• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345678910
    Speeltopic: 123456

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Monachopsis
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • BIitzkrieg
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.8 Iliona "Io" Whitt • Monachopsis

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ash (25) • 15 mei
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 1:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Jaaa!" schreeuwde ze bijna met een halve grom in haar stem. "Warme chocomelk! I love you already!" Ze sprong letterlijk om zijn nek, bleef even knuffelend hangen en landde weer op hazr voeten.
    "Sorry," verontschuldigde ze zich lachend en blozend. Ze draaide zich om naar de koelkast en begon met zoeken.
    "Wie wint er het meeste? Allie is trouwens los unisex," grinnikte ze terwijl ze de melk pakte en de koelkast weer dicht deed. Ze stapte naar het aanrecht, duwde nog een slaper aan de kant en klom er op. Ze zette zich op haar knieën terwijl ze in de kastjes rommelde.
    "Mijn broers noemen me vaak Lilly omdat dat een mengeling van little en de eerste drie letters van mij volledige naam is. Misschien kan je er zelf eentje verzinnen?" Ze sprong weer van het aanrecht en keek naar hem. Hij stond casual tegen een kastje geleund en lachte naar haar. Ze lachte terug en wendde lipbijtend haar blik weer af.
    "Nu nog een tas en een microgolf," mompelde ze terwijl ze haar haren uit haar gezicht duwde.


    Mhm?

    "Geen probleem Querida, dat is wel Spaans for your information", zei hij lachend terwijl hij keek hoe ze op het aanrecht klom, net een klein aapje. Gefascineerd volgde hij al haar bewegingen en luisterde geanimeerd naar haar. Ondertussen rommelde hij in wat hogere kastjes en vond in het tweede een tas.
    "Hier is je tas, Ina", zei hij met een grijns. "En daar is de microgolfoven", wees hij en stopte de mok in haar handen. Ze nam hem gretig aan. Alexander draaide zijn gitaar om en begon zachtjes, aangezien hij hier geen versterker had, Thunderstruck van AC/DC te spelen op gitaar.
    "Wat is het met jou en chocomelk Ina?" Vroeg hij toen nieuwsgierig en hield zijn hoofd lichtjes schuin en keek toen even naar zijn snaren om een moeilijk akkoord te nemen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Io moest lachen terwijl ze de tijd instelde.
    "Je hoefde niet eens moeite te doen, of niet soms? I like de bijnaam. Je mag hem gebruiken. Ik zal iets anders proberen te vinden, maar voor nu blijf je toch even Allie," plaagde ze hem terwijl ze zich naar hem omdraaide. Ze haalde haar schouders op en dacht even na.
    "Hetzelfde als jij met jouw gitaar, I guess. Alleen is mijn verslaving een tikkeltje ongezonder," grinnikte. "Je hebt echt een fijne muzieksmaak," glimlachte ze op het moment dat ze een ping hoorde. Ze opende het deurtje en pakte de tas eruit. Ze was alleen wat te wild en er gutste een scheut hete chocomelk over haar hand. Snel zette ze de kop neer en trok haar hand terug.
    "Auw, verdomme," vloekte ze terwijl ze zag hoe haar huid al rood werd.


    Mhm?

    "Dankje.." Zei hij en wou nog rustig iets zeggen, maar zag hoe de hete melk over haar hand gutste. Hij zette zijn gitaar vlug neer en opende een kraan met koud water en trok haar zachtjes tot bij de kraan en duwde haar hand onder de koude straal water.
    "Ugh, ik heb geen idee waar ik hier een EHBO kit kan vinden", zuchtte hij geïrriteerd en dacht even na terwijl hij afwezig een lepel begon te zoeken en in haar tas roerde. Plots kreeg hij een idee en je kon bijna een gloeilamp zien verschijnen. Hij dronk zijn mazout in één teug leeg.
    "Ik ga ijs zoeken. Het is niet stromend water, maar het is beter dan niets. Ik heb een EHBO doos in mijn auto met brandwondenzalf", zei hij tegen haar toen hij een handdoek vond in een kast op ooghoogte en begon toen zijn zoektocht naar ijs in de massieve vriezer.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Max genoot even van het rustige momentje. Het kalmeerde hem en ook zijn hoofd had even rust. Helaas kwamen zijn gedachten al snel op gang en wachtte hij op de spijt die nooit zou komen. Spijt om wat hij zou moeten doen en wat zeker zou gaan doen. Hij hield een zucht binnen, maar besefte toen dat hij er ook niet naar uitkeek. Dat was toch ook iets, of niet soms?
    Hij keek naar het zalig gelukkige gezicht van Elles en vroeg zich af hoe het voelde. Hij had geen behoefte om liefde te geven, maar een deel van hem was nieuwsgierig naar het gevoel. Het gevoel om zo gelukkig te zijn met iemand anders. Anderzijds was hij blij dat hij er niet vanaf hing, dat niemand de macht had om hem te breken.
    Hij moest stoppen met denken. Hij kietelde Elles' zij en fluisterde: "Niet in slaap vallen, prinsesje. Ik heb nog steeds een dringende nood aan Elles-aandacht." Hij schoof wat dichter en kuste het topje van haar neus, terwijl hij naar haar grijze ogen keek.


