• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    Painkiller schreef:
    (...)

    Veel succes! Het komt vast wel goed (:


    Dankjewel, ik hoop het! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Dankjewel, ik hoop het! c:


    Stiekem ben jij een van mijn favorieten :3


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Stiekem ben jij een van mijn favorieten :3


    Nahw, thank you. <3



    OTOFT: Oke, het is nu al bijna half twaalf, en ik weet nog steeds niet wat ik doen wil vandaag. Gaat goed. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kut. Dit betekend dat ik daadwerkelijk mijn kamer moet opruimen. Oeps! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik kan niet wachten tot ik naar Panndora ga met de jongens in, hopelijk, augustus. :Y)

    +

    Dit kan je niet menen?!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 12:43 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Soms zijn kinderen best vermoeiend..


    Danmarks Dynamite.

    'Kom, we gaan zo het zwembad opzetten met partytent er boven.'
    *valt 2 minuten later in slaap*
    Fijn dat je altijd zo vroeg op bed gaat en ik dan niks kan doen als je slaapt..

    Scoundrel schreef:
    'Kom, we gaan zo het zwembad opzetten met partytent er boven.'
    *valt 2 minuten later in slaap*
    Fijn dat je altijd zo vroeg op bed gaat en ik dan niks kan doen als je slaapt..


    Waarom ben je überhaupt nog bij hem. Ik lees niets anders dan negatieve dingen over hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Waarom ben je überhaupt nog bij hem. Ik lees niets anders dan negatieve dingen over hem.

    Het is tijdelijk. Zodra hij een betere tweede baan heeft en we samenwonen zal het heel anders zijn omdat ik dan ook om 5 uur uit bed ga elke dag en vroeg op bed. Het is gewoon even een paar jaar doorzetten.

    // Goed, op dit tempo staat het bad volgende week nog niet. Laat het maar.
    - Oh, dus jullie leggen het alleen in de volle zon om het vanavond 'als het koeler is' op te pompen? Wauw, wat heeft het dan voor zin..

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 14:41 ]

    *Zit 1 minuut buiten*
    *Vlucht meteen weer naar binnen*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik kijk zo niet uit naar maandag en dinsdag. . . Op deze manier komt het vakantiegevoel nooit.

    Oh, en ontzettend fijn dat je even hebt gemeld dat ons zwembad is uitgeleend. Als ik dat had geweten, was ik weggebleven.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mevrouwtje, je bent over twee weken was pas één, je kan niet kopje onder. :'D

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 16:56 ]


    Danmarks Dynamite.

    TWD is leuk, dat ik dit niet eerder ben gaan kijken. Maarja, nu heb ik in de vakantie tenminste wat te kijken. c:


    'Darling, just hold on'

    Overkill schreef:
    Ik vind dit weer GEWELDIG. Het is alsof de hele wereld me goedemorgen wenst als ik 's ochtends te tuin in stap. Ik hou niet eens van die hitte, want dat wordt me ook al gauw te veel, maar door de zon is alles zoveel vrolijker.


    Ik vind het nu gek genoeg beter dan gisteren. Vandaag kon ik me beter voorbereiden en er dus meer van genieten.

    --
    Alsof 1 jankend kind in de bus niet erg genoeg is.. Twee zelfs.. T-T
    My ears are bleeding.


    26 - 02 - '16

    Geef me augustus, geef me november.


    Caution first, always.