• Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met Lorem (Pagina 17)

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 april 2020 - 11:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Amica schreef:
    Abortus zou door beide ouders beslist moeten worden en niet enkel door de moeder.

    En als de vrouw verkracht is? Of dat het meisje door haar vader, oom, neef is verkracht?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 22:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trigedakru schreef:
    (...)
    En als de vrouw verkracht is? Of dat het meisje door haar vader, oom, neef is verkracht?

    Dit is niet mijn mening hoor, maar we hadden het er vandaag over bij godsdienst.


    <3

    Amica schreef:
    (...)
    Dit is niet mijn mening hoor, maar we hadden het er vandaag over bij godsdienst.


    Geen goede les dus, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er zou een Erasmusbeurs moeten zijn voor mbo-studenten.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Condooms/maandverband/tampons zouden gratis moeten worden.

    Laat maar deze heb ik al gesteld.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2017 - 10:17 ]

    De protesten tegen Trump zullen niet helpen.

    niet mn mening gewoon stelling


    Heaven is a place that we all have

    Even voor de duidelijkheid: deze stellingen zijn niet altijd mijn eigen mening. Ze zijn ook vaak psychologisch, sociologisch of economisch gerelateerd. Er zullen misschien ook stellingen bij zitten die al zijn geweest, I don't now :§

    - Een zogeheten psychologische tik zou onder kindermishandeling moeten vallen
    - Iedereen zou een basisloon (van 1200 euro) moeten krijgen
    - Roken zou verboden moeten worden -> sigaretten mogen niet meer verkocht worden
    - Zelfmoord is (uiteindelijk) de keuze van de persoon zelf
    - Feminisme is niet (meer) nodig in Europa
    - Het zou beter zijn als er geen Godsdiensten meer zouden zijn
    - Nationalisme is de oorzaak (of één van de oorzaken) van discriminatie tegenover immigranten
    - Er zouden quota moeten komen voor het aantal vrouwen op topfuncties


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    Stellingen die ik interessant vind.

    -Je kunt ook verliefd zijn op elkaar zonder seks.
    -Praten over koetjes en kalfjes is niet zo onschuldig als het lijkt.
    -Iemand vragen naar of hij of zij werk heeft en wat hij/zij doet voor de kost is net zo ongepast als vragen naar iemands geslachtsdelen.

    Tot zo ver. Misschien bedenk ik er nog wel een paar.

    -Er is nog steeds te weinig kennis over hoe groot de verschillen zijn van hoe je cavia's, hamsters, ratten en konijnen houdt.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 11:56 ]

    Het is een stelling:

    - stemmen is niet nodig want de partijen luisteren niet naar wat het volk écht wil.

    En deze vind ik erg interessant:

    TheSmartN00b schreef:
    - Feminisme is niet (meer) nodig in Europa
    - Nationalisme is de oorzaak (of één van de oorzaken) van discriminatie tegenover immigranten


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Aristocratie zou een betere bestuursvorm zijn dan democratie.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Er zou op thema's gestemd moeten worden, niet op politieke partijen.
    (Waarmee bedoeld wordt, om het heel zwart-wit voor te stellen, het zit gecompliceerder ineen dan dat: alle belastingen moeten weg: ja - nee
    ipv PVV - D66 - GroenLinks - VVD - weet ik veel)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Er zou meer voorlichting/inlichting over psychologische problemen moeten komen, bijvoorbeeld in scholen.


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Er zou meer voorlichting/inlichting over psychologische problemen moeten komen, bijvoorbeeld in scholen.


    dat is idd een goede


    Treat People With Kindness

    Firgun schreef:
    Er zou op thema's gestemd moeten worden, niet op politieke partijen.
    (Waarmee bedoeld wordt, om het heel zwart-wit voor te stellen, het zit gecompliceerder ineen dan dat: alle belastingen moeten weg: ja - nee
    ipv PVV - D66 - GroenLinks - VVD - weet ik veel)

    Ik vind deze wel goed.

    Nog een paar van mij:


    Meer éénpersoonshuishoudens zouden de boodschappen gezamelijk kunnen delen om zo verspilling van bedorven voedsel in te perken.

    Honden zijn altijd trouwer voor hun baas dan katten.

    De medeklinkers au en ou en ij en ei zijn verwarrend. één van die twee in de taal is genoeg.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 11:57 ]