• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MT


    That is a perfect copy of reality.

    [MT yaas yaas yaas.]


    I just caught the wave in your eyes

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie, outfit **


    "Dat klinkt lastig," formuleerde ik toen hij mijn vermoedens beaamde. Finn wilde een groots footballspeler worden en iets in me vertelde me dat dit niet voor iedereen weggelegd was. "Ik hoop dat je die studiebeurs binnenkrijgt, dat gun ik je." Het was altijd gemakkelijker om over iets te praten dat iemand interesseerde. Voor Finn was dat football, voor mij was dat de baan binnen de sociale dienstverlening die ik in het vizier had. Er viel in ieder geval beter met me te praten, of überhaupt met me te praten, wanneer ik me op mijn gemak voelde. Mijn spraak liet me vaak genoeg in de steek en dat had Finn - helaas - al mogen merken.
          "Lach niet zo," protesteerde ik op zijn gegrinnik. "Je had me in ieder geval kunnen waarschuwen voordat je besloot een stripshow weg te geven." Desondanks draaide ik mezelf voorzichtig om, behoedzaam zelfs, voor het geval dat hij een grapje had gemaakt. Goddank was dit niet het geval. Niet dat ik het vervelend zou vinden om hem halfnaakt te zien, integendeel, maar ik wist dat mijn gestaar behoorlijk creepy zou zijn en ik er de rest van de avond geen zinnig woord meer uit zou krijgen. "Wat zijn jouw hobby's eigenlijk, naast football?" probeerde ik het gesprek een iets minder ongemakkelijke kant op te sturen. "Ik bedoel, ik kan wel naar de rest van de school luisteren, maar ik denk dat ik het veel liever uit jouw eigen mond hoor." Ik glimlachte aandoenlijk, totdat hij me vertelde dat ik heus wel naast hem mocht gaan zitten omdat hij niet beet.
          "Ik eh..." Wat onbeholpen stond ik daar in het midden van zijn kamer. Ik keek even van zijn bed naar de deur en weer terug. "Ik sta hier oké, echt," bracht ik wat opgelaten uit. "Zo lang duurt het niet voordat je je veters hebt geknoopt en we weer naar beneden kunnen, mag ik hopen." Ik hoopte dat het de bedoeling was dat we weer naar beneden zouden gaan, althans.


    She's imperfect but she tries

    Kyros Raith Ky • Muziekkant • 17 • Not feeling like partying

          'Denk je nou echt dat ik daar zin in heb?' Is het eerste wat Myah reageert. Ergens snap ik haar wel aangezien ze waarschijnlijk vrij weinig zin heeft om Nathan onder ogen te komen, maar aangezien ik zelf ook geen zin heeft vind ik dat ze de martelgang samen met mij moet ondergaan.
          'Nah, ik heb het nogal druk met huiswerk en eigenlijk ben ik enorm aan het genieten van de nieuwste Pretty Little Liars aflevering en deze heerlijke popcorn.' Het kost me echter bijna niks om haar toch over te halen en terwijl ze zich omkleed wacht ik geduldig in de deur opening. Ik heb zin om vandaag eens goed dronken te worden. Samen met Finn. We hebben genoeg drama gehad. Tijd om eens een beetje lol te hebben.
          'Nou, laten we dan maar gaan,' zegt ze als ze eindelijk na twintig minuten klaar is.
          'Had dat niet in vijf minuten gekund?' mopper ik. 'Kom.' Ik pak haar hand vast en sleur haar mee naar beneden, de garage in waar mijn motor staat.
          'Op naar dat 'geweldige' feest.' Ik stoot een kort lachje uit en dus haar motorhelm in haar handen waarna ik de mijne opzet en de garagedeur open gooi.
          'Ehm My, heb jij pas nog met Benjamin gesproken? Ik bedoel ik heb jullie wel eens samen gezien en zo...' Ik weet niet waarom ik het vraag maar de laatste week heeft Benjamin veel meer door mijn gedachten gespookt dan normaal. Ik rijd mijn motor naar buiten en ga erop zitten waarna ik hem start en wacht tot Myah plaats neemt achter me.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 22:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal



    "Muah z'n gangetje, niet echt iets bijzonders of iets," antwoord hij en ik knik. Ik kijk even op het scherm van mijn telefoon en schud dan mijn hoofd met een zacht lachje. Nou, het was in elk geval duidelijk dat de domste idioten nog steeds op school zaten. I guess miracles do come true. "Syd begint al ongeduldig te worden, dus laten we gaan, deze kunnen we vast wel meenemen." zei hij en ik knik waarna ik ook opsta. "Rijd jij of ik?" vroeg hij vervolgens en ik grijns naar hem. Ik vis de fles uit zijn handen en neem een grote slok. ''Ik natuurlijk, I missed it.'' zeg ik met een speelse grijns. Ik geef de fles weer terug aan hem en doe het pakje sigaretten weer in mijn zak. De sigaret in mijn hand druk ik uit in de asbak en ik kijk hem aan. ''Leggo.'' zeg ik.

    Het duurt dan ook niet heel lang voor we in mijn auto zitten en ik kijk nog een keer op mijn telefoon. ''Die idioten zijn ook geen steek veranderd eh? Mamma mia..'' mompel ik en ik schud mijn hoofd. Hij wist wel over wie ik het had. Ik stop mijn telefoon weer in mijn zak en zet de radio zachtjes aan waarna ik weg rijd van zijn appartement. ''Dus.. Eerst naar Syd of?'' vraag ik ondertussen en ik kijk hem kort aan voor ik me weer op de weg focus..


    El Diablo.

    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade


          Een zwakke grijns speelt er om mijn lippen wanneer ik zie hoe hij de fles sterke drank uit mijn handen pakt en er een flinke slok uit neemt. Wanneer hij me de fles weer teruggeeft moet ik wat breder grijnzen en ik volg zijn fantastische voorbeeld door ook een slok te nemen en daarna nog één.
    ''Ik natuurlijk, I missed it.'' zegt hij dan met een grijns waardoor ik even lach en knik.
    "Helemaal toppie."
    "Leggo." mijn joggingbroek vervang ik nog vlug voor een zwarte jeans, die grijze tanktop laat ik maar voor wat hij is, grijs is immers een lichtere tint van zwart naar mijn mening dus dan ben ik nog een beetje in thema. Dat zal Finn zeker waarderen.

    Eenmaal in Chris' auto, kloten we allebei nog wat op onze telefoons. Zo praat ik met een dronken Hale – die heftig in de ontkenningsfase zit maar goed – en ergens vind ik het wel schattig.
    ''Die idioten zijn ook geen steek veranderd eh? Mamma mia..'' hoor ik Chris dan zeggen waardoor ik een kort lachje uitstoot en knik.
    "Zo gaat het al een tijdje hoor," zeg ik even terwijl ik even snuif en mijn hoofd schud. Idioten zijn het inderdaad.
    ''Dus.. Eerst naar Syd of?'' vraagt hij dan terwijl we van het appartementencomplex wegrijden en ik kijk even naar hem op terwijl ik nog een slok uit de fles neem.
    "Mwah laten we maar gelijk naar het feest gaan, anders missen we alle pret," dat laatste zeg ik nogal zwaar sarcastisch en ik kijk hem even aan. "We zien de rest daar wel."

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 12:32 ]


    I just caught the wave in your eyes




    Benjamin George O'Donnel



    “Op zich, ik vermoed niet echt dat veel mensen me gaan kennen though, op Riley na, maar dat is okay. Heb jij er zin in?” vroeg Ellie me terug en ik haalde mijn schouders op. "Niet echt, maar ik doe het voor Jess. Daarbij gratis drank kan ik moeilijk afslaan." zei ik met een lichte grijns en zag Jessica dan afkomen. Ze had haar mooie witte jurkje aan met haar stiletto's eronder. Die dingen moesten vast een hel zijn om in te lopen, zachtjes beet ik op mijn lip terwijl ik haar bewonderend aankeek, nadat ze ingestapt was zette ik mijn motor al aan en wachtte ik nog even met rijden. "Hey hey," begroette ze ons beiden en drukte vervolgens een kus op mijn lippen waar ik van genoot. Gelukkig waren haar blauwe plekken van maandag al verdwenen en had ze geen zeer meer. Ik hield er niet van als mijn meisje pijn leed. Voorzichtig boog ze naar me toe en een lichte glimlach sierde mijn lippen bij haar woorden. "Je ziet er geweldig uit," had ze gefluisterd en voor ze zich wegtrok fluisterde ik ook nog wat terug. "Je ziet er zo sexy uit, wat doe je me aan." fluisterde ik zwoel en beet kort en uitdagend op mijn lip maar richtte me dan op de auto die ik aanzette en vervolgens reed ik naar Finns huis. "So, are you ready to party?" vroeg Jess toen enthousiast aan ons en ik haalde enkel mijn schouders op waarna ik mijn ogen weer op de weg hield. “I guess so, jij? Het zal vast wel een goed feest zijn, niet?” zei Ellie en ik maakte gewoon een instemmend geluidje. Na zo'n enkele minuten kwamen we toe bij het huis en parkeerde ik mijn auto. Nadat ik uitgestapt was deed ik de auto op slot en liep naar Jess toe waarna ik een kus op haar lippen drukte en even haar hals streelde waarna ik het ook echt niet kon laten om even over de nog lichtjes zichtbare zuigzoen van maandag te stelen. Ik grijnsde naar haar en legde dan mijn hand op haar onderrug. "Lets party!" en na die woorden gingen we naar binnen.












    Owen Damien Devine




    Na wat even gebekvecht te hebben met mijn oudere zus had ik eindelijk mijn zin gekregen. We hadden namelijk zitten ruziën over het feit dat ik naar het feest wilde en zij dat niet toeliet. Soms begreep ik haar echt niet , waarom mocht ik nou niet naar het feest? Ze had geroepen dat ik het maar lekker zelf moest uitzoeken en dat ik niet binnen mocht als ik teveel gedronken had. Een diepe zucht verliet mijn lippen en ik nam dan de sleutels van de motor gezien mijn zus weigerde de auto sleutels te geven, echt ik was geen klein kind meer! Daarbij was ze slechts 3 jaar ouder dan mij en ging ze driedubbel zo veel keer naar feesten en fuiven dan ik. Nadat ik mijn pups gedag had gezegd sloeg ik de deur achter me hard dicht en melde ik Hale en Syd even dat ik ging vertrekken. Nog vlug zette ik mijn zwarte motorhelm op en reed dan richting Finns huis toe. Na een eindje kwam ik toe bij het huis en hoorde de muziek al van buitenaf spelen. Rustig parkeerde ik mijn motor en borg mijn helm op waarna ik het huis binnen stapte. Ik wurmde me even door de menigte heen opzoek naar iemand die ik kende en nam ondertussen een drankje.

    -sorry prut stukkies-

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 12:39 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Cole Parker



    Ze grinnikte zacht en aangezien ik haar geen tijd gaf om te antwoorden keek ze toe hoe ik mijn shirt behendig uitdeed. Ze schudde nu lachend haar hoofd en keek mij met een grijns aan, ''je bent ongelofelijk, weet je dat?'' Lachte ze waarbij ik mijn schouders ophaalde. ''Misschien,'' sprak ik mysterieus en volgde haar bewegingen met mijn ogen. Ze beet op haar lip en vroeg met een plagende achtertoon of ik al langer dan maandag wachtte. Ik knikte kort en een zwakke glimlach sierde mijn gezicht terwijl ik met Jacelyn haar bewegingen mee ging. Ze drukte nu nog een zuigzoen in mijn nek om vervolgens haar tanden nog even in het vel te zetten.
          ''Je weet dat de deur openstaat?'' Mijn blik wendde ik van haar af om zo richting de deur te kijken, als iemand langs zou lopen zou dat waarschijnlijk weer vreselijk veel drama opleveren. Ze woelde door mijn haren waarschijnlijk aangezien ik plots vreselijk afwezig leek. ''Trouwens, op wie probeerde je indruk te maken met je outfit?'' Ze keek mij licht grijnzend aan en ik schudde mijn hoofd. ''Gewoon,'' antwoordde ik vaagjes en drukte mijn lippen weer ruw op die van haar. ''Misschien wou ik wel een heel klein beetje indruk maken op jou,'' voegde ik er aan toe en grijnsde voordat ik mijn lippen weer op die van haar drukte. ''Maar volgens mij hoeft dat nu al niet meer.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ISAAC HUGUES ALLARD

    Ik klik mijn gordel vast en de motor begint te pruttelen om weg te rijden. Charlie schudt haar hoofd, waarna ze me haar antwoord verder uitlegt.
    "Nope, tenminste zover ik weet. Iedereen is natuurlijk welkom in Taxi Charlie maar alleen met Riley heb ik het afgesproken," zegt ze een beetje lachend.
    Haar gezicht is naar mij toegedraaid als ze mij vraagt hoe mijn eerste week geweest is;
    "Dus Izzy, hoe is je eerste week op deze school tot nu toe geweest? Hopelijk niet al te veel drama?" vraagt ze me nieuwsgierig. Er druipt lichtelijke sarcasme van haar vraag, dus besluit ik er een beetje in mee te gaan.
    "Poeh, al het gedoe was niet bij te houden." zeg ik eerst alsof het heel zwaar was. Niet dat er mij zoveel was overkomen afgelopen week. Er was echter veel meer drama om me heen.
    "Nee hoor, viel eigenlijk wel mee." besloot ik. "Al zijn er inderdaad een hoop mensen hier die er een drama van maken. Mais un peu drama n'est pas une grande drama."
    We reden naar een straat die niet ver van de mijne aflag, waar Riley blijkbaar woonde.
    Ze kwam naar buiten gelopen en liep regelrecht naar ons in de auto toe.
    "Heya" groette ze ons. "Wat zien jullie er leuk uit!"
    Er sierde een grote grijns op het gezicht van het enthousiaste meisje.
    "Nou, jij ziet er prachtig uit." complimenteerde ik haar. "Die jurk staat je heel mooi."
    Ik meende het. Ik vond Charlie mooi, maar bij Riley viel ze in het niets. Ik keek haar nog even bewonderend aan, waarna ik me weer omdraaide.
    "Partytime!" riep ik minstens net zo enthousiast als Riley was.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    MYAH RAITH

    Met een kort lachje krijg ik een motorhelm in mijn handen geduwd. Ik zet hem op en volg mijn broer de garage in.
    Hij stopt even om me dan een vraag te stellen.
    "Ehm My, heb jij pas nog met Benjamin gesproken? Ik bedoel ik heb jullie wel eens samen gezien en zo..."
    "Benjamin als in Benji? Je weet toch dat hij een goede vriend van me is? Misschien wel één van beste." begin ik. Ik begrijp niet helemaal wat Kyros er meewil.
    "De laatste tijd heb ik hem niet zoveel meer gezien of überhaupt contact gehad." geef ik lichtelijk beschaamd toe. Door het gedoe met Nathan heb ik mezelf misschien een beetje afgesloten en niet zoveel meer met mijn vrienden gedaan.
    "Nou ja, ik heb het met hem op whatsapp wel even over hem en Jess gehad." herinner ik me dan. "Maar dat was het dan ook wel weer."
    Kyros rijdt zijn motor naar buiten, de garage uit en ik loop achter hem aan. Hij gaat zitten en wacht totdat ik hetzelfde achter hem doe.
    "Hoezo eigenlijk?" vraag ik hem, voordat ik ga zitten.
    Dan ga ik zitten, zodat Kyros weg kan rijden. Erg comfortabel zit het niet, maar om anders op de fiets te gaan lijkt me ook niet zo'n goed idee. 's Avonds zou ik dan ook weer terug moeten fietsen en zo dichtbij woonde Finn niet.
    "Shit, ik ben echt egoïstisch geweest naar mijn vrienden deze week." besef ik dan. Meestal zou het me niet zoveel uitmaken dat ik egoïstisch ben, aangezien ik dat meestal niet ben, volgens mij. Toch vind ik het nogal vervelend bij mijn vrienden, omdat zij er vrijwel altijd voor mij zijn.

    outfit


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal



    "Mwah laten we maar gelijk naar het feest gaan, anders missen we alle pret," zegt hij en ik grijns even door het sarcasme in zijn stem. ''Don't worry Luca, wij maken het wel even een echt feest..'' grijns ik en kijk even voor me uit. De route vanaf hier naar huize Montgomery was niet heel moeilijk. Het stuur hou ik dan ook losjes vast met een hand. "We zien de rest daar wel." hoor ik hem zeggen en ik knik kort. ''Sounds good to me..'' zeg ik en sla rechts af. Met mijn vrije hand vis ik een sigaret uit het pakje voor me en ik steek hem aan. Ik was het nog steeds niet verleerd. Niet dat je heel makkelijk van je verslaving afkomt als je heel makkelijk aan sigaretten kan komen. Je doet een beetje aardig voor een bewaker en je hebt het zo geregeld.
    ''Ey, je weet toch Marchissio?'' zeg ik en ik kijk hem kort aan. ''Moet je kijken wat die gozer geeft toen die hoorde dat ik hoogstwaarschijnlijk 'uit' ging.'' vervolg ik en ik vis twee zakjes uit mijn broekzak. Een met gekleurde pillen en een met wiet. Ik schud mijn hoofd en gooi het bij mijn dashboard. Drugs was nooit echt mijn ding geweest. Een joint soms, maar voor de rest was ik meer van de alcohol en sigaretten. Het enige wat ik meestal deed was het verkopen, meer niet. Ik parkeer mijn auto voor het huis en kijk even naar de drukke menigte. ''Well.. Let's go.'' mompel ik en ik stap uit. Ik loop naar het huis en het duurt niet lang voor ik het eerste bekende gezicht zie, compleet met vodka in haar hand. ''Hale! Sweetheart..'' grijns ik naar haar en ik geef haar een speelse knipoog.


    El Diablo.

    Finn Lesley Montgomery

    “Do not hate the player, nor the game...rule it!”





    Als Abby zegt dat ze hoopt dat ik de studiebeurs krijg, omdat ze het me gunt, glimlach ik naar haar. Het wordt me juist vaak misgund, omdat ik niet altijd even sympathiek ben als het gaat om football. Dus dat er mensen bestaan die het me wel gunnen, dat is een aangenaam feitje om te weten.
          "Je had me in ieder geval kunnen waarschuwen voordat je besloot een stripshow weg te geven." zegt ze. Ik kijk even over mijn schouder naar haar en schud lachend mijn hoofd.
          'Nou mocht ik die studiebeurs niet krijgen, dan zou ik graag gymdocent willen worden. Sport heeft me altijd geïnteresseerd, maar het lijkt me geweldig om met jongeren te werken,' vertel ik als ze vraagt wat mijn hobby's zijn naast het football. Eigenlijk heb ik me nooit beziggehouden met andere dingen dan dat, dus echte hobby's heb ik verder niet. Gauw strik ik ook de veters van mijn andere schoenen en als ik klaar ben, sta ik op van het bed. 'Ik ben zover,'
          Ik loop voor Abby de deur uit, wacht totdat ze ook mijn kamer uitkomt en dan gooi ik de deur achter haar dicht. We lopen over de gang richting de trap wanneer mijn oog op de slaapkamerdeur van mijn ouders valt. Deze staat open en ik kan me niet herinneren dat ik kamerdeuren open heb laten staan. Ik stap ernaar toe om hem dicht te trekken als ik iemand zie bewegen in bed. Zuchtend gooi ik de deur open en als eerste zie ik de onuitstaanbare kop van Nathan.
          'Echt waar, Nathan?' grom ik. 'In het bed van mijn ouders?'
          Ik kijk hem verontwaardigd aan en zie dan het meisje omhoog komen. Tot mijn schrik is het Jace die haar hoofd omhoog beweegt. Nog geen halfuur geleden ging ze make-up voor me pakken en flirtte ze nog volop met me. Hoe kon ik ook denken dat ik haar kon vertrouwen? Toch besluit ik om er niks van te zeggen. Wat moet Abby wel niet van me denken als ik hier een scene ga schoppen.
          'Ruim alles op als je klaar bent,' sis ik snel. Ik trek Abby de kamer uit en gooi de deur zacht achter me dicht.
          'Welkom in huize Montgomery,' lach ik dan.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 16:01 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking