• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    • Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Not feeling like partying

          Myah legt uit waarom ze vindt dat ze egoïstisch uit. Ik frons lichtjes, maar voordat ik kan reageren laat ze weten dat ik het moet laten gaan. Nathan is gewoon een eikel - wat ook blijkt uit zijn gedrag op whatsapp. Hij verdient Myah niet.
          'Hij is het niet waard, My. Je verdient beter,' zeg ik tegen haar. Ze loopt langs me op naar de tafel met drank en schenkt twee bekers in. Ik zet de Jelly Shots op tafel en neem het glas aan als ze die aan mij overhandigd.
          'Hier, drink op. Het ziet er naar uit dat we het allebei nodig hebben.' Ik knik en giet de glas in één keer achterover, waarna ik plaats neem op de barkruk en een fles drank naar me toe trek. Ik heb nog niet echt veel zin om te gaan feesten. Myah voegt zich bij een groepje dat Spin the Bottle speelt en ik zucht zachtjes. Mijn gitaartas zet ik naast me neer op de grond en ik haal mijn mobiel tevoorschijn. Nathan is duidelijk aangeschoten en zoals gewoonlijk ben ik weer het slachtoffer van zijn opmerken. Uiteindelijk verlaat ik de groep nadat ik te vaak gehoord heb dat hij me "gay" vindt. Ik schenk een glas drinken in en neem een grote slok. Het probleem is dat hij ook nog voor een groot gedeelte gelijk heeft en dat laat me niet echt bepaald beter voelen.
          Finn is boven met Abby blijkt het. Eigenlijk was mijn plan om haar te vragen naar Home Coming, maar Finn is me - zoals gewoonlijk voor. Het is niet dat ik het hem kwalijk neem, hij is de populaire jongen, hij krijgt de dates. Het zou echter leuk zijn als ik er ook ooit een krijg, maar goed. Ik speel wel gewoon muziek op Home Coming zoals gewoonlijk en daarna ben ik weer weg. Het is toch niet mijn ding.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Riley Samantha Knox



    "Nou, jij ziet er prachtig uit." complimenteerde Isaac me waardoor ik even bloos. "Die jurk staat je heel mooi." vervolgde hij en een giechel verliet mijn lippen. Charmeur zeg, maar erg vond ik het niet. Je werd niet iedere dag gecomplimenteerd door een leuke jongen. "Heeeey Riles! I agree with Izzy," zei Charlie instemmend waardoor mijn glimlach nog groter werd en ook ik deed mijn gordel vervolgens aan. "Partytime!" riep Isaac vervolgens ook ethousiast en Charlie zette Uptown funk aan in de auto waardoor ik enthousiast enkele dancemoves deed in de auto. "Oh yeah!" Luid zong ik ook mee met het liedje en ik was al helemaal in party stemming "Hell to the yeah!" had Charlie nog geroepen waarna ze ook mee zong. Echter na het liedje waren we al bij Finns huis aangekomen en maakte ik mijn gordel los. "Nu zijn we wel een beetje in de stemming toch?" vroeg Charlie en ik knikte al grijnzend en knuffelde Charlie dan even kort maar erg enthousiast. "Nou ik zie jullie later wel denk ik zo?" vroeg ze nog en ik knikte braafjes waarna ik naar Isaac keek. "Komaan, lets party!" grinnikte ik en nam hem bij zijn pols vast om hem vervolgens mee het huis in te trekken. De muziek galmde luid door het huis en meteen had ik al zin om wat te dansen. "Ik ga even wat drankjes halen goed?" glimlachte ik waarna ik zocht achter drankjes, nadat ik de opvallende rode cups ontdekt had vulde ik die met wat dat op de tafel lag, volgens mij cola en wodka , ah het rook goed. Ik maakte zo twee cups en liep dan terug naar Isaac onderweg naar hem merkte ik plots op dat ze spin the bottle zouden spelen. Om eerlijk te zijn wist ik maar half wat het was maar het leek me leuk. "I'm back!" zei ik tegen Isaac en haf hem een bekertje waarna ik van het mijne dronk. Ik trok even een vreemde grimas gezien ik vast iets te veel van de alcohol erin had gegoten en het goedje brandde in mijn keel.
    "Hey kom , ik zag net dat ze spin the bottle wilden spelen, word vast lachen." lachte ik en wenkte hem mee naar de tafel waar ze het gingen spelen. "Ik doe ook mee!" kirde ik enthousiast en ging rond de tafel staan.









    Benjamin George O'Donnel



    Een zacht kreuntje verliet haar lippen zodra mijn vingers over het gevoelige stukje huid en een grijns sierde mijn lippen, ik keek dan ook kort verbaasd op toen ze me bij mijn kraag vast nam, maar die blik veranderde algauw in een uitdagende en ruw kuste ik haar terug al was ze veels te kort naar mijn mening. Jess knikte en grijnsde even "Hell yeah," riep ze nog nadat ze me losgelaten had en we liepen samen naar binnen. "Hey ik ga even wat drinken, ik zie je vast zo wel weer, bij spin the bottle misschien?" stelde ze voor en ik knikte. "Is goed ik zie je zo wel weer." grijnsde ik en zocht even mijn mobiel die ik niet meteen wist te vinden. Hij lag vast nog in de auto, op mijn gemak liep ik terug naar mijn auto en zag inderdaad nog mijn gsm liggen waarna ik hem eruit haal, hij hal op de zetel waas Jess net zat en ik rolde even kort met mijn ogen. Ze had hem vast even gebruikt. rustig liep ik terug naar het feest en keek even op mijn mobiel. Blijkbaar had ik enkele berichten. Ik opende deze en zag dat Jess zich had ingelogd op de Chat op mijn mobiel waardoor ik haar berichten kon lezen en met een frons scrolde ik even door haar berichten. Mijn hart stond even stil toen ik enkele van haar berichten las van de groepschat, ik mocht misschien inactief zijn op de chat, maar iedereen kon dit zien! Kwaad klemde ik mijn kaken op elkaar en merkte dan plots dat ze met Nathan had zitten chatten, wat moest ze in hemelsnaam met hem? Ik opende de berichtjes en een onbeschrijfelijk gevoel ging door me heen. Flirte, strippen en friends with with Beneftihs? En dan noemden ze mij een slet? Woede kropte zich in me op en ik moest me inhouden om niet gewoon binnen te stormen en Nathan in elkaar te slaan. Diep nam ik adem en ging het huis binnen. Ik had zo het gevoel dat er een donderwolk boven me ging en ik had nood aan wat drank. Chagrijnig liep ik door de menigte mensen heen en nam een fles wodka van de tafel en nam gulzig een slok. Deze fles was nu van mij hij had er toch genoeg liggen. Nors staarde ik voor me uit, hoe ging ze het nu eens uitleggen hé? Het was maar een grapje? Het is niets serieus? Al kennende Nathan stond hij met zijn vieze handjes al klaar om haar uit te kleden. Vieze gluiperd en dat noemde ik mijn vriend? Als ik hem zie dan was het zeker zijn laatste dag geweest. Na even rondgekeken te hebben merkte ik Myah en Kyros op bij het tafeltje met drank. Ik nam nog een slok van de alcohol in mijn handen en liep dan naar hen toe. "Kijk eens wie we daar hebben." mompelde ik en glimlachte even nep, veel zin om echt vrolijk te zijn had ik niet echt maar ik wilde mijn down bui niet laten opmerken al kenden deze twee me te goed om te zien dat het nep was.












    Owen Damien Devine



    Ik had wat zitten praten met mensen die ik nog kende van school en had wat zitten dansen al was het echt mijn ding niet. Daarbij had ik Hale nog niet gezien en in de chat leek iedereen te zeggen dat ze er nogal dronken uitzag waardoor ik me lichtelijk zorgen maakte. Rustig had ik wat het huis rond gekeken voor zover dat lukte gezien er overal feestende mensen waren en na even was ik blijkbaar in de keuken beland. De geur van alcohol en Pizza was goed te ruiken en na even rondgekeken te hebben zag ik geen Hale maar wel Ira en Charlie. Met een zwak glimlachje liet ik naar de twee toe. "Hey!" ik knikte kort naar Ira en glimlachte naar Charlie. "Hoe gaat ie, al aan de pizza zo te zien." zei ik met een lachje.


    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 13:25 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Not feeling like partying

          'Kijk eens wie we daar hebben.' Mijn adem stokt in mijn keel als ik de bekende stem hoor en langzaam kijk ik op. Ik klem mijn hand steviger om mijn glas en neem Benjamin in me op. Zoals gewoonlijk ziet hij er ontzettend goed uit. Damn boy. Ik wil hem eerst negeren en probeer mijn aandacht op mijn mobiel te richten, maar zoals gewoonlijk kan ik de jongen niet weerstaan en kijk ik toch op van de spam in het drama gesprek.
          'Wat moet je?' mompel ik, maar het komt er minder grof uit dan ik gewild had. Ik drink mijn glas in één keer leeg en schenk een nieuw glas in. Om dit te overleven heb ik echt veel meer alcohol nodig. Ik ontwijk zijn blik en tik nerveus met mijn vingers op de tafel. Snel open ik een gesprek met Finn.
         
    Me: Save me.
    Finn: What is it?
    Me: Benjamin and Nathan are dicks and I want to get pissed.

