• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Lachlan Hudson Gregory | ? | Buitenbeentje | Larkin | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Ryder Lincoln Barnes | Grant Gustin | Badass | Jukebox | 1.07
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • ? | Connor Paolo | Musicallover | Conoway | ?
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos | ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Vanx Royce Barnes | Anna-Christine Speckhart | Badass | Vydas | 1.07
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Michella Jaci L'Amour | Jessica Jung | Slutty | RousseauOrion | 1.06
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 22:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie **


    Het Melrose High was niets anders dan de andere scholen waar ik op beland was, dat mocht bij deze duidelijk zijn. Cass had me verteld over de sociale ladder, al had het haar 'leuk' geleken als ik dat zelf uit zou pluizen. Daar waren de meningen over verdeeld, maar ik had desondanks geglimlacht. Eenmaal in het lokaal Russisch had ik de intentie om me naast haar te voegen, maar toen ze zelf naast een ander meisje gaan zitten, moest ik het met een lege plek twee rijen daarachter doen. Ook goed. Het werd al helemaal catastrofaal toen bleek dat deze klas Russisch al veel verder waren dan mijn eigen steenkolenrussisch.
          Nu liep ik hier alleen, zwervend door de gangen. Ik had geruchten over een feest gehoord van deze zaterdag, waarbij zo'n beetje iedereen uitgenodigd leek te zijn - behalve ik uiteraard. Nu zouden sommigen misschien mondig genoeg zijn om uit te vissen wie de host was van het feest, om vervolgens alsnog recht voor de raap een uitnodiging op te eisen, maar zo was ik nu eenmaal niet aangelegd. Ik was zelfs te opgelaten om nu naar de kantine te gaan, om vervolgens te vragen of ik ergens mocht aanschuiven. Soms was het zo ... frustrerend om socially awkward te zijn. Langzaam begon ik te geloven dat ik deze eigenschap inderdaad aan mezelf toe kon dichten.
          Omdat ik moest eten zette ik toch koers naar de kantine, met de intentie om een broodje te kopen en buiten ergens een rustig plekje te vinden om dit op te kunnen peuzelen. Mijn plan werd echter in het water gegooid toen ik warme klanken van gitaarspel hoorde. Even hield ik aarzelend mijn pas in, maar ik kon mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken. Muziek had me altijd al aangesproken en het kon heus geen kwaad om even rond te neuzen, nietwaar? Stil als een muis - althans, dat was wat ik probeerde, want soms was ik eerder een olifant in een porseleinkast - opende ik de deur wat, voldoende om in de deuropening te kunnen blijven staan.
          Mijn blik was op de rug gevallen van de jongen die de bespeler van de gitaar was en om hem niet te hoeven storen bleef ik stil staan, totdat het spel aan het einde van het lied wegstierf. "Dat deed je mooi," poogde ik.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 11:28 ]


    She's imperfect but she tries

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | Teasing Jace






    ''Je weet dat je me alles kan vertellen.'' zegt Jace en ik zucht. Ik wil het wel vertellen, maar dat kan ik niet. Wat als ik daarmee het leven van niet alleen mij maar ook mijn vader en broertjes verpest? Dat wil ik niet op mijn geweten hebben.
          ''Het is namelijk niet dat ik je ga uitlachen of veroordelen,''
          'Zo is het niet,' zeg ik zacht en als ik verder wil praten, voel ik mijn telefoon trillen. Ik vis hem uit mijn broekzak en lees het berichtje dat Kyros me zojuist heeft gestuurd.
    "Ik kom zaterdag niet, sorry mate. Have fun and don't do anything I wouldn't."

          'WAT?' zeg ik luid. 'Hij komt niet. Kyros haakt gewoon af voor mijn feest. Dat kan hij niet maken, hij is mijn beste vriend'
    Geïrriteerd lees ik nog eens het berichtje en dan zucht ik diep. Meteen begin ik terug te typen, want dit pik ik niet. Hij zal vast een goede reden hebben, maar hij hoort erbij te zijn. Ik kan geen feest geven zonder mijn beste vriend Hij zal een behoorlijk goede reden moeten hebben om hier onderuit te komen.
    Gast, waarom niet? Je moet erbij zijn. Het wordt een top feest! Kom alsjeblieft!

    Oké, dat berichtje klinkt misschien iets wanhopiger dan ik daadwerkelijk ben, maar het is vreemd dat Kyros ineens afzegt. Normaal gesproken is hij er altijd bij, ondanks dat hij niks van de populaire mensen moet hebben. Hij is mijn maatje.
          'Wat is dit nou voor sjaak afhaak gedrag?' vraag ik aan Jace.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2015 - 20:04 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Annoyed

          Bijna gelijk krijg ik een reactie van Finn. Ik zucht diep en open het berichtje, wetende dat hij het niet met mijn beslissing eens gaat zijn. Waarschijnlijk gaat hij me uiteindelijk toch weten over te halen, maar dat betekend niet dat ik ga komen omdat ik er zin in heb. Alleen om dat hij wil komen.
         
    "Gast, waarom niet? Je moet erbij zijn. Het wordt een top feest! Kom alsjeblieft!"

         
    "Omdat ik klaar ben met de drama - en jouw vriendin. Als ik kom, kom ik alleen voor jou, maar niet omdat ik er nou zo graag bij wil zijn."

          Ik twijfel even voordat ik het verzend. Uiteindelijk besluit ik toch maar de "en jouw vriendin" weg te halen, bang dat Jacelyn gelijk alles verteld als ik zo'n hint geef en daarnaast gun ik het Finn niet dat de relatie tussen die twee nog slechter wordt. Ik stop mijn mobiel weer weer en rommel wat aan op de akoestische gitaar die ik nog steeds in mijn handen heb. Ik merk echter niet dat de deur open wordt gedaan totdat het meisje haar mond opent als de klanken van de muziek weggalmen.
          'Dat deed je mooi.' Ik schrik op en kijk naar het onbekende meisje dat voor me staat.
          'Oh, eh bedankt,' zeg ik, nog een beetje verast, gezien ik haar helemaal niet binnen had zijn komen. 'Ehm... ik kan me jou niet herinneren, sorry, in welke jaarlaag zit je?' probeer ik. Niet de meest beleefde vraag, maar ik vind het ook zo lullig om tegen haar te praten als ik niet eens haar naam weet. 'Ik ben Kyros trouwens.' Vraag me niet waarom ik altijd namen wil weten, een irritante gewoonte, maar ik stel me standaard aan iedereen voor, een overdreven vorm van beleefdheid misschien? Ik weet het niet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie **


    "Kan kloppen," gaf ik toe, toen de jongen me vertelde dat hij mij zich niet kon herinneren. "Ik ben... nou ja, een newbie kan ik wel zeggen - ik ben hier vandaag voor de eerste dag. Laatstejaars nu," verduidelijkte ik. Als ik mezelf als newbie zou bestempelen dan zou het een stuk minder erg zijn dat anderen ditzelfde label op me zouden plakken, dus ik besloot niet om de reden heen te draaien. Waarom zou ik ook?
          Toen de jongen, Kyros, zichzelf voorstelde kwam er een minieme glimlach op mijn gezicht. "Abby," noemde ook ik mijn, verbasterde weliswaar, naam. Het was me niet ontgaan dat hij even met zijn mobiel in de weer was geweest, de ogenschijnlijk geïrriteerde uitdrukking op zijn gezicht al evenmin, al leek hij me niet onvriendelijk over te komen. "Ruzie met je vriendinnetje?" floepte ik er uit voordat ik er zelf erg in had, vrijwel direct gevolgd door: "Sorry, vergeet die vraag, dat zijn mijn zaken niet."
          Ongemakkelijk schraapte ik mijn keel en ik wierp een blik over mijn schouder, overwegend of ik misschien beter door kon lopen. Uiteindelijk vond ik mezelf echter nog altijd op diezelfde plek; in de deuropening van het muzieklokaal. "Speel je nog meer?" deed ik een oprechte poging om geïnteresseerd te klinken. Ik was ook daadwerkelijk geïnteresseerd: muziek boeide me zo-zo. Ik had het zelf wel eens een kans gegeven, maar mijn gevoel voor ritme was niet optimaal te noemen - en dat was nog zacht uitgedrukt - dus ik zou het met mijn stem moeten blijven doen, die overigens wel ok was.
          "Ik kan gaan als je me irritant vindt, trouwens. Sorry," voelde ik me verplicht eraan toe te voegen. Ik was bang om een blok aan iemands been te zijn, altijd al geweest. Het idee dat mensen achter mijn rug om over me zouden praten maakte me meer dan nerveus.


    She's imperfect but she tries

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          ''Zo is het niet,'' zei hij zacht en ik fronste. Wat kon er zo erg zijn dat hij twijfelde om het aan me te vertellen? Zijn mobiel trilde en hij bekeek het berichtje. ''WAT?'' Ik schrok even door zijn luide stem en keek hem verward aan, niet begrijpend wat hem nou weer zo erg kon laten schrikken. ''Hij komt niet. Kyros haakt gewoon af voor mijn feest. Dat kan hij niet maken, hij is mijn beste vriend'' Auch. Dat was waarschijnlijk mijn schuld, maar als ik dat zou vertellen, moest ik alles vertellen dat ging 'm niet worden. Finn begon al snel met typen en hij zag er nogal gefrustreerd uit, wat ik wel begreep sinds Kyros zijn beste vriend was.
          ''Wat is dit nou voor sjaak afhaak gedrag?'' vroeg hij aan me en ik haalde even mijn schouders op. Het was over het algemeen bekend dat Kyros en ik het niet zo goed met elkaar kunnen hebben, maar daar bleef het ook bij. Daarbij was het waarschijnlijk ook mijn fout dat hij niet zou komen, maar ik was dan ook een totale bitch tegen hem –– niet dat hij het niet verdiende, maar alsnog. ''Heeft hij een goede rede om niet te komen?'' vroeg ik en hield mijn hoofd ietwat schuin. ''Kalmeer jezelf even,'' mompelde ik en schoof even goed met mijn rokje niet al te open voor alle mensen. ''Nee, maar serieus. Is er iets wat je me wilt vertellen?'' fluisterde ik haast en fronste weer. Dit was niet normaal –– ik voelde me uitermate schuldig tegenover Finn en Kyros.


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Annoyed

          'Kan kloppen. Ik ben... nou ja, een newbie kan ik wel zeggen - ik ben hier vandaag voor de eerste dag. Laatstejaars nu.'
          'Oh, vandaar, nou ja welkom op drama high,' zeg ik met een sarcastische ondertoon in mijn stem. Het meisje stelt zich vervolgens voor als Abby.
          'Ruzie met je vriendinnetje?' zegt ze ineens en ik frons lichtjes. 'Sorry, vergeet die vraag, dat zijn mijn zaken niet.'
          'Nee, heb ik niet,' zeg ik, 'gezeik met mijn beste vriend die wil dat ik op zijn feestje kom.' Ik kijk snel nog even op mijn mobiel maar ik heb nog geen antwoord van Finn. Als hij er nu gewoon genoegen mee zou nemen dat ik niet kom...
          Speel je nog meer?' vraagt ze dan. Ik besluit mijn mobiel weg te stoppen en Finn en zijn feest even uit mijn hoofd te zeggen.
          'Ja, ik ben begonnen met gitaar - akoestisch en elektrisch, maar ik speel nu voornamelijk contrabas en verder kan ik zowat elk instrument wel oppakken... muzikale familie en zo,' antwoord ik haar, 'en je bent niet irritant,' zeg ik als ze voorstelt om te gaan. 'Speel je zelf ook een instrument?' Het is fijn om eindelijk te praten met iemand die niks te maken heeft met het gezeik in deze school en gewoonweg geïnteresseerd is in mijn muziek. Ik veeg een pluk uit mijn haar en glimlach eventjes naar haar.
          'Hoe is trouwens je eerste dag op deze school, overleef je het een beetje?' vraag ik vervolgens. Ik weet niet of ze überhaupt daar over wil praten, want ik weet hoe vreselijk eerste dagen kunnen zijn en al helemaal op een school zoals deze.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie **


    "Drama High," herhaalde ik, "dat klinkt veelbelovend." Een schuchter lachje verliet mijn keel. Geen enkele High School ontbrak het aan drama, integendeel, maar deze benaming klonk wel erg onheilspellend. Samen met de spoedcursus 'sociale ladder' die Cass me eerder had gegeven, maakten deze ietwat spottende woorden me duidelijk dat deze school geen gevalletje leven en laten leven was. Je moest hier overduidelijk vechten voor je plek.
          "Oh," stootte ik wat dommig uit doen hij aangaf dat het gedoe op zijn mobiel in feite een ruzie was met zijn beste vriend. "Dat is zwaar klote," gaf ik toe. Wellicht niet de meest mooie of charmante beschrijving, maar voor gezeik met een beste vriend kon je nu eenmaal niet echt eufemismen verzinnen. "Is dat dat feest waar iedereen het in de wandelgangen over heeft?" Ik fronste even lichtjes. "Waarom zou je daar niet heen willen gaan, dan?" Ik zou er zo'n beetje een spreekwoordelijke moord voor doen om een uitnodiging te ontvangen, al wist ik dat ik me dan hoogstens ongemakkelijk zou voelen: een feest waarop niemand je kende en vice versa.
          "Wauw," verzuchtte ik toen hij me wist te vertellen dat hij zo'n beetje elk instrument op kon pakken. Soms vroeg ik me wel eens af waarom de talenten op de wereld zo oneerlijk verdeeld waren. Zijn opmerking dat ik niet irritant was, vatte ik op als een uitnodiging om het lokaal binnen te komen. Ik nam plaats op een tafeltje, toen hij me vroeg of ik zelf ook speelde. Die vraag had ik kunnen verwachten. "Toen ik zes was ging ik op blokfluitles, maar ik geloof niet dat ik er ooit een zuivere noot uit heb gekregen en na twee maanden was ik er dan ook alweer af." Ik lachte schaapachtig. "Daarnaast heb ik echt het ritmegevoel van aan aardappel, vrees ik. Ik ... zing? Niets serieus, gewoon onder de douche, dus ik geloof dat dat ook niet bepaald telt als muzikaal talent."
          Toen hij me naar mijn eerste schooldag vroeg, aarzelde ik. "Ik leef nog," besloot ik uiteindelijk. "Cass - Cassandra - wist me naar mijn eerste lokaal te helpen, maar voor de rest loop ik eigenlijk een beetje als een kip zonder kop rond." Ik pauzeerde even. "Dat klinkt best saai, als je het zo bekijkt," klonk mijn schuchtere lachje toen. "Maar ik geloof dat ik het wel oké vind, zo, zonder al te veel drama. Maar als er nog dingen zijn die ik absoluut moet weten: shoot."


    She's imperfect but she tries

    Ira Keano Venson




    De grijns op zijn gezicht, vertelde me eigenlijk meteen al dat ik er niet over had moeten beginnen, maar ik kan Nathan toch wel vertrouwen? En het is niet alsof Jace het voor haar zou kunnen houden, dus ik weet zeker dat Nathan naast Jace en ik niet de enige is die het te weten is gekomen. Daarbij zal Finn het ooit wel horen en hoewel ik niet wacht op dat moment, vind ik niet dat ik degen ben die het hem hoort te zeggen. Ik ben ook niet de juiste persoon om in hun relatie te gaan stoken en daarbij was dit pure alcohol – en misschien had het ook wel een beetje te maken met dat ik niet na de gevolgen kijk.
    'Vertel op? Zo slecht kan het niet zijn. In ieder geval niet slechter dan mijn drie en een half voor wiskunde. Stel je voor, straks mag ik niet meer spelen.' – 'Ja, want mijn vier en een half en een smiley zal vast en zeker gewaardeerd worden.' zeg ik sarcastisch, waarna mijn blik weer serieus word. Voor enkele seconden kijk ik om me heen en Finn schijnt Riley te hebben omgeruild voor Jace. Bij het zien van Jace, richt ik mijn blik weer op Nathan. Zelf snap ik niet dat ondanks de alcohol, ik met háár iets heb gedaan.
    'Gaat het over Finn? Ik bedoel, een sappige roddel kan ik altijd waarderen.' Ik slaak een zucht, terwijl hij zijn hand door zijn haren haalt en vervolgens naar zijn telefoonscherm kijkt. 'Misschien, wel.' Mijn stem is twijfelachtig en ik verlaag mijn volume, zodat alleen Nath het te weten komt.
    'Ik heb iets met Jace gedaan.' Mijn poelen hebben bij het zeggen van deze woorden even afgeweken van de zijne, maar kruisen zijn blik nu weer. Waarschijnlijk zal hij zich afvragen wat het 'iets' in houdt, maar dat is een vraag die ik ook zou willen weten. Het enige wat ik weet is dat we hebben gezoend en om eerlijk te zeggen heb ik geen idee of er verder nog iets is gebeurd. 'Nath, het is verdomme Jace. Als het nu een leuk iemand was geweest, was het tenminste de moeite waard geweest om een vriendschap op het spel te zetten, maar Jace?' Ik kijk even over mijn schouder heen naar het stel, ik ben zo'n sukkel.
    Oh - damn, iets waar ik nog niet eerder aan had gedacht is het feit dat Nathan het juist heel goed met Jace kan vinden. Geweldig. Ira, je moet echt beter na gaan denken.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 14:16 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Finn Lesley Montgomery

    Quarterback | 12th grade | "I'm only human"






    ''Heeft hij een goede rede om niet te komen?'' vraagt Jace liefelijk aan me en ik merk dat ze het goed bedoelt, maar daar reageer ik even niet op. Ik snap het echt niet van Kyros, normaal is hij altijd in voor een feestje. Ik mompel wat tegen Jace en open dan het nieuwe berichtje van Kyros, dat hij me zojuist heeft gestuurd.

    "Omdat ik klaar ben met de drama. Als ik kom, kom ik alleen voor jou, maar niet omdat ik er nou zo graag bij wil zijn.".

    Als ik dat lees, staat mijn gezicht gelijk op onweer. Hoe kan hij dat nou zeggen? Ik heb hem slechts één keer gesproken over mijn situatie en ik dacht dat hij het fijn vond dat ik het hem vertelde. Maar als hij dat "drama" noemt, dan zal ik hem er nooit meer mee lastig vallen.

    Laat lekker zitten dan

    Dat stuur ik hem uit woede terug. Misschien niet heel handig, maar hij mag best weten dat ik dit niet leuk vind. Ik heb hem alles in vertrouwen verteld en nou wordt het ineens "drama" genoemd. Ik zucht diep en stop mijn telefoon weer weg.
          'Ik ben klaar met hem,' zeg ik vervolgens tegen Jace. 'Weet je nog dat ik je vertelde over mijn vader? Hij zei net dat hij klaar is met mijn drama en daarom wil hij niet komen. Ik wist niet dat beste vrienden zo deden over elkaars geheimen'
    Ik bal mijn handen tot vuisten en wil het liefste ergens tegen aanslaan, maar ik weet mezelf tegen te houden. Ik laat mijn hoofd hangen tegen Jace's schouder en zucht diep.
          'Ben ik zo'n drama om mee te zijn, Jace?' vraag ik zacht.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 19:14 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking



    [face=times]Benjamin George O'Donnel



    "Ja doe! Please," Haar enthousiaste blik deed me grijnzen en even in haar twinkelende bambi-bruine ogen kijken "En die bowtie natuurlijk ook. Ben je net een wandelend cadeautje die ik kan uitpakken," voegde ze er nog plagend aantoe waardoor ik even moest lachen. Eens we aan ons tafeltje zaten voelde ik plots haar vinger in mijn hals kietelen op een erg gevoelig plaatsje - waar ze net haar claim op me had gezet- Ik kon echt niet tegen kietelen dus trok ik mijn shirt wat beter zodat het wat minder opviel "Staat je mooi hoor," zei ze plagerig waarna ze op mijn schoot kroop en ik trok even mijn wenkbrauwen verbaasd op van haar plotse actie maar moest dan ook meteen grijnzen. "Weet ik, misschien heb jij er ook wel eentje nodig." zei ik uitdagend en plaatste mijn handen op haar achterste gezien ze op mijn schoot zat lukte dat nog best. Haar lippen plate ze op die van mij en passievol en deels lustig zoende ik haar terug en neep ik zachtjes in haar kont. Het gejoel van de tafel naast ons deerde me niet, ze mochten lekker denken wat ze wilden.Helaas haalde Jess haar lippen weg om de jongens aan die tafel even aan te kijken en daarna om het af te maken drukte ze nog een korte kus op mijn lippen waardoor ik even glimlach naar haar.
    "Hey ik haal wel even eten voor ons, het gebruikelijke neem ik aan?" vroeg ze me liefjes en ik knikte wat zacht en drukte nog een kus op Jess haar lippen. Ze begon nog wat op mijn schoot te wiebelen waarbij ze even over mijn heiligdom schuurde en even beet ik op mijn lip. "Mag ik jou dan nog als dessert?" grijnsde ik voordat ik haar losliet. Ik was vermoeid geworden van onze 'wiskunde bijles'



    Owen Damien Devine




    Het ongemakkelijke gesprek tussen Lucas en Hale had ik niet echt gevolgd, maar het klonk niet echt vreugdevol, ze haalden eerder uit naar elkaar dan wat anders. Uiteindelijk na mijn vriendelijke uitnodeging aan Lucas om te blijven zitten kreeg ik aan beledigde blik toegeworpen van Hadley waardoor ik even onzeker op de binnenkant van mijn kaak bijt."Ik denk dat ik graag van je aanbod gebruik maak," grijnsde Lucas en ik wist niet of ik net wat goeds of fouts gedaan had... Oh god Owen, je moet gewoon je bek houden... Zo erg kon het nou niet zijn, daarbij het was slechts voor enkele minuutjes. Daarbij kon ze hem nog altijd negeren, iets wat ze ook deed door haar aandacht op mij te vestigen. "Zeg Owen, wat doe jij zaterdag aan?" Ik dacht even na en haalde dan onwetend mijn schouders op om eerlijk te zijn had ik niet echt een idee wat er allemaal in mijn klerenkast ging. "Een wit shirt en zwarte jeans denk ik." zei ik dan uiteindelijk en keek haar nu even nieuwsgierig aan. "En jij?" , daarna keek ik naar Lucas die bezig was in zijn wiskunde werkboek "Klopt het dat dit het antwoord is?" vroeg hij me waardoor ik mijn blik even liet glijden over de cijfertjes in zijn boek en daarna knikte ik met een vriendelijke glimlach. "Ja ziet er goed uit, de rest is in principe hetzelfde." zei ik en keek dan even met een onschuldige blik naar Hale die het niet fijn leek te vinden.

    .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Annoyed

          'Ja, het is dat feestje,' verzucht ik, 'maar ik zou er heen gaan voor Finn - hij organiseert het en is... de populairste jongen of school? - aangezien hij mijn beste vriend is, maar ik ben een beetje klaar met alle drama en zijn vriendin - Jacelyn, opperbitch - is ook aanwezig en nog wat andere mensen die ik liever ontwijk... Het is allemaal echt een zooitje en ik heb echt een vreselijke hekel aan drama.' Mijn mobiel begint weer te trillen.
          'Oh, daar zal je Finn hebben,' mompel ik, meer tegen mezelf dan tegen haar.
         
    "Laat lekker zitten dan."

          Ik frons lichtjes, waar slaat dat nou weer op? Hij snapt toch wel dat ik klaar ben met alle drama op deze school. Dat is niks persoonlijks tegen hem.
         
    "????"

          'Oh wauw,' mompel ik, ik kijk haar aan, 'sorry, zoals ik al zei "drama high" en het is nu weer volop aan de gang.' Ik ben blij dat ze over muziek begint en ik moet zachtjes lachen als ze zegt dat ze niet echt muziekaal is.
          'Iedereen kan muziek maken, als je wil... kan ik je wel wat leren?' Het is niet snel dat ik zoiets voorstel, maar gezien Abby de eerste is in lange tijd die nog niet alleen maar drama, ruzie en gezeik met zich meebrengt, mag ik haar al gelijk. Ze legt uit dat Cassandra haar heeft gebracht naar haar eerste les en ik besluit wijselijk mijn mond dicht te houden over Cass.
          'Maar ik geloof dat ik het wel oké vind, zo, zonder al te veel drama. Maar als er nog dingen zijn die ik absoluut moet weten: shoot.'
          'Blijf uit de buurt van Jacelyn, dat raad ik je aan, dan zou je veilig moeten zijn en misschien ook wel van mij, want ik blijk alle drama aan te trekken, terwijl ik het juist af probeer te stoten,' lach ik schamper.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade


          Voor een tel kijkt Benjamin me met opgetrokken wenkbrauwen aan wanneer ik op zijn schoot kruip maar moet vervolgens meteen grijnzen.
    "Weet ik, misschien heb jij er ook wel eentje nodig," zegt hij dan uitdagend waardoor ik even giechel en moet blozen. Zijn handen legt hij op mijn achterwerk terwijl hij me passievol terugzoent en ergens merk ik ook iets anders op in de zoen - lust. Zijn handen die nog steeds op mijn kont liggen maken een zachte knijpbeweging waardoor ik even zachtjes kreun en stoor me dan ook bijzonder erg aan de jongens naast ons. Ook Benjamin lijkt niet zo blij te zijn dat ze ons momentje verbreken - maar wanneer ik een korte kus op zijn lippen druk moet hij even glimlachen wat mij ook doet glimlachen. Wanneer ik vraag wat ik moet halen voor ons stemt hij in met wat ik voorstel voordat hij weer een kus op mijn lippen drukt. Door mijn gewiebel op zijn schoot voel ik dat ik wat over zijn 'verboden' zone schuur, dat was ook echt niet mijn bedoeling geweest - sarcasme -. Ik giechel even speels wanneer hij wat moeilijk kijkt en op zijn lip bijt.
    "Mag ik jou dan nog als dessert?" vraagt hij grijnzend en voel hoe hij mijn achterste loslaat. Mijn handen laat ik subtiel over zijn borst glijden terwijl ik weer even wat wiebel op zijn schoot en zogenaamd bedenkelijk op mijn lip bijt terwijl ik hem vanonder mijn wimpers uitdagend aankijk.
    "Wordt je dan nooit moe?" vraag ik eerst onschuldig en druk nog een korte, vlinderlichte kus op zijn lippen voordat ik van zijn schoot opsta - zonder zijn vraag eigenlijk ook nog echt te beantwoorden. Net wanneer ik weg wil lopen besluit ik hem niet langer te plagen en toch maar te antwoorden - waarna ik me subtiel naar zijn oor toebuig.
    "Als je kunt wachten tot na de trainingen, dan mag dat," fluister ik dan plagend in zijn oor voordat ik nog een zachte kus druk op de nog blauw-paarse plek, gezien ik dondersgoed weet dat die nu nog heel gevoelig is. "Met extra veel slagroom neem ik aan?" voeg ik er nog speels aan toe. Vervolgens ga ik weer rechtop staan en loop richting de kantinerij, die bizar lang is. Gezien ik geen zin heb in uren wachten besluit ik maar mijn charmes te gebruiken. Ik loop op een groepje jongens af - ze staan er nogal bij alsof ze liever niet al te veel willen opvallen. Ik kijk hun met een lieve glimlach aan en wiebel wat heen en weer op mijn voeten om een onschuldige indruk te wekken.
    "Dag heren, zou ik heel misschien voor jullie mogen staan?" ik knipper wat overdreven met mijn ogen en de arme stakkers weten stotterend een "ja" uit te brengen waarna ik ze vriendelijk bedank. In een minuut of zeven heb ik het eten voor mij en Benjamin gefixt en breed glimlachend zak ik weer naast mijn vriendje neer.
    "Eetsmakelijk," zeg ik nog zoetjes voordat ik een kus op zijn lippen druk en me daarna tot mijn eten wend.

    - sorry voor die slagroom opmerking but I had to :') -

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 12:28 ]


    I just caught the wave in your eyes

    [EmTee]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nathan Cole Parker



    ''Ja, want mijn vier en een half en een smiley zal vast en zeker gewaardeerd worden,'' sprak hij sarcastisch en ik kon een lach niet onderdrukken. Toen zijn gezicht weer op serieus stond boog ik wat naar voren toen hij het volume van zijn stem op nul zette. ''Misschien, wel. Ik heb iets met Jace gedaan.'' ''Jace?'' Herhaal ik automatisch zijn woorden vervolgens. Hij wendde zijn blik af toen hij het vertelde maar toen hij zijn ogen op mij had gericht fronste ik kort. ''Nath, het is verdomme Jace. Als het nu een leuk iemand was geweest, was het tenminste de moeite waard geweest om een vriendschap op het spel te zetten, maar Jace?''
    Ik schraapte mijn keel, ik had niks tegen Ira maar hij moest niet Jace afzeiken. Jace en ik waren namelijk niks voor niks beste vrienden, ik beet op mijn lip en keek kort achter mij waar het 'perfecte' koppel zat. ''Wat heb je in godsnaam gedaan dan? Verdomme Ira.''
    Ik wendde even mijn gezicht af maar liet toen een grijnsje zien, ''je hebt het meest bekende koppel uit elkaar gedreven Ir.'' Ik schudde mijn hoofd, ''hoelang hou je dit nou al voor mij geheim?'' Ik kon het niet weerhouden om het wat beledigend te laten overkomen. Ik had wel verwacht dat of Jace of Ira het eerder zou vertellen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 16:16 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch •



          ''Ik ben klaar met hem,'' zei hij en ik fronste mijn wenkbrauwen opnieuw. Kyros kon toch niet zo ver zijn gegaan dat Finn er helemaal klaar mee was? Dat leek me haast onwaarschijnlijk namelijk. ''Weet je nog dat ik je vertelde over mijn vader? Hij zei net dat hij klaar is met mijn drama en daarom wil hij niet komen. Ik wist niet dat beste vrienden zo deden over elkaars geheimen'' Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek hem verward aan –– Kyros die dat deed? Nee toch? ''Meen je dat? Wauw, wat een naaistreek.'' mompelde ik en schudde mijn hoofd.
          ''Ben ik zo'n drama om mee te zijn, Jace?'' Finn legde zijn hoofd op mijn schouder en ik zuchtte even, waarna ik kort mijn hoofd schudde. Kort daarna realiseerde ik me dat het een beetje onmogelijk was dat hij dat kon zien. ''Nee, wees niet zo'n dramaqueen. Je bent verre van een lopende dramamaker.'' Misschien was hij dat wel, maar het liefst wilde ik hem weer zien glimlachen zoals een paar minuten geleden voor het berichtje van Kyros. ''Nou, kom op.'' Ik trok hem weer recht en en duwde met mijn vingers zijn mondhoeken omhoog zodat hij glimlachte –– soort van. ''Hey, glimlach 's, zonder dat ik je mondhoeken hoef op te duwen.'' zei ik lachend en liet daarna zijn mondhoeken los, om daarna weer door zijn haar te woelen. Ik drukte een korte kus op zijn lippen en keek naar de klok, cheerleader training was zo. Een diepe zucht rolde over mijn lippen en ik boog voorover, waarna ik een zachte kus in zijn nek drukte. ''Je hebt toch training zo?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.