    Mhm?

    Io keek fronsend toe hoe het koude water over haar hand stroomde. Ze zou zichzelf ook wel verzorgd kunnen hebben, maar ze vond het fijn dat Alexander meteen voor haar insprong. Blijkbaar gaf hij toch al iets om haar en dat gaf haar een kleine, aangename kriebel die onder haar huid reisde. Door het water voelde ze niet echt pijn en kon ze zich op iets anders concentreren.
    "Alex of Xander is nogal saai, vind je niet?" vroeg ze wat afwezig terwijl ze zijn bewegingen volgde. Hij stond voor de eerste keer echt met zijn rug naar haar toe en ze kon de spieren en schouderbladen gemakkelijk door de nog steeds doorweekte stof zien. Io keek ernaar en richtte haar blik op zijn gezicht toen hij zich weer omdraaide en een pakje ijs in de handdoek wikkelde.
    "Heb je ook een nieuw shirt in je auto liggen, of moet ik er eentje van Elles' familie gaan pikken, ik bedoel lenen?"


    Mhm?

    Hij gaf haar het ijs en grijnsde bij haar opmerking. En zag dat ze nog steeds mijn jas aanhad, waar ze wonderbaarlijk genoeg niet op gemorst had. Hij wenkte haar en ze volgde hem, haar ogen nieuwsgierig.
    "Wel, ik heb mijn AC/DC singlet nog in de auto liggen. Wat denk je? Niet een beetje unfit voor een feestje als dit of kan het er nog mee door?" Vroeg hij terwijl ze naar zijn auto liepen. Ze moesten lopen tot helemaal bij het voertuig voor hij de deur kon losmaken, aangezien het een oldtimer is.
    "En wat vind je van Clark?."

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 1:03 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Io keek met grote ogen naar de oldtimer. Ze hield niet echt speciaal van auto's, maar ze voelde wel meer liefde voor de oudere modellen.
    "Awesome," zei ze naar waarheid. "Maar zijn auto's niet altijd vrouwelijk?" vroeg ze oprecht verward. Ze ritste de te grote jas dicht, aangezien ze het wat koud had en keek toe hoe Alexander wat in zijn auto rommelde.
    "Ik denk niet dat iemand daarbinnen nog in staat is om je kleding zelfs maar op te merken. Je zou naakt op een tafel kunnen jodelen zonder dat iemand het doorheeft," grijnsde ze. Ze keek toe hoe hij de EHBO-kit en de singlet tevoorschijn haalde.


    Mhm?

    "Eh als bijnaam Darlin'. Mijn tweede naam is Clarkson..." Zei hij en hij grinnikte. En haalde zijn nodige voorwerpen uit de kofferbak, samen met een een zaklamp die hij opzette en aan de rand van de kofferbak hing. Voorzichtig begon hij met het behandelen van haar hand, al was de schade niet zo erg als eerst verwacht.
    "Ik heb nog nooit nagedacht over een naam voor haar", zei hij, nu wel verwijzend naar zijn auto. Hij deed voorzichtig zalf op haar hand en zweeg even terwijl hij zich concentreerde.
    "Ideeën?" Vroeg hij toen en deed een dunne windel om haar verbrande hand. Toen hij eindelijk klaa en tevreden was met zijn werk, borg hij de cruciale doos weer op en begon zonder schroom zijn hemd uit te trekken, om vervolgens zijn singlet aan te trekken die zijn schouders bloot liet en gooide het vochtige kledingstuk op de achterbank.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ze opende haar ogen weer en keek glimlachend in zijn ogen.
    "Aan wie was het voor truth?" vroeg ze uiteindelijk zachtjes. Het liefst bleef ze uren zo liggen. Zij in Max' armen. Max in haar armen. Met hun gezichten zo dicht tegen elkaar dat de puntjes van hun neuzen elkaar bijna raakte.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Haar mond vormde een ronde o terwijl hazr wangen rood kleurden. Dat had ze helemaal verkeerd begrepen.
    "Clark huh? Misschien," zei ze nadat ze zich van haar schaamte had hersteld. Ze genoot van zijn zachte aanrakingen en hoefde biet lang na te denken.
    "Allie!" kirde ze, waarna ze haar ogen snel over zijn gespierde bovenlichaam liet glijden. Ze vond het zeker niet erg dat zijn nieuwe kledingstuk meer huid liet zien. Ze had echter geen zin om dat luidop toe te geven.
    "Als je daar indruk mee wil maken," en ze wees op zijn schouders. "Weet dan dat ik er zeker zo'n twee thuis heb rondlopen. I'm kinda immuun voor dat," loog ze met een uitgestreken gezicht. Natuurlijk vond ze het wel degelijk aantrekkelijk.


