• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini





          zelfs al na de kus die ik op Finns mond had gedrukt, staarde ik de leegte in en was verrast toen Nathan de fles van me overnam. Pas toen begon ik de kamer pas goed door te kijken. Dit was de staat van aangeschoten zijn dat allerlei gedachtes door elkaar liepen in mijn hoofd en ik moest toegeven dat het niet bepaald fijn was.
          Nathan draaide de fles en die eindigde bij Jess, waarna ze als een eerste een hevige zoensessie houden. Misschien was ik een tikkeltje jaloers, maar dat zou ik nooit toegeven aan iemand. Al waren het mijn beste vrienden die voor me zaten te zoenen, ik keek toch verder de kamer rond om me niet meer te concentreren op het stomme spel dat zich voor me speelde.
          Je herkende het wel, wanneer de alcohol naar je toesteeg en dan geen flauw benul had van wat er rondom je gebeurde. Dat had ik op dat moment. Mijn ogen gingen langs alle mensen die het spel meespeelden en stopten bij Finn, omdat hij me zo nodig dringend aan moest kijken. Zijn mond mimede een woord, waarvan ik net nog uit kon zien dat hij me naar zijn slaapkamer wilde leiden. Niet veel later verliet hij de tafel met als smoesje om naar het toilet te gaan, slim. Ik haalde diep adem en stond op, waarna ik zonder wat te zeggen wegliep. Het spel was voor twaalfjarigen die van hun basisschool gingen en voor de middelbare hun eerste kus of zoen kwijt wilden. Niet voor seniors.
          Ik haastte me de trap op en liep daarna zijn slaapkamer binnen, waar Finn al op het bed zat. "Dus, waar wil je het over hebben?" Mompelde ik en sloeg de deur dicht. Ik had geen zin in afluisteraars. "Nou ja, ik weet al wat je wilt zeggen, maar.. Laat maar." Zuchtend plofte ik neer naast hem op het bed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Gaskarths went Healy (I is een hoofdletter i!) •


    I just caught the wave in your eyes

    Finn Lesley Montgomery

    “Do not hate the player, nor the game...rule it!”





    Terwijl ik wacht op Jace heb ik al heel wat dingen gedaan op mijn kamer. Waaronder wat kleren opruimen, mezelf bekijken in de spiegel en mijn haren fatsoeneren. Misschien ben ik wel wat zenuwachtig om Jace onder ogen te komen, maar dat ontken ik graag. Uiteindelijk gaat de deur open en komt Jace binnen. Ik zie aan haar dat ze zich ook niet honderd procent comfortabel voelt. Ze sluit de deur achter zich en ploft naast me neer op bed.
          "Dus, waar wil je het over hebben?" vraagt ze. Gek genoeg moet ik daar even over na denken. Wat wil ik nou eigenlijk weten van haar?
          'Het lijkt me verstandig om te praten,' zeg ik dan. 'Er is veel gebeurd en we zijn beiden te koppig geweest om erover te praten, wat alles erger heeft gemaakt'
          Ongemakkelijk kijk ik van haar weg terwijl ik alles wat er gebeurd is herhaal in mijn hoofd. In slechts één week tijd lijkt het alsof mijn wereld volledig veranderd is en dat is deels ook mijn eigen schuld. Ben ik een klootzak geweest tegen Jace? Ja. Toch weet ik niet wat ik nu eigenlijk voel. Wil ik verder met Jace of wil ik aan mezelf denken? Wil ik me focussen op football of mijn romantische toekomst?
          'Meende je het toen je zei dat je nog van me hield?' vraag ik dan ten slotte, om eigenlijk meteen met de deur in huis te vallen. Ik weet niet of ik Jace helemaal geloofde toen ze dat zei. Het kwam gemeend over, maar het feit dat ze toen net seks had gehad met Nathan maakt het niet bepaald geloofwaardig.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ISAAC HUGUES ALLARD

