• Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de week'?

    Post hem dan hier en wie weet zie jij jouw stelling binnenkort wel verschijnen!

    Nagekeken tot en met Lorem (Pagina 17)

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 april 2020 - 11:35 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Abortus is moord.
    Iedereen zou veganist moeten worden.
    Mein Kampf moet legaal worden.
    Een hond is beter dan een partner.

    Niet mijn meningen

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 19:15 ]


    In case of a dandelion, it's a matter of perspective; Some people see a flower, some just see dirt.

    De middelbare school bereidt jongeren niet genoeg voor op de universiteit/hoge school.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Belastingen zouden evenredig met de inkomsten gehoffen moeten worden, dit in alle landen zodat multinationals belastingen niet meer kunnen ontlopen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    - Mensen vanaf de pensioenleeftijd moeten getest worden op hun rijgedrag in het verkeer i.v.m veiligheid
    - Jongeren moeten ook op de middelbare school de verkeersregels leren (bijv. 1 dag eraan besteden)
    - Concerten zijn te duur


    The best part of the day is comming home to a wagging tail <3

    Artsen mogen liegen tegen hun patiënten om een placebo-effect te creëeren.


    idk klinkt interessant om over te discussieren je pense


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    -Kinderen moeten verplicht leren koken op school
    -Elke leerling op de bassisschool moet een Google account hebben


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    - Plaatsen waar betaald wordt geparkeerd moeten allemaal de zelfde prijsklasse hebben.
    - Er moet beter gecontroleerd worden op kleine verkeersovertredingen.
    - op gezond eten, zoals groenten en fruit zou altijd 6% btw moeten gelden, en op minder gezond eten 21%

    [ bericht aangepast op 11 feb 2018 - 17:05 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    - Orgaandonoren zouden voorrang moeten krijgen wanneer ze zelf een orgaan nodig hebben.
    - Als een jonge persoon en een oude persoon hetzelfde orgaan nodig hebben, zou de jonge persoon voorrang moeten krijgen, ook al wacht de oudere persoon al langer.
    - Fietsers zouden ook een soort van examen af moeten leggen om te testen of ze de verkeersregels wel kennen.
    - Een bloedgift zou meer beloond moeten worden.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Reclame voor datingsites voor mensen die al getrouwd zijn moet stoppen.

    Copenhagen schreef:
    Artsen mogen liegen tegen hun patiënten om een placebo-effect te creëeren.


    idk klinkt interessant om over te discussieren je pense

    Ik ga hier even op reageren als geneeskunde student, want ik vind het wel een interessante stelling, dus ik hoop dat hij ook ooit in de stelling van de week komt.
    Mijn mening: absoluut niet. Als een arts dat zou doen, zou hij het allerbelangrijkste verliezen: het vertrouwen van zijn patiënt(en). Wat je wel kan doen in bijvoorbeeld een klinische studie (naar het effect van een geneesmiddel) is de arts zelf ook blinderen: de arts weet dus niet dat hij placebo voorschrijft. Maar voor de rest: nope, nope, nope.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Als rokers een nieuw paar longen nodig hebben, zouden ze eerst moeten bewijzen dat ze zonder sigaretten kunnen, voordat ze in aanmerking komen voor een transplantatie.
    Edit: Dit bestaat blijkbaar al, dus:
    Het is een goede regel dat, als rokers een nieuw paar longen nodig hebben, ze eerst moeten bewijzen dat ze zonder sigaretten kunnen, voordat ze in aanmerking komen voor een transplantatie.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2018 - 21:34 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    - In plaats van theorie-examens voor de auto moeilijker te maken, moet er meer aandacht besteedt worden aan mensen die een rijbewijs hebben en gevaarlijk rijden.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2018 - 16:13 ]


    26 - 02 - '16

    Napels schreef:
    Als rokers een nieuw paar longen nodig hebben, zouden ze eerst moeten bewijzen dat ze zonder sigaretten kunnen, voordat ze in aanmerking komen voor een transplantatie.

    Is al zo toch? 6 maanden op dit moment, ik ga er van uit dat het ook in Nederland zo is...


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Fennec schreef:
    (...)
    Is al zo toch? 6 maanden op dit moment, ik ga er van uit dat het ook in Nederland zo is...

    Ow wist ik niet lol :') Wist wel dat het bij een nieuwe lever zo was met alcohol


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Napels schreef:
    (...)
    Ow wist ik niet lol :') Wist wel dat het bij een nieuwe lever zo was met alcohol

    No prob, je krijgt het vast nog wel eens te horen :)
    Kan alsnog wel een stelling zijn, stel dat het longfalen los zou staan van het roken en het acuut is. (hoewel het echte probleem natuurlijk is dat er gewoon niet genoeg longen en levers zijn)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder