• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345678910
    Speeltopic: 123456

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Monachopsis
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • BIitzkrieg
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.8 Iliona "Io" Whitt • Monachopsis

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ash (25) • 15 mei
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 1:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nu draaide ze zich op haar rug, omdat ze Max toch niet heel de tijd recht aan kon kijken. Af en toe wierp ze dan een blik op Max.
    "Mhh, ik weet eigenlijk niet zo veel van je," besloot ze voorzichtig en dacht zorgvuldig na over haar vraag. Ze wist bijna niets; wie was Max? Vanwaar kwam hij? Wie was hij?
    "Hoe is je familie? Heb je zussen of broers?" vroeg ze uiteindelijk om rustig te beginnen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max dacht even na over de vraag. Zou hij de waarheid vertellen? En hoeveel? Maakte het iets uit?
    "Ik ben enig kind," begon hij een beetje twijfelend. "Mijn ouders zijn wel oké, ik zag ze niet veel want ze moesten veel werken, maar ze hebben altijd hun best gedaan. Er was tot mijn vijftiende ook een vrouw die me hielp wanneer ze niet thuis waren, zij was ook wel aardig. Verder is er niet veel over mijn familie te vertellen." Max bleef even stil en dacht na. In tegenstelling tot de meeste jongens, kwam hij inderdaad van een goed thuis. Hij gaf er alleen niet veel om.
    "Wat vind je het minst leuke aan jezelf? Uiterlijk en innerlijk," vroeg hij vervolgens.


    Mhm?

    Haar lippen maakten een 'o', zijzelf zou nooit kunnen overleven als enig kind. Het zou zo... Eenzaam zijn. Zeker als je ouders dan zo veel weg zijn. Ze voelde zich op dit moment sterk aangetrokken tot Max, omdat iedereen bij haar ook weg was. Een zweem van medelijden ging door haar heen en ze kroop wat troostend weer dichter naar hem toe.
    "Innerlijk, wel, ja... Het feit dat iedereen zo makkelijk over me heen kan lopen," zuchtte ze. "En... Dat ik me alles zo snel aantrekt. Ik zou mentaal sterker willen kunnen zijn." Twijfelend keek ze weg en vervloekte stiekem een beetje haar eerlijkheid. Max was allesbehalve dit. "Oh en ook dat ik niet kan liegen," voegde ze er nog aan toe. "Uiterlijk weet je wel. Mijn grootte vooral," zuchtte ze. "En dat lelijke litteken." Wat spijtig wendde ze haar hoofd af.
    "Wat is je favoriete dag van de week en waarom?" vroeg ze snel om van onderwerp te veranderen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max verstrengelde zijn vingers met de hare en gaf een zacht kneepje in haar hand.
    "Ik vond het nooit erg, hoor. Ik ben zo opgegroeid en mijn ouders waren veel met me bezig zodra ze er waren. Soms vond ik dat zelfs vervelender," grinnikte hij zachtjes. Hij luisterde aandachtig naar haar. Hij fronste even toen ze zich wat wegtrok en kneep opnieuw in haar hand.
    "Hé, ik vind je helemaal perfect," zei hij bemoedigend. "Zaterdag, want dan kan ik en 's ochtends uitslapen en 's avonds uitgaan." Max was even stil terwijl hij over een vraag nadacht.
    "Wat is je leukste herinnering?"


    Mhm?

    Een beetje gerustgesteld haalde ze weer adem en glimlachte naar hem. Zaterdagen waren inderdaad leuk, niet dat zij zo vaak uitging of uitsliep tot de middag. Op zaterdagen had ze vaak meetings en dat vond ze leuk.
    "Mhh, die is moeilijk," mompelde ze zachtjes terwijl ze diep nadacht over een antwoord. Ze had zoveel fijne herinneringen dat ze moeilijk kon kiezen. "Mijn leukste herinnering is..." Ze hield Max nog even in spanning, ook omdat ze het zelf niet wist. "Dat ik nog herinneringen heb," besloot ze uiteindelijk. "Maar na die is de mooiste herinnering mijn eerste wereldtour. Het was geweldig," glimlachte ze.
    "Wat wil je graag bereiken in je leven?"


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max glimlachte. Dat was inderdaad een mooie herinnering. Zelf had hij niet echt iets speciaal te herinneren.
    "Waar ben je allemaal geweest? Heb je andere talen geleerd?" vroeg hij oprecht geïnteresseerd, terwijl hij nadacht over een antwoord. On feite leefde hij heel erg van dag tot dag en zou hij wel zien waar hij eindigde.
    "Wel, het zou wel iets voor mij zijn om een wiskundig raadsel te kraken, of iets anders wetenschappelijk, maar dat is voor later. Na mijn wilde jeugdjaren," antwoordde hij met een speels lachje. "Voor nu wil ik gewoon... jou." En hij boog zich naar haar toe voor een kus.


    Mhm?

    "Een beetje overal. Vooral Australië, China, Rusland, Frankrijk, Argentinië en Duitsland. Daar zitten de meeste connecties. Die talen spreek ik ook een beetje, aangezien ik daar ook heel veel tijd van mijn leven heb doorgebracht. Vooral Frans en Duits beheers ik ook goed, maar ook Spaans." Geïnteresseerd knikte ze naar Max. Ze had helemaal niet veel met logica, maar was er wel door geïntrigeerd.
    "Mij?" vroeg ze verbaasd en draaide haar hoofd zodat ze hem ook een klein kusje kon geven. Ze vond Max ook zo ontzettend schattig!
    "Mij heb je," zei ze voorzichtig en dat was niet gelogen. Ze had de sprong gemaakt en ze was er klaar voor.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tyler grijnsde even en zoende haar terug. Na een paar minuten trok hij terug en hij keek haar aan met een stomme glimlach. Langzaam streelde hij over haar haar en zuchtte licht. ''En jij.. Bent perfect, darling.'' zei hij en hij drukte nog een snelle kus op haar lippen voor hij zijn andere arm om haar sloeg.


    El Diablo.

    Max glimlachte, stak zijn goede arm onder haar en trok haar op hem. Haar voorhoofd lag op zijn glimlachende lippen.
    "Is dat zo? Dus ik hoef niet bang te zijn voor flirtende starbucksmedewerkers?" grapte hij, terwijl hij zacht over haar rug streek en met de uiteindes van haar haar speelde.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 22:06 ]


    Mhm?

    "Wat ben je van plan dan?" vroeg Will haar grijzend. Hij had wel ideeën maar was er nog niet van overtuigd dat zij daar ook echt naar hintte.
    Omdat ze dichter bij hem was gaan zitten, kon hij zijn arm niet echt meer kwijt, wat natuurlijk een goede reden was om zijn arm half om haar heen te slaan/half achter haar te leggen. Hij draaide heel iets bij zodat hij meer naar haar gericht zat - en ook meteen subtiel een stuk haar kant op was geschoven, zodat ze nu echt dicht bij elkaar zaten.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Reagan giechelde en kroop zo over hem heen dat ze met haar benen aan weerszijde van zijn lichaam zat.
    "Je bent echt een prince... Charming, that's what ya are," fluisterde ze voordat ze wat naar voeen boog en hem weer zoende.


    I just caught the wave in your eyes

    Nathan knikte zacht en zag hoe ze licht rilde, de bries die waaide was inderdaad frisjes. Uiteindelijk ging hij iets rechter zitten en deed hij zijn leren jasje af waarna hij dit als een soort van dekentje op haar legde. "Hier, zo heb je het wat warme" glimlachte hij en sprokkelde al zijn lef bij elkaar waarna hij een snelle kus op haar lippen drukte. Het korte moment haf em een warm gevoel vanbinnen en wat onzeker beet hij op zijn lip.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ze giechelde zachtjes en stak haar armen achter zijn hoofd.
    "Misschien wel," daagde ze hem voorzichtig uit. Ze wilde niet de al té gevoelige snaar raken.
    "Ik vind je wel schattig zo te zien," voegde ze eraan toe en glimlachte tevreden. Ze streek voorzichtig met haar hand door zijn haar.
    "Heb jij wel al eens eerder een vriendinnetje gehad?" vroeg ze nieuwsgierig.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Van plan?" Ze giechelde. "Ik ben niks van plan. Ik heb al mijn snode plannen al lang uitgevoerd."
    Ze had het warm, deels door de hoeveelheid mensen in dit huis, deels door hoe dicht Will tegen haar aan zat - niet dat ze dat laatste erg vond.
    Met de alcohol gierend door haar aderen glimlachte ze terwijl ze zachtjes haar hand van zijn schouder naar zijn heup liet glijden. "Wat dacht je dat ik van plan was? En eerlijk zijn..."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hij pruilde bij haar plagerige antwoord, maar zijn ogen twinkelden mee.
    "Ik? Schattig? Daar gaat mijn mannelijkheid," jammerde hij overdreven. Hij kon zijn act echter niet lang volhouden en lachte. Deze bevroor echter op zijn gezicht bij haar volgende vraag.
    "Ik... heb wel eens een relatie gehad, maar dat.. stelde niet zo veel voor. Ik was er nog niet klaar voor," mompelde hij op een serieuze toon. "Nu wel, tho." Hij streelde met zijn duim langs haar wang naar haar lippen en kin.
    "Ben je al vaak verliefd geweest?" vroeg hij zachtjes.


    Mhm?