt voor hem waren en er voor hem wilden zijn. Ik wilde dan ook tegen hem ingaan toen hij eenmaal zijn mond hield, want ik ging hem echt niet laten gaan, maar het roodharige meisje was me voor. Met elk woord dat ze zei, was ik het eens. Ik had het zelf ook echt niet beter kunnen zeggen, vooral niet omdat ik nog best klunzig was met woorden zo af en toe. Ik knikte dan ook maar wat bij haar woorden. "We laten je echt niet zo alleen zitten, hoor Cammie. We laten je niet in de kou staan." Ik klopte liefkozend op zijn bovenbeen, in de hoop hem wat te sterken en te laten merken dat we echt achter hem stonden. Ik voelde Rose' ogen intussen op me branden en zag dat ze haar hand op Cam's schouder had liggen. Ik knikte haar bemoedigend toe, omdat ik in mijn achterhoofd wel degelijk wist dat ze moeite had met fysiek contact, maar het nu wel degelijk probeerde om hem beter te laten voelen. Ze was echt een goede vriendin, en dat zou ik haar later ook zeker op het hart drukken, want dat mocht wel af en toe gebeuren. Iedereen vond het fijn om te horen dat ze iets goed deden en dat anderen ze waardeerden, zelfs al ontkenden ze het, of vroegen ze er zelf niet naar, zoals ik. Ik woelde nog even door Cam's haar en nam toen nog een flinke slok van mijn boterbier. "Ik stel voor dat we ofwel hier een driespeler schaakbord regelen voor een spelletje wat ons hoofd overal vanaf haalt, of naar de snoep en fopwinkels gaan om leuke dingen te kijken, uit te proberen, en te kopen. Gewoon wat lol maken, suiker binnen krijgen, alles wat verantwoordelijken niet doen, maar gezien jullie niet verantwoordelijk hoeven te zijn, en ik deze speld nu al erger heb besmeurd dan wie ook voor me bij elkaar opgeteld, maakt het allemaal niet zoveel meer uit, toch?" Ik had het opgegeven, nu al, of in elk geval voor vandaag. Er gebeurde me gewoon veel te veel en ik kon het even niet meer aan, zeker niet zonder Alfie. Ik klopte op mijn schoot, waardoor de witte hond op mijn schoot sprong en het zich daar heel gemakkelijk maakte. Hij likte mijn nek een paar keer en legde toen zijn koppie op tafel. Ik aaide er rustig met een hand overheen, terwijl ik met de ander om en om mijn versnaperingen naar mijn mond bracht, om me er te goed aan te doen. "Of als jullie een beter idee hebben hoor ik het graag." voegde ik er nog aan toe, met mijn mond vol met een hap cake, die Alfie er bijna uit haalde. Hiervoor wees ik hem wel terecht, want eten uit mijn mond stelen was me toch echt een stap te ver. Hij legde zijn hoofd weer op de tafel en likte wat kruimels van de tafel. Dit was zo erg nog niet, het was maar een hond en hij stal geen eten. Ik begon hem dus weer te aaien, wachtend op het antwoord van mijn vrienden die hier lekker warm met me zaten koffie te drinken, of butterbeer in ons geval, maar goed. Buiten liepen mensen wat ineen gedoken door de harde wind en de dalende temperaturen. Zelf had ik van dat laatste nog niet echt last, maar dat had ik pas heel laat in vergelijking met de rest van de wereld. Ik stopte het hondje nog een stukje cake toe en drukte een kus tussen zijn oren. Ondanks dat ik zowel hier als thuis vrienden had, was Alfie toch echt mijn allerbeste vriend en degene die ik het meest vertrouwde van iedereen te wereld. "Of wat dacht je anders van huisdieren kijken, Cammie? Eentje die echt van je houd en bij je past? Zodat je altijd een steun en een vriendje bij je hebt en je nooit alleen zal zijn." Voor mij had het enorm geholpen om een dier te hebben, zodat ik nooit alleen was, dus ik hoopte dat een dier hem zou helpen met wat meer zelfvertrouwen en geloof dat hij wel degelijk lief te hebben was, want met woorden kwam dat duidelijk niet tot hem door, en menselijke affectie was met een gebroken hart misschien niet de beste optie op dit moment. Ik wist namelijk niet hoe sterk zijn vertrouwen in mensen nog was na dit alles.


    Bowties were never Cooler

    Alvast een nieuw topic, deze eerst vol maken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nathaniel Campbell Saunders
    Gryffindor ll 6th Year ll Prefect ll Chaser ll 'You are the definition of perfection to me.'
    'The devil is real and he is not a little red man with horns and a tail.
    He can be beautiful, because he's a fallen angel and he used to be God's favorite.'



    Zenuwachtig plukte ik aan mijn mouw, terwijl ik mijn mobiel in mijn zak weer voelde trillen. Ik deed een klein schietgebedje voor James, maar voordat ik zo onbeschoft naar mijn mobiel kon grijpen, trok Rose haar mond open, wat me toch wat versteld deed staan. Natuurlijk had ik een preek van het meisje verwacht, maar ze klonk vriendelijk. Toch stak het stuk me dat ze beweerde dat ik haar en Scott niet vertrouwde. Ik vertrouwde ze wel, maar sommige dingen begreep ik zelf niet eens van mijzelf. Tot nu toe wist alleen Jade, Emma, Lorcan en helaas James dat ik op jongens viel en dat vond ik al meer dan zat in zo’n korte periode. Ik wist niet eens hoe ik zou moeten beginnen. Hoi, weet je waarom ik altijd single ben geweest? Nouja ik val op jongens of nouja op je neef eigenlijk, leek me niet bepaald toepasselijk. Jade was de enige die de woorden uit mijn mond gehoord had en de andere drie hadden het gegokt. Zachtjes voelde ik Rose hand op mijn schouder, wat me even recht in haar kijkers deed kijken. Rose was niet de type voor fysiek contact en wist dan ook dat dit moeilijk voor haar was. Ik knuffelde haar dan ook wel eens tegen haar zin; hoewel ik het bij haar veel minder deed als bij anderen.
    ‘We laten je echt niet zo alleen zitten, hoor Cammie. We laten je niet in de kou staan.’ Zachtjes voelde ik Scotts hand op mijn bovenbeen kloppen, waarbij Rose weer terug boog in de bank. Ik zag haar nog net een onzekere blik naar Scott uitwisselen. Iets wat me alleen rotter deed voelen. Ik wilde niet dat mijn vrienden zich ongemakkelijk met mij in de buurt voelde en het feit dat ze blikken uitwisselde omdat ze bang waren dat ik weer in een huilbui zou vallen, stak me. ‘Dus…’ kwam dan ook ongemakkelijk uit haar mond, waarbij ze in haar stoel zenuwachtig heen en weer leek te bewegen.
    Eigenlijk was dit waarschijnlijk het moment dat ik iets liefs over hen beide zei; maar geen enkel vorm van geluid leek uit mijn keel te willen komen. Niet omdat ze niet lief waren. Ze waren geweldig, beide op hun eigen manier, maar mijn brein was enkel gevuld met James. Zo erg dat ik niet eens in de gaten had dat ik weer op mijn nagels aan het kluiven was van zenuwen. Ik wist niet wat ik meer moest doen en alle opties die ik leek te hebben, leken niet goed genoeg.
    Waarschijnlijk viel Scott dit ook op, gezien hij even kort door mijn haar woelde. Hij stelde voor om driespeler schaakbord te regelen en nog een tal andere activiteiten terwijl hij met Alfie speelde. Iets wat mij een vrij briefje gaf om mijn mobiel stiekem erbij te pakken en zag dat er verschillende mensen naar me geappt hadden, waaronder Lorcan en James. Lorcan was echt ontzettend lief tegen me, iets wat ik niet verwacht had omdat ik Evie in zijn armen zag huilen.
    Lang om te kijken had ik niet gezien Scott al een nieuw idee in zijn brein gevonden leek te hebben. Het was lief hoe erg Scott zijn best deed en dan vooral met zijn vele ideeën in zijn brein die maar niet leken te stoppen. Ongewild deed het zelfs een klein beetje mijn mondhoeken omhoog gaan. Misschien was dit wel overdreven allemaal. Ik had zat goede vrienden, maar James was toch altijd mijn alles geweest. Hij zou dat dan ook altijd blijven. Wat de jongen voor keuze ook zou maken.
    ‘Of wat dacht je anders van huisdieren kijken, Cammie? Eentje die echt van je houd en bij je past? Zodat je altijd een steun en een vriendje bij je hebt en je nooit alleen zal zijn.’ Kort wierp ik mijn blik over Scott die nog steeds belaagd werd door Alfie. Het was maar goed ook dat de hond niet wist dat ik zo close bij Scott vanmorgen lag. Hij had me anders opgegeten. Scotts woorden leken daar in tegen een dubbele betekenis te hebben, hoewel ik daar liever niet over nadacht. Ik had geen zin meer om te denken want mijn brein was al als een zandloper leeggelopen.
    Zachtjes zuchtte ik, waarbij ik toch ietwat zenuwachtig mijn hand door mijn haar haalde. Scott had mij een coming out foto gestuurd. Schijnbaar moest dat de 13e van oktober wezen, maar ik wist dat dit de dag was dat ik misschien de waarheid moest zeggen. Ik had liever dat beide het wisten van mij en niet van Evie of James. Ik vertrouwde Lorcan dat hij zijn mond hield. Vooral na zijn vele lieve appjes.
    ‘Ik denk niet dat James en Fred het leuk gaan vinden als ik ongevraagd met een huisdier aan kom zetten. Daarnaast spaar ik samen met Jade, geld om later een opvang te maken van alle ongewenste katten die er zijn, dus daar moet ik nog flink voor sparen.’ Het klonk misschien als een smoes maar ik en Jade hadden al lang geleden besproken dat we voor eeuwig samen alleen zouden blijven. We hadden dan tenminste elkaar en geen gebroken harten. We zouden net zolang voor de katten zorgen tot we kunnen en ’s avonds tussen al hun warme lichamen slapen. Ik en Jade waren nou eenmaal allebei koukleumen en gezien we beide geen vriendje hebben, hadden we maar warme katten nodig. Je kon katten vrij weinig aan doen en andersom ook niet. Daarnaast maakte katten het niet uit wat je tegen ze zei of hoe je er uit ziet. Ze houden toch van je. Daarom stal ik Nero zo vaak van Rose. Hij was groot, warm en ontzettend lief naar mijn mening. Ik maak dan wel grapjes dat ik en Nero een geheime relatie hadden, maar ik weet heus wel dat Nero veel meer van Rose houd.
    Zachtjes beet ik op mijn lip. Ik was alweer in een korte tijd volledig opgeslokt in mijn gedachtes. Dit deels omdat ik de woorden die ik eruit wilde persen zo lang mogelijk wilde uitstellen, hoewel ik wist dat dit de enige moment zou zijn dat ik het zou kunnen vertellen aan beide, in privé. Ze hadden me daarnaast toch al zien huilen. Het had ongetwijfeld geleken alsof er een oceaan uit mijn ogen raasde. Daarnaast leek Scott te weten over mijn geaardheid. Ik wist niet hoe, maar blijkbaar had de jongen het niet zo erg gevonden met deze wetenschap, gezien hij zojuist nog in mijn bed samen met mij geleden had. Nu alleen Rose nog.
    ‘Ik denk dat ik jullie iets moet vertellen…’ begon ik ietwat zachtjes. Niet wetend of het nou echt mijn keel verlaten had of niet. Ik was dan ook veels te gefixeerd op mijn mouw, die het nu flink te verduren had met mijn gepluk. Ik wist dat als ik op dit moment oogcontact met een van de twee personen bij mij zou maken, dat ik een leugen op zou hangen. Iets wat ik al te vaak had gedaan.
    ‘Er is een reden waarom ik niet echt ooit actief geweest ben met meisjes.. ik.. ik houd niet van meisjes op die manier als iedere jongen doet.’




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 9 maart 2016 - 22:58 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya