• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Because I love him, do I need another reason?

    Zeiktrut. Je kan alleen maar zeiken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vraag me echt af waar de poes is...

    Ik wil uit huis. Ik wil uit huis. Ik wil uit huis. Ik wil uit huis. Ik wil uit huis. Ik wil uit huis. Ik wil uit huis. Ik wil uit huis. Ik wil uit huis.
    Zei ik al dat ik hier weg wil? :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Get over yourself. Niet alles kan "Abercrombie&Fitch" zijn.

    Ik wil dat mijn slaapkamer niet zo'n sauna is. Dan kan ik tenminste opruimen. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    why am i such a weak piece of shit >_<


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Dus, ik zit hier lekker met mijn moeder en zusje aan de rand van een of ander openluchtzwembad EN IK DURF GODVERDOMME NIET TE ZWEMMEN. Al die Hollister-modelletjes met hun perfecte maten, bruine benen en knappe vriendjes maken me echt zo fucking onzeker. Ugh, complexen. :'D

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 19:43 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    Dus, ik zit hier lekker met mijn moeder en zusje aan de rand van een of andere openluchtzwembad EN IK DURF GODVERDOMME NIET TE ZWEMMEN. Al die Hollister-modelletjes met hun perfecte maten, bruine benen en knappe vriendjes maken me echt zo fucking onzeker. Ugh, complexen. :'D


    Ik heb echt het idee dat 3 kwart van alle tienermeisjes dun is. D: Ik heb nog geen stevig meisje gezien vandaag, alleen maar dunne beentjes in korte broekjes.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Ik heb echt het idee dat 3 kwart van alle tienermeisjes dun is. D: Ik heb nog geen stevig meisje gezien vandaag, alleen maar dunne beentjes in korte broekjes.


    Praat me dr niet van. Het merendeel van de meiden tegenwoordig ziet dr uit als een model. Alleen de lengte hebben ze vaak niet mee, want voor echt model te zijn moet je best wel heel lang zijn, toch?
    Anyways, it ain't fair. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo blij met die Fall Out Boy LP *-*

    Volgens mij is zeker driekwart van mijn brein gesmolten...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik voel me zo emotioneel, whyyyyy.


    Your make-up is terrible

    Can't carry these teams. I'm not even the a-d-carry..

    Ho, ho...Ongelooflijk hoeveel een kat van je kan houden.
    Ik heb de mijne daarnet helemaal nat gemaakt met een washandje om de warmte tegen te gaan. Haar staart stond helemaal bol, zij was aan het miauwen maar ondanks dat ik het deed, was ze wel aan het spinnen en gaf ze kopjes tegen het washandje.
    Dus ik veronderstel dat het tegen haar principes was maar dat ze er zo héél stiekem wel van genoot.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn favoriete spel heeft een event op Facebook en ze zijn zoooo aardig c;


    26 - 02 - '16