• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sociaal zijn is zo vermoeiend...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    TARDlS schreef:
    Sociaal zijn is zo vermoeiend...


    kindness is never a burden.

    Follow, let him go, let him lead me be. Love is a pharaoh and in front of me.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    I'm so done with all the losing. I want to win..

    Ik heb echt zin in morgen.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik heb echt zin in morgen.


    ...Ik moet alleen nog even mn spullen gaan pakken :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kan je ongesteld zijn zonder bloedverlies?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Drie dagen achter elkaar vroeg opstaan, en dat voor een tandarts die dr creepy uitziet. Yaay...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgens mij ben ik echt te lelijk en te irritant voor een vriendje. Sadness oh sadness


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Furiosa schreef:
    Ik heb echt zin in morgen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Furiosa schreef:
    Ik heb echt zin in morgen.


    superveel plezier. Vind het jammer dat ik er niet kan zijn en hoop dat er nog een keer zoiets komt haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nara schreef:
    Kan je ongesteld zijn zonder bloedverlies?

    Zonder bloed ben je niet ongesteld (;



    // Waarom stel ik de dingen die ik eng vind altijd zo lang uit? Ik vind stagelopen echt eng..

    Alpheratz schreef:
    (...)

    superveel plezier. Vind het jammer dat ik er niet kan zijn en hoop dat er nog een keer zoiets komt haha


    Dankjewel! Volgend jaar doen we het gewoon opnieuw.


    Your make-up is terrible

    Alpheratz schreef:
    Volgens mij ben ik echt te lelijk en te irritant voor een vriendje. Sadness oh sadness


    plus waarom ben ik zo afhankelijk van liefde van anderen voor mn geluk. Ik ben best een sukkel.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Furiosa schreef:
    Ik heb echt zin in morgen.


    Me toooo. Ik heb net spulletjes gepakt en mn outfit gekozen c:


    26 - 02 - '16