    Mijn enthousiasme werd ontvangen door enthousiasme;
    Uptown Funk schalde door de speakers en er werden enthousiaste kreten uitgeroepen. Charlie en Riley zongen zelfs mee en ook ik liet mijn prachtige stem even horen, maar daar stopte ik snel mee, omdat ik echt zong als een valse kraai.
    Wel genoot ik van de dansende en zingende meiden in hun autostoelen en dansde ik zo goed als mee.
    De tijd vloog en voor mijn gevoel waren we binnen tien seconden bij Finns huis aangekomen.
    "Nu zijn we wel een beetje in de stemming toch?" vroeg Charlie, wat Riley beantwoordde met een knuffel.
    "Zeker" antwoordde ik, maar Charlie maakte inmiddels alweer aanstalte om ons achter te laten.
    "Nou ik zie jullie later wel denk ik zo?" vroeg ze waarna ze wegliep. Later zou ik erachter komen dat ze naar Ira ging en dat ze pizza kreeg, wat de situatie al een stuk duidelijker zou maken. Al zou ik ook wel pizza lustten.
    "Kom aan, let's party" hoorde ik Rileys stem naast me en een glimlach verscheen op mijn gezicht; we waren nu met zijn tweeën.
    Haar arm sloot zich om mijn pols. Ze trok me wat verder het huis in waar ik al meer mensen zag staan dansen.
    Ik wilde ook aanstalte te gaan maken om te gaan dansen, maar Riley had andere plannen.
    "Ik ga even wat drankjes halen goed?" vertelde ze me glimlachend en weg was ze.
    Alleen staan dansen is een beetje awkward en loner dus bleef ik maar gewoon eventjes stil staan wachten, totdat Riley terugkwam. Iemand aanspreken was ook niet echt een optie; iedereen was of in gesprek, of aan het dansen.
    "I'm back!" zei ze toen ze gelukkig al snel weer terug kwam. Ze reikte me een beker aan en ik dronk er een slok uit. Ik had geen idee wat het was, maar ik had dorst. Na mijn slok kreeg ik natuurlijk echter wel door wat het bruine goedje in mijn beker zou kunnen zijn.
    Riley trok een aparte grimas, maar ik had eigenlijk nergens last van. Er kwam misschien een overheersende alcoholsmaak van dit drankje, maar dat vond ik eigenlijk juist wel lekker.
    "Hey kom , ik zag net dat ze spin the bottle wilden spelen, word vast lachen." vertelde ze me lachend, waarna ze me wenkte naar de plek waar het allemaal gebeurde.
    "Oeh leuk, ik doe mee!" zei ik alvast enthousiast, terwijl we erheen liepen. Dit was echt niet nieuw voor me. Het werd in zo ongeveer ieder land gedaan. Misschien heette het anders of waren de regels een beetje verschillend; toch kwam het vaak op hetzelfde neer.
    Ik doe ook mee!" hoorde ik Rileys enthousiaste stem.
    "Ik ook!" sloot ik op haar aan.
    De fles stopte bij heel veel mensen en er weden velen zoenen uitgedeeld, maar bij stopte de fles niet.
    Niet dat ik het heel erg vond, hoogstens misschien een klein beetje jammer.
    Ik pakte mijn tweede beker alcohol, terwijl er nog een aantal zoenen uitgedeeld werden. Ik wenkte Riley.
    "Zullen we even naar buiten gaan?" vroeg ik haar luid om het lawaai te overstemmen.
    Ik pakte haar hand en trok haar mee naar buiten.
    Ook daar was het best druk. Ik zag een zwembad. Ik had geen zwemkleding aan, maar dat maakte me niet uit
    "Zin om op me rug te springen?" vroeg ik Riley met een heel overdreven pedoface, waarna ik alvast klaar ging staan om haar op mijn rug op te vangen net als een soort paardjerijden.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 16:02 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Riley Samantha Knox




    "Oeh leuk, ik doe mee!" Had Isaac nog gezegd voordat hij me volgde naar het spel die al volop bezig was. De fles had al op enkele mensen gedraaid maar er leek meer drama rond te hangen dan normaal was. Ik vond het wel spijtig voor Finn, want het was zijn feestje en de boel lag al op zijn kop. Stilaan begon het ook wel te vervelen en keek ik even naar Isaac die me wenkte. "Zullen we even naar buiten gaan?" vroeg hij wat luid om de muziek te over heffen en ik knikte enthousiast, gezien ik me toch verveelde. Zijn warme hand gleed in die van mij waarna hij me mee naar buiten begeleide en mijn blik gleed even rond. Finn had een enorm huis, die van mij was hier echt niets mee. Met fonkelende ogen keek ik naar het zwembad en daarna naar Isaac "Zin om op me rug te springen?" vroeg hij me plots en trok een pedogezicht waardoor ik even moest lachen en even met mijn wenkbrauwen wiebelde. "Hmm, stiekem wilde ik dat al van het moment dat ik je zag." zei ik plagend en grijnsde even waarna ik op zijn rug sprong en mijn armen losjes over zijn schouder hield zodat ik toch wat houvast had. Mijn benen had ik langs weerszijden van zijn middel zitten en ik had het gevoel dat mensen mijn bikinibroekje konden zien, maar echt een ramp was het niet. Ik had tenmiste iets aan. "Ik heb altijd al een paard gewilt of je eerder een eenhoorn, maar jij bent ook wel goed." grinnikte ik duidelijk iets tipsy van het drankje van net. Ik boog me iets dichter, gezien ik dit makkelijker vond zitten al had ik mijn buste nu tegen zijn rug. Was dat misschien iets té? Geen idee maar hij zou het wel zeggen als het hem ongemakkelijk maakte. "Dus waar breng je me heen?" vroeg ik hem met een lachje en grijnsde even.













    Owen Damien Devine



    "Owie!" Begroette Charlie me enthousiast en haf me vervolgens een knuffel. "Jaa, pizza for the win," grijnsde ze vervolgens en ik lachte even kort. Charlie sleurde ons vervolgens mee naar spin the bottle maar echt zin had ik hier niet in dus keek ik gewoon maar mee en dan even rond. Na een eindje besloot ik nog een drankje te halen gezien ik al een eindje door stond. Ik wringde me door de dansende menigte door en merkte dan plots Hale op. Een lichte glimlach sierde mijn lippen dat ik haar eindelijk gevonden had. Ze merkte me vast niet echt op gezien ze bezig was met een jongen, maar ik zag niet meteen wie, komt ervan Owen als je je bril niet aandoet. Eens ik wat dichterbij was kon ik eindelijk te jongen onderscheiden en ik trok iets wat verbaasd mijn wenkbrauwen op. Was dat Luke? Toen ze hem ook nog eens kuste wist ik niet wat ik moest doen. ongemakkelijk haalde ik een hand door mijn bruine haren en had de neiging om me weer om te draaien maar ik deed het niet. Enkele verschillende gevoelens gingen door me heen, eerst was ik lichtelijk jaloers op Luka maar dan ook weer blij voor haar en daarna voelde ik me eigenlijk belogen. Ze had tegen me gezegd dat ze Lucas maar niets vond en had dat maandag ook duidelijk laten blijken, maar als ik dit zo zag had ik het gevoel dat ze het me niet wilde zeggen -stiekemhebikhaarooknooitovermijncrushophaarverteldmaardatterzijde- Ik kuchte even ongemakkelijk en glimlachte zwakjes. "Hé Hale ..." echt enthousiast klonk het niet en ze rook inmens naar alcohol. Zou Lucas haar nu gebruiken? Wilde hij haar gewoon in bed krijgen om haar de dag erna weer te dumpen? Meteen drong het beschermende gevoel door me heen en richtte ik een vernauwde blik naar Lucas toe.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 17:14 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Music is the cure to everything.

          Ik frons lichtjes als Nathan Jess moet zoenen. Ik snap niet wat zij in hem ziet. Hij is een eikel en hij is misschien nog wel een grotere player dan Benjamin en dat zegt wat. Ik zucht diep en verdwijn eventjes richting de badkamer om de schade op mijn gezicht te bekijken. Ik zie er niet uit, het is al minder nadat ik het bloed weg gewassen heb, maar mijn kaak begint ondertussen behoorlijk blauw te worden, ondanks het icepack. Geweldig. Thanks Nathan. Op mijn weg terug vul ik mijn glas aan en pak ik mijn gitaartas. Jess en ik hebben afgesproken om te jammen en tegen wat muziek zeg ik geen nee.
          'Hee, Jess als je daar klaar bent met,' ik knik richting Nathan, 'dat, zullen we dan ons nummer spelen?' Ik houd mijn gitaar op en kijk haar hoopvol aan. Vervolgens schuif ik twee stoelen naar een hoek van de kamer zodat Jess en ik kunnen zitten en begin ik met het uitpakken van mijn gitaar. Benjamin heeft laten weten dat hij mijn stem gemist heeft en de gedachten alleen al laat me blozen. Ik weet niet zo goed of Benjamin en ik nu weer terug samen zijn, maar tegen beter weten hoop ik van wel. Ik heb hem gemist.
          Jess heeft een heel toepasselijk liedje gevonden - ergens tussen de stapel papieren in mijn tas vind ik de bladmuziek - namelijk Not Over You van Gavin DeGraw. Ik lach kort in mezelf en strijk dan het papiertje vast om de akkoorden nog snel even door te nemen voordat we beginnen met ons "concert".
          'Moet ik gaan zingen?' vraag ik lichtelijk nerveus aan Jess. Ik doe alles voor groot publiek, maar zodra ik moet zingen wordt ik extreem nerveus, daarom vermijd ik het het liefste.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    BikiniOutfit • Jessros concert

          Vanuit mijn ooghoek zie ik Kyros weglopen en nieuwsgierig volg ik hem met mijn ogen. Wanneer hij terugkomt met zijn gitaar – en overigens minder bloed op zijn gezicht – weet ik al wat hij gaat doen en ik begin te glimlachen. Wow, ik weet nog hoe ik moet lachen, dat is al heel wat in deze situatie. Het is waar wat mensen zeggen: muziek maakt inderdaad alles beter.
          "Hee, Jess als je daar klaar bent met," hij knikt naar Nathan waardoor ik even moet blozen. "-dat, zullen we dan ons nummer spelen?" nog voor ik iets kan zeggen loopt hij weer weg en maakt alvast alles gereed voor onze jamsessie slash bonfire concert zonder bonfire. Ik kijk nog even naar de mensen aan de tafel voordat ik mijn hoofd schud en licht wankelend Kyros achter na loop.
          "Hey Ky," zeg ik met een klein glimlachje en neem plaats op de andere stoel. Ik kijk even op het blad dat voor hem ligt, Not Over You staat erboven. Ik heb dat lied uitgezocht omdat ik het gewoon een geweldig lied vind. De betekenis van de tekst is alleen haast ironisch in de situatie waar we momenteel in verkeren, maar dat zij dan zo. Ik betwijfel überhaupt of Benjamin gaat luisteren, als hij gaat luisteren doet hij het vast alleen voor Kyros. Ook al geef ik het niet graag toe, maar die gedachten doet best wel pijn.
          "Moet ik gaan zingen?" haalt Kyros me met een nerveuze stem uit mijn gedachten en ik knik.
          "Ja zeker, met mij natuurlijk, een duet?" ik haal even kort een hand door mijn haar en glimlach dan naar hem. "Het komt goed, we doen dit voor onszelf right? Die sukkels daar mogen oprotten." ik gebaar onhandig naar de mensen achter mij en grinnik even. "Let's get this shit started."


    I just caught the wave in your eyes

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Music is the cure to everything.

          'Ja zeker, met mij natuurlijk, een duet?' Ik lach nerveus en knik dan.
          'Het komt goed, we doen dit voor onszelf right? Die sukkels daar mogen oprotten. Let's get this shit started.' Ik lach zachtjes en schraap dan mijn keel.
          'Okay, goed dan, maar neem het me niet kwalijk als het bagger klinkt. Ik ben dronken,' grijns ik ongemakkelijk en zet mijn gitaar op mijn schoot waarna ik de capo op de eerste fret zet.
          'Here we go,' mompel ik waarna de eerste akkoorden van het nummer door de ruimte klinken. Ik heb dit liedje vaak genoeg gespeeld en het heeft voor mij een diepere betekenis dan Jess in de gaten heeft. Ik zucht zachtjes. Ik ben echt sneu soms.
          'Dreams, that's where I have to go, to see your beautiful face anymore. I stare at a picture of you and listen to the radio,' mijn blik valt even op Benjamin en ik hoop echt dat hij te druk bezig is met het spelletje om dit te horen. 'Hope, hope there's a conversation. We both admit we had it good, but until then it's alienation, I know. That much is understood and I realize...' Ik kijk naar Jess en knik naar haar als teken dat ze in kan vallen. Ik ben best benieuwd naar hoe haar stem klinkt.
          'If you ask me how I'm doing. I would say I'm doing just fine. I would lie and say that you're not on my mind, but I go out and I sit down at a table set for two and finally I'm forced to face the truth. No matter what I say I'm not over you, not over you.' Ik val stil zodat Jess het over kan nemen en staar naar de snaren in de hoop dat niemand de kleur ziet die mijn gezicht gekregen heeft.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ISAAC HUGUES ALLARD

    Riley moest lachen en wiebelde even met haar wenkbrauwen.
    "Hmm, stiekem wilde ik dat al van het moment dat ik je zag." hoorde ik haar plagend zeggen, waarna ik haar op mijn rug voelde springen. Even zakte ik lichtjes door mijn benen alsof ze heel zwaar was, maar daarna ging ik weer gewoon recht staan. Ze was echt totaal niet zwaar.
    "Ik heb altijd al een paard gewilt of je eerder een eenhoorn, maar jij bent ook wel goed." zei ze me grinnikend, waardoor ik een verontwaardigde zucht uitliet. Niet dat ik echt verontwaardigd was.
    Toen voelde ik haar dichter naar me toe komen en eigenlijk maakte dat haar 'belediging' alweer helemaal goed.
    "Dus waar breng je me heen?" vroeg ze me lachend, waarop ik niet echt duidelijk antwoordde.
    "Jiihaaaaa" Er kwam wel een soort oerkreet uit mijn mond terwijl ik naar het zwembad rende en er met Riley op mijn rug insprong.
    In het water gleed ze van mijn rug, maar mijn armen zochten haar en hielden haar dichtbij me. Dichtbij genoeg om mijn lippen op de hare te planten.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    BikiniOutfit • Jessros concert

          Kyros slaat de eerste akkoorden aan van het nummer en ik steek nog even mijn duimen naar hem op. Waarom ik niet door de grond zak van schaamte op dit moment? Ik heb totaal geen idee, komt waarschijnlijk door de alcohol. Toch heb ik alle reden om nerveus te zijn, niemand heeft me ooit echt horen zingen – op Jace na. Zelfs Benjamin heeft me nog nooit horen zingen, niet dat ik dat nou zo erg vind, persoonlijk vind ik mijn muzikale talenten bagger, maar gezien ik nu stomdronken ben en ik me schuldig tegenover Kyros voel, doe ik nu niets liever dan met hem jammen.
          "Dreams, that's where I have to go, to see your beautiful face anymore. I stare at a picture of you and listen to the radio. Hope, hope there's a conversation. We both admit we had it good, but until then it's alienation, I know. That much is understood and I realize...," begint Kyros en ik kijk hem met een eerbiedige blik aan, zijn stem is gewoon weg prachtig. De manier waarop hij het ook zingt laat me beseffen dat hij met elke cel in zijn lichaam hier zingt over één persoon die momenteel de ruimte met ons deelt, Benjamin. Over hem gesproken, Kyros blikt kort zijn kant op en ik bijt even op mijn lip. Op dit moment voel ik me echt een stoorzender en het gevoel dat ik nu gewoon weg moet gaan domineert mijn gedachten, ik ben hem kwijt, ik ben Benjamin kwijt. Kyros beweert dat hij nog steeds van mij houdt, maar ik geloof er niets van. Volgens mij heeft hij nooit écht van me gehouden, niet zoals hij van Kyros heeft gehouden én houdt. Hij heeft het immers zelf gezegd, onze "relatie" was één grote grap voor hem, ik was één grote grap voor hem. Pas wanneer ik Kyros blik onbewust vang en hij naar me knikt, onderbreek ik mijn deprimerende gedachtengang, ga ik gauw goed zitten en zet samen met hem in voor het refrein.
          "If you ask me how I'm doing. I would say I'm doing just fine. I would lie and say that you're not on my mind, but I go out and I sit down at a table set for two and finally I'm forced to face the truth. No matter what I say I'm not over you, not over you," zingen we samen en tot mijn grote verbazing klinkt mijn stem glashelder en zuiver – én matcht hij ook nog perfect met die van Kyros. Deze gaat door met spelen en blik te zien is het nu aan mij om alleen te zingen, oh god mag ik dood gaan?
          "Damn, damn boy you do it well, and I thought you were innocent," uh nee niet echt, het is Benjamin waar we het hier over hebben hoor. Door deze gedachten kan ik het niet laten even schamper te lachen en een zeker persoon zijn blik te zoeken, namelijk die van Benjamin. Terwijl ik zijn blik blijf vasthouden, met een ongelukkige doch onverschillige – kennelijk is dat mogelijk – blik zing ik het volgende gedeelte van het couplet, deels alleen voor hem. "You took this heart and put it to hell, but still you're magnificent." mijn blik wend ik daarna zo snel mogelijk weer van hem af voordat ik naar Kyros kijk, een vreugdeloze glimlach om mijn lippen die mijn ogen zeer zeker niet bereikt. "I, I'm a boomerang, doesn't matter how you throw me, I turn around and I'm back in the game, even better than the old me. But I'm not even close, without you." zing ik verder en om een één of andere reden voel ik nu heel erg de drang om te gaan huilen, dit lied zingen was toch wel echt het slechste idee wat ik had kunnen bedenken. Maar we zijn nu toch bezig, dus laten we het dan maar goed doen. Het refrein komt er weer aan en weer blik ik naar Kyros voordat ik mijn wenkbrauwen even wiebel en met een glimlach – of hij nep is of oprecht weet ik niet eens – weer inzet.
          "If you'd ask me how I'm doing, I would say I'm doing just fine, I would lie and say that you're not on my mind. But I go out, and I sit down at a table set for two, and finally I'm forced to face the truth. No matter what I say I'm, not over you." het einde is inzicht en ik moet hard op mijn lip bijten om de tranen terug te dringen die al in mijn ooghoeken prikken. In het gesprek met Kyros heb ik bíjna nergens over gelogen, behalve over één ding, en dat is dat ik zei dat ik niet meer van hem houd. Want hoe graag ik hem ook zou willen vergeten, no matter what I say I'm not over him.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 20:45 ]


    I just caught the wave in your eyes

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini





          Het lijkt me verstandig om te praten,' Begon hij. 'Er is veel gebeurd en we zijn beiden te koppig geweest om erover te praten, wat alles erger heeft gemaakt' Ik keek hem kort even aan en zuchtte. Hij had gelijk — we waren nogal koppig bezig en het maakte de draad alleen maar langer.
          Ik stond op en begon te ijsberen door de slaapkamer, dat deed ik altijd als ik na moest denken en dat had ik op het moment wel nodig. Mijn hoofd draaide overuren en in combinatie met alcohol was het niet bepaald een pretje. Ook al had ik het nodig voor mijn stemmingswisselingen, anders was ik wel erg bipolair.
          'Meende je het toen je zei dat je nog van me hield?' Ik draaide me abrupt om naar Finn en een diepe zucht rolde nogmaals over mijn lippen. "Ja," begon ik en keek hem met een serieuze blik aan. "Ja ik houd van je en dat meen ik serieus. Kijk me recht in mijn ogen aan en geloof maar dat ik lieg, want ik lieg voor geen meter." Mijn stem was recht, al had ik wat glazen op. "Ik heb veel spijt van mijn daden, dat weet je." Het laatste mompelde ik en met een zucht plofte ik weer op het bed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Finn Lesley Montgomery

    “Do not hate the player, nor the game...rule it!”





    Ik volg Jace met mijn ogen als ze door mijn kamer aan het ijsberen is. Ik ken de stemmingswisselingen van Jace op mijn duimpje, maar sinds onze breuk is alles erger geworden dan ik ooit had verwacht. Zeker nu ze alcohol op heeft, is ze anders dan normaal. Ik begrijp nog steeds niet helemaal waarom ze per se bij Nathan haar afleiding moest zoeken. Nathan is verschrikkelijk, zoals ik hem bezig heb gezien in de onze WhatsApp-groep. Uiteindelijk kijkt ze me aan en antwoordt met "ja' op de vraag of ze het meende dat ze nog van me houdt. Ik bijt even op mijn onderlip, iets wat ik standaard doe als ik aan het nadenken ben. Het probleem is dat ik niet weet wat ik wil - verschrikkelijk.
    "Ja ik houd van je en dat meen ik serieus. Kijk me recht in mijn ogen aan en geloof maar dat ik lieg, want ik lieg voor geen meter" zegt ze serieus. Ik lach zacht, omdat ze gelijk heeft. Ze kan voor geen meter liegen, dat zie je meteen als ze het probeert. Toch heeft ze me goed voor de gek kunnen houden de laatste paar dagen, maanden zelfs. Bij die gedachten sla ik even mijn ogen neer. Ietwat zenuwachtig friemel ik met mijn handen over elkaar. Als mijn gedachten overuren draaien, laat ik me achterover op bed vallen. Vervolgens klop ik links naast me op het bed als teken dat Jace erbij moet komen liggen. Ze heeft vaak genoeg in dit bed gelegen, het is geen vreemd terrein voor haar. Ik vond het altijd heerlijk als Jace naast me lag. Jace maakte de nachten net iets warmer, net iets comfortabeler en net iets minder eenzaam.
          'Vier jaar, Kennedy. Vier jaar' zeg ik dan als ze naast me neerploft.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 21:35 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Riley Samantha Knox



    Isaac zuchtte even verontwaardigt en een speelse grijns sierde mijn lippen. Echter antwoorde hij niet op zijn volgende vraag en riep enkel luid 'Jiihaaaaa" Toen hij rende klampte ik me goed aan hem vast en een gilletje verliet mijn lippen toen ik door had waar hij naartoe rende en na enkele seconden sprong hij het zwembad in met mij nog steeds op zijn rug. Het koude water omhulde mijn lichaam en ik liet Isaac los zodat ik naar boven kon zwemmen en eens ik boven was proeste ik lachend en draaide me om zodat ik Isaac weer zag. Daar zaten we dan met zeiknatte kleren in het zwembad ik haalde een hand door mijn natte haren voordat Isaac zijn hand op mijn onderrug plaatste al dacht ik dat het totaal onschuldig was echter zonder het goed en wel te beseffen voelde ik Isaacs lippen op die van mij en keek ik hem met grote ogen aan al duurde het niet lang voor ik deze genietend sloot en mijn armen om zijn nek sloeg en me nog wat dichter tegen hem aan duwde. Geen idee of het de alcohol was of niet maar ik vond dit werkelijk geweldig en een warm gevoel raasde door me heen, dit was dan ook mijn eerste echte kus en Isaacs lippen waren zo zacht en geweldige een perfecte kusser dus.
    Even kort haalde ik mijn lippen van de zijne af en meteen begon ik te blozen en verliet een korte giechel mijn lippen. "Wauw" zuchtte ik gelukzalig en glimlachte naar hem en liet mijn rechterhand even op zijn gespierde torso rusten. "Waar heb ik dat aan verdient?" vroeg ik met een lachje en keek even in zijn groene ogen aan. Voor een seconde liet ik hem ook los om mijn kleedje uit te trekke voor zover dat lukte en deze gooide ik op het droge dat ik zometeen niet in mijn bikini naar huis hoefde. En eens ik dat gedaan had keek ik Isaac even verleidelijk aan.














    Benjamin George O'Donnel



    Hoewel ik Kyros beloofd had om toch te blijven luisteren naar het liedje die ze gingen coveren had ik niet echt zin om te blijven gezien Jessica mee zou zingen. Ik leunde wat tegen de muur en hield mijn armen gekruist met in mijn rechterhand nog steeds de fles wodka die al voor één derde leeg was. Mijn blik stond niet echt geamuseerd en ik keek fronsend toe hoe een stomdronken Jess en In elkaar geslagen Kyros zich aan het klaarzetten waren voor een lied te spelen.
    Daarbij had ik Jess nooit weten zingen en ik vroeg me af wat Ky had gedaan gezien zijn kaak blauw begon te kleuren.
    Zodra de eerste accoorden van de gitaar begonnen volgde algauw de mannelijke stem van Kyros. Mijn hart stond even stil om twee redenen, zijn stem had me altijd al doen smelten en ten tweede dat lied. Waarom in godsnaam dat lied? Kil staarde ik voor me uit en toen ook Jess begon te zingen kon ik het niet meer aan. Het feit dat ik wist dat ze beiden het over mij hadden en me zochten in het plubliek deed me misselijk worden van een raas van verscheidene emoties die ik niet wil toelaten. Kapot liep ik weg uit de boel feestende mensen en het maakte me niet uit dat ik mensen weg duwde. Eens ik uit het huis was haalde ik diep adem en begon dan een crisis te krijgen, namelijk een enorme huilbui. Ik strompelde naar mijn auto toe en ging zitten al had ik het niet in me om de sleutels om te draaien en weg te rijden. Daarbij was ik stom dronken en had ik nog een fles wodka in mijn hand waar ik net een enorme slok van nam en vervolgens facepalmde ik mezelf. Benji wat ben je een achterlijke stomkop. Je kunt niet van twee mensen op hetzelfde moment houden. Dat kan gewoon niet daarbij word er altijd iemand gekwets en zien ze jou als de schuldige. Ik liet mijn hoofd even bonken tegen de toeter van mijn auto die een korte tuut haf en daarna sloot ik mijn ogen even. Geen zin meer in de drama.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2015 - 23:49 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • DressBikini





          Het voelde alsof ik elk moment in tranen uit kon barsten, maar daar moest ik maar even mijn bipolaire stoornis de schuld van geven. Ik kon het niet geloven dat ik vier jaar had verspild voor één nacht toen ik onverantwoordelijk was en als ik een bedrag om die nacht te wissen zou kunnen betalen, zou ik dat met honderd procent doen.
          Ik plofte neer op zijn bed nadat hij me een plaats had aangeboden en liet mezelf achterover vallen. "Vier jaar, Kennedy. Vier jaar." Ik zuchtte diep en sloot mijn ogen voor een paar tellen. Vier jaar. Ik was bijna achttien. Dat betekende dat ik iets meer dan één vierde van mijn leven had weggegooid, al hoopte ik dat het niet was weggegooid.
          "Vier jaar." Herhaalde ik zacht. "Ik wil niet die vier jaar kwijtraken, dat weet je." Fluisterde ik en legde mijn hoofd op zijn borst. Dit was geruststellend en mijn hoofd was voor een seconde even leeg van gedachtes. "Ik houd van je." Mompelde ik zacht en keek hem kort aan. Niet veel later voelde ik hoe een traan mijn ooghoek verliet, verdomme.


    I don't want you to die, I want you to suffer.