• •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    All the wolfies in our wolfpack.


    •~•~•~~•




    Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.



    •~•~•~•~•

    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.





    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    Talley • Gabriëla [alles gezien]
    Mallory • Marlijn [alles gezien]
    Aquari • Nichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    Tragically • Karin [alles gezien]
    Horowitz • Miriam [alles gezien]
    Mortensen • Naomi [alles gezien]
    Hiro • Lisa [S2x06]
    WillNotLearn • Elbrich [alles gezien]
    Vervain • Romy [alles gezien]
    Jasra • ? [S2x04]
    StephenFry • Felicia [S3E2]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Wanderings • Amber
    Norman • Julia [alles gezien]
    Memoria • Aniek [S3x12]
    Martinski • Natascha [alles gezien]
    Paracosm • Mirte [alles gezien]
    HalfBloodPrince • Sharon [alles gezien]
    Iparis • Cheryl [alles gezien]
    Lunacy • Cheryl [alles gezien]
    Waterhouse • Floor [Tot en met S3a gezien]
    Trohman • ? [Alles gezien]
    Rovers • Ruth [Alles gezien]
    Shank • Rani [Alles gezien]
    Dumbledore • Sanne [Bijna S4]
    Anaklysmos • Meike [Alles gezien]
    Scira • Sylvie [alles gezien]
    Arthritis • Marit [Alles gezien]
    Assassin • Nikki [S3E12]
    Camouflage • Crystal • [Alles gezien]
    Clace • Sarita
    Hamily • Evi
    • • •
    Peter Hale fans:
    Modric • Ricelle [alles gezien]
    Zamperini • Denize [alles gezien]
    Gogh • Evi [alles gezien]
    Henkerina • Laura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    Mafia • Elise [alles gezien]
    Square • Inge [alles gezien]
    Madrugada • Kim [alles gezien]
    Sociopaths • Marie [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    Jukeboxes • Xanthe [alles gezien]
    Sciam • Hilbert [Alles gezien]
    Daggers • Noa
    StiIinski• Sterre • [Alles gezien]
    • • •
    Deputy Parrish fans:
    Raccoon • Saar [Alles gezien]
    Eretria • Saartje [alles gezien]
    • • •
    Allison Argent fans:
    Savages • ? [alles gezien]
    • • •
    Lydia Martin fans:
    Gunnulfsen • Dore [Alles gezien]
    Solemnly • Linde [alles gezien]
    • • •
    Malia Tate fans:
    RandomlyEva • Eva [alles gezien]
    • • •
    Braeden fans:
    Lost_Girl • Femke [Alles gezien]





    JOIN IF YOU LIKE!

    Bij naamsveranderingen, ook aangeven bij welk personage je staat!
    Dit maakt het opzoeken en aanpassen veel makkelijker.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 10:27 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Stiles en deputy Parrish fan !!
    Als het er maar 1 mag zijn, dan Stiles ^^
    en ik heb alles gezien


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Uso schreef:
    Whaaaaaaattt?! Geen Kira meer in seizoen zes? Meh!


    Was te verwachten met dat einde van seizoen vijf hoewel ik had gehoopt dat ze nog wel terug zou komen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SPOILERS VOOR SEIZOEN 6:



    Ik kan niet garanderen dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren, aangezien dit ook maar van een website komt die ik toevallig tegenkwam


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    SPOILERS VOOR SEIZOEN 6:



    Ik kan niet garanderen dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren, aangezien dit ook maar van een website komt die ik toevallig tegenkwam


    hmm, ik weet niet of ik over dit idee super enthousiast ben. Maar als Isaac echt terug komt ben ik blij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Philip schreef:
    (...)

    Ik mocht haar toch niet zo. Sorry not so sorry c': Maar dan moet Scott wéér een nieuw vriendinnetje zoeken en i hate that. Still miss Alison tho...


    Waarom vind iedereen seizoen vijf zo slecht ik vond het juist eigenlijk echt heel spannend en naar mijn gevoel genoeg cliffhangers enzo. Iedere week was ik like I want to see next one but I can't :'c


    Hoor ik vaker, maar ik vond Kira wel leuk. Ach, ieder zijn eigen mening en zo.


    Ik vond seizoen vijf ook gewoon goed.


    16 - 09 - '17

    Froyo schreef:
    (...)

    hmm, ik weet niet of ik over dit idee super enthousiast ben. Maar als Isaac echt terug komt ben ik blij.

    Nee, ik snap wat je bedoeld. Voor mij moet seizoen 6 niet eens meer komen (en dit komt van iemand die alle dvds koopt als ze uitkomen en zo...) Ja, dat is dan ook het enige goede nieuws, hopelijk doen ze dat wel goed. Dus niet dat hij er plotseling weer is (want let's face it, hij was ook weg zonder boe of bah, gewoon poef Isaac is weg, okay let's move on)....


    Kijk NIET onder de spoiler als je geen spoilers wilt!

    Arden komt dus niet meer terug voor seizoen 6. (zoals hier al gezegd werd). Klik
    Hier ben ik eigenlijk helemaal niet blij mee. Dit is gewoon Colton Haynes & Tyler Hoechlin all over again.
    Arden heeft ALLES op zij gezet voor Teen wolf, zij mocht net als Colton geen andere projecten doen naast Teen wolf (vandaar dat ze ook minder dingen zoals meetings deed en youtubefilmpjes plaatste) omdat ze ook niet wist wanneer ze moest komen voor een shoot, ze moest dus altijd bereikbaar zijn.
    -en dat maakt me eigenlijk wel boos dat ze dan op het laatste moment pas hoort dat na 3,5 jaar alles op zij te hebben gezet (en films moeten afwijzen omdat ze niets kan plannen naast Teen wolf), dat er niks meer voor haar is... Like wtf hoe schoftig ben je dan?!
    -En ik weet dat Arden super lief is voor haar fans. Dit gun ik haar dus ook echt niet. Het had ook op een betere manier gekund vind ik... Maar ja dat is Teen wolf. Dit is niks nieuws, want dit hebben ze Colton en Tyler ook zo geflikt, maar goed, ik zal maar zwijgen voor er hier een mega bericht komt over hoe boos ik hier over ben.


    Edit en dan toch nog goed nieuws; Dylan is beter! -althans, volgens dit artikel. (voor zij het niet weten; Dylan had een ongeluk op de set van The Maze Runner).

    [ bericht aangepast op 12 april 2016 - 21:17 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tyler is weggegaan omdat hij zelf iets nieuws wilde. Hij is dus niet zomaar aan de kant gezet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zo is het naar buiten gekomen ja, maar er was een comic con waar hij niet meer bij de cast mocht zitten omdat hij er uit was gezet, en dat was voor het nieuws bericht naar buiten kwam dat Tyler andere ambities had/meer films wilde doen. Zo'n blik op je gezicht fake je niet even zomaar lijkt mij. Ik denk dus dat er meer achter de schermen is gebeurd/gezegd dan dat wij weten, maar goed, ik was er zelf niet bij dus ja, misschien was het bij Tyler anders.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ah oké. Ik had zoiets in een intervieuw van hem gelezen.

    Maar dat veranderd niet dat ik het voor Arden heel sneu vind en eigenlijk vind ik het super jammer. In mijn ogen kon je juist nog heel veel met jaar storyline.

    Het zou mij niks verbazen dat Malia nu met Scott of Isaac gaat eindigen en dat vind ik oprecht jammer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het klinkt vast super gemeen ofzo, maar als er iemand weg zou moeten, zou het Malia zijn in mijn ogen. Want wat is haar storyline? Ze is Stiles' ex en dat gedoe met de desert wolf is ook al afgelopen, lijkt mij. Ik kan niets bedenken dat haar nog "nuttig" in het verhaal maakt. (Ik heb niets tegen de actrice btw, maar puur naar Teen Wolf zelf gekeken, zou ik eerder denken dat zij weg zou moeten dan Arden). Terwijl er met Kira nog zoveel meer gedaan kon worden inderdaad, want met de Skinwalkers en zo zouden ze ook nog veel gedaan kunnen hebben...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Het klinkt vast super gemeen ofzo, maar als er iemand weg zou moeten, zou het Malia zijn in mijn ogen. Want wat is haar storyline? Ze is Stiles' ex en dat gedoe met de desert wolf is ook al afgelopen, lijkt mij. Ik kan niets bedenken dat haar nog "nuttig" in het verhaal maakt. (Ik heb niets tegen de actrice btw, maar puur naar Teen Wolf zelf gekeken, zou ik eerder denken dat zij weg zou moeten dan Arden). Terwijl er met Kira nog zoveel meer gedaan kon worden inderdaad, want met de Skinwalkers en zo zouden ze ook nog veel gedaan kunnen hebben...


    is ook zo, hoewel ik echt van Malia hou maar inderdaad, haar verhaal is inprincipce al beëindigd.
    Ik ga Kira wel missen, helemaal als je bedenkt dat het weer de vriendin van Scott is die weg is. Die jongen moet uiteindelijk ook helemaal kapot zijn van binnen. De ene is dood, de andere is een of andere skinwalker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alsjeblieft geen Malia x Scott.....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    HAHAHA IK ONTDEK DIT NU PAS
    TEEN WOLF IS LEVEN :Y)

    maar goed ik ben nog maar bij s3 , maar ooit komt het goed :P


    take risks

    Philip schreef:
    Alsjeblieft geen Malia x Scott.....


    Ik heb liever Isaac x Malia. Dat lijkt mij nog wel leuk. Scott mag wel even alleen blijven. Lijkt mij beter.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scira > Nog wat usernames > Bagans > Stiles fans


    16 - 09 - '17