• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    Furiosa schreef:
    (...)

    Ik heb echt het idee dat 3 kwart van alle tienermeisjes dun is. D: Ik heb nog geen stevig meisje gezien vandaag, alleen maar dunne beentjes in korte broekjes.

    Precies. Ik moet dringend iets aan mijn zelfvertrouwen doen volgens mij, want ik voelde met echt verschrikkelijk daar. Gelukkig zit ik nu weer thuis, haha.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 20:44 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik weet niet of dit gebrek aan emotionele reactie betekent dat ik hier bijzonder goed mee om kan gaan, of dat dit een waarschuwing is dat ik morgen instort, duizend bakken ijs ga eten en allemaal treurige break up songs ga opzetten. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik weet niet of dit gebrek aan emotionele reactie betekent dat ik hier bijzonder goed mee om kan gaan, of dat dit een waarschuwing is dat ik morgen instort, duizend bakken ijs ga eten en allemaal treurige break up songs ga opzetten. :x


    *Hug*


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    Ik weet niet of dit gebrek aan emotionele reactie betekent dat ik hier bijzonder goed mee om kan gaan, of dat dit een waarschuwing is dat ik morgen instort, duizend bakken ijs ga eten en allemaal treurige break up songs ga opzetten. :x

    Oh nee. Sterkte, Jip. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wiarda schreef:
    Ik weet niet of dit gebrek aan emotionele reactie betekent dat ik hier bijzonder goed mee om kan gaan, of dat dit een waarschuwing is dat ik morgen instort, duizend bakken ijs ga eten en allemaal treurige break up songs ga opzetten. :x






    OTOFT: Jij fucking nare douchekop! Stom ding, werk eens een keer mee! Dit is de kortste douche die ik ooooooooit gehad heb, puur doordat jij de hele tijd naar beneden gaat hangen en weigert mee te werken, hoe vaak ik die schroef van je ook aandraai! D:
    Morgen ga je dr aan. Dan ga ik je fixen en als je het waagt dan nog steeds voor problemen te zorgen ben jíj degene die een heus probleem heeft! Grrr wil ik es een keer wél vrijwillig douchen en niet puur omdat het moet, kan het niet. Pff. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh. Ik weet niet eens hoe ik dit moet verwoorden, idk maar het is vreselijk om mijn moeder zo te zien. Het is ook zo raar, omdat ik het nog niet besef op de een of andere manier. Opa, blijf alsjeblieft nog een paar jaar bij ons. <3


    Caution first, always.

    Ik word zo moe van jou, jezus. Néé is néé. Wat begrijp je daar niet aan? Ugh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nachtje doorhalen omdat verslag af te maken, i think.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik mis je.

    Wielrennen in dit weer was toch geen puik plan.


    Your make-up is terrible

    Ik voel me zó ontzettend kut


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Morgenavond weer lekker ORPG's schrijven • heb er nu al zin in.


    Oh god, mijn zusje krijgt last van het duckface-syndroom nu ze met al die meiden in Spanje omgaat...


    Your make-up is terrible

    Take a hint, please.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Shadows will scream that I'm alone.


    Caution first, always.