• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345678910
    Speeltopic: 123456

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Monachopsis
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • BIitzkrieg
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.8 Iliona "Io" Whitt • Monachopsis

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ash (25) • 15 mei
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 1:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Elles glimlachte flauw om zijn grapje, al had ze deze zelf eerder gemaakt. Ze begreep zijn hint en glimlachte naar hem. Ja, deze keer zou officieel haar kus zijn waarvan ze zich bewust van was én ze echt het gevoel zou hebben dat het oké was. Voorzichtig rekte zich uit door op haar tenen te gaan staan en leunde naar voor.
    Nu legde ze haar armen om zijn nek en drukte voorzichtig een kusje op zijn lippen.
    "Mijn Max," fluisterde ze zacht tegen zijn lippen en sloot haar ogen om van de kus te genieten.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Regina leek zich echt schuldig te voelen door haar woorden en Nathan keek haar even moeilijk aan. Bij haar laatste woorden schudde hij iets de wild zijn hoofd, waardoor hij even duizelde. "Nee niet weg gaan!" Nathan klonk nogal wanhopig, iets wat hij vaker wel was eens hij de diep in het glas gekeken had. "K..Wil...Wil je misschien een glas water met dafalhan meebrengen? Ik drink echt nooit meer." mompelde hij en trok even een pijnlijk gezicht terwijl hij over zijn slapen wreef.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Max glimlachte terwijl hij zijn handen om haar gezicht legde. Deze kus was heel wat anders dan de vorige. Waar de vorige slechts een streling leek, was deze passioneel en met veel meer kracht. Zijn lippen speelden met de hare en begeleidde ze in een vurige beweging. Zijn handen gleden van haar gezicht weer naar haar middel, waar hij zijn armen om haar heen sloeg. Hij tilde haar een stukje op en voelde maar nauwelijks hoe zijn arm ervan begon te kloppen.
    Hij voelde hoe het puntje van haar tong over zijn bovenlip streek en dat verraste hem. Hij antwoordde door zachtjes op haar onderlip te zuigen.
    Ze ademde scherp in en langzaam liet Max los. Hij zette haar voorzichtig weer neer en liet zijn voorhoofd tegen de hare aan rusten. Zijn ogen bleven nog even gesloten terwijl hij zijn ademhaling weer onder controle probeerde te krijgen.
    "Mijn prinsesje," fluisterde hij schor.

    I hope I did well :3

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 21:38 ]


    Mhm?

    Even was ze opgelucht dat hij niet wilde dat ze wegging. Ze knikte snel toen hij vroeg om wat voor hem te halen. "Ja natyurlijk," zei ze snel en liep richting de keuken. Daar keek ze even rond en zocht uiteindelijk waar Nate om had gevraagd. Met haar hand om het glas geklemt liep ze terug, met iets meer moeite door dronken jongens die om haar heen hingen. Ze wist er vrij gemakkelijk van af te komen door ze gewoon te negeren. "Kijk, alsjeblieft," glimlachte ze naar Nathaniel em overhandigde hem het glas. Ze haalde eem hand door haar donkere lokken en haalde diep adem, opgelucht dat de jongen niet meteen op haar was afgeknapt.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    "Ja, je klinkt verschrikkelijk saai," antwoordde Will grijnzend. Hij pakte de fles die nog steeds naast hem stond en nam nog een slok. Vervolgens zette hij de fles weer neer, waarbij hij hem bijna omgooide, en keek haar aan.
    "Valt wel me hoor," zei hij daarna. "Ik begrijp het vanuit je vader wel dat hij je er aan wil herinneren dat je niet zomaar met iedereen in bed moet duiken. Dat zou ik ook niet willen als ik een dochter zou hebben gehad."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    "Hmmm, ja." Ze besloot nog een slok van de wijn te nemen en grijnsde. "Gelukkig weet mijn vader niet alles."
    De grijns om haar lippen werd alleen maar groter terwijl ze een lok haar om haar vinger draaide en zich voorzichtig dichter tegen Will aanschoof.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Nathaniel was opgelucht dat Regina dat voor hem wilde doen en na even kwam ze terug met een glas water met de bruistablet erin. Dankbaar keek hij haar aan en dronk het vieze goedje vlucht binnen en trok even zijn neus op. Bah waarom was dat spul altijd zo vies. "Bedankt Regina." zei hij nogmaals en haalde kort een hand door zijn blonde haren. "Jeez, echt sorry dat je me zo moet zien... Ik nou ja.. Ik dacht dat je niet meer kwam gezien ik geen berichten meer van je kreeg en je niet vond hier... Ondertussen is er best veel gebeurd en... Nu ja, het spijt me." mompelde hij spijtig en nam even diep adem. Hij hoopte dat hij zo wat zou ontnuchteren al stond zijn hoofd op ontploffen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Tyler glimlachte even, ''good....'' mompelde hij en hij drukte nog een snelle kus in haar nek. Hij zette vervolgens de fles weer aan zijn mond en nam nog wat slokken. Hij keek even naar de lege fles in zijn handen en hij trok even een pruillipje. ''My drink... It's gone...'' zei hij en hij keek even naar Rae.


    El Diablo.

    "Ik begon mezelf ook af te vragen of ik nog optijd ging komen," glimlachte ze naar Nathaniel. "Dat krijg je met broers die je te graag willen beschermen tegen de hele wereld," ze keek even rond en glimlachte. "En het geeft niet, je lijkt er nog beter aan toe dan alle andere aanwezigen." lachte ze geruststellend toe. "Misschien moet je even naar buiten, frisse licht helpt meestal wel," stelde ze toen voor. En daarnaast was alles beter dan hier in de woonkamer waar veel te veel mensen waren. Ze keem kort om zich heen maar richtte haar blik al snel weer op Nathaniel.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Reagan giechelde toen ze zijn lippen in haar nek voelde en keek toen naar de lege fles in zijn hand en toen weer naar hem, terwijl hij een pruillipje trok.
    "N'aww you look so cute now..." fluisterde ze glimlachend en streek met haar vinger over zijn lippen. "Misschien is je drinken gone maar ik ben er nu..." voegde ze eraan toe terwijl ze wat met zijn shirt speelde en hem met twinkelende ogen aankeek.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler knikte licht. ''True, true..'' zei hij en hij staarde even voor zich uit. Hij keerde zich weer naar Rae, deze keer met een brede grijns.
    ''I'll just get drunk from you, darling..'' mompelde hij en hij plaatste zijn lippen weer in haar nek..


    El Diablo.

    Puurrfect, you did it purrrfect.


    Voorzichtig opende ze haar ogen weer en probeerde haar hartkloppingen weer normaal te krijgen. Ze was zenuwachtig. Voor wat wist ze niet precies. Voor zijn mening? Voor wat er zou komen? Nee, ze kon er niet echt een vinger op leggen.
    Bij zijn woorden, werd ze helemaal warm vanbinnen en eindelijk durfde ze hem weer eens recht in de ogen te kijken. Ja, ze wilde dit. Dit was echt én puur. De kus bezegelde het moment en deed haar inzien dat ze wél klaar was voor dit. Ze bereidde zich al die jare al voor. Allemaal voor dit moment. Het magische moment. Ze ging haar hart in de handen leggen van Max. Háár Max en ze was er absoluut klaar voor.
    "Laten we naar boven gaan voor een shirt," fluisterde ze. Maar ze wilde het liefst ook alleen zijn met Max, zonder de dronken mensen om hen heen en zonder het risico gestoord te worden. Ze was echt klaar voor deze sprong.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Is dat..." begon Reagan zachtjes maar ze moest werr giechelen toen zijn lippen haar nek begonnen te beroeren en genietend sloot ze haar ogen terwijl ze met zijn shirt bleef spelen. "...mogelijk," zei ze uiteindelijk dan toch maar giechelend terwijl ze een kus op zijn buik drukte.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler haalde licht zijn schouders op en boog naar haar oor. ''I don't know..'' zei hij en hij drukte een snelle kus onder haar oor.
    ''Beyoncé had het toch over drunk in love? Want dat ben ik zeker sweetheart..'' grijnsde hij..


    El Diablo.

    Max maakte een instemmend geluidje en gaf haar nog een kusje op het voorhoofd, voor hij zich langzaam losmaakte en haar bij de hand meenam. Ze liepen niet al te gehaast richting de trap en negeerden de aandacht van de dronken mensen die ze kregen. Max moest voor de tweede keer een jongen aan de kant trekken, maar deze droop gelukkig meteen af.
    Zodra ze de trap op waren, was het al een pak rustiger. Nu was het Elles die hem meenam, aangezien hij niet zeker wist in welke kamer ze moesten zijn. Na enkele deuren voorbij te zijn gelopen, nam ze hem een duidelijke mannenkamer binnen. Hij gokte dat het van één van de broers was en ging voorzichtig op de rand van het bed zitten terwijl Elles op zoek ging naar een passend shirt. Uiteindelijk vond ze er eentje die er vrij gewoontjes uitzag en ze gaf het aan hem.
    "Zeker dat je dit," Hij wees naar zijn torso. "wil missen?" vroeg hij met een speels lachje en het T-shirt klaar in zijn hand.


    Mhm?