• Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met Lorem (Pagina 17)

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 april 2020 - 11:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    iedereen in Nederland zou er niveau op school naar veertien jaar moeten gaan in plaats van 11/12 jaar. Km gelijke kansen te vergroten.

    Lijfstraffen moeten weer op school toegestaan worden en leraren moeten weer streng zijn en weten dat leraar vee, gezag heeft, aangezien er steeds meer brutaliteit bij kinderen en jongeren is op school.


    Let's drink Jasmin tea!

    Ik heropen dit topic, omdat we graag weer actief elke week stellingen willen plaatsen! *O*

    Heb jij nog een actuele stelling, laat ze dan hier achter.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Onderwijsniveau zouden past in de 3e klas moeten komen in plaatsvan de brugklas!


    Let's drink Jasmin tea!

    Onderwijs en religie zou volledig gescheiden moeten zijn.


    Queer zijn is gewoon alles

    De samenleving openen, en met corona leren leven, is een beter idee dan van lockdown naar lockdown leven.


    26 - 02 - '16

    MyDarkAcademy schreef:
    Onderwijsniveau zouden past in de 3e klas moeten komen in plaatsvan de brugklas!


    Ik ben persoonlijk niet heel vertrouwd met het Nederlandse schoolsysteem. Zou je willen uitleggen wat je precies bedoelt?

    De andere twee stellingen heb ik voorgelegd aan mijn medemods. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    We zijn weer op zoek naar nieuwe, actuele stellingen om de stelling van de week niet leven in te blazen! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Er wordt niet genoeg gedaan gewerkt om dierenleed in de vee-industrie te voorkomen.

    Er gaat te veel/weinig geld naar de monarchie.


    Tijd voor koffie.

    Hehe, leuk dat ze gebruikt worden.

    De leeslijst van scholen moet opnieuw geëvalueerd worden om interesse in literatuur te stimuleren.

    Individuele verantwoordelijkheid geldt (niet) even zwaar als de verantwoordelijkheid die massacorporaties dragen voor de klimaatcrisis.

    Het WK in Qatar zou niet door moeten gaan.

    Er moet meer geïnvesteerd worden in onafhankelijke start-ups.


    Tijd voor koffie.

    ^Leuk dat je stellingen doorgeeft! Je mag er altijd posten als je ergens een gesprek over wil aangaan *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Black friday zou niet georganiseerd mogen worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    We zijn weer op zoek naar nieuwe stellingen! Dus laat jullie maar gaan. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Een relatie met meer dan 10 jaar leeftijdsverschil is ongepast.

    gezien half het internet niet uitgepraat raakt over Billie Eilish en haar bf Jesse Rutherford die 11 jaar ouder is

    [ bericht aangepast op 1 dec 2022 - 13:57 ]

    Ik ben weer eens op zoek naar nieuwe stellingen, dus kom maar op. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mensen zouden zich minder druk moeten maken om hoe andere leven en meer naar zichzelf moeten kijken.

    Iedereen bepaald zelf hoe hij/zij/hen hun kind opvoedt. Niemand hoeft zich daarmee te bemoeien.

    Mensen zouden wat positiever moeten zijn in plaats van overal het negatieve uit proberen te halen. Vooral op sociale media.

    Bij de voedselbank of andere instanties aankloppen zou niet beschamend moeten zijn, maar juist aangemoedigd moeten worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.