• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345678910
    Speeltopic: 123456

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Monachopsis
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • BIitzkrieg
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.8 Iliona "Io" Whitt • Monachopsis

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ash (25) • 15 mei
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 1:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Schuin keek Elles hem lachend aan.
    "Liever niet, nee, maar ik wil niet egoïstisch doen, Crawford," zei ze uitdagend. "Zo vat je nog een verkoudheid," plaagde ze hem legde haar armen rond zijn nek. Deze keer was zij iets groter, want het bed was redelijk hoog aangezien eronder nog een paar schuiven voorzien waren.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max legde grijnzend zijn handen in haar dijen en trok haar dichter. Hij kietelde de binnenkant van haar elleboog met een kus en keek haar weer aan.
    "Misschien vind ik het wel leuk als je egoïstisch doet," zei hij al even uitdagend terug. Hij zette even kracht op zijn armen, maar een felle pijnscheut hield hem tegen. Hij schold zichzelf mentaal de huid vol. Als hij die snee in zijn arm niet had gehad, zou hij Elles mee het bed opgetild hebben, maar dat plannetje moest hij nu vergeten. In plaats daarvan lachte hij en gaf haar nog een kus net boven haar sleutelbeen, waarna hij haar losliet en eindelijk zijn bovenlichaam weer bedekte.


    Mhm?

    Reagan voelde hoe ze moest blozen en ze opende haar ogen weer. Een heel zacht kreuntje ontsnapte haar lippen en ze keek even omhoog.
    "Je bent zo cute," mompelde ze voordat ze haar lippen op die van hem drukte en met haar handen kort onder zijn t-shirt ging en zijn buik streelde.r


    I just caught the wave in your eyes

    Ze giechelde zachtjes en keek hem schuin aan. Ze moest eerlijk bekennen; hij was knap! Ze had het zeker getroffen. Daarbij was hij ook ontzettend lief en liefdevol. Beschermend en begripvol. Het best van al; ze had er zelf een goed gevoel bij.
    Voorzichtig klom ze mee op het bed en ging over Max met geplooide benen op haar hielen zitten.
    Ze vond het wel jammer dat Max zijn T-shirt weer aantrok, dat moest ze wel bekennen.
    Voorzichtig legde ze haar armen weer over zijn schouders om zijn nek, zodat ze recht tegenover hem zat en hem voorzichtig kon aankijken.
    "Ik ben echt gestoord, Crawford," glimlachte ze en leunde weer naar voor om hem een klein kusje te geven.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Alexander bekeek het schouwspel met een geamuseerde blik op zijn gezicht en hij zag hoe goed de interactie was.
    "Drinken, yush", antwoordde hij vrolijk terwijl hij zijn gitaar wat beter op zijn rug plaatste en richting drinken begon te lopen.
    "Wat denk jij? Die twee daar?" Vroeg hij met een hoofdknik in de richting van Max en Elles. Hij hoopte dat zijn verwijzing duidelijk was.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nate glimlachte zwakjes en moest ook even kort lachen, hoewel het eerder een hees lachje was over haar opmerking dat hij er nog niet te erg aan toe was. Bij haar voorstel knikte hij zacht en duwde zichzelf uit de zetel. De twee dronken klefbekjes hadden nu alle plaats die ze zich kobden wensen. De ruimte draaide wat en Nathaniel deed zijn best om niet te vallen terwijl hij door de menigte heen liep naarbuiten en eens ze buiten waren ging Nathan languit in het gras lichen en klopte naast zich als teken dat Regina erbij moest komen liggen. De frisse wind deed hem goed en hij deed even kort zijn ogen toe. "Dit doet me denken aan het parkje waar we maandag zaten." zuchtte hij, eerder een zucht van genot gezien het grass lekker zachtvwas en de rust hem hielp zijn hoofd erbij te houden. Hij opende z ijn ogen weer en keek kort naar Regina ze zag er echt prachtig uit.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Io opende een glazen schuifdeur en liet hierdoor een dronken meisje naar buiten vallen. Ze mompelde een ongemeende sorry en liep naar binnen, terwijl ze over haar schouder naar Alexander keek. Ze fronste een beetje bij zijn vraag en dacht goed na over een antwoord. Het was haar duidelijk dat de twee jongens heel goede vrienden waren en ze wilde niet in het verkeerde keelgat schieten bij Alexander, maar ze vertrouwde Max niet helemaal.
    "Ik weet het niet," gaf ze uiteindelijk eerlijk toe. "Ik ken Max niet, maar hij lijkt me een beetje een player en Elles' is daar erg gevoelig voor, denk ik. Ze is nogal gevoelig en ik zou niet willen dat ze haar hart verliest aan één of andere lul. Niet dat Max meteen een klootzak is, natuurlijk, maar je snapt me hopelijk wel."
    Ze keek hem niet aan, bang dat ze toch iets te hard was.
    In plaats daarvan keek ze recht voor zich uit, en zag ze de verloren arm van een slaper niet. Ze struikelde, maar kon nog net haar handen plaatsen en zwierde haar benen in de lucht. Het volgende moment stond ze weer overeind. Ze klopte wat stof van zich af, mompelde "Stomme kutbes." naar de jongen op de grond en ging verder naar de dranktafel.


    Mhm?

    Regina was achter Nathaniel aangelopen en asemde de frisse buitenlucht in. Ze glimlachte tevreden en volgde Nathaniels bewegingen met haar ogen. Ze liep het grasveldje op en ging naast Nate liggen. Regina lachte om zijn opmerking en keem opzij. "Het enige verschil met maandag is dat je me niet in het meer kan gooien," lachte ze naar hem en keek weer naar de lucht waar de sterrenhemel schitterde. Ze haalde diep adem en bleef kijken naar alle sterren. "Zo mooi," verzuchtte ze zacht en glimlachte breed. Kort keek ze weer opzij naar de jongen die naast haar lag en de glimlach op haar gezicht werd nog groter. Ze veegde wat haren uit haar gezicht en richtte haar blik snel weer op de hemel.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Toen hij haar zag struikelen wilde hij haar beetnemen, maar hij was te laat. Maar ze kwam al snel zelf weer recht, en hoe.
    "Impressive", zegt hij gemeend en legt zijn hand voorzichtig op haar rug.
    "En zoals ik eerder zei: Max is een prima kerel, af en toen wel een uitbarsting, maar daar houdt het ook op. En player, not so much. Aber, hij is wel een weirdo soms en hij kan wat ijdel overkomen, maar hij is echt wel ok.", anwoordde hij eerlijk.
    "En ik ben er nog voor als het fout gaat. Dan sla ik eens wat zin in de jongen zoals net en dan gaat het weer wat beter met hem", vervolgde hij terwijl ze naar de tafel liepen.
    "Wat wil je?", vroeg hij toen ze er aankwamen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    "Mhm," stemde Max in, niet in staat iets meer uit te brengen. In één beweging trok hij haar half op zich. Zijn handen zweefden over Elles rug, zij en buik, en hij moest zich inhouden om verder naar beneden te gaan. Tenslotte bleef hij een man met behoeftes. Om zichzelf in bedwang te houden, begon hij met haar haren te spelen terwijl hij de kus langer maakte dan bedoeld was. Hij liet haar even los om weer op adem te komen, mompelde haar naam en begon haar kusjes over haar hele hals te geven. Haar gegiechel klonk als muziek in zijn oren en hij glimlachte in de kromming tussen haar hals en schouder.


    Mhm?

    Een aangenam gevoel borrelde in hem op toen Regina naast hem kwam liggen en beiden staarden ze naar de sterrenhemel. Hij deed dit vroeger altijd met zijn broers en zochten dan de grote en kleine beer in de sterren. Nathans mondhoeken krulden omhoog bij haar woorden en kort keek hij haar aan. De sterren fonkelen in haar bruine ogen en hij net even op zijn lip voor hij wat zei. "Net zo mooi als jou." haf hij gefluisterd en voelde blosjes op zijn wangen verschijnen dus keek hij snel weg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Io glimlachte bij zijn compliment en knikte bij zijn uitleg.
    "Wat bedoel je met weirdo? En slaat hij je nooit terug? Ik bedoel, je bent wel groter dan hem, maar zoals je nu waarschijnlijk wel doorhebt, is dat niet altijd een garantie om te winnen," zei ze half plagend, half serieus. Daarna draaide ze zich naar de grote dranktafel, die al half geplunderd was. Ze begon echter te pruilen toen ze niet vond wat ze wilde.
    "Oh poo, ze hebben geen chocomelk. Misschien in de keuken." Ze draaide zich opgewonden naar Alexander om, maar zag hem toen een beetje vreemd naar haar kijken. Ze trok haar neus op en zei: "Ik heb misschien een lichte verslaving aan chocomelk, oké. Daarbij heb ik geen zin om te eindigen zoals kutbes daaro." Ze wees op de slapende jongen die haar had doen struikelen en knipoogde naar Alexander. Ze vertrok niet meteen naar de keuken en keek hem nieuwsgierig aan.
    "Max noemde je Mister Next Door, hoe kom je aan die naam? Oh, en hij noemde je Al, dus waarom mag ik je geen Allie noemen?" vroeg ze weer eens veel te snel pratend.


    Mhm?

    Voorzichtig hield ze Max in haar armen en ging helemaal over hem liggen. Haar armen steunden nu langs beiden zijden van hem. Zo hing ze uitdagend boven hem en drukte nog een klein kusje op zijn lippen.
    Aandachtig volgde ze zijn bewegingen en glimlachte vrolijk naar hem. Want, ja. Ze voelde zich gelukkig.
    "Dit is de beste verjaardag van mijn leven," mompelde ze zachtjes en ging half naast en half op Max liggen. De kant waar hij niet gewond was. Met haar arm nog rond zijn borstkas geslagen en
    met haar hoofd dicht tegen de zijne. Haar arm ging langzaam op en neer en volgde de beweging van Max' ademhaling. Ook voelde ze zacht zijn hart kloppen. Voorzichtig sloot ze haar ogen en snoof ze de geur van zijn haar op.
    "Mijn Max," herhaalde ze zichzelf en glimlachte tevreden. Ze was absoluut trots op haarzelf.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hoe zacht de woorden ook waren ze kwamen binnen als een bom. Ze glimlachte verlegen en voelde dat haar wangen rood kleurden. Ze keek hoe hij zijn blik weer op de sterren richtte maar bleef zelf naar Nathaniel kijken. "Dankjewel," fluisterde ze terug. Niet wetend wat ze anders moest zeggen of doen. Langzaam liet ze haar blik weer naar de sterren gaan maar haar aandacht was totaal ergens anders.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    "Hij kan soms echt een kinderachtige spast zijn en jawel, maar dat wordt uitgevochten in de ring", Glimlachte hij vrolijk terwijl hij een glas met half cola en half bier vulde. En haar volgde naar de keuken.
    "En de jongens, Max en Connor noemen me soms wel eens zo. En he did. Ik vind Allie persoonlijk een beetje vrouwelijk, denk je niet?" Vroeg hij, half retorisch.
    "En hoe mag ik jou noemen naast Io? Want als jij er eentje voor mij mag verzinnen vind ik dat ik ook dezelfde eer moet krijgen.
    "Kan je chocomelk vinden? Anders zoeken we melk, chocolade, een tas en een microgolfoven?" Opperde Alexander vriendelijk.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque