• Hallo! Omdat ik vind dat ik de laatste tijd beter geworden ben in covers, heb ik besloten (nogmaals) te proberen een coverstore op te richten! Ik vind het heel leuk om te klooien met GIMP (dat is dus het programma waarmee ik werk, in case dat mensen het zouden willen vragen) en dingen voor mensen te maken! Ik ben geen topper zoals sommigen, maar ik kan het ook maar proberen. Zoals je wel ziet, staan hiernaast enkele recente voorbeelden. (: Voor fonts kunnen jullie hier terecht. LET WEL OP: Ik zoek mijn eigen plaatjes. Als je er echt bepaalde plaatjes in wilt, dan stuur je ze maar door, maar ik kan niets beloven. Soms passen bepaalde plaatjes absoluut niet bij elkaar in de cover en dat zou jammer zijn. Uiteraard mag je wel faceclaims doorgeven, alsook plekken (zoals: de Ardennen, bergen, een weiden, ...). Als je al plaatjes doorgeeft (nogmaals: Ik kan niet beloven dat ik ze allemaal gebruik, want het past er soms gewoon niet in, of ze zijn te klein/te groot/niet scherp genoeg/te scherp in vergelijking met de rest/...), zorg er dus voor dat ze van behoorlijke kwaliteit zijn en dat ze niet langs meer dan twee kanten (in het geval van personen) bijgesneden zijn. Om een voorbeeld te geven van een plaatje dat te veel bijgesneden is en van slechte kwaliteit: Klik hier. Verder, niet omdat ik verwacht dat het storm gaat lopen, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere, ik werk met slotjes. Er staan maximaal vijf mensen met een keer op mijn wachtlijst.
    Dan rest mij enkel nog te zeggen dat ik hoop dat ik jullie tevreden kan stellen met covers. (:


    REGELS
    - Heb geduld! Ik kan niet vliegen en ik heb maar om de twee weken mijn programma ter beschikking, omdat ik hem op mijn andere computer niet kan installeren.
    - Vul je invullijstje volledig in!
    - Als je username/naam of extra tekst erop moet, vermeld je dat bij "extra".


    INVULLIJSTJE
    Titel:
    Samenvatting:
    Sfeer:
    Horizontaal/verticaal:
    Faceclaims/beschrijving plaatjes of eventuele plaatjes:
    Font:
    Extra: Vermeld het indien je ook ergens anders een aanvraag doet, alsjeblieft. Daar kom ik liefst niet zelf achter.


    WACHTLIJST
    × IamSherlocked
    × Clarice
    ×
    ×
    ×


    AF
    × McClair - 1, 2, 3, 4
    × CHoodsgirl - 1, 2, 3
    × Murphys - 1, 2
    ×
    ×


    NOTITIES VOOR MEZELF
    Hallo!

    Je cover is klaar! Klik! Als je aanpassingen wilt, geef maar een gil! (:

    Groetjes
    Leah
    Dit is een standaardbericht.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 12:47 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Titel: Kissed by an A-ngel
    Samenvatting:
    Gebaseerd op de serie Pretty Little Liars.
    Als Aria, na de zoveelste aanslag van A, op het randje van de dood ligt, beseffen de liars en hun geliefden dat ze er echt achter moeten komen wie deze mysterieuze persoon nu eigenlijk is en snel ook, want er zijn nu toch al best veel slachtoffers gevallen door A.
    Gelukkig overleeft Aria het op het nippertje, maar ligt door het ongeluk wel drie maanden in coma. Als ze wakker wordt, is ze alleen niet meer precies de Aria die ze was, want een langdurige coma als deze heeft zo zijn gevolgen. De zorgen worden voor de liars nog erger als Wren, degene die ze bovenaan hun lijstje van verdachten hebben staan, een slim plan bedenkt om Aria's vertrouwen te winnen en haar van de rest van de wereld te isoleren. De liars zullen samen moeten werken om Wren te ontmaskeren en niet alleen met elkaar, maar ook met anderen. Ezra en Jason bijvoorbeeld, die beiden het beste voor Aria willen. Zal het ze lukken Wren bij Aria weg te krijgen? Zijn Jason en Ezra bereid om met elkaar samen te werken voor Aria? En is Wren wel A, of heeft Wren misschien wel een andere reden Aria te manipuleren en te isoleren en denken de liars in de hele verkeerde richting? Zal het ze lukken A voor eens en voor altijd uit te schakelen?

    Sfeer: Donker, verdrietig
    Faceclaims/beschrijving plaatjes of eventuele plaatjes:
    Achtergrond:
    Klik

    Voorgrond:
    Aria Montgomery / Lucy Hale
    (Deze foto het liefst bijgesneden zodat alleen haar bovenlichaam te zien is, zodat je de kist waar ze op zit niet ziet.)

    Wren Kingston / Julian Morris

    Jason Dilaurentis / Drew van Acker

    Ezra Fitz / Ian Harding

    Font: Sierlijk, welk font het precies is maakt niet uit. Als het kan het liefst het woord 'A-ngel' groter onder de rest van de tekst en de 'A' van A-ngel in een ander font en roodgekleurd. De rest van de letters wit of zwart. Een beetje zoals hier (dit is de cover die ik zelf gemaakt heb maar ik vind deze niet zo goed gelukt, vandaar dat ik een andere zoek):


    Extra: Als de plaatjes voor op de voorgrond niet goed passen of de kwaliteit niet goed genoeg is, mag je eventueel ook andere plaatjes van deze personages/acteurs zoeken, zolang ze maar bij de sfeer van het verhaal passen. Ook zou ik de foto van Aria het liefst iets groter willen dan de rest.

    Ik hoop dat je er iets mee kunt!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 18:06 ]


    "Family don’t end in blood”

    Titel: XOXO, Ashton Irwin
    Samenvatting: Na een meet en greet geeft Skrolan een brief aan Ashton die hij pas mag lezen wanneer ze weg is, enkele maanden later krijgt ze opeens een brief in de bus die blijkt van Ashton te zijn. Ze schrijven enkele brieven over en weer en sturen elkaar pakketjes, Ashton komt zelfs op vakantie bij haar en dan verandert alles van een vriendschap naar een relatie. Skrolan is enorm belangrijk voor Ashton want zij kijkt namelijk verder dan gewoon Ashton van 5 Sos
    Sfeer: romantisch
    Faceclaims/beschrijving plaatjes of eventuele plaatjes: sowieso Ashton Irwin en misschien kunnen de brieven ook erin?
    Font: wat erbij past? hihi
    Extra: /

    Ik ga ermee aan de slag! Is het oké als ik Aria's onderlijf laat staan, maar de kist weggum? Sowieso heb ik morgen meer tijd dan vandaag, want we hebben bezoek. (:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 16:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Ik ga ermee aan de slag! Is het oké als ik Aria's onderlijf laat staan, maar de kist weggum? Sowieso heb ik morgen meer tijd dan vandaag, want we hebben bezoek. (:


    Ja, dat is ook prima! c:


    "Family don’t end in blood”

    McCIair schreef:
    Titel: Kissed by an A-ngel
    Samenvatting:
    Gebaseerd op de serie Pretty Little Liars.
    Als Aria, na de zoveelste aanslag van A, op het randje van de dood ligt, beseffen de liars en hun geliefden dat ze er echt achter moeten komen wie deze mysterieuze persoon nu eigenlijk is en snel ook, want er zijn nu toch al best veel slachtoffers gevallen door A.
    Gelukkig overleeft Aria het op het nippertje, maar ligt door het ongeluk wel drie maanden in coma. Als ze wakker wordt, is ze alleen niet meer precies de Aria die ze was, want een langdurige coma als deze heeft zo zijn gevolgen. De zorgen worden voor de liars nog erger als Wren, degene die ze bovenaan hun lijstje van verdachten hebben staan, een slim plan bedenkt om Aria's vertrouwen te winnen en haar van de rest van de wereld te isoleren. De liars zullen samen moeten werken om Wren te ontmaskeren en niet alleen met elkaar, maar ook met anderen. Ezra en Jason bijvoorbeeld, die beiden het beste voor Aria willen. Zal het ze lukken Wren bij Aria weg te krijgen? Zijn Jason en Ezra bereid om met elkaar samen te werken voor Aria? En is Wren wel A, of heeft Wren misschien wel een andere reden Aria te manipuleren en te isoleren en denken de liars in de hele verkeerde richting? Zal het ze lukken A voor eens en voor altijd uit te schakelen?

    Sfeer: Donker, verdrietig
    Faceclaims/beschrijving plaatjes of eventuele plaatjes:
    Achtergrond:
    Klik

    Voorgrond:
    Aria Montgomery / Lucy Hale
    (Deze foto het liefst bijgesneden zodat alleen haar bovenlichaam te zien is, zodat je de kist waar ze op zit niet ziet.)

    Wren Kingston / Julion Morris

    Jason Dilaurentis / Drew van Acker

    Ezra Fitz / Ian Harding

    Font: Sierlijk, welk font het precies is maakt niet uit. Als het kan het liefst het woord 'A-ngel' groter onder de rest van de tekst en de 'A' van A-ngel in een ander font en roodgekleurd. De rest van de letters wit of zwart. Een beetje zoals hier (dit is de cover die ik zelf gemaakt heb maar ik vind deze niet zo goed gelukt, vandaar dat ik een andere zoek):


    Extra: Als de plaatjes voor op de voorgrond niet goed passen of de kwaliteit niet goed genoeg is, mag je eventueel ook andere plaatjes van deze personages/acteurs zoeken, zolang ze maar bij de sfeer van het verhaal passen. Ook zou ik de foto van Aria het liefst iets groter willen dan de rest.

    Ik hoop dat je er iets mee kunt!


    McClair
    Dit is mijn eerste poging. De titel maakt het er wat minder op, dus tenzij je wilt dat die zo blijft, kijk ik later nog even voor een anderen. ^^



    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind hem heel mooi, alleen heb ik eigenlijk een liggende cover nodig, een beetje de afmetingen die het achtergrondplaatje had, sorry, dit was ik vergeten te vermelden. De layout van de voorkant van de story is zeg maar al af en daar past alleen een liggende tussen, anders klopt het niet meer.
    Je mag eventueel ook een ander liggend plaatje met een brug erop zoeken, zolang het maar liggend is, het maakt ook niet uit als de afmetingen ietsjes anders zijn, zolang het maar ongeveer hetzelfde is.
    Sorry voor mijn gezeur haha :x


    "Family don’t end in blood”

    Mooie covers, Leah (:


    16 - 09 - '17

    McCIair schreef:
    Ik vind hem heel mooi, alleen heb ik eigenlijk een liggende cover nodig, een beetje de afmetingen die het achtergrondplaatje had, sorry, dit was ik vergeten te vermelden. De layout van de voorkant van de story is zeg maar al af en daar past alleen een liggende tussen, anders klopt het niet meer.
    Je mag eventueel ook een ander liggend plaatje met een brug erop zoeken, zolang het maar liggend is, het maakt ook niet uit als de afmetingen ietsjes anders zijn, zolang het maar ongeveer hetzelfde is.
    Sorry voor mijn gezeur haha :x


    Oh, is geen probleem, hoor. Ik zal 'm vandaag of morgen nog even hermaken. (: Ik ben het zo gewoon het verticaal te maken dat ik wel al eens vergeet dat horizontaal ook nog bestaat. ^^ Ik zal ervoor kijken en het tegelijk bij het invullijstje zetten, dan heb ik dit ook niet meer voor. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nakama schreef:
    Mooie covers, Leah (:


    Bedankt! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    Oh, is geen probleem, hoor. Ik zal 'm vandaag of morgen nog even hermaken. (: Ik ben het zo gewoon het verticaal te maken dat ik wel al eens vergeet dat horizontaal ook nog bestaat. ^^ Ik zal ervoor kijken en het tegelijk bij het invullijstje zetten, dan heb ik dit ook niet meer voor. (:


    Dankjewel! (:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 19:59 ]


    "Family don’t end in blood”

    Het is al heeeel lang geleden dat ik nog horizontale covers heb gemaakt, dus vergeef me als het wat slordig is. Ik ben alweer nog steeds aan het klooien met het lettertype, dus - tenzij je het zo wilt houden en je het zo goed vindt, verander ik het nog even. Ik vind het namelijk een stuk moeilijker horizontale covers te maken, maar het is wel een uitdaging. (: Ik raad je overigens aan het even in een groter tabblad te openen, dat geeft een beter zicht op de cover, want hier zijn sommige dingen niet goed duidelijk. ^^

    [ bericht aangepast op 18 juli 2015 - 20:44 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dankjewel, ik vind hem erg mooi! Ik ga zelf nog wel even kijken voor de letters, maar verder is ie geweldig. (:


    "Family don’t end in blood”

    MT (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    McCIair schreef:
    Dankjewel, ik vind hem erg mooi! Ik ga zelf nog wel even kijken voor de letters, maar verder is ie geweldig. (:


    Okidoki! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    CHoodsgirl schreef:
    Titel: XOXO, Ashton Irwin
    Samenvatting: Na een meet en greet geeft Skrolan een brief aan Ashton die hij pas mag lezen wanneer ze weg is, enkele maanden later krijgt ze opeens een brief in de bus die blijkt van Ashton te zijn. Ze schrijven enkele brieven over en weer en sturen elkaar pakketjes, Ashton komt zelfs op vakantie bij haar en dan verandert alles van een vriendschap naar een relatie. Skrolan is enorm belangrijk voor Ashton want zij kijkt namelijk verder dan gewoon Ashton van 5 Sos
    Sfeer: romantisch
    Faceclaims/beschrijving plaatjes of eventuele plaatjes: sowieso Ashton Irwin en misschien kunnen de brieven ook erin?
    Font: wat erbij past? hihi
    Extra: /


    CHoodsgirl
    Mijn eerste poging. Ik heb er een sierlijk lettertype van gemaakt, want dat vond ik het beste passen. Als er aanpassingen moeten zijn, geef een gilletje! (:



    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried