• Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met Lorem (Pagina 17)

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 april 2020 - 11:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Er moet een algemeen verbod komen op alle experimenten met proefdieren.

    (niet mijn helemaal mening)

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 23:46 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Perffect schreef:
    Overal zou een maximum aantal kinderen vastgesteld moeten worden, om overbevolking van de wereld tegen te gaan.

    Zo helemaal mee eens. Als ik heel eerlijk ben lijkt het mij het allerbeste om nooit aan kinderen te beginnen, want de wereld gaat er toch aan. Binnen de menselijke maat althans...

    Genetische manipulatie/modificatie moet geheel verboden worden.

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 15:30 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    -Er zou meer aandacht moeten komen voor de huidige paus, Franciscus.

    -Liefde zit in de hersens, niet in het hart.

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 12:05 ]

    Homoseksualiteit in kinderseries is raar. En zou niet in kinderseries voor mogen komen.

    (Ik plaats slechts de stelling)

    - De wajonguitkering moet niet verdwijnen.
    - Er heerst nog altijd een hoop onbegrip op ontwikkelingsstoornissen als autisme.
    - Hoge verkeersboetes helpen niet (genoeg).


    26 - 02 - '16

    Normaal schreef:
    - De wajonguitkering moet niet verdwijnen.
    - Er heerst nog altijd een hoop onbegrip op ontwikkelingsstoornissen als autisme.

    Allebei voor het grootste deel mee eens.

    -Er moeten meer adviezen komen voor een vreedzame manier van zelfdoding inplaats van voor de trein springen enzo.
    -De wereld gat toch naar de klote. Niets heeft nog zin.
    -De vraag is niet of er een wereldwijde klimaatoorlog komt maar wanneer. Dat kan al binnen 5 jaar zijn.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2017 - 20:59 ]

    – mensen met het syndroom van Down of een ernstige verstandelijke handicap zouden geen kinderen mogen krijgen.
    – mensen die chronisch suïcidaal zijn, zouden gemakkelijker euthanasie moeten kunnen krijgen.
    – het gebruik van psychofarmaca moet zeer streng gecontroleerd worden.
    – co-ouderschap is slecht voor een kind en zou vermeden moeten worden (m.a.w. een kind met gescheiden ouders één vaste woonplaats geven i.p.v. twee)
    – opgroeien met ouders van hetzelfde geslacht is nefast voor het kind, aangezien er altijd een moeder/vader (afhankelijk van het geslacht van de ouders) zal ontbreken.
    – drugs moeten gelegaliseerd worden, op voorwaarde dat de overheid de prijzen en puurheid ervan controleren en gebruikers meer voorlichting geeft.
    – er zou voor iedere frisdrank een calorievrije versie moeten bestaan.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bij gebrek aan een nieuwe stelling deze week, ga ik op deze in:

    Offensive schreef:
    – opgroeien met ouders van hetzelfde geslacht is funest voor het kind, aangezien er altijd een moeder/vader (afhankelijk van het geslacht van de ouders) zal ontbreken.

    Oneens met deze stelling. Ik ken namelijk iemand in mijn vriendenkring die is opgegroeid met twee moeders en hij is een hele leuke en normale jongen die er niets aan heeft overgehouden.

    Nog 1 van mij:

    Leven in het hier en nu levert meer positiefs op, dan steeds maar voorbereid zijn op morgen.

    @Anner: volgens mij is dit topic slechts om stellingen te plaatsen en er niet op te reageren. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké om het goed te maken hier nog een paar stellingen:

    -Schuttingen om de tuinen verpauperen de buurt.
    -Men is te vaak verplicht om baby's altijd maar leuk te moeten vinden in openbare ruimtes.
    -Een baby meenemen naar een concert is niet ideaal.
    -Er moeten meer losloopgebieden voor honden komen.

    Dit zijn slechts stellingen, niet persé mijn mening.

    België moet in twee splitsen (Vlaanderen en Wallonië), omdat er teveel verschillen zijn tussen de twee delen.

    ~ Dit is zeker niet mijn mening, ik ben er namelijk 100 procent tegen, maar het is spijtig genoeg tegenwoordig in België wel een veelbesproken onderwerp... ~

    We zouden terroristen niet mogen ontmenselijken.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Er zou meer aandacht en begeleiding moeten komen voor leerlingen met een leervoorsprong.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    in aanvulling op wat Qing stelde:

    - Er zou meer aandacht en begeleiding gegeven moeten worden aan het ontwikkelen van een goede studie- en leerhouding bij leerlingen met een leervoorsprong.

    Want uit eigen ervaring, als je 't in het lager en het vroege middelbaar niet nodig hebt veel te studeren, is het op een bepaald moment compleet gescheten en dan zit je met de gebakken peren wanneer je wél moet beginnen leren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried