• Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met Lorem (Pagina 17)

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 april 2020 - 11:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nagekeken tot en met hier (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Scholen mogen hun leerlingen niet verbieden om te "spijbelen" voor het klimaat.


    Queer zijn is gewoon alles

    Het is verboden sexuele voolichting te geven aan kinderen. Vooral kinderen onder de 4 jaar!


    Let's drink Jasmin tea!

    Bij iets voelen moet altijd gestreefd worden dit op een lijn te krijgen met wat je rationeel begrijpt en weet.

    - Er zouden scholen moeten bestaan voor hoogbegaafde kinderen.
    - Er moet een strengere wetgeving zijn omtrent stalking.
    - Men moet zetels van de politiek puur baseren op de stemmen van het volk en niet onderling door partijen nog veranderd worden. (Deze wist ik niet duidelijk te verwoorden, maar ik verwijs hierbij naar stemming in BE in oktober met de uitslag van Ninove en wat er daarna (niet) is gebeurd. En dat het volk dan vond dat er niet naar hen geluisterd werd.)
    - Het zou beter zijn als de wereld eenzelfde taal zou spreken. (Deze is volgens mij wel al ooit eens als stelling geweest, not sure.)
    - Bewoners die geweld plegen jegens inbrekers in hun huis, horen geen straf te krijgen.
    - Tijden voor sociale media waren beter.
    - Verjaring moeten ze afschaffen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Er moet veel meer gepraat worden over de goede of juist foute rol van de VOC uit de Nederlandse geschiedenis.

    Zijn er nog mensen die een goede stelling in gedachten hebben? ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    WK en EK finales mogen niet worden verkocht naar zenders die alleen te bekijken zijn met een abonnement.

    Wetenschappelijke bladen moeten gratis te verkrijgen zijn voor Vwo en havo leerlingen in de bovenbouw.

    Het moet verboden worden dat katten die vlakbij beschermde natuurgebieden wonen naar buiten gaan.

    Er moeten meer buurthuizen komen in Nederland.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Angst voor het Coronavirus is gevaarlijker dan het virus zelf.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Angst voor het Coronavirus is gevaarlijker dan het virus zelf.


    Toegevoegd en hem op deze zondag gezet (: ik ben hier erg benieuwd naar.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Toegevoegd en hem op deze zondag gezet (: ik ben hier erg benieuwd naar.


    Hehe, soms heb ik van die dagen.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    China moet zich verantwoorden voor hun uitstoot, nu dat Europa groen probeert te worden.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Een kapitalistische samenleving is nefast voor het grootste deel van de bevolking.
    Er zijn meer dan twee genderidentiteiten*. (al denk ik dat Q het hier wrs unaniem mee eens zal zijn XD)
    *hiermee bedoel ik dus man en vrouw :')

    [ bericht aangepast op 26 april 2020 - 14:18 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    Een kapitalistische samenleving is nefast voor het grootste deel van de bevolking.
    Er zijn meer dan twee genderidentiteiten*. (al denk ik dat Q het hier wrs unaniem mee eens zal zijn XD)
    *hiermee bedoel ik dus man en vrouw :')


    Toegevoegd, dankjewel!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Weet iemand nog een interessante stelling? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.