• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    • Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    Bikini • Outfit


          "Je ziet er zo sexy uit, wat doe je me aan," fluistert hij nog zwoel in mijn oor voordat ik me terugtrek. Een lichte grijns speelt er nog om mijn lippen wanneer hij uitdagend op zijn lip bijt en ik moet me zwaar inhouden om hem nu niet direct op zijn mond te nemen – gelukkig (voor Ellie ook) weet ik me in te houden.
    “I guess so, jij? Het zal vast wel een goed feest zijn, niet?” antwoordt Ellie op mijn vraag terwijl Benji de motor al heeft gestart en de straat uit rijdt richting Finn's – enorme – huis. Benji laat een instemmend geluidje horen en ik knik bevestigend.
    "Ja zeker! Finn's feestjes zijn altijd top," zeg ik met een brede glimlach en wiebel opgewonden heen en weer op de stoel terwijl we richting het feest rijden. Eenmaal daar parkeert hij het feest tussen de zeker honderd andere auto's – wat een enthousiaste opkomst. Sierlijk stap ik weer uit en moet even wennen aan het licht buiten. Opeens staat Benji dan voor mijn neus in vol ornaat en ik bijt even op mijn lip – hij is zó knap. Diezelfde knappe persoon is dan ook nog mijn vriendje en kust me momenteel dan ook nog op mijn lippen – hoe geweldig is dat? Zijn vingers strelen tegelijkertijd mijn hals en wanneer hij over het zekere gevoelige plekje wrijft van bijna een week geleden verlaat een zacht kreuntje mijn lippen. Snel pak ik hem nog even bij zijn revers voordat ik een korte doch hongerige kus op zijn lippen druk. Een grijns speelt om zijn lippen waardoor ik ook even moet grijnzen en knik bij zijn woorden.
    "Hell yeah," roep ik uit voordat ik met hem meeloop. De hongerige blikken die me worden toegeworpen – vooral door jongens, typical – negeer ik maar een beetje, hoewel ik het niet kan laten om even te grinniken.
    "Hey ik ga even wat drinken, ik zie je vast zo wel weer, bij spin the bottle misschien?" glimlach ik liefjes naar hem terwijl ik me weer wat naar hem toebuig en hem een vurige zoen geef om me daarna terug te trekken en me om te draaien. Het is al redelijk druk in het huis - zeg maar stampvol - en met wat moeite weet ik me richting de dranktafel te bewegen waar ik onmiddelijk wat shotjes achterover sla. Het warme gevoel in mijn buik en het lichte gevoel in mijn hoofd doen me lichtjes grijnzen, wat heb ik dit gemist. Een beetje afwezig stuur ik een berichtje naar Nathan dat ik er ben en natuurlijk ook aan Jace voordat ik op een kruk plaatsneem en wat om mij heen kijk terwijl ik een slokje neem van mijn baco.

    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade


          "Ey, je weet toch Marchissio?'' zegt Chris dan terwijl hij me kort aankijkt en ik knik bevestigend. ''Moet je kijken wat die gozer geeft toen die hoorde dat ik hoogstwaarschijnlijk 'uit' ging.'' ik volg zijn bewegingen en kijk naar zijn hand. Als ik de gedroogd marijuana zie en de pillen moet ik even grijnzen en schud mijn hoofd.
    "Lol, nice, hoezo dat though, jij gebruikt nooit," breng ik een beetje sarcastisch uit en trek mijn wenkbrauw naar hem op. Nee maar serieus, Chris is totaal geen drugs gebruiker, hij is meer van alcohol en sigaretten. Persoonlijk vind ik wiet een stuk lekkerder dan sigaretten maar ja, dat is dan weer mijn eigen mening hè? Chris rijdt netjes de straat van Finn in en ik kijk wat om me heen terwijl ik nog een slok uit de fles neem die nu bijna op is. Zo te zien is het feest al een tijdje aan de gang gezien er al heel wat mensen ook buiten het huis staan – veel zijn zeker weten ook ver van nuchter te noemen gezien ze op auto's klimmen en iedereen die een beetje levend eruit ziet aflebberen. De tuinkabouters worden kennelijk ook tot deze categorie gerekend – dat blijkt maar weer wanneer ik een meisje in een innige omhelzing zie met een aardewerken mannetje die wat wegheeft van Repelsteeltje. Wat een leuk stelletje, ik ship ze wel hoor...
    ''Well.. Let's go.'' hoor ik Chris zeggen terwijl hij de auto net afzet en ik knik instemmend. Nonchalant volg ik zijn voorbeeld door ook uit te stappen en achter hem aan te lopen richting de hossende mensen massa – en de dreunende muziek die op een kilometer afstand nog niet te missen was. Net wanneer ik wat wil zeggen tegen Chris, lijkt hij zijn aandacht al op iemand anders gericht te hebben. Op niemand minder dan Hale, die er aardig aangeschoten – om niet te zeggen dronken – uitziet. Met wodka fles en al, al met al een schattig aanzicht.
    ''Hale! Sweetheart..'' hoor ik Chris zeggen en mijn kaak verstrakt zich even terwijl ik de twee even bekijk, nope geen ship – in tegenstelling tot Repelsteeltje 2.0 en Onbekend meisje. Wannneer Hadley hem ook nog terugbegroet met een kus op zijn neus moet ik mijn best doen niet ter plekken over te geven en zuchtend loop ik bij de twee weg, het huis in, opzoek naar iemand waar ik niet van moet kotsen. Die persoon zie ik nog geen paar meter verderop staan.
    "Yo!" zeg ik met een grijns om mijn lippen terwijl ik het meisje bij haar heupen pak en omdraai, Ellie.









    CHARLOTTE 'CHARLIE' KATE GREEN
    Alternative and health guru • 12th grade
    Bikini • Outfit


          Isaac verteld over zijn eerste week terwijl we wachten op RIley en ik luister aandachtig terwijl ik soms even moet grinniken om zijn woorden.
    "Nou ik ben blij dat de drama je een beetje met rust heeft gelaten," dan verschijnt Riley inzicht en vrolijk als altijd zwaait ze naar ons.
    "Heya! wat zien jullie er leuk uit!" kirt ze vrolijk waardoor ik even moet lachen.
    "Nou, jij ziet er prachtig uit," complimenteerde Isaac haar waardoor ik even moest lachen – daar had je onze franse charmeur weer. "Die jurk staat je heel mooi."
    "Heeeey Riles! I agree with Izzy," glimlacht ik voordat ik mijn gordels om doe, wacht totdat zij dat ook hebben gedaan en trap dan op het gaspedaal om de straat uit te spurten richting het feest.
    "Partytime!" roept Isaac enthousiast waardoor ik even joel en juich.
    "Hell to the yeah!" net op dat moment komt Uptown Fuck op de radio en grijnzend zet ik de radio wat harder terwijl ik enthousiast meezing. In no time komen de uiteindelijk aan en het liedje is net ten einde waardoor ik even juich. Netjes parkeer ik de auto tussen de andere waarna ik mijn motor afzet. "Nu zijn we wel een beetje in de stemming toch?" ik kijk even naar hun om en stap de auto uit. Wanneer zij er ook uit zijn doe ik hem op slot en glimlach naar hun. "Nou ik zie jullie later wel denk ik zo?" ik geef allebei een enthousiaste knuffel voordat ik het huis binnenwandel en onmiddellijk een drankje achterover sla die ik aangeboden krijg door een meisje die ik vaag ken van biologie. Door de sterkte van het drankje – het had iets weg van ananas – knijp ik even met mijn ogen terwijl ik de duizeligheid wegknipper. Ik en alcohol is geen goede combinatie, gezien ik al na drie glazen wijn onder de tafel lig. Toch weet ik overeind te blijven en ik kijk wat om me heen terwijl ik wat app met mensen – waaronder Ira. Een brede grijns verschijnt er op mijn lippen wanneer hij wat pizza regelt en onmiddellijk loop ik richting de keuken waar ik hem zie zitten.
    "Pizza!" roep ik uit en pak gelijk een pizza punt. Daarna kijk ik naar Ira en geef hem een knuffel. "Oh en natuurlijk: IRA!"

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 22:06 ]


    I just caught the wave in your eyes

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • Dress • Bikini •





          Nathan knikte kort toen ik vroeg of hij langer dan maandag wachtte, wat weer een grijns opleverde van mij. Om eerlijk te zijn had ik dat niet bepaald verwacht, maar ach –– het leven maakte verrassende wendingen, of niet soms?
          ''Gewoon,'' antwoordde hij vaagjes op mijn vraag voor wie hij zich zo erg had opgetut. Voor ik nog sarcastisch op hem antwoord kon geven, drukte hij zijn lippen ruw op de mijne. ''Misschien wou ik wel een heel klein beetje indruk maken op jou,'' vervolgde hij. Een schamper lachje rolde enigszins over mijn lippen terwijl ik zacht door zijn haren ging en zijn lippen gingen weer op ruw over die van mij heen. ''Maar volgens mij hoeft dat nu al niet meer.'' Ik liet een glimlach op mijn gezicht verschijnen –– een oprechte weliswaar en schudde mijn hoofd. ''Hoeft niet meer nee,'' lachte ik en drukte mijn lippen vol met lust op die van hem.
          ''Echt waar, Nathan?'' Die stem herkende ik uit duizenden en dat was geen grapje. ''In het bed van mijn ouders?'' Ik trok even terug uit de zoen om een bevestiging te zien of het wel echt Finn was. God. Nee, niet alweer. Niet alweer. Verdomme.
          ''Ruim alles op als je klaar bent,'' Ik vloekte binnensmonds, maar was te dronken om nog helder te kunnen denken. Een diepe zucht rolde over mijn lippen en schudde mijn hoofd. ''Die gast heeft ook een perfecte timing zeg.'' zuchtte ik en liet mezelf op het bed vallen.
          ''Maar laten we het erbij houden dat ik misschien iets teveel heb gedronken om goed te kunnen denken, dus laten we maar verder gaan.'' grijnsde ik en drukte weer mijn lippen vurig op die van mijn beste vriend. Dit zou ik nooit kunnen doen als ik sober was, maar dat liet ik maar achterwege. Om Finn maakte ik me niet meer zoveel zorgen over, dat zou wel goed komen –– hopelijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Elley Indigo O’Donnel