    Hij grinnikte zachtjes.
    "Mag ik even zeggen dat jij degene was die zei dat ik een ander shirt moest aantrekken", zei hij en trok een geamuseerde wenkbrauw op. Hij liep naar de voorkant van het voertuig en Io volgde nieuwsgierig. Ik ging op de matzwarte motorkap zitten en klopte op het lege plekje naast me en glimlachte terwijl ik me uitstrekte over de voorruit.
    "Kom op clumsy, ik heb haar net gewassen", lachte hij vrolijk en keek haar hoopvol aan en ging over op puppy-eyes.



    Io snoof verontwaardigd en kroop op haar handen en knieën naast hem, voor ze zich omdraaide.
    "Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor enge ziektes. Daarbij ben ik niet clumsy, de grond heeft gewoon een crush op me," verklaarde ze alsof ze het meende. Ze frummelde met de mouwen van zijn jas en probeerde een plannetje om het ding langer bij te houden. Het zat goed en het rook lekker, meer had Io niet nodig.
    Al zou ze het niet erg vinden moest de eigenaar mee in het pakket werd aangeboden. Ze glimlachte om haar eigen gedachten en keek weer naar hem. Zou hij hetzelfde denken over haar? Of was hij gewoon te aardig en durfde hij haar niet af te schepen. De onzekerheid knaagde aan haar en ze kon het nog maar moeilijk verbergen.
    Ze wendde haar blik af en staarde in de verte.
    "Waar denk je aan?" vroeg ze stiller dan gewoonlijk.


    Hij lachte hartelijk bij haar commentaar en werd still bij haar vraag.
    "Niets in het bijzonder. Het feit dat mijn week best is tegengevallen en deze dag, ahum, avond de beste was van de hele week", glimlachte hij naar de sterren. Afwezig als hij was, pakte hij haar hand vast en begon met haar kleine, maar slanke vingers te spelen. In een opwelling hield hij ze tegen elkaar en hij bekeek gefascineerd haar kleine hand in de zijne. Zijn lippen krulden zachtjes omhoog en hij omsloot haar hand die in de hare paste.
    "Zo klein", mompelde hij, nog steeds afwezig. En toen hij eindelijk doorkreeg waar hij mee bezig was, liet hij haar ongeschonden hand rustig los.
    "Sorry, lange dag", verklaarde hij en keek weg in schaamte.



    Met een medelevende blik keek ze hem aan. Haar buil kriebelde bij zijn aanrakingen en ze moest blozen van opwinding. Haar onzekerheden verdwenen als sneeuw voor de zon; Hij vond haar echt aardig! Misschien zelfs meer. Kon dat? Zo snel al? Zij had alleszins het gevoel van wel.
    Ze maakte een afkeurend geluidje, kroop dichterbij en pakte zijn pink vast, met haar hele hand.
    "No worries, I like you... I mean it. I like it."

    Hij glimlachte zachtjes en legde zijn arm over haar schouder en wees toen naar de donkere lucht, weg van het felle licht van de feestje vol dronken tieners.
    "Zie je die drie sterren in een boogje en die vier die een soort rechthoek vormen?" Vroeg hij en keek naar haar voor hij verder ging: "Dat is de grote beer en daaaaar", zei hij toen hij iets verder naar een minder heldere ster wees "Is de polaris of poolster", zei hij zachtjes en liet zijn hand weer zakken, degene die Io niet vast had althans. Hij zweeg weer en keek haar aan: "Wat is jou sterrenbeeld, Ina?"

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 12:49 ]


    Mhm?

    Io luisterde geïnteresseerd en keek van hem naar de lucht en weer terug. Het was een heldere nacht, ondanks de luchtvervuiling. Zijn arm lag zwaar en warm over haar heen en als vanzelf nestelde ze zich wat beter tegen hem aan. Hij rook al even lekker als zijn jasje.
    "Ik ben vissen," antwoordde ze, waarna ze op haar lip beet. Ze mocht dat eigenlijk niet doen, want dan kreeg ze velletjes, maar het was een hardnekkige gewoonte die ze niet afgeleerd kreeg.
    "Nu kan je mijn verjaardag raden," grinnikte ze.


    Mhm?

    Max verschoof zijn hoofd en gaf een klein kusje op het puntje van haar neus. Hij dit nog eens en schoof verder naar haar lippen.
    "Geen idee," fluisterde hij na de kus. "Laten we doen alsof jij mag vragen."
    Hij kantelde zijn hoofd weer naar achteren zodat hij haar glimlachend kon aankijken zonder dat zijn ogen scheel stonden.


    Mhm?

    Nathan glimlachte naar haar en draaide zich naar haar toe waardoor ze nu erg dicht bij elkaar lagen. Hij beet zachtjes op zijn lip en streelde zacht haar wang. Hij wist niet wat ze voor hem voelde en wilde haar niet afschrikken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Regina draaide haar hoofd naar Nathaniel toen ze zijn hand op haar wang voelde en glimlachte ze verlegen. Ze voelde dat haar wangen - voor de zoveelste keer die avond - rood kleurden. Ze rilde een keer aangezien het buiten best koud was en daarnaast deed zijn aanraking haar ook trillen. "Het is fijn buiten," glimlachte ze na een lange stilte, die tot haar verbazing niet ongemakkelijk was.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light