          Ik weet dat Finn niks weet van Benjamin en mij, maar hij weet wel dat ik een enorme hekel heb aan Benjamin, of in ieder geval problemen met hem heb. Als hij nou gewoon even naar beneden kan komen om me hier weg te halen, zou dat top zijn. Ik krijg echter steeds meer zin om naar huis te gaan. De enige reden waarom ik hier nog ben is omdat Finn het gevraagd heeft en ik hem niet teleur wil stellen, maar anders was ik niet eens gekomen. Een diepe zucht verlaat mijn mond en probeer overal naar te kijken behalve naar de jongen die voor me staat.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    HADLEY 'HALE' AYDEN GALLOWAY
    Social butterfly • 12th grade • 17


          Ietwat onbeholpen tilde ik de bekers van Chris en mij op. Oké, er was veel er naast gegaan maar het ging om de inhoud van de beker - niet om wat ik erover gegoten had.
    "Cheers.." Na mijn proost namen we beide van het drinken, echter nam ik niet een enkele slok - ik dronk het bijna leeg en zette het glas weer weg. Het brandde niet meer zo in mijn keel dan het in het begin deed. "Altijd lekker dit.." Ik knikte instemmend en grinnikte daarna kort.
          Nu stond ik wel een beetje draaierig op mijn benen. "Let's go." Nadat Chris - thank god - een arm om mijn schouders sloeg, zodat ik me niet meer als een karussel voelde, liepen we op Luke af. Hij was in gezelschap van Ellie die ik vrolijk begroette door naar haar te zwaaien.
          "Luca! De chica wil dansen en je weet dat ik een ramp ben. Help even."
          Ik knipperde even met mijn kijkers en keek uiteindelijk grijnzend naar Lucas. "Okay best, mag ik deze dans?" Kuch kuch, sarcasme - zijn pech dat ik nu wilde dansen. Hij pakte mijn hand vast en trok me weg bij Chris en Ellie, die ik nog vrolijk na zwaaide. Uiteinselijk draaide ik me meer richting hem om zijn passen bij te houden op deze hoge heels.
          "Dus je wilde met mij dansen?"
          Grijnzend keek ik naar Luke die zijn handen op mijn heupen zette. De bass van de muziek dreunde behoorlijk, echter maakte het alles nog leuker. "Why not with the hottest boy from school?" Ik grinnikte en sloeg mijn armen om zijn nek, terwijl ik mijn heupen op het ritme van de muziek mee liet bewegen.
          "En btw, je bent niet echt een gentleman hè? Zomaar voor een vrouw weglopen is niet zo lief," doelde ik met een vrolijke stem terug op net toen ik Chris nog begroette.
          Ik keek Luke afwachtend aan, terwijl ik nog mee bleef bewegen op de muziek die nogal hard stond.


    I just caught the wave in your eyes




    Benjamin George O'Donnel



    Eens ik bij hen aangekomen was, was My al weg waardoor enkel Kyros en ik er nog waren. Hij keek me kort aan en richtte zich dan op zijn mobiel mij negerend, waardoor ik even op mijn lip beet. Waarom was ik hier ook alweer naartoegekomen? Ik haalde dus ook maar mijn mobiel boven en nam een grote slok wodka. Het spul brandde in mijn keel en ik voelde me al wat lichter in mijn hoofd worden. 'Wat moet je?' vroeg Ky en ik haalde mijn schouders op. "Ik dacht dat ik Myah zag, maar blijkbaar niet dus." mompelde en keek verder op mijn mobiel, Jess deed alsof er niet eens wat gaande was tussen haar en Nathan en ik kon het niet meer houden waardoor ik die berichten plaatste en iedereen het kon zien. De woorden van Jess deden me niets want ze bazelde maar, daarbij was het maanden geleden en houden de meeste dingen geen steek. Eens Ky me een bericht stuurde keek ik kort op van mijn mobiel op hem maar was te wrokkig om wat te doen, waardoor ik me wee rop mijn mobiel richtte. De alcohol begon in te dringen waardoor ik hem zendde dat ik hem nooit mocht dumpen voor Jess en het moment dat hij voorsteld om gewoon te praten in de plaats van de sms'en deed me een knop omdraaien, waardoor ik Ky schuldig aankeek en mijn gevoelens die ik al zo lang opkrop openbarsten. Een snik verliet mijn lippen en ondanks dat ik het tegen probeerde te houden begon ik te janken. Ja hoor Benji, perfecte moment. Ik klemde mijn kiezen op elkaar en gebaarde naar buiten. "Kunnen we erm buiten praten?" vroeg ik hem al mompelend en keek even kort achterom naar Jess en daarna weer meteen naar Kyros. Ik voelde me dom en leeg vanbinnen.


    -sorry kort stukkie :x -


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • In love. Shit.

          'Ik dacht dat ik Myah zag, maar blijkbaar niet dus.' Ik kijk hem aan en zucht zachtjes. Natuurlijk kwam hij voor Myah en niet voor mij.
          'Oh ja, natuurlijk.' Op dat moment barst alles los op whatsapp. Ik wil iets tegen Benjamin zeggen, maar omdat ik het niet recht in zijn gezicht durf te zeggen besluit ik hem maar een berichtje te sturen.
         
    Me: ehm hey, are you idk okay?
    Benjamin: No I am not, I just want to get drunk now and kill Nathan. I don't know what to do now. But I'm never ever foing back to her.
    Me: well I guess we are on the same page there, well except for the Jess part
    Benjamin: can we get drunk toghetter and drown.him or something. I'm fucking pissed, feels like I lost everyone... I made so much bad deccions. One of them was leaving you for her.
    Me: oh wow ehm yeah I suppose, I have enough to drink here... and we could idk talk in real life since you are in front of me but well i might be too awkward for that anyways really? Do you mean that? I mean I thought you hated me and oh ehm I'm rambling again sorry xd

          Mijn hart begint sneller te kloppen en ik kijk naar hem op. Wat ik zie, laat al mijn haat tegenover varen. Hij is aan het huilen... Hij lijkt het te proberen te verbijten en wijst naar buiten.
          'Kunnen we erm buiten praten?'
          'Ja, ja natuurlijk,' zeg ik. Ik grijp een fles drank mee en heel voorzichtig pak ik zijn hand vast - om me heen kijkend of niemand het ziet - en neem ik hem mee naar buiten. De buitenlucht geeft me weer de kans om goed te kunnen ademen. Wat gebeurt er? Ik kijk naar Benjamin en laat snel zijn hand los. Ik open de fles drank en overhandig die aan Benjamin.
          'Nathan is een eikel,' begin ik, 'maar het is het echt niet waard om boos te worden vanwege hem. Misschien zijn Jess en jij wel niet helemaal voor elkaar gemaakt. Dat kan gebeuren, niet iedereen die van elkaar houdt past ook echt bij elkaar,' mompel ik en ik slik een brok in mijn keel weg. 'H-Het is gewoon een lastige week, jullie maken het vast wel goed en anders vind je vast wel een ander meisje dat perfect bij je past.' Ik haal een hand door mijn haar en probeer niet te veel naar de huilende Benjamin kijken die me van binnen compleet uit elkaar scheurt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie, outfit **


    Toen Finn me zonder omwegen vertelde dat hij, indien hij niet de gelukkige zou zijn die de studiebeurs in de wacht zou slepen, docent gym wilde worden, moest ik moeite doen om een kreun te onderdrukken. Het was al even onmogelijk als ironisch hoe ik, Abigail Monroe, ultieme nitwit als het ging om sport en sportief bezig zijn, mezelf toch altijd weer met de sportieve types wist te omringen. Zij waren hooguit een minuutje buiten adem na een urenlange training; ik was al doodmoe als ik er zelf nog maar aan dacht.
          Toen Finn een kamerdeur open gooide, kon ik het niet laten om even nieuwsgierig naar binnen te blikken. Hoewel Finn voor me stond en ik moeilijk door zijn imposante gestalte heen kon kijken, zag ik genoeg naakt om te weten dat ik mijn nieuwsgierigheid maar beter helemaal had kunnen negeren. Ik kuchte ongemakkelijk, voelde me zo mogelijk nog meer opgelaten toen Finn geen scène schopte over het feit dat een paar feestgangers het zo nodig vonden om te rollen bollen in God mocht weten wiens bed - was dit normaal?
          "Huize Montgomery ziet er eh..." Ik slikte even, een glimlachje forcerend. "... Gezellig uit." Dat moest de understatement van de eeuw zijn. Ik was feesten gewend waar het meest intieme gedeelte bestond uit het zitten rond een kampvuur met van die afgezaagde liedjes als Kum Ba Yah. Hier werd gezellig klaarblijkelijk als iets heel anders beschouwd.
          Op mijn weg naar beneden, achter Finn aanhobbelend, viel mijn ogen op de jongen die afgezaagde liedjes bij een kampvuur ongetwijfeld prima zou kunnen begeleiden: Kyros. In mijn enthousiasme stak ik mijn hand op, maar toen ik besefte dat het zo druk was dat hij het met de grootste waarschijnlijkheid niet zou zien, liet ik deze ongemakkelijk weer langs mijn lichaam vallen. Awkward.
          "Dus..." begon ik, "is dit het punt waarop je me aan mensen introduceert?" Pretlichtjes waren in mijn ogen te zien: ik voelde me als een hondje dat achter Finn aanliep en ik wilde niet dat hij het gevoel had dat hij me op sleeptouw moest nemen. Desondanks was hij nu een van de weinige die ik kende en kon ik niet zeggen dat ik zijn aanwezigheid erg vond, maar het was en bleef zijn feest. Voordat hij antwoord kon geven, hoorde ik echter hoe iemand vlak bij ons mensen opriep voor spin the bottle en dat resulteerde haast per direct in een kurkdroge mond. Hell no.
          "Of misschien tijd voor een ... drankje?" probeerde ik, hopend dat hij op dit laatste aanbod in zou gaan. Ik wilde mensen leren kennen, ja, maar liever op een normale, comfortabele manier en niet tijdens spin the bottle. Dan was de hoop op een goede indruk al helemaal verloren: het was letterlijk alle sport waar ik een complete nitwit in was, intiemere sporten incluis.


    She's imperfect but she tries




    Benjamin George O'Donnel



    'Ja, ja natuurlijk,' zei Ky en met een miniem dankbaar glimlachje keek ik hem al al hingen mijn mondhoeken gauw weer sip naar beneden. Mijn lichaam was slapjes en ik wist niet meer hoe te functioneren, tot ik een warme hand in mijn hand voelde en Kyros met me naar buiten ging.
    Eens we buiten waren haalde ik diep adem en liet hij helaas mijn hand los waarna hij de fles drank open draaide. Vlugtig veegde ik de tranen weg en besluit dat ik niet moest janken om Jess. Ze is het niet waar, maak ik mezelf wijs en naam dan de fles alcohol van Kyros aan om een gulzige slok ervan te nemen en daarna haf ik hem de fles terug. 'Nathan is een eikel,' begon hij en ik keek hem even aan. 'maar het is het echt niet waard om boos te worden vanwege hem. Misschien zijn Jess en jij wel niet helemaal voor elkaar gemaakt. Dat kan gebeuren, niet iedereen die van elkaar houdt past ook echt bij elkaar,' vervolgde hij al mompelend en ik haalde mijn schouders op waarna ik een hand door mijn blonde haren haal. "Je hebt gelijk, het is nu voorbij en voorgoed." mompel ik en durf het dan aan - mede door de drank- om hem recht in zijn mooi blauwe ogen aan te kijken. Waarom had ik hem ooit gedumpt? ik kon zelfs niet meer zeggen waarom ik toen naar Jess ben gegaan indeplaats van mijn leven met hem verder te delen. 'H-Het is gewoon een lastige week, jullie maken het vast wel goed en anders vind je vast wel een ander meisje dat perfect bij je past.' vervolde hij en ik keek even naar mijn schoenen. Ik had geen idee of ik dat wel wou, of dat ik überhaupt wel nog naar een meisje zou gaan zoeken. Mijn gevoelens voor de jongen probeerden te ontsnappen heel heel diep binnenin me en voordat ik het weet kwam ik wat dichterbij . Hij was niet zo veel veranderd vergeleken met enkele jaren geleden , nog steeds even knap en begripsvol. En voordat ik het wist drukte ik mijn lippen op die van hem. Vanbinnen voelde ik me warm worden en een boel vlinders ontploften in mijn buik. " Ik heb je nooit gehaat, enkel mezelf omdat ik je gedumpt had. Ik meen het Ky ik heef nog steeds om je." mompelde ik zacht en keek hem even onzeker aan. Ik had geen idee wat hij zou doen of dat hij überhaupt nog gevoelens had voor mij.



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • In love. Shit.

          Ik maak de fout als ik omhoog kijk, want voor dat ik weet voel ik zijn lippen op die van mij. De schok is zo groot dat ik compleet verstijf. Nathan en Jess hadden mij Benjamin al naar buiten zien nemen. Als dit zo door gaat, dan weet straks de hele school het, maar het voelt zo goed... Uiteindelijk sluit ik mijn ogen en laat ik me op gaan in de kus. Ik heb mijn ogen nog steeds gesloten als hij me los laat, maar als hij begint te praten open ik toch mijn ogen.
          'Ik heb je nooit gehaat, enkel mezelf omdat ik je gedumpt had. Ik meen het Ky ik heef nog steeds om je.' Ik draai me om en haal mijn hand door mijn haar. Shit. Shit. Shit.
          'J-Je zei dat je... oh shit Ben,' mompel ik. 'Ik heb al die tijd gedacht dat je me haatte, want dat was het makkelijkste en nu...' Ik kijk hem aan en haal op mijn nieuw haar door mijn haar als een irritant zenuwachtig tikje.
          'Dit kan niet, dit mag niet, maar... oh fuck it,' mompel ik. Ik stap naar voren en trek hem naar me toe waarna ik mijn lippen voor de tweede keer op de zijne druk. Ik ben aangeschoten en eenzaam en de jongen die ik al die tijd leuk gevonden heb staat nu ineens voor me. Vergeef het me, maar ik kan me niet inhouden, dat heb ik al veel te lang gedaan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.




    Benjamin George O'Donnel



    Ky had zijn ogen gesloten maar leek niet te reageren op mijn kus waardoor een onzeker gevoel me bekroop, ah shit Ben je bent weer eens wanhopig. Toen ik de kus beëindigde keek hij me kort aan en draaide zich daarna even om waardoor ik me afgekeurd voelde. 'J-Je zei dat je... oh shit Ben,' Mompelde Kyros waardoor ik hem lipbijtend aankeek. Ik beet ook zo hard dat ik de smaak van bloed proefde. 'Ik heb al die tijd gedacht dat je me haatte, want dat was het makkelijkste en nu...' met een hand door zijn haar keek hij me aan, een van zijn ticks die ik nog herkende van vroeger. 'Dit kan niet, dit mag niet, maar... oh fuck it,' mompelde hij en ik keek hem vragend aan waarna ik wat verbaasd opkeek toen hij deze keer zijn lippen op die van mij drukte en genietend ging ik in op de kus. Mijn armen sla ik om zijn nek heen en voorzichtig tikte ik met mijn tong tegen zijn onderlip aan vragend om meer. Mijn borst ging hevig op en neer en een onomschijfelijk gevoel raasde door mijn lichaam heen. Eén van mijn handen liet ik door zijn donkere haren woelen terwijl ik met de andere hem wat dichter tegen me aandrukte. Ky voelde gewoon zo vertrouwd aan, zoals vroeger toen al die shit me nog niet overkomen was.




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Finn Lesley Montgomery

    “Do not hate the player, nor the game...rule it!”





    Ik kook van binnen, maar dat laat ik niet merken aan Abby. Ik wil immers Abby niet afschrikken met al het drama-gedoe van onze school. Ik loop samen met Abby naar beneden en laat even de scene van Nathan en Jace door mijn hoofd heen spoken. Ik weet niet wat Jace nu eigenlijk wil, want het ene moment zegt ze dat ze me mist en het andere moment heeft ze seks met Parker. Ik weet in ieder geval wel dat ik er klaar mee ben. ik wil niks meer te maken hebben met haar, op welke manier dan ook.
          "Is dit het punt waarop je me aan mensen introduceert?" vraagt Abby ongemakkelijk.
          'Soort van,' grijns ik vervolgens. Ik trek haar mee richting de keuken waar bijna iedereen zich al had verzameld voor een ouderwets potje spin the bottle. Er ligt al een lege fles wijn op tafel en iedereen staat er om heen - inclusief Jacelyn en Nathan. Ik zet Abby neer aan de tafel en gun haar een knipoog om haar gerust te stellen.
          'Spin the bottle' verklaar ik dan. Kort leg ik nog eens de regels aan iedereen uit. Weigeren is geen optie en hetzelfde geslacht moet ook met elkaar zoenen - hetero of niet. Ik zie dat Abby even angstig kijkt, maar opnieuw stel ik haar gerust met een glimlach. Ik stel voor dat ikzelf begin, als gastheer van het feest. Grijnzend geef ik een flinke draai aan de fles. Gecontroleerd draait de fles over de tafel heen en uiteindelijk stopt hij met draaien. Ik volg de opening en merk algauw op dat deze precies tussen Abby en Jace in wijst. Mijn mond valt open uit verbazing. Ik laat mijn ogen van Jace naar Abby glijden en weer terug. Even twijfel ik, maar het is duidelijk dat ik weet wie ik tussen hen zou kiezen. Ik beweeg me over de tafel heen en druk mijn lippen op die van Abby.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Syden Ara Emerson

    Weirdo – 17 – in a happy mood



    “ "Syden, you look mighty fine", zei hij toen tegen de wachtende jongedame en gaf haar een subtiele knipoog. Syden schudde lachend haar hoofd even. "Ik vind het trouwens jammer dat hij gewoon naast ons woont, ik had ander zijn voortuin willen verpesten met mijn motor, just for fun,” zei Lincoln bedenkelijk, maar liet zich toen meeslepen door de twee ongeduldige dames die op hem stonden te wachten. “Je kan het nog steeds doen, maar dan moet je een beetje oppassen denk ik zo,” zei Syden toen.
    "Jeez, both of you, dat feest loopt niet weg hoor, en ver moeten we ook al niet gaan en het is nog bijlange niet gedaan, so I suggest you guys chill for a bit now," zei Linc toen. “Ja, dat begrijpen we, maar ik persoonlijk mis liever niet alle drama die zich er waarschijnlijk afspeelt - het groepsgesprek volgend. Dunno bout you tho,” zei Syden, waarna ze de armen van Vanx en Linc vastpakte en ze mee naar buiten trok. “Klaar of niet, we gaan,” zei Syden. Eenmaal buiten aangekomen nam ze de twee mee naar het feest en niet veel later waren ze binnen.
    Het was duidelijk dat dit feest al in volle gang was, ze liet Linc en Vanx even en liep gelijk naar de dranktafel om wat in elkaar te flansen en te drinken. Daarna liep ze weer terug naar Linc en Vanx. “Dus, wat gaan we doen?” vroeg Syden toen aan de twee. “Hier blijven staan of bekend maken dat we zijn gearriveerd?” vroeg Syden toen en ze keek even rond. “Ze spelen trouwens Spin the Bottle, wat schattig,” zei Syden toen.
    Ze dronk wat uit haar glas en keek Vanx en Linc afwachtend aan.

    - pruuuuuuut -


    That is a perfect copy of reality.

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • In love. Shit.

          Ik voel zin armen om mijn nek en open voorzichtig mijn lippen. Het is lang geleden dat ik met iemand gezoend heb, waarschijnlijk was Cassandra de laatste keer en dat is ondertussen ook al bijna een jaar - misschien wel meer - geleden. Ik voel zijn hand door mijn haren glijden en glimlach zwakjes. Deze Benjamin heb ik gemist. Enorm gemist. Na een tijdje laat ik hem los. Ik stap niet naar achter, maar ontwijk wel zijn blik terwijl ik mijn handen naast mijn lichaam laat vallen.
          Vanuit mijn ooghoek ziet ik Jess en geschrokken deins ik achteruit. Nee. Dit kan niet gebeuren. Haastig haal ik mijn mobiel tevoorschijn.
          'Shit. Shit. Shit. Ze weten het,' zeg ik paniekerig. Ik kijk Benjamin aan. Wat heb ik gedaan? Waarom in godsnaam hou ik nog steeds van hem na alles wat hij me aangedaan heeft?
          'I-Ik moet gaan, het spijt me. Ik heb het verpest,' stoot ik uit. Ik draai me om en maak me uit de voeten. Ik besluit aan de zijkant van het huis tussen alle planten in te gaan zitten, samen met mijn fles vodka. Ik laat me in het zand zakken met mijn rug tegen de muur aan en op dat moment confess ik alles tegen Finn. Mijn wangen worden langzaam nat. Ik huil normaal nooit. Nooit, maar nu het geheim dat ik al jaren verborgen houdt uit is gekomen op deze manier voel ik me nog vreselijker dan ik de hele week gedaan heb. Ik verberg mijn gezicht in mijn knieën en laat alles dat opgekropt zat naar buiten komen. Ik ben zo'n sukkel. Ik had mijn gitaar mee willen nemen naar buiten, maar ik kan nu niet naar binnen gaan, dan ziet iedereen me en om eerlijk te zijn ben ik bang dat de reacties nog erger zullen zijn, dan op whatsapp. Ik ben er vrij zeker van dat Nathan de kans zal grijpen om deze stomme "fag" in elkaar te slaan en wat als mijn familie erachter komt... en Myah?
          Ik staar naar mijn handen en slik. Nooit geweten dat van iemand houden zoveel pijn zou kunnen veroorzaken. Soms wilde ik dat ik Benjamin nooit had ontmoet, maar ik weet dat ik nu niet zonder hem kan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie, outfit **


    "Spin the bottle," herhaalde ik Finn zijn woorden, waarbij ik misschien net iets te veel mijn best deed om vrolijk te klinken. Moeizaam slikte ik, maar desondanks nam ik plaats aan de tafel, want ik wilde geen spelbreker zijn. Daarnaast: dit feest was nog drukker bezocht dan het Louvre en waarschijnlijk was iedereen het na een paar keer draaien toch weer beu. Wiskunde was dan niet mijn sterkste punt, maar wel voldoende ontwikkeld om te weten dat de kans dat juist ik met iemand zou moeten zoenen nihil was. Maar wat was het dan toch, dat deze gedachte - ondanks Finns geruststellende blikken - me altijd nog geen soelaas bood?
          Finn, als gastheer, opende het spel. Ik bewoog me ietwat naar achteren. Gewoon, omdat ik doodzenuwachtig was en ik me liever wat verdekt opstelde, alsof de hals van de fles dan minder snel in mijn richting zou wijzen. Omdat ik meer om me heen keek dan naar de fles, had ik niet per direct door dat het geluk zich deze avond niet direct aan mijn zijde had geschaard. Bij wat geroezemoes in de kring keek ik pas op, om haast recht in de opening van de fles te kijken. Haast. Als we precies moesten zijn, dan zou Finn het derde keukenkastje moeten kussen - precies tussen Jacelyn en mij in.
          Dat was echter niet wat er gebeurde. Argwanend en eigenlijk vooral opgelaten volgden mijn ogen de jongen op wiens kamer ik zojuist nog geweest was, toen hij opstond om over de tafel heen te buigen. Onwillekeurig boog ik iets naar links, weg van de fles, maar het mocht niet baten. Juist op het moment dat ik de dringende neiging voelde om uit te stoten dat de laatste keer dat ik gezoend had op de kleuterschool was - in de zandbak, hij heette Larry en smaakte naar zand en snot - en dat hij beter Jacelyn kon zoenen, voelde ik zijn lippen op de mijne. Een schattig, verrast geluidje kwam uit mijn keel: deze kus smaakte alles behalve naar zand. Of snot. Het smaakte naar een mengeling van drank en vanille en...
          Verdomme. Ik werd me weer bewust van de setting waarin we ons bevonden toen Finn naar achteren boog. Waarom had ik ook alweer gedacht dat spin the bottle een goed plan was? O juist ja, dat deed ik niet en nu bleek waarom: voor iedereen was dit gewoon spel. Was mensen zoenen een lachertje en had het absoluut geen diepere betekenis. En dan kwam ik: een halve idioot voor wie dit wel degelijk een big deal was. Jemig, maakte daar maar een hele idioot van - kon het nog dommer? Om aan alle aandacht te ontsnappen schoof ik de fles snel door een het meisje naast me, Jessica, dan kon iedereen haar en haar slachtoffer aanstaren terwijl ze elkaar zoenden.
          "Alsjeblieft," mompelde ik, met het schaamrood ongetwijfeld nog op mijn wangen. Toen pas durfde ik een poging te wagen om Finns blik te vangen. Hij vond me geen ramp, toch?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 16:58 ]


    She's imperfect but she tries

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    Bikini • Outfit


          Verdoofd door de hoeveelheid alcohol dat ik naar binnen heb gewerkt zit ik ergens buiten, geen idee waar ik eigenlijk ben. Het zou me niet eens verbazen als ik nu ergens in de achtertuin van de buren zit, me coma te zuipen omdat ik gebroken ben. Hoewel ik eigenijk niet eens meer zoveel voel, behalve leegte, leegte en nog eens: leegte. Het feit dat mijn vriendje, correctie: ex vriendje jaren zijn affectie voor jongens en genegenheid tegenover Kyros tegenover mij heeft verzwegen doet me ook niets meer. Een paar minuten geleden zat ik nog het hele huis met alle mensen erin bij elkaar te janken.
          De opgedroogde tranen veegde ik snel van mijn wangen af terwijl ik nog snel mijn derde beker wodka leegdronk. Het feit dat ik het gevoel had dat ik elk moment out kon gaan neem ik maar even voor lief en een diepe zucht rolt over mijn lippen wanneer Spin the Bottle wordt aangekondigd. Moet dat nu? Slechtste timing voor een spel, hoewel ik eigenlijk wel wat afleiding kan gebruiken. Duizelig en met barstende koppijn sta ik op van mijn plaatsje en weet met wat moeite de deur te vinden naar binnen – na eerst tegen het glas op te hebben gelopen natuurlijk, helemaal geweldig. Onderweg naar de tafel kom ik nog langs de dranktafel en ik kan het niet laten de wodka fles te stelen. Met de fles in mijn hand – wat ben ik toch weer charmant – plof ik neer naast het nieuwe meisje Abby en ik glimlach zwakjes naar haar. Nog wat andere mensen – waaronder Benjamin, fuck my life hard right now – nemen plaats en Finn begint. De fles draait en draait totdat hij eindigt, exact tussen Abby en Jace in, awkward, Echter lijkt Finn de keuze niet erg moeilijk te vinden want voor ik het weet zoent hij Abby, het arme meisje reageert verschrikt maar dan verrukt en ik lach even vreugdeloos. Vervolgens geeft ze de fles aan mij en gauw zet ik mijn eigen fles weg voordat ik de fles aanneem en er een draai aangeef. Het glazen ding draait en draait, niet bij Benjamin – niet bij Benjamin – en hij stopt. Bij Benjamin.
          Dat is het moment wanneer al het bloed uit mijn gezicht weg trekt en ik hem geschrokken aankijk en dan vervolgens de hele groep. Kort blik ik naar Jace met een wanhopige blik alsof zij me hieruit kan redden, waarom overkomt mij dit? Zuchtend begraaf ik mijn gezicht in mijn handen terwijl ik mijn hoofd schud. Nee, ik ga hem niet kussen, nee ik ga hem niet kussen. Uiteindelijk verzamel ik toch alle moed die ik in me heb bij elkaar en buig me over de tafel heen. Ik probeer zo zorgeloos mogelijk over te komen maar mijn ogen en trillende handen verraden het feit dat ik nerveus ben. Net voordat onze lippen elkaar zouden raken leg ik mijn hand gauw over zijn mond uit heen – deze impulsieve actie wordt vooral gedreven door verdriet, pijn, woede en bovenal: paniek – en druk vervolgens mijn lippen op mijn hand inplaats van zijn mond. Nog zonder verder een blik uit te wisselen of iets te zeggen trek ik me weer terug en pak mijn wodka fles weer.
    "Aan jou de eer," mompel ik tegen Jace terwijl ik haar de lege fles geef en haar tegelijkertijd wanhopig aankijk. Een gejoel stijgt op van de tafel en de toeschouwers, ze roepen allemaal boe, waarschijnlijk vanwege mijn actie maar ik ga gewoon niet mijn lippen op die van hem drukken. Ik doe hem er alleen ook maar een plezier mee dus niet zeiken. Gauw zet ik de toch al bijna lege fles – komt niet door mij – aan mijn lippen, en neem twee flinke slokken zodat hij leeg is.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 19:06 ]


    I just caught the wave in your eyes