    The innocent - 16 - Year 11




    Jess werd dus opgehaald en ze reden met z’n drieën naar het huis van Finn Montgomery – de plek waar het feest gehouden werd. Eenmaal daar aangekomen stapte Ellie uit en keek ze toe hoe Benji en Jess gezamenlijk naar binnen liepen. “Ook veel plezier,” zuchtte Ellie toen. Het was Ellie toch al bekend dat Benji liever met Jess alleen hier naar toe gereden was, maar zoals elk zusje op de wereld – kon ze het niet laten om hem dat af te pakken.
    Ellie grijnsde even kort terwijl ze het gigantische huis van Finn Montgomery binnenwandelde. Yap, zijn ouders hadden redelijk wat geld. Ellie keek rond, dit huis was huge. Ellie zuchtte even en wandelde wat awkward rond. Ze besloot om maar wat drinken te pakken, waarschijnlijk was het alcohol – want waarom zou ze eigenlijk niet? Haar ouders zouden er misschien niet zo blij mee zijn, maar die waren er op dit moment toch niet bij. Ook thuis zouden ze haar geen preek kunnen geven, want ze waren sowieso niet thuis.
    Ellie bekeek alle mensen die er al waren even en ze voelde zich met de minuut meer awkward. Er was niet echt een persoon die ze goed genoeg kende om op af te stappen en om nu bij een gesprek van anderen binnen te vallen.. Daar had Ellie ook niet zoveel zin in.
    Ellie besloot dus maar een beetje rond te lopen en naar de muziek te luisteren die nu gedraaid werd. Verder keek ze weer rond, tot dat uit het niets iemand van achteren naar haar toe kwam lopen, haar heupen vastpakte en haar omdraaide. Van schrik liet Ellie een korte gil horen.
    "Yo!" zei de jongen met een grijns om zijn lippen. Ellie glimlachte even. Ze keek een beetje verrast door de actie van deze jongen. “Hey..” zei Ellie toen, met een korte lach erachteraan. “Dit is.. Nieuw,” vervolgde ze toen. “Lucas, niet? Damn dude, you’re tall..” zei Ellie toen en ze lachte weer even.
    “Duuuus… Vermaak je – je een beetje?” vroeg Ellie toen om een gesprek te beginnen, terwijl ze wat dronk.

    - prutstuk, sorry -

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 23:18 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Nathan Cole Parker



    ''Hoeft niet meer, nee,'' lachte ze waarbij ik haar lustige zoen beantwoordde. ''Je bent geweld. . .'' Ik kon mijn zin niet afmaken toen ik opschrok van een stem in de deuropening. ''Echt waar, Nathan?'' Hij keek mij verontwaardigd aan, ''in het bed van mijn ouders?'' Ik beet op mijn lip, waarom had ik deze niet zien aankomen? ''Ruim alles op als je klaar bent,'' voegde hij er sissend aan toe en ik schudde mijn hoofd, hij dacht dat ik het zelf ging opruimen? Zo gek was ik nou ook weer niet, hij had nog een hoop te doen morgen.
          ''Die gast heeft ook een perfecte timing zeg.'' Jacelyn zuchtte en liet haarzelf op het bed vallen, ''maar laten we het erbij houden dat ik misschien iets teveel heb gedronken om goed te kunnen denken, dus laten we maar verder gaan.'' Ze drukte haar lippen nogmaals vurig op die van mij en van het een kwam al gauw het andere, ik had ook niet verwacht dat we zouden stoppen. Zeker niet toen Finn ons zelfs toestemming gaf om verder te gaan.
    ––––––––––––––––––––
    Na een tijdje lag ik nog steeds ontbloot naast haar terwijl ik door mijn telefoongesprekken scrolde – het gesprek van mij en Jess vermeden aangezien ik niet wilde dat Jace daar achter kwam. Toen ik over de pizza las kwam ik overeind, ''zullen we wat gaan eten?'' Vroeg ik haar en liet mijn blik even over haar heen glijden. Ik pakte mijn kleding van de grond af en trok alles weer aan en liet mijn handen door mijn haar gaan om te zorgen dat ik er nog iets fatsoenlijk uit zou kunnen zien voor straks. ''Hoe zie ik eruit?'' Vroeg ik Jacelyn en grijnsde lichtjes terwijl ik richting haar liep en mijn lippen nog eens ruw op die van haar zette. Het bed was in ieder geval een puinhoop geworden na onze wilde vrijpartij. ''Bedankt hé Jace,'' fluisterde ik haar toe en opende de deur hopend dat er niemand was en vervolgde mijn weg op de trap naar beneden. ''Dus, wie is er in voor een spelletje; spin the bottle? Ik nam plaats aan een ronde tafel ergens in het midden van het huis en legde een leeg bierflesje op de tafel, nadat ik het overige vloeibare spul wat er nog in zat naar achter had geat.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    Bikini • Outfit


          Na nog drie red cups baco en een lichter hoofd kruip ik van mijn barkruk af en kijk wat om me heen. Terwijl ik daar zo sta – totaal niet aangeschoten hoor – chat ik wat met mensen in de groep. Het gespreksonderwerpen is wie van wie zijn of haar plan A, B, C etcetera is. Uiteindelijk is mijn lijstje Benji als plan A, Ira als plan B, Jace als plan C en Nathan – ook al ken ik hem best wel slecht, het enige dat ik van hem weet eigenlijk enkel is dat hij knap is en een footballer – als plan D. Volgens Nathan ben ik zijn plan A – charmeur – met Jace – nog grotere charmeur – en Ira heeft mij ook als plan B, de schat. Nieuwsgierig als ik ben vraag ik hem dan wie plan A is en na wat gezeur en gezeik – wat ben ik toch een geweldige beste vriendin – weet ik Charlie uit hem te krijgen. We praten wat over en weer en die naïeve sukkel ontkent de hele tijd dat Charlie hem leuk vindt, nou die is goed blind zeg, jeetje.
    Wanneer ik opeens "spin the bottle" hoor kijk ik op en een brede glimlach verschijnt er op mijn gezicht, Eindelijk wat actie! Met haastige passen loop ik de richting op van de stem – die Nathan kennelijk toebehoort – en neem plaats aan de tafel. Door mijn dronken kop en enthousiasme beland ik echter eerst nog half op zijn schoot en na een verontschuldigend kusje op zijn wang weet ik het toch voor elkaar te krijgen uiteindelijk naast hem te gaan zitten.
    "Mag ik meedoen?"







    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade


          Ellie gilt even kort waardoor een lach mijn lippen verlaat en ik kijk haar even geamuseerd aan terwijl ze mij aankijkt met een blik die me zegt dat ze me eigenlijk niet kent, nou ja, bijna niet.
    "Hey..." zegt ze twijfelend en ik glimlach even. “Dit is.. Nieuw,” vervolgt ze dan. “Lucas, niet? Damn dude, you’re tall..” ik lach even om haar woorden en knik.
    "Jup, Lucas tot uw dienst. Ellie toch? Zusje van Benjamin?" ik kantel mijn hoofd wat terwijl ik haar loslaat en haar hand vastpak. Dit moet er vast raar uitzien voor sommige mensen hier maar ik sleur haar enkel mee naar de dranktafel gezien ik dorst heb en wel zin heb in wat sterke drank. Die Jack Daniel's smaakte zeker naar meer. "Nah ik ben lang of jij bent gewoon klein..." zeg ik vervolgens met een kleine grijns tegen haar en kijk dan bedenkelijk naar de dranktafel voor me voordat ik wat aan de weer ga met rum en limoensap. Uiteindelijk weet ik een Mojito in elkaar te flansen en grijnzend draai ik me weer naar haar om.
    "Hoe erg gaat Benjamin mij vermoorden als ik zijn kleine zusje een glas Mojito aanbied?" ik kijk haar afwachtend aan terwijl ik het glas voor haar neus heen en weer zwaai. "Geloof me, je zult er geen spijt van hebben hoor." het glas druk ik in haar handen terwijl ik mijn hoofd weer wat kantel en zelf een flinke slok neem van wat pure wodka dat ik voor mezelf in een beker had gedaan. "Of durf je niet?" vraag ik er dan nog treiterig achteraan en trek een wenkbrauw afwachtend naar haar op.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 12:12 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kyros Raith Ky • Muziekkant • 17 • Not feeling like partying

          'Benjamin als in Benji? Je weet toch dat hij een goede vriend van me is? Misschien wel één van beste.' Ik knik voorzichtig. 'De laatste tijd heb ik hem niet zoveel meer gezien of überhaupt contact gehad.'
          'Oh,' mompel ik, 'dat is jammer,' zeg ik vaagjes en daarmee sluit ik het onderwerp af. Ze maakt nog een opmerking over Benjamin, maar ik luister al niet meer.
          'Hoezo eigenlijk?' Ik start de motor en rijd weg.
          'Gewoon. Niks bijzonders,' mompel ik. Het was dom dat ik het haar überhaupt vroeg, niet dat ik er wat mee zou bereiken. Ik moet Benjamin uit mijn hoofd zetten. Net zoals ik de afgelopen paar jaar gedaan heb. Hij is niet belangrijk en hij vindt mij al helemaal niet belangrijk. Ik maak een bocht en rijd de straat naar Finn's huis in. Het is maar een klein stukje rijden, maar het is in ieder geval sneller dan lopen en ik moet toegeven dat ik behoorlijk lui ben. Ik heb mijn gitaar op mijn rug en een zag Jelly Shots aan het stuur hangen.
          'Shit, ik ben echt egoïstisch geweest naar mijn vrienden deze week,' hoor ik plotseling van achter me.
          'Hoezo dat?' vraag ik haar lichtelijke verbaasd terwijl ik de motor bij Finn op de stoep parkeer en de helm afzet om vervolgens van de motor af te klimmen. Ik zet hem op slot en loop alvast naar de deur om de deur te openen. Finn zal waarschijnlijk toch niet op de bel letten en ik weet de weg dus kan ik ons maar net zo goed zelf binnen laten. De muziek begroet me en ik zucht diep. Dit gaat nog eens een lange avond worden. I need some alcohol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elley Indigo O’Donnel

    The innocent - 16 - Year 11





    "Jup, Lucas tot uw dienst. Ellie toch? Zusje van Benjamin?" vroeg Lucas toen. Ellie knikte en glimlachte even. "Helaas - soms dan - wel," zei Ellie toen. Lucas kantelde zijn hoofd wat terwijl hij Ellie's heupen losliet en haar hand vastpakte. Weer werd Ellie verrast door Lucas. Lucas nam haar mee naar de dranktafel en Ellie dronk het laatste beetje op van het drankje op dat ze nog in haar handen had.
    "Nah ik ben lang of jij bent gewoon klein..." zei Lucas vervolgens met een kleine grijns op zijn gezicht, tegen Ellie. Daarna ging hij voor de dranktafel en waarschijnlijk was hij aan het besluiten welke drank hij zou nemen. "Ik denk dat jij lang bent en ik klein, is dat ook een optie?" grinnikte Ellie.
    Niet veel later pakt hij verschillende dingen en begint hij wat te mixen, Ellie keek toe. Het was haar al duidelijk dat hij dit eerder had gedaan. Ellie zuchtte even - weeral liet dit zien dat ze nog echt een noob was wat feesten en alcohol betreft.
    Uiteindelijk lukte het Lucas om een of andere drank in elkaar te flansen en met ene grote grijns op zijn gezicht draaide hij zich weer om naar Ellie.
    "Hoe erg gaat Benjamin mij vermoorden als ik zijn kleine zusje een glas Mojito aanbied?" vroeg hij toen aan haar. Ellie haalde haar schouders op. "Ik zou zeggen, vraag het hem - maar pas dat hij je niet daadwerkelijk gelijk een kopje kleiner wil maken," lachte Ellie toen. "Ik vermoed niet dat Benji er heel happy mee zal zijn, of het zal hem niks uitmaken. Maar hey, op een feest zoals dit kan je moeilijk alleen maar water of iets drinken, niet?"
    Lucas keek haar afwachtend aan terwijl haar het glas voor haar neus heen en weer zwaaide. Ellie was ondertussen aan het besluiten of ze het glas ging aannemen of niet.
    "Geloof me, je zult er geen spijt van hebben hoor." Het glas drukte hij nu in haar handen, terwijl hij zijn hoofd weer wat kantelde en zelf een flinke slok nam van zijn glas.
    "Of durf je niet?" vroeg hij er toen nog treiterig achteraan, terwijl hij een wenkbrauw optrok. Ellie keek hem uitdagend aan en ze keek nog een keer naar haar glas.
    Voor een keer kon het toch niet zo'n kwaad? Misschien was het heerlijk en daarnaast wilde ze echt een keer losgaan. "Natuurlijk durf ik het wel," zei Ellie en ze nam een slok van de Mojito.
    Het was een stuk sterker dan Ellie had verwacht en met moeite slikte ze het door, waarna haar keel even brandde. "Oh jezus.." zei Ellie waarna ze begon te lachen en nog een slok nam.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 23:41 ]


    That is a perfect copy of reality.

    MYAH RAITH

    Voordat Kyros kan reageren, zijn we bij Finn aangekomen. Kyros parkeert nog op zijn motor zittend, zijn voertuig op de stoep en wanneer we compleet stil staan trek ik het benauwde ding dat ook wel helm genoemd wordt van mijn hoofd af. Waarschijnlijk zit mijn haar nu echt prachtig. Gelukkig hebben haren geen hersenen om zich er ook maar een beetje zorgen om te maken - aangezien ik dat ook niet deed.
    "Hoezo dat?" vraagt hij me dan. Ik hoor een lichtelijke verbazing in zijn stem die ook op zijn gezicht te herkennen is.
    Ook hij zet zijn helm af en zet zijn motor op slot. Ik wacht even en volg hem dan naar Finns deur.
    "Ik ben alleen maar met mezelf bezig gehouden en me aangesteld over wat er gebeurd is." begon ik. Verder ging ik echter niet. Daar begon ik weer hoor, zeur zeur zeur. Alleen maar over mezelf en mijn 'oh zo grote problemen'. Nathan had gelijk; ik was kinderachtig en maakte er echt een enorm probleem van.
    Normaal maakte het me echt niet uit wat mensen over me dachten, maar dit gedoe leek me echt anders te maken.
    "Ach, laat ook maar." probeerde ik het onderwerp weg te jagen, terwijl we Finns huis binnenliepen. Aangezien we niet al te vroeg waren, waren er al aardig wat mensen.
    Er werd gedanst, gepraat, gedronken en nog veel meer.
    Vanuit mijn ooghoek zag ik Kyros zuchten. Zonder enige twijfel liep ik naar een tafel waarop wat eten en drinken uitgestald stond. Ik pakte twee bekers van één of ander alcohol bevattend drankje en gaf 1 beker aan Kyros.
    "Hier, drink op." zei ik tegen hem. "Het ziet er naar uit dat we het allebei nodig hebben."
    Ik dronk de beker in één teug leeg.
    Ik keek even om me heen en zag een groep mensen om een tafel verzamelen. Ik liep erheen en zag een flesje op de tafel liggen. Even twijfelde ik, maar toen ging ik in de kring staan.
    "Ik doe mee." zei ik zelfverzekerd met een schuin oog naar Nathan die duidelijk aanwezig was in dit gezelschap.

    outfit


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    HADLEY 'HALE' AYDEN GALLOWAY
    Social butterfly • 12th grade • 17


          Tot nu toe had ik niet veel bekenden gezien, waardoor ik maar enkele drinks naar achteren gooide - al negeerde ik een draaierig gevoel. Op mijn benen kon ik nog prima staan, al leek ik plots veel vrolijker.
    Daarnaast was ik in gesprek op Whatsapp met Syden die beweerde dat ik dronken ben (wat ik niet ben), Chris die mijn soulmate bleek te zijn, Charlie die beweerde dat ik zo dronken zou zijn dat ik iemand zou kussen en me Luke ernee zou kunnen helpen, Luke die tevens beweerde dat ik dronken en schattig was (dit klopte allebei ook niet) en tenslotte nog een paar anderen die vonden dat ik dronken was.
          "Hale! Sweetheart!"
          Niet meer in staat stemmen te herkennen draaide ik me om en zag daar niemand minder dan Chris staan. Ik haalde de wodka fles van mijn lippen af en keek hem verwonderd aan, en naar Luke die naast hem stond - dat gesprek was en blijft awkward.
          "Je was in jail? Oh my god, Chris. Nu kan je met ons feesten en drinken na die lange tijd," zei ik blij terwijl ik een kusje op z'n neus drukte. Ik wankelde licht op mijn hoge pumps - echter kon ik nog staan. Ik drukte de wodkafles ook in iemands hand die ik niet kende.
          Toen ik me omdraaide was Luke verdwenen. Waarom ging hij weg? Ietwat verbaasd en licht draaierig draaide ik een rondje om me heen kijkend naar Lucas. "Is Lukey een beetje moody?" Vragend keek ik met grote ogen naar Chris, terwijl ik daarop duidde waar Luke weg gelopen was.
          "Waarom gaat die gast weg? Ik heb zin om te dansen," zei ik dan ook teleurgesteld. Een drankje zou nu goed zijn.


    I just caught the wave in your eyes

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal



    Ik grijnsde even bij haar verwonderde blik en ik haal uitdagend mijn wenkbrauwen wat op. "Je was in jail? Oh my god, Chris. Nu kan je met ons feesten en drinken na die lange tijd," zei ze blij en ze drukte een kus op mijn neus waardoor ik even moest lachen. ''Het is ook goed om jou weer te zien hoor.'' zeg ik met een knipoogje en ik sla even een arm om haar middel als ik haar zie wankelen. Toen ze echter normaal kon staan haalde ik mijn arm langzaam weg en ik glimlach naar haar. Dan pas merk ik Luke op die weg loopt en ik frons even. Dan realiseer ik me wat er aan de hand is en ik kan het niet laten om kort te lachen. Ik heb echt veel gemist..
    "Is Lukey een beetje moody?" hoor ik Hale opeens vragen en wanneer ik naar haar kijk zie ik haar grote ogen. ''Eh.. Nee joh, geen zorgen..'' zeg ik glimlachend en ik zoek hem even tussen de mensen. Na een tijdje zie ik hem en ik zucht even. "Waarom gaat die gast weg? Ik heb zin om te dansen," zei ze en ik kijk weer naar Hale. ''Dansen eh? Nou, ik ben een ramp dus ik doe het maar niet.'' plaag ik met een speelse knipoog. ''Ik durf te wedden dat Luke een goede danser is? Dus als je wilt kunnen we een drankje fixen en hem dan gaan zoeken, zodat je kan dansen.'' stel ik voor en ik kijk haar afwachtend aan.


    El Diablo.

    HADLEY 'HALE' AYDEN GALLOWAY
    Social butterfly • 12th grade • 17


          Dankbaar en grijnzend had ik naar Chris gekeken die een arm om mijn middel sloeg ter versterking van mijn - plots zo lange - heels. Zou dat de reden geweest zijn waarom Luke weg gelopen is? Vast niet. Misschien had hij wel zin in andere mensen of een paar drinks.
          "Eh.. Nee joh, geen zorgen.." Verwonderd haalde ik mijn wenkbrauwen op, echter besloot ik niets te zeggen - aangezien Chris net nog aan het lachen was. Jongens en hun problemen, hulpeloos. Je kon er niets mee doen, zelfs niet met van die twee lange stengels als hun twee.
          "Dansen, eh? Nou ik ben een ramp dus ik die het maar niet." Ik lachte toen ook vrolijk alsof het een heel goede grap was - en schonk een knipoog terug. "Ik durf te wedden dat Luke een goede danser is? Dus als je wilt kunnen we een drankje fixen en hem dan gaan zoeken, zodat je dan kan dansen," stelde Chris voor. Kon Luke serieus goed dansen? Na ja, ik wou dansen en zelfs als hij het niet kon - hij kan het dan proberen.
          "Let's do that, want die muziek maakt me gek - maar ik ga niet loner dansen." Dit zei ik ook erg vrolijk, en trok Chris dan mee naar de tafel met drank waar niemand minder dan Luke stond: echter wel wat verderop. Maar we zouden eerst wat drinken, so. Ik pakte een fles wodka en schonk twee glazen voor Chris en mij vol - en er ging veel van de drank naast de bekers. But who cares?
          Ik gaf hem de beker aan en begon zelf te drinken , nadat ik een proost gezegd had.


    I just caught the wave in your eyes

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal



    "Let's do that, want die muziek maakt me gek - maar ik ga niet loner dansen." zei ze en ik knikte even. ''Ik geef je geen ongelijk.'' zeg ik en loop dan maar snel mee naar de tafel vol drank. Luke zag ik wat verderop staan, maar dat kwam zo wel. Mijn blik ging over de bekers en de flessen drank, dat werd nog een opgave om een keuze te maken.. Ik was dan ook heel blij toen Hale al twee rode bekers inschonk met wodka, lachend kijk ik even toe hoe er veel drank naast gaat. Een verspilling, eigenlijk. Maar eh, ik heb er toch niet voor betaald.
    ''Cheers..'' zeg ik als ik de beker krijg en ik neem gelijk een grote slok. Ik voel het even in mijn keel branden en ik schud mijn hoofd. ''Altijd lekker dit..'' mompel ik en ik kijk even om me heen. Mijn blik beland echter snel weer op Luke en ik sla nonchalant een arm om Hale's schouders. ''Let's go.'' zeg ik en met de beker in mijn losse hand loop ik naar Luke toe. ''Luca! De chica wil dansen en je weet dat ik een ramp ben. Help even.'' zeg ik en geef hem een kleine grijns. Langzaam en zacht duw ik Hale zijn kant op en neem nog een slok. ''Ik vermaak me wel, ik heb drank en sigaretten.'' grijns ik.


    El Diablo.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''Not all cheerleader are brainless.''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • Dress • Bikini •





          Mijn ogen waren gefixeerd op het plafond terwijl ik nadacht, ook al kon dat niet door de hoeveelheid alcohol in mijn systeem op het moment. Ik wist niet eens waar mijn gedachtes naartoe gingen, maar toch bleef ik nutteloos naar het plafond staren. Zuchtend pakte ik mijn telefoon van de grond en begon wat doelloos rond te kijken. Toen Ira op het onderwerp 'pizza' kwam, begon mijn maag toch wel even te rammelen –– ik had vreselijke honger.
          ''Zullen we wat gaan eten?'' Ik draaide mijn hoofd naar hem toe en glimlachte. Terwijl Nathan zijn kleren op begon te rapen, ging ik rechtop zitten met het deken voor mijn borst en mijn ogen volgden zijn bewegingen.
          ''Hoe zie ik eruit?'' vroeg hij grijnzend en kwam naar me toe om zijn lippen nog ruw op de mijne te plaatsen. ''Handsome, as always.'' antwoordde ik en grijnsde licht. ''Bedankt hé Jace,'' En met die woorden verliet hij de kamer, de kamer van Finns ouders om precies te zijn. Ach, alsof ik dat nou weer wist. Eigenlijk zat ik wel lekker warm in dit bed, maar besloot toch om mijn kleren weer van de grond op te rapen en daarna mijn jurk aan te doen. Ik probeerde mijn jurk dicht te ritsen, maar dat lukte niet. Fijn, gewoon heel fijn. Dus ik moest weer halfnaakt door het huis rondlopen en dan aan Jess vragen of ze mijn jurk kon dichtritsen. Zuchtend deed ik met mijn ene hand mijn haar goed terwijl mijn andere hand mijn jurk nog op mijn lichaam hield en opende daarna de deur. Niemand te bekennen dus ik liep in een snelle pas naar beneden –– voor zover dat kon met mijn twaalf centimeter hakken. Verderop zag ik Jess met Nathan en Myah aan een tafel zitten voor spin the bottle, natuurlijk.
          ''Jess!'' riep ik van een afstandje zo hard mogelijk boven de muziek. ''Kan iemand mijn jurk dichtritsen? En geen rare dingen denken, ik ging het zwembad in en daarna eruit, maar ik krijg dit verdomme niet meer dicht.'' mompelde ik en zuchtte diep. Hopelijk had mijn haar een goede dag vandaag en zat 'ie voor een keer goed, niemand hoefde überhaupt te weten wat ik had gedaan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.



    Ryder Lincoln Barnes
    Badass first class and Jinx - 18 - Other half: Vanx Royce Barnes
    "I'm like cyanide: venomous."

    “Ry, ben je klaar? Of blijf je daar in je badkamer wonen?” hoorde Lincoln zijn tweelingzus zeggen door de badkamer deur heen en hij wist dat het minder dan een seconde zou duren voor ze binnenkwam. Nonchalant haalde hij zijn hand nog eens door zijn haar en de deur ging tegelijk ook open, juist zoals hij het voorspeld had. “En dan zeggen ze dat vrouwen lang in de badkamer staan", vervolgde ze en ik trok een wenkbrauw op.
    “Vaak wel, maar Linc is gewoon een grote uitzondering,” zei Syden die nu ook haar hoofd in de deuropening liet verschijnen.
    “Nou, wat denk je ervan? Goed genoeg om weg te gaan?”
    "De kleren zijn ok, nu je gezicht nog", zei hij plagend met een brede grijns
    “Jezus, slome schildpad. Schiet. Eens. Op,” zei Syden toen. “Je weet hoeveel geduld ik heb, kuch", vervolgde ze.
    "Ongeduldige wijven", mompelde hij meer tegen zichzelf dan tegen hen en hij griste zijn gsm nog snel van zijn nachtkastje. "Syden, you look mighty fine", zei hij toen tegen de wachtende jongedame en gaf haar een subtiele knipoog. "Ik vind het trouwens jammer dat hij gewoon naast ons woont, ik had ander zijn voortuin willen verpesten met mijn motor, just for fun", zei hij bedenkelijk, maar liet zich toen meeslepen door de twee ongeduldige dames die op hem stonden te wachten.
    "Jeez, both of you, dat feest loopt niet weg hoor, en ver moeten we ook al niet gaan en het is nog bijlange niet gedaan, so I suggest you guys chill for a bit now."

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 12:08 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade


          "Ik zou zeggen, vraag het hem - maar pas dat hij je niet daadwerkelijk gelijk een kopje kleiner wil maken," lacht Ellie waardoor ik ook even moet lachen en mijn hoofd schud.
    "Nah geen zin."
    "Ik vermoed niet dat Benji er heel happy mee zal zijn, of het zal hem niks uitmaken. Maar hey, op een feest zoals dit kan je moeilijk alleen maar water of iets drinken, niet?" ik knik instemmend en neem weer een slok van mijn wodka.
    "Nah het kan wel, maar of het nou zo leuk is – is een tweede ding," zeg ik lachend. Tot mijn grote verbazing kijkt ze me voor een tel uitdagend aan voordat ze naar het glas kijkt.
    "Natuurlijk durf ik het wel," zegt ze voordat ze het glas aan haar lippen zet. Afwachtend en geamuseerd sla ik mijn armen over elkaar terwijl ik kijk hoe ze een slok neemt van haar drankje. Lichtelijk sarcastisch klap ik in mijn handen terwijl ik een "ik ben onder de indruk"-gezicht trek. Toch moet ik wel even lachen als ze een moeilijk gezicht trekt en het goedje zo te zien ook met moeite door haar keel krijgt.
    "Oh jezus.." brengt ze lachend uit waardoor ik even grinnik en zelf ook nog een slok neem van mijn drankje.
    "Ho ho ho, niet allemaal in een keer hoor," lach ik terwijl ik mijn hoofd schud wanneer ze nog een flinke slok neemt van haar glas. Ik wil net nog wat zeggen wanneer ik Chris achter me hoor en met een opgetrokken wenkbrauw draai ik me om.
    ''Luca! De chica wil dansen en je weet dat ik een ramp ben. Help even." iet wat verbaasd kijk ik eerst Chris en dan Hale aan voordat ik naar Ellie kijk, nou dit noem ik nou echt geen rare situatie. ''Ik vermaak me wel, ik heb drank en sigaretten,'' voegt Chris er dan ook nog grijnzend aan toe waardoor ik even met mijn ogen rol.
    "Okay best, mag ik deze dans?" zeg ik een beetje sarcastisch terwijl ik Hale vragend aankijk en haar hand vastpak. Subtiel buig ik me nog naar Chris toe om een "fuck you" in zijn oor te sissen. Daarna zet ik een beetje een neppe glimlach op voordat ik Hale meesleur richting een groep mensen die ook staan te dansen.
    "Dus je wilde met mij dansen?" vraag ik geamuseerd terwijl ik mijn handen op haar heupen zet.


    I just caught the wave in your eyes