• •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    All the wolfies in our wolfpack.


    •~•~•~~•




    Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.



    •~•~•~•~•

    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.





    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    Talley • Gabriëla [alles gezien]
    Mallory • Marlijn [alles gezien]
    Aquari • Nichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    Tragically • Karin [alles gezien]
    Horowitz • Miriam [alles gezien]
    Mortensen • Naomi [alles gezien]
    Hiro • Lisa [S2x06]
    WillNotLearn • Elbrich [alles gezien]
    Vervain • Romy [alles gezien]
    Jasra • ? [S2x04]
    StephenFry • Felicia [S3E2]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Wanderings • Amber
    Norman • Julia [alles gezien]
    Memoria • Aniek [S3x12]
    Martinski • Natascha [alles gezien]
    Paracosm • Mirte [alles gezien]
    HalfBloodPrince • Sharon [alles gezien]
    Iparis • Cheryl [alles gezien]
    Lunacy • Cheryl [alles gezien]
    Waterhouse • Floor [Tot en met S3a gezien]
    Trohman • ? [Alles gezien]
    Rovers • Ruth [Alles gezien]
    Shank • Rani [Alles gezien]
    Dumbledore • Sanne [Bijna S4]
    Anaklysmos • Meike [Alles gezien]
    Scira • Sylvie [alles gezien]
    Arthritis • Marit [Alles gezien]
    Assassin • Nikki [S3E12]
    Camouflage • Crystal • [Alles gezien]
    Clace • Sarita
    Hamily • Evi
    • • •
    Peter Hale fans:
    Modric • Ricelle [alles gezien]
    Zamperini • Denize [alles gezien]
    Gogh • Evi [alles gezien]
    Henkerina • Laura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    Mafia • Elise [alles gezien]
    Square • Inge [alles gezien]
    Madrugada • Kim [alles gezien]
    Sociopaths • Marie [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    Jukeboxes • Xanthe [alles gezien]
    Sciam • Hilbert [Alles gezien]
    Daggers • Noa
    StiIinski• Sterre • [Alles gezien]
    • • •
    Deputy Parrish fans:
    Raccoon • Saar [Alles gezien]
    Eretria • Saartje [alles gezien]
    • • •
    Allison Argent fans:
    Savages • ? [alles gezien]
    • • •
    Lydia Martin fans:
    Gunnulfsen • Dore [Alles gezien]
    Solemnly • Linde [alles gezien]
    • • •
    Malia Tate fans:
    RandomlyEva • Eva [alles gezien]
    • • •
    Braeden fans:
    Lost_Girl • Femke [Alles gezien]





    JOIN IF YOU LIKE!

    Bij naamsveranderingen, ook aangeven bij welk personage je staat!
    Dit maakt het opzoeken en aanpassen veel makkelijker.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 10:27 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Shit man die trailer. Fucking awesome. I can't wait!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aan de ene kant vind ik het heel jammer dat dit het laatste seizoen gaat worden, aan de andere is het beter zo. Kijk alleen maar naar PLL, veel te veel uitgerekt, hetzelfde geld voor de TVD. Uiteindelijk houdt het gewoon op. Ik vond seizoen vijf persoonlijk ook een stuk minder dan de rest. Het was te langdradig en soms vond ik het zelfs saai worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vond Teen Wolf na seizoen drie al niet meer zo leuk. Sowieso had ik mezelf al voorgehouden om de show te droppen als ik seizoen 6 niks vond, maar aangezien dit de laatste is zal ik het wel afkijken.

    Ik ben wel benieuwd naar de trailer, zo even kijken.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Voor degene die het interessant vinden, onder de spoiler staan; Het filmpje van San Diego Comic Con. (Voor degene die geen tijd hebben, staat er ook een link naar een artikel met wat minder informatie) Let op DIT BEVAT SPOILERS!



    Persoonlijk ben ik vooral benieuwd of Jeff sommige van zijn eerder beloftes over het einde gaat behouden. Zoals bijvoorbeeld: Komen we achter Stiles zijn echte naam? (Jeff heeft eerder beloofd dat dit soort onthullingen iets voor de aller laatste aflevering zou zijn, maar gaat hij zijn belofte ook echt wel houden? Aangezien hij in het verleden best wel plotholes heeft achtergelaten betwijfel ik het).

    Ook vraag ik me af, aangezien dit het laatste seizoen is: Zien we Colton Haynes (Jackson), Tyler Hoechlin (Derek) & Adelaide Kane (Cora) nog terug voor een soort reünie? (Aangezien we weinig tot niets weten in de serie zelf waar ze nu zijn of hoe het met ze gaat. Leven ze nog in de serie?)
    Krijgen we nog te weten hoe het met Danny is? Coach? (Was Greenberg echt iemand die Coach alleen kon zien of was dit werkelijk iemand waar de gang mee op school zit/zat)?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2016 - 11:44 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vond seizoen 4 vooral poep en vond daarom seizoen 5 weer geweldig, al blijft 3 wel mijn favoriet. Ik vind het wel echt shitty dat het stopt, maar wss is het wel beter, net zoals met pll zoals al is gezegd

    Ik wil zoooo graag weten wat stiles zijnnaam is :') ik bedoel, hoe kan een naam zo moeilijk zijn dat coach enzon dokter het niet kunnen uitspreken? :')


    take risks

    Ik vond seizoen 5 een van de betere. Ik ga het waarschijnlijk wel missen als het gedaan is, maar goed, aan alle series komt een einde.


    16 - 09 - '17

    Sandow schreef:
    Ik vond seizoen 5 een van de betere. Ik ga het waarschijnlijk wel missen als het gedaan is, maar goed, aan alle series komt een einde.

    jaa precies dat, seizoen vijf vond ik na 3 het best


    take risks

    even een random vraag, gaan er mensen naar WolfCon zaterdag of zondag?


    take risks

    DSprayberry schreef:
    even een random vraag, gaan er mensen naar WolfCon zaterdag of zondag?


    Als het niet zo achterlijk duur was dat alleen rijke lui heen kunnen, had ik gegaan. Echt idioot duur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Als het niet zo achterlijk duur was dat alleen rijke lui heen kunnen, had ik gegaan. Echt idioot duur.

    jaaa daar zat ik dus ook mee, 75 euro voor de goedkoopste plek + nog 13,50 btw ofzo, en vriendin waarmee ik anders zou gaan is op vakantie, dus mn motivatie om 75 euro te gaan betalen is sterk gedaald, maar alsnog lijkt het me wel geweldig hahaha


    take risks

    DSprayberry schreef:
    (...)
    jaaa daar zat ik dus ook mee, 75 euro voor de goedkoopste plek + nog 13,50 btw ofzo, en vriendin waarmee ik anders zou gaan is op vakantie, dus mn motivatie om 75 euro te gaan betalen is sterk gedaald, maar alsnog lijkt het me wel geweldig hahaha


    Tja... ik zou ook graag willen, maar ja. Zo'n achterlijke prijs om alleen al binnen te komen en dan ook nog per foto en handtekening moeten betalen, wat zo oploopt tot 100 euro heb ik er echt niet voor over..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hey! Mag ik joinen? (:


    The sun will rise and we will try again.

    Mijn enige hoop voor het laatste seizoen is Stydia. All I need.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    Mijn enige hoop voor het laatste seizoen is Stydia. All I need.


    Hahah that would be perfect!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DSprayberry schreef:
    (...)
    jaaa daar zat ik dus ook mee, 75 euro voor de goedkoopste plek + nog 13,50 btw ofzo, en vriendin waarmee ik anders zou gaan is op vakantie, dus mn motivatie om 75 euro te gaan betalen is sterk gedaald, maar alsnog lijkt het me wel geweldig hahaha


    Wauw, dat is inderdaad wel duur. Jammer.


    16 - 09 - '17