• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345678910
    Speeltopic: 123456

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Monachopsis
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • BIitzkrieg
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.8 Iliona "Io" Whitt • Monachopsis

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ash (25) • 15 mei
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 1:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Ik krijg niet alle dagen knappe jongens een dak op, dus ik blijf even plakken bij de deze, oké?" fluisterde Io terug. Ze was blij dat ze eens niet op haar tippen moest staan om iemand iets toe te fluisteren, al zat er nog steeds een half hoofd verschil tussen hen. Er ontsnapte haar een korte, hikkende lach bij Alexanders opmerking en knipoogde naar Max die hem en haar een verwarde blik toewierp. Hij trok kort zijn wenkbrauwen naar haar op en wreef over zijn armen.
    "Ik denk dat je vriend het een beetje koud heeft," mompelde ze tegen Elles. Daarna praatte ze weer wat luider.
    "Ja, inderdaad, waar waren jullie?" vroeg ze aan hen beiden. Een tel later zag ze de gewonde en genaaide arm van Max en kon ze het antwoord eigenlijk al raden.
    "Dat ziet er gezond uit," zei ze daarom, toch lichtelijk bezorgd. Max haalde nonchalant zijn schouders op en keek even over haar heen. Het irriteerde haar onmiddellijk en ze moest de neiging om met haar vingers te knippen onderdrukken. Gelukkig voor Max, keek hij al snel weer naar omlaag en glimlachte.
    "Bloembakken behoren vanaf nu bij mijn minst favoriete voorwerpen," antwoordde hij op dezelfde toon als Io. Ze lachte en ontspande wat meer. Ze kon altijd beter met mensen overweg die dezelfde humor deelden.


    Mhm?

    Elles grinnikte.
    "Mooi! Houden zo dan," knipoogde ze. "Misschien kunnen we op dubbeldate dan." Ze zei het stil genoeg zodat de jongens het zeker niet zouden horen. Ze begreep Io's tip wel gooide haar een slecht gespeelde 'pfuh' en kroop weer meer naar Max toe. Tegen zijn blote borstkas en leunde zachtjes tegen hem aan.
    "De verwondingen even beter verzorgen," glimlachte Elles met een zweem van bezorgdheid. Ook Elles lachte wat schaapachtig mee; nu kon ze nog niet volledig meelachen met de grapjes aangezien ze nog net iets te bezorgd was.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik schudde mijn hoofd een paar keer bij sommige opmerkingen, maar hield mezelf afzijdig en pikte mijn gitaar op vanonder de boom. Precies waar ik her ding gelaten had.
    "We waren net onderweg naar drinken. You guys can join in en ik kan nog wel een nummertje doen?" Vroeg Alexander na een tijdje en wees bij de 'we' zichzelf en Io aan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Max tuitte zijn lippen en dacht na. Hoewel hij best wel wat langer bij Alexander wilde blijven, was het idee om weer met Elles alleen te zijn toch net iets aantrekkelijker. Als vanzelf trok hij haar nog wat dichter tegen zich aan en schudde zijn hoofd.
    "Nee, ik denk dat we dit nog wat beter kunnen verzorgen voor ik me weer voor de leeuwen gooi," loog hij daarom. Hij voelde Elles echter iets verstrakken bij zijn woorden en zag haar ongerust naar zijn arm kijken. Hij wilde haar gerust stellen, maar Io was hem voor.
    "Och, zo erg is het niet hoor," zei ze tegen haar vriendin terwijl ze een stap dichter zette. Alexander keek haar ietwat bezorgd na, maar Max had niet het gevoel dat de bezorgdheid om het kleine meisje was. Eerder... om hem.
    "Ik heb al ergere dingen bij de training gezien en je vriendje hier is echt wel sterk genoeg om het te overleven." Ze porde hem plots tussen zijn ribben en in een reflex wilde hij haar hand aantikken. Hij was dan ook verbaasd toen hij enkel lucht raakte en zelf een tik op zijn hand kreeg.
    "What the?" vloekte hij verbaasd, terwijl Io met haar tong klakte en weer naar Alexander stapte. Max staarde haar even aan en boog zich toen naar Elles.
    "Is je vriendin soms een ninja?" vroeg hij bloedserieus en met kinderlijk grote ogen. Vanuit zijn ooghoek kon hij Alexander lachend zijn hoofd zien schudden.


    Mhm?

    Hij knikte en volgde met zijn blik haar vingers die met de ring speelden. Fijn, dat ook nog. Het werd hem niet echt makkelijk gemaakt.
    Hij keek vervolgens op naar haar gezicht. "Had je daar zelf ook nog een keuze in?" vroeg hij. Hij hoopte maar dat ze het niet zo'n lullige vraag zou vinden als hij het vond klinken nu hij de woorden eenmaal had uitgesproken. In zijn hoofd had het als een hele geïnteresseerde vraag geklonken maar nu hij het gezegd had, vond hij het vreemd klinken.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ze knikte. "Oh, ja, natuurlijk..."
    Met een soepele beweging schoof ze het ding terug. "Ik weet niet. Ik bedoel, het is en blijft mijn keuze. En..." ze probeerde zo min mogelijk te ratelen. "Het is ook niet alsof ik gestraft word als hij af gaat. Het is meer een herinnering dat zoiets speciaal is en dat je het niet met iedereen hoeft te delen."
    Ze zuchtte en vouwde haar handen in haar schoot. "Ik klink vast echt vreselijk saai nu."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    "Je vriendje?" citeerde ze Io verbaasd. "Gewoon vriend." Een beetje gespeeld afkeurend schudde ze haar hoofd met een kleine glimlach om haar lippen. "Beter zorg jij maar dat je jouw vriendje niet te dronken maakt," plaagde ze haar terug.
    Elles glimlachte toen ze het tweetal zag kibbelen. Die actie was typisch Io.
    "Wees daar maar zeker van," knipoogde ze en gaf Io even een speelse por met haar elleboog.
    "En ze is mijn persoonlijke bodyguard." Hierbij sloeg ze weer een arm rond Io, maar bleef dicht genoeg bij Max staan.
    "Maar... Nog verzorging dus?" De bezorgde Elles was er weer en fronsend inspecteerde ze Max. "Als je niet op de achterbank wil en liever hier wil blijven, kan je hier blijven slapen," stelde ze bezorgd voor.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Met een gespeelde, gechoqueerde uitdrukking sloeg Io een hand tegen haar borstkas.
    "Wie, ik?" vroeg ze quasi-verontwaardigd, terwijl Elles een arm om haar schouder sloeg. Ze knuffelde haar vriendin vrolijk terug en maakte zich snel weer los. Ze draaide zich naar Max en stak een licht dreigende vinger op.
    "Inderdaad, dus zorg maar dat je niets verkeerd doet. I'm watching you!" waarschuwde ze Max. Ze wuifde nog naar Elles en draaide zich definitief om. Ze rolde één mouw wat op, zodat ze Alexanders koude arm kon vastpakken en begon hem naar binnen te sleuren.
    "We hadden het dus over drank," zei ze nog terwijl ze weg stapte.


    Mhm?

    Wat verward en achterdochtig keek Max het tweetal na. Het was duidelijk dat het nieuwe meisje van Alexander helemaal anders was dan zijn vorige doelwit. Hij hoopte maar dat ze niet te veel problemen zou brengen. Hij schudde het nare voorgevoel van zich af en richtte zijn volledige aandacht weer op Elles.
    "Eigenlijk niet echt, ik wil gewoon graag al mijn aandacht aan jou geven," gaf hij glimlachend toe. Hij krabde even aan zijn schouder en rilde. Het begon echt koud te worden, zeker omdat hij nuchter was en nauwelijks bewoog.
    Hij begon Elles weer naar binnen te leiden, richting het minst drukke gedeelte van het huis. Hij verbaasde zich lichtelijk over haar voorstel, maar nam het bijna gretig aan.
    "Als je dat niet erg vindt, graag. Maar dan moet je het wel zeker weten," zei hij nog eens voor de zekerheid. Ondertussen haalde hij zijn gsm - die wonder boven wonder nog in zijn broekzak stak - boven en hield hem klaar om Alexander te sms'en dat hij niet meer meeging, als Alexander al naar huis zou gaan.


    Mhm?

    Opgelucht haalde ze adem en gaf Max even een por.
    "Mij zo bezorgd maken!" Ze schudde haar hoofd, maar was blij dat het goed ging met hem. In het huis was het een stuk warmer, maar ze bleef toch liever wat dichter bij Max. Zeker op geen dronken jongens aan te trekken.
    "Het zou me ook geruststellen," gaf Elles bedenkelijk toe. Zo kon ze meteen uit bed springen als er iets fout liep. Ze keek hoe Max al een berichtje stuurde, waarschijnlijk naar Alexander. Wanneer hij klaar was, kreeg ze een idee.
    "Wil je dansen?" vroeg ze voorzichtig. In de kamer waren niet veel mensen aanwezig en die dat aanwezig waren, lagen stomdronken aan de zijkant. Slechts enkelen waren tegen elkaar aan het schuren. Genoeg plaats voor hen dus.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Regina sloeg zijn aanbod af en leek nogal ongemakkelijk wat Nathan ook eigenlijk had het liefst ging hij gewoon naar huis. Hij legde de fles dan maar aan de kant en wreef even vermoeid over zijn hoofd die erg begon te bonzen en zijn neus had nog steeds het brandende na-effect van de coke die ze gesnoven hadden. "He ...Het is niet erg , iedereen maakt fouten." mompel ik en bijt op mijn lip, ik was vreselijk bezig nu en hunkerde weer naar een duik in die vijver of iets om mezelf te laten ontnuchteren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Max' ogen begonnen te fonkelen bij haar voorstel. Hij was misschien geen talent, maar hij kon het alleszins beter dan zingen. Niet dat dat zo moeilijk was.
    "Ik wil graag dansen. Is dat dan met jou of zonder?" grapte hij, terwijl hij haar zachtjes de kamer in begeleidde. Hij trapte de arm van een slapende jongen aan de kant en schudde zijn hoofd toen hij zag dat de kerel enkel nog zijn onderbroek aan had. Hij was bijna vergeten hoe erg highschool feestjes konden zijn.
    Alsof ze het juiste moment hadden uitgekozen, speelde de dj net een rustig liedje. Max trok Elles snel mee naar een wat ruimere open plek in de kamer en legde teder zijn handen net boven haar heupen. Elles leek even te twijfelen, maar legde daarna ook de hare; eentje op zijn schouder en de andere op zijn borstkas, bijna perfect op de plek waar zijn hart lag. Langzaamaan begonnen ze mee te bewegen op de maat van de muziek. Max lette extra op waar hij zijn voeten neerzette aangezien Elles geen schoenen aanhad. Hij glimlachte.
    "Je bent prachtig, prinsesje," verbrak hij na een korte tijd de stilte.


    Mhm?

    Rustig danste ze mee in zijn maat. Ze durfde zelfs even haar ogen te sluiten en haar bewegingen in zijn armen te leggen. Ze vergat dat ze danste in een ruimte vol dronken mensen, ze vergat dat ze danste in de studeerkamer van haar vader. Enkel Max en zijn dans. De bewegingen gingen vloeiend en ze voelde zich gelukkig. Vrolijk, geliefd. Bij zijn woorden keek ze hem iet wat liefdevol aan en glimlachte verlegen. Ja, nu voelde ze zich als een echte prinses, dansend in een balzaal met haar pins op het witte paard.
    "Oh, Max," zei ze zachtjes en glimlachte naar hem. Deze keer keek ze hem aan en weer kreeg ze dat bijzondere gevoel weer. De vlinders in haar buik, het geweldige gevoel dat ontstond elke keer dat ze Max aankeek.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Ja, maar het was nergens op gebaseerd," mompelde Regina. Nog steeds voelde ze zich schuldig over wat ze nog geen vijf minuten geleden had gesuggereerd en ook had uitgesproken. Ze dacht na en keek rond. "Kan ik het misschien goedmaken? Misschien wil je dat ik drinken voor je haal of juist wegga.. " probeerde ze, er moest iets zijn dat ze kon doen om Nate zich beter te laten voelen en ook zichzelf minder schuldig te voelen. Tuurlijk wist ze dat het waarschijnlijk heel stom klonk, maar ze kon het er gewoon niet bij laten zitten, daar voelde ze zich veel te schuldig voor.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Max glimlachte terug en fluisterde eveneens haar naam. Hij trok haar langzaam nog een tikkeltje dichter zodat hij zijn hoofd tegen dat van haar kon leggen. De wind die door een open raam naar binnen waaide, speelde met Elles' haar en liet enkele lokken zijn wangen kietelen. Hij streek ze met zijn goede hand weer achter haar oor en legde deze daarna tegen haar wang.
    "Weet je," zei hij zo zacht als mogelijk was bij de luide muziek. "Ik heb enkel Ice Tea gedronken." Hij had zijn halve lachje om zijn mond en keek haar nog steeds recht aan. Haar ogen waren een prachtig lichtgrijs dat hier en daar wat bruine spikkeltjes vertoonden. Hij keek er enkele seconden in voor hij zijn blik naar haar volle lippen verplaatste.


    Mhm?