• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    • Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    HADLEY 'HALE' AYDEN GALLOWAY
    Social Butterfly • 17

    Ik keek Nathan bezorgd aan, hij was inmiddels bij het thema 'ik-moet-me-zorgen-maken' aangekomen. "Het gaat prima," zei Nate uiteindelijk met een opgezwollen lip en een niet al te blije uitdrukking. Yeah right. "Gaat het wel? Je ziet er toegetakeld uit," mompelde ik terwijl ik een paar plukken haar uit zijn gezich strook.
          "Hale, wat zie je er prachtig uit vanavond." Verwonderd haalde ik mijn wenkbrauwen op terwijl ik dommig naar mezelf keek. "Dankje .. Denk ik," zei ik uiteindelijk glimlachend. In de op volgende seconden voelde ik de lippen van Nate op de mijne en door verrassing kuste ik hem voor een seconde terug, totdat iemand door mijn hoofd schoot; Luke. Ik kon Nate niet zoenen als ik iets voor hém voelde. Geschrokken deinsde ik ook terug toen hij mijn jurk omhoog probeerde te trekken.
          Echter in luttele secondes bevond zich Luke bij Nate die hem sloeg en iets van 'laat haar los' zei, echter was ik te geshockt om ook maar iets te doen. Uiteindelijk haalden Syd en Jace met Ira Nate van Luke weg, terwijl ik Lukr mijn vest aanbood voor zijn naakt bovenlichaam echter hij weigerde koeltjes.
          Ietwat sprakeloos en beledigd liep ik het appartement binnen en liet me gefrustreerd op de trappen neer. Waarom was mijn leven sinds zaterdag zo gecompliceerd? Moedeloos begon ik door Whatsapp te scrollen terwijl mijn blik op hrt berichtje van Luke viel: hij wou met me praten. Twijfelend unblocktr ik hem, terwijl ik als geband naar het scherm keek.
    Waarom? Waarom moest ik een opmerking maken over drugs? Na zijn verleden te hebben verteld voelde ik me alleen nog maar schuldiger. Echter begon -nadat ik evenals mijn verleden zomaar had verteld- hij opeens te schrijven dat hij me speciaal vond. Anders. Ik voelde wat vlinders in mijn buik fladderen, echter negeerde ik het gevoel door meteen naar Kat's party te gaan waar ik ontvangen werd door Micah.
          Na wat alcohol begob ik me losser te voelen terwijl ik in de aankomende vijftien minuten een heerlijk moment met Micah deelde totdat we beide stopten omwille van twee personen: Luke en Nora.
          Na een kort afscheid liep ik weer naar de keuken om whiskey, wodka en nog iets te drinken waardoor ik me redelijk vrolijk voelde. Ik appte Luke te komen en in de op volgende seconde werd ik door hem in de lucht gezwierd, terwijl ik naar hem lachte. "Ben je superman? Zo snel is niemand," zei ik uitdagend voordat uk mijn armen om zijn nek sloeg.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''I’m sorry I think I’m having a stroke. Did you just suggest we break a rule?''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • Bored and tired •




          Net toen hij mijn hand aan had genomen en zichzelf had opgehezen had ik eerder een knuffel verwacht dan een zoen. Niet dat het me erg veel uitmaakte, integendeel zelfs. Ik zoende hem gewillig en gepassioneerd terug met een lichte grijns op mijn lippen. Dit had ik wel gemist.
          ''Zullen we naar jou auto gaan?'' Vroeg hij zachtjes en ik had licht gegrijnsd, nadenkend over het gesprek die we eerder hadden over seks in mijn auto. Het was eerder grappend bedoeld dan echt, maar ik kon het niet laten om te denken wat er zou gebeuren als het echt zou gebeuren.
          Ik trok hem aan zijn hand naar mijn auto en gingen daar verder, waardoor ik nu al halfnaakt op de achterbank lag en genoot van zijn lippen op mijn lichaam. Ik beet zacht op mijn lip op mijn kreunen te dempen en sloot genietend mijn ogen. Op dit moment kon ik niet meer blijer zijn dan dat ik al was, het gevoel dat hij me gaf was bevredigend en het liefst wilde ik dat voor geen goud kwijt.
          ''Zijn we geen perfect koppel?'' Vroeg hij voordat ik zijn lippen weer op de mijne voelde. Ik zoende hem gepassioneerd en iets ruwer dan normaal terug terwijl ik mijn handen in zijn haar liet gaan, maar trok even weg doordat ik ietwat was afgeleid door zijn eerdere woorden.
          "Als in, koppel-koppel?" Vroeg ik gefronst terwijl ik hem aankeek. "Want ik dacht dat je me niet op zo'n manier leuk vond?" Het was eerder voor mezelf bedoeld, maar ik dacht hardop — iets wat nu een irritante gewoonte van me was. "En ik wil onze vriendschap niet verpesten," ratelde ik door. Ik schudde mijn hoofd even en zuchtte. Vandaag was een rare dag geweest en het liefst zou ik nu in een warm bed liggen, mijn hoofd draaide overuren op het moment.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    Outfit

          Iet wat aangeschoten loop ik met mijn Bacardi cola door het huis van Kat en sta even stil in een halletje om mijn jurkje goed te doen. Hiervoor moet ik mijn drankje even weg zetten, wat ik dan ook doe. Nadat ik mijn jurkje goed heb getrokken pak ik mijn drankje er weer bij en neem een flinke slok waarna ik even mijn ogen dichtknijp – wow dat was nogal sterk. Fronsend kijk ik naar mijn bekertje wanneer ik merk dat mijn drankje een beetje vreemd smaak, een beetje heel erg eigenlijk. Echter nog voordat ik wat kan doen beginnen mijn handen te trillen en valt het bekertje uit mijn hand voordat ik voorover klap en mijn maaginhoud naar buiten gooi, vrij letterlijk. Kokhalzend sta ik voorover gebogen, bloed en van alles te spugen. Gelukkig ben ik alleen in dit halletje, niemand heeft gezien hoe ik hier sta over te geven vanwege een baco die waarschijnlijk slecht is gevallen. Opeens begint mijn hoofd te kloppen en worden mijn benen zwaar waardoor ik tegen een muur aan ga zitten en naar mijn hoofd grijp, wat is er aan de hand...
          "Help...?" komt er zwakjes over mijn lippen – eigenlijk had ik willen roepen maar mijn stembanden lijken wel van gekookte spaghetti, net zoals mijn benen en armen. De hoofdpijn houdt aan en de kamer begint ook opeens te draaien, alsof ik opeens in de booster zit, dat ene ding dat op een enorme 'T' lijkt weet je wel, die van die enorm snelle rondjes draait. Ik knipper een parkeer met mijn ogen voordat ik probeer op te staan, echter wordt het opeens langzaam zwart voor mijn ogen en voor ik het weet wordt ik opgeslokt in een soort zwartgat en verlies mijn bewustzijn waarna ik in elkaar op de grond zak.

          "Leg haar op Kat's bed."
          "Bel de ambulance," hoor ik ergens ver weg mensen zeggen, echter heb ik het gevoel dat ik ergens in een andere wereld rondzweef. Je weet toch wel van die mensen die het dan hebben over een plek tussen tijd en ruimte en weet ik veel wat voor ander raar spiritueel gedoe? Nou volgens mij ben ik nu op die plek en het is echt niet zo leuk of speciaal als mensen beweren, het is vrij... Leeg.
    Opeens lijkt het alsof ik word geëlektrocuteerd en er nu schokken van minstens 300 volt door mijn lichaam schieten want mijn hele lichaam begint pijn te doen, te branden en uiteindelijk lijkt het wel alsof ik levend word verbrand, van binnen uit. Heel langzaam maar ik heb nog nooit zoveel fysieke pijn gevoeld.
    • • •
    Vaag voel ik hoe ik word opgetild en hoe er allemaal stemmen beginnen te praten, iets met vergif en een flesje dat is gevonden Echter het enige wat echt bij mij aankomt is één zin.
          "Het flesje met vergif... Het was in Benjamin's zak."

    • • •
          Ik schrik wakker en schiet overeind waarna ik even kreun van de pijn die er door mijn lichaam schiet.
          "Wat is er.. Gebeurd?" mompel ik en en open mijn ogen waarna ik opkijk in twee knalblauwe ogen, de ogen van Benjamin. Meteen deins ik achteruit tegen mijn hoofdsteun aan en trek het laken van het bed waarop ik lig hoog op als een soort van schild. Even vertrekt mijn gezicht van de pijn en ik kijk hem gekwetst aan - die ene zin schiet er door mijn hoofd, het enige wat ik me momenteel nog herinneren.
          "Ik weet dat jij het bent geweest..." zeg ik zachtjes tegen hem voordat ik mijn hoofd schud. "Ik herinner me vrij weinig maar ik weet dat jij het bent geweest... Dat heb ik gehoord althans... Waarom?" vraag ik heel zachtjes en kijk hem nog een laatste keer aan voordat ik begin te huilen van ellende. Dan voel ik opeens een stel zachte lippen op mijn voorhoofd en ik kijk op in de groene ogen van Jackson. Zwakjes glimlach ik naar hem voordat ik mijn arm slapjes om hem heen sla en tegen hem aanleun. Nog net voordat ik mijn ogen sluit zie ik hoe een blonde jongen de ruimte verlaat – daarna val ik op Jackson's schouder inslaap.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 23:04 ]


    I just caught the wave in your eyes

    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade
    Outfit


          Grijnzend ren ik Kat's huis binnen, richting de woonkamer, opzoek naar één persoon: Hadley. Ik zie haar uiteindelijk staan en even kijk ik verlekkerd naar haar achterste voordat ik mijn armen om haar heen sla en haar even kort optil.
          "Ben je superman? Zo snel is niemand," zegt ze dan uitdagend waardoor ik even grijns en haar daarna wat dichterbij trek.
          "Hm... misschien ben ik wel superman," zeg ik waarna ik naar haar knipoog en haar dan over mijn schouder slinger en met haar door de kamer ren richting de gastkamer. Haar vuisten bonken tegen mijn rug aan waarna ik lachend verder loop en haar vervolgens, zoals ze wilde, op de grond laat vallen in de gaskamer. Ze begint te gillen en grijnzend vang ik haar snel op, net voordat ze de grond zou raken met haar rug. Ik kijk haar uitdagend aan en trek haar weer omhoog tegen mijn borst aan.
    "Dus... voetmassage?" zeg ik dan terwijl ik mijn lippen zachtjes in haar nek druk en vervolgens haar zo op mijn schoot zet dat ik bij haar voeten kan. Voorzichtig begin ik haar voeten te masseren terwijl ik haar aankijk en naar haar glimlach, wanneer ik ook nog merk dat ze er van schijnt te genieten moet ik breder glimlachen.
          Echter verandert een onschuldige voetmassage algauw in een vurige zoenpartij en hongerig druk ik mijn lippen weer op de hare na een adempauze voordat ik haar voorzichtig van mijn schoot afduw, het bed op, daarna kruip ik over haar heen en druk zachtjes mijn lippen achter haar oor voordat ik begin te zuigen en sensueel aan haar huid begin te zuigen. Haar lippen voel ik ook in mijn nek en voordat we onze lippen weer herenigen trekt ze haastig mijn shirt uit waardoor ik even moet grijnzen tegen haar lippen aan.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 21:01 ]


    I just caught the wave in your eyes


    HADLEY 'HALE' AYDEN GALLOWAY
    Social Butterfly • 17

    Hij trok me lichtjes omhoog waardoor ik breed glimlachte en hem met glinsterende ogen bekeek. "Hm... misschien ben ik wel superman." Ik trok vragend mijn wenkbrauwen op, totdat ik één keer over zijn schouder lag waardoor ik begon op zijn rug te slaan om me neer te zetten. Voor ik het wist leek ik te vallen, waardoor ik nogal luid gilde - totdat ik zijn twee sterke armen om me voelde en uiteindelijk zat ik tegen Luke's borst aangedrukt.
          Dus... voetmassage?"
          Ik grijnsde naar hem -de shock van zonet proberen te wegduwen- terwijl een gelukzalige zucht over mijn lippen rolde. Luke zette me op mijn schoot en binnen luttele secondes lagen mijn stilettos ergens op de grond en was Lucas m'n voeten aan het masseren - wat mijn ogen genietend liet sluiten.
          De 'zeer onschuldige' voetmassagw ging over naar het zoenen, en voor ik het wist lag ik onder Luke op het bed. Hij drukte zijn lippen achter mijn oor, en begon te zuigen - waardoor een zacht kreuntje over mijn lippen rolde. Ik trok zijn shirt uit voordat onze lippen weer op elkaar zaten; als magneten.
          "Sinds Kayleigh het moment verstoord heeft in de kabines, mag je me hier wel uitkleden Hughes," grijnsde ik naar hem voordat ik mijn lippen in zijn nek drukte om een zuigzoen te maken. En toen lag ik zonder jurk onder hem, zoenend met Luke.
          Ook zijn broek volgde snel, en voordat hij iets kon doen - had ik de rollen omgedraaid en zat ik nu op hem, op z'n plek. Ik begon langzaam met mijn heupen te bewegen voordat ik naarvoren leunde en mijn lippen op zijn borst drukte.


    Everything is illuminated by the light of our past.


    Gabriël 'Gabe' Caleb Green
    Outsider / Dealer • 18

    Na een paar sigaretten gerookt te hebben, kwam er beweging in me nadat blijkbaar iedereen op het feest was. Het was toch weer zo'n teenager-party dus het maakte ook niet uit hoe ik naar het feest kwam. Een simpel shirt en een jeans is naar mijn smaak al genoeg.
          Ik haalde even een hand door mijn donkere lokken, voordat ik de sleutels van mijn Chevrolet Impala uit de zal van mijn leren jack haalde om in de auto te stappen. Hier en daar was hij gemonteerd, waardoor onder andere de moter welke van Lamborghini was - dankzij de auto van mijn vader echter interesseerde me alleen de moter toen.
          Ik drukte ook sterk in het gaspedaal toen ik wegreed en kwam zo binnen endkele minuten bij Kat's appartement aan.
          Zoekend keek ik om me heen naar Micah, Luke, Charles, Syd of No - echter zag ik geen van hun buiten waardoor ik naar binnen liep. Ik nam drie treden tegelijkertijd en kwam ook redelijk snel boven aan; waar tot mijn afgrijzen iemand met een bloedende kaak op de grond lag.
    Ik snelde me erheen en iets in me brak toen ik niemand minder dan Syd voor me zag liggen. Geschrokken nam ik haar voorzichtig in mijn armen en telde haar op, het bloed op mijn shirt negerend.
          "Syd, gaat het? Hoor je me?" Ik drukte een kus op haar voorhoofd en streek enkele plukken uit haar gezicht.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    SYDEN ARA EMERSON

    "Blurb." - Weirdo - 17 – in pain again


    Nadat Syden het gevecht tussen Luke en Nathan had gezien, Nathan weggetrokken had van Luke, besloten had om nog even langer buiten te blijven en een sigaretje te roken en toen betrapt werd door iemand die heel veel weg had van haar oudere zus, was Syden weer terug naar binnen gelopen. Als ze nu terug naar huis zou gaan, zou ze dit waarschijnlijk niet overleven, sinds haar ouders leugens alles behalve apprecieërden.
    Toen Syden eenmaal weer binnen was had ze allang door dat ook dit feest van Kat een grote flop was geworden – weer drama. Er was altijd drama. Waar Melrose High studenten waren – was ook drama aanwezig. Drama High, zo noemden ze de school. Veel van de drama had Syden echter nu niet meegekregen, omdat ze zich er bewust buiten hield. Ze had al genoeg drama voor vandaag meegemaakt en had geen zin om er nog een lading bovenop te krijgen.
    Syden keek door de ruimte heen, opzoek naar Gabe die ze na vanmiddag – toen hij het uitgemaakt had – niet meer gezien had. Syden zuchtte even, ze hadden een korte break-up, maar alsnog zat het Syden niet helemaal lekker. Ze maakten nu al veel te veel ruzie, iets wat Syden absoluut niet wilde.
    Eenzaam nam ze een slok uit de beker die ze in haar handen had. Niet veel later zag ze hoe Delaney binnen stapte en door de ruimte schreeuwde dat ze terug was. Syden herinnerde zich dat ze Kat had gezegd dat zodra ze binnen was, ze Delaney eruit zouden kicken. Hierdoor liep Syden op haar af en ging ze voor haar staan.
    “Bitches zoals jij zijn niet uitgenodigd,” zei Syden tegen haar. “Ziet het eruit alsof dat me boeit?” vroeg Delaney en ze gaf haar een sarcastische glimlach, waarna ze Syden aan de kant duwde en doorliep. Syden greep snel haar arm en trok haar terug. “Ik denk dat je de verkeerde kant opgaat, de deur naar buiten is achter je,” zei Syden weer en Delaney keek haar geïrriteerd aan. “Je werkt me heel erg op me zenuwen weet je? Wacht, was jij niet vandaag tegen je kaak geslagen?” vroeg Dany toen. Syden knikte.
    “Surprise,” zei Dany en ze stompte Syden weer tegen haar kaak aan, waarnaar ze doorliep. Syden viel dit keer wel op de grond en bleef daar ook liggen. Niet veel later kwam er iemand naar haar toe gesneld – Gabe. Hij nam haar in haar armen – voorzichtig – en tilde haar toen op. Bloed drupte op zijn shirt. “Syd, gaat het? Hoor je me?” vroeg Gabe toen en hij drukte een kus op haar voorhoofd en streek enkele plukken uit haar gezicht. Syden knikte zachtjes. “Ja,” fluisterde ze. “Kunnen we alsjeblieft weg hier?” fluisterde ze toen.


    That is a perfect copy of reality.

    Blurrierface schreef:
    Katherine "Kat" Erin Cassidy
    "So hit me like a man and love me like a woman"
    Nineteen. Bad girl going on good girl. Pissed off.




    En toen.... gebeurde opeens alles tegelijk. Nathan werd in elkaar geslagen en ik had Kyros naar boven gebracht. Hij was in mijn bed gaan liggen en ik had hem beloofd dat ik water en koffie zou brengen, en dat hij vanavond hier kon blijven slapen. Ik schudde mijn hoofd, er was zo veel aan de hand... Luke had Nathan ook nog geslagen, om welke reden dan ook, Kyros had overgegeven in mijn wc, en de halve school lag overhoop met elkaar. Kyros bleef maar naar Benjamin vragen, maar daar had ik een slecht gevoel over, en ik wilde liever niet degene zijn die erachter kwam dat dit gevoel klopte. Ik zou niet weten wat ik zou doen als dat zo zou zijn. Micah en Hale waren aan het dryhumpen in mijn logeerkamer en ik weet niet wat er allemaal nog meer aan de hand was, en op dit moment was ik al te ver heen om me er nog veel zorgen over te maken. Ik schudde mijn hoofd en zette een kan water en een kan koffie op mijn nachtkastje voor Ky, en liep terug de woonkamer in, recht naar de dranktafel. Ik sloeg een paar shotjes achterover en pakte er nog twee. Eén voor mij, en een voor de eerstvolgende persoon die ik zou tegenkomen.

    "Hey Kat," hoorde ik toen ik de woonkamer in liep, en ik keek verbaasd om me heen. Toen ik de jongen zag moest ik even nadenken. Isaac. Ik glimlachte vrolijk naar de jongen. "Ik ben er hoor. Wat een mooi appartement!" Hoorde ik hem praten, en lachend omhelsde ik hem. "You made it!" Zeg ik vrolijk, "Dankje! Het is niet veel, maar ik kan er in leven." Lachend haal ik mijn schouders op en merk dan pas weer het gewicht in mijn handen op. "OH. Hier, drink up." Grinnik ik, en bied hem het ene shotje aan, waarna ik de mijne omhoog hou. "Op Dramarose high." Zeg ik met een knipoog.


    Spinning around, I'm weightless.

    ISAAC HUGUES ALLARD

    Ik kreeg een omhelzing van het lachende meisje.
    "You made it!" zegt Kat. Een grote lach siert haar gezicht.
    "Dankje! Het is niet veel, maar ik kan er in leven." geeft ze schouderophalend toe, waarna hij me een shotje aanreikt.
    "OH. Hier, drink up." beveelt ze me grinnikend en een lach verschijnt op mijn gezicht. Ze heeft precies door waar ik zin in heb.
    "Op Dramarose high." toost ze en ik herhaal wat ze heeft gezegd, terwijl ik het kleine glaasje tegen het hare laat klinken.
    We praten nog een tijdje, maar door allerlei drama, worden we uit elkaar gehaald.
    Echt veel mensen zijn er niet meer. Ik pak mijn telefoon erbij en zie dat er een aantal nieuwe meisjes in de groep zitten. Echt veel interesseren me niet, totdat er foto's gestuurd worden. Één van de meiden komt me namelijk erg bekend voor; het is Jamie-Lee.
    Ik heb Jamie-Lee ontmoet bij een shoot een lange tijd geleden. Het was er toen heel gezellig en leuk. We spraken af en dit liep uit tot een relatie. Jammer genoeg woonden we niet zolang op die plaats zodat we de relatie gemakkelijk konden voortzetten. Het liep uit tot een verre afstandsrelatie, waardoor Jamie het met me uitmaakte. Natuurlijk vond ik dit heel erg, maar ik begreep het ook wel. Ze hield tenminste nog van me, dat bleek ook in ons gesprek.
    We praatten en praatten, over hoe het nu met ons ging, maar ook een heleboel geflirt. Ze was zo knap.
    Het feit dat ik een toekomstige tienervader was, ontglipte even. Totdat ik een berichtje kreeg dat me terugbracht. Het was van Riley.
    Ze zei me dat ze weg had kunnen komen thuis en dat we nu iets konden gaan doen. Ik besloot haar op te halen en liep naar beneden, om vervolgens met mijn auto weg te rijden.
    Zonder afscheid te nemen en verdiept in mijn telefoon stapte ik in en reed ik weg. Die aandacht was echter voor Jamie. Die meid liet echt mijn adem stoppen. Ook liet ze me helemaal verkeerd rijden, waardoor ik opnieuw om het adres moest vragen.
    Het is misschien slecht om te whatsappen tijdens het rijden, maar Jamie gaf me geen andere keus. Ik had haar onbewust heel erg gemist.
    Ik kwam aan bij Rileys huis en zag haar buiten staan. Ik was nu wel gedwongen mijn telefoon weg te leggen. Ik wilde absoluut niet dat ik haar hart zou breken door mijn gesprek met Jamie.
    Ik parkeerde de auto en stapte uit. Het meisje zag er koud uit. Ik liep naar haar toe om een arm om haar heen te slaan.
    "Sorry dat je zolang moest wachten." verontschuldigde ik me. "Heb je het koud?"
    Ik nam haar mee naar mijn auto en deed de deur bij de passagiersstoel voor haar open.
    "Gaat u zitten, prinses." grapte ik met een glimlach.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    HET IS DINSDAG!


    I just caught the wave in your eyes

    CHARLOTTE 'CHARLIE' KATE GREEN
    Alternative and health guru • 12th grade
    Bikini • Outfit


          Mijn mond zakt open en ligt nog net niet op mijn voeten zodra ik de school binnenstap, mijn goede humeur die gister bij me is ontstaan is compleet verdwenen bij wat ik nu zie. Waarom ik goed gestemd was? Nadat Ira me had opgezocht en we dingen hadden uitgesproken hadden we namelijk gezoend en wat geknuffeld, bovendien hebben we samen het bed gedeeld uiteindelijk. Dit alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat mijn ochtend bijzonder goed was begonnen, jammer genoeg heeft een één of andere trut besloten hem met één actie opslag te verpesten.
    Voor mij zie ik een tafereel waardoor ik wel spontaan in huilen uit kan barsten, er zijn posters van mij en Landon opgehangen terwijl we seks aan het hebben zijn of aan het zoenen. Eronder zijn teksten als 'hoer' en 'slet' in enorme koeienletters erop gekalkt en zodra ik een groepje mensen passeer hoor ik ze fluisteren en worden er van allerlei scheldwoorden naar mijn hoofd geslingerd. In paniek ren ik weg en sluit me op in een bezemkast waar ik gauw Syden, Gabe en Micah begin te berichten. Fuck ik ben zo gefucked... Wat zal Ira wel niet denken van me? Tranen prikken in mijn ogen en snel veeg ik ze weg voordat ik de deur open beuk en richting de achterkant van de school ren – waar meestal nooit iemand is. Eenmaal buiten begraaf ik mijn gezicht in mijn handen en zak ik op mijn knieën neer terwijl ik eigenlijk ontzettend graag in huilen uit wil barsten.


    I just caught the wave in your eyes

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 18 • Confused.
    "The reason why a crush is called a crush is because that happens to you aftee you fall."




    x x x


          Gister avond was een ramp. Ik ben half verkracht door Nathan, zo dronken geworden dat ik al voor twaalf uur boven de wc hing, opgepakt door te politie in een poging Benjamin te redden en vervolgens gedumpt... door Benjamin. Het resultaat van die nacht is duidelijk in de spiegel te zijn. De blauwe plekken die Nathan me zaterdag gegeven heeft, zijn nog vaag te zien op mijn kaak, mijn huid is nog bleker dan normaal en de wallen onder mijn ogen zijn zo groot als theezakjes. Ik staar naar de lege blik in de spiegel. Alleen bij de gedachten aan gister, wil ik alweer in elkaar storten en huilen, maar al mijne tranen lijken op. Mijn ogen voelen droog en pijnlijk aan en mijn hoofd bonst enorm onder een vreselijke kater, maar die pijn is niets vergeleken met mijn uit elkaar gescheurde hart.
          Ik klem mijn vingers om de rand van de wastafel en staar naar mijn verminkte onderarmen. Slechte gewoonte Ky. Ik doe het niet vaak, maar soms doet alles zoveel pijn dat ik gewoon even alles wil kunnen vergeten en ergens heb ik de extra pijn ook wel verdiend. De opluchting die door je heen gaat als je je even alleen kan concentreren op de pijn van je nagels in je vlees en woede tegenover jezelf is soms niet te weerstaan, maar het schuldige gevoel dat overblijft lijkt alles alleen maar erger te maken.
          Ik trek mijn opgestroopte mouwen naar beneden, zet de muts van mijn sweater op en trek mijn leger kistjes aan om vervolgens - zonder een woord te zeggen - Myah mee te nemen naar mijn moeder haar auto. Stilletjes helpt ik Myah uit haar rolstoel en laat ik me achter het stuur zakken terwijl ik controle probeer te houden over mijn verknipte emoties.
          De rit naar de school verloopt evenals stil en ik hoop vurig op een dag zonder drama, maar als we aankomen en ik drie ambulances weg zie rijden, is die hoop al verschoten. Het wordt al snel duidelijk dat Kat, Micah en Charlie de volgende slachtoffers zijn geworden van deze zogenaamde "Eve". Ik staar in de richting van waar de ambulances verdwenen zijn.
          'Ik moet gaan,' deel ik Myah kort mee voordat ik in de auto spring en de ambulances volg. Kat heeft mij gister niet in de steek gelaten en dat ga ik nu ook niet doen.
          Benauwd loop ik door de gangen, met veel moeite heb ik toestemming gekregen tot Kat's kamer. Gezien haar familie niet zal komen. Ik open voorzichtig de deur en staar naar het broze meisje dat in het bed ligt. Het tegenbeeld van de normaal zo vrolijke, opgewekte en sterke Kat rukt mijn hart nog verder uiteen. Met een zwaar gevoel in mijn maag sluit ik de deur en laat ik me voorzichtig naast Kat op het bed zakken.
          'Hey, Kittie Kat,' prevel ik schor terwijl ik mijn tranen bedwing.

    x x x

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 11:11 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DELANEY MARLEE KENNEDY ~ ”EVE”
    ”Psycho? That’s not really how I would describe myself.” • The psycho/hated cheerleader • 18 • amused



    Er was een nacht voorbij gegaan en zeer goed had Delaney niet echt geslapen, sinds ze eerst natuurlijk naar Kats feestje was gegaan en daar arme Jessica had vergiftigd en daarna het voor elkaar had gekregen om vroeg genoeg op school te zijn om over de hele school posters op te hangen van Charlotte en Landon samen, met teksten als “slet en “hoer” erop geschreven.
    Ook was Delaney druk bezig geweest met het verspreiden roddels over Charlotte, misschien een beetje lame, maar dat kon haar niet zo schelen.
    Op dit moment liep Delaney door de school heen – opzoek naar de juiste plek om zich te kunnen omtoveren tot Eve. Het was nu niet de bedoeling dat iedereen haar zou herkennen. Dany had haar lijst in haar handen, Charlotte Green was de volgende. Arme Charlotte Green die ze gisteren al bang genoeg had gemaakt – het zou Delaney niets verbazen als Charlotte niet eens kwam opdagen.
    Dany liep de hele school uit en vond toen ergens buiten school de juiste plek om zich om te kleden – waarna ze later weer terugkwam, als Eve. Dany las het GC-gesprek even en kwam erachter dat Charlotte de posters al gezien had en zich ongemakkelijk voelde. Dany grinnikte even gemeen. De mensen die ze zag – waren slechts enkelen – keken haar een beetje apart aan. Niet heel raar – gezien Delaney er ook apart uitzag. Onbekend – ze mocht nu eenmaal niet gezien worden.
    Delaney liep buiten wat rond – omdat ze wist dat Charlotte hier ergens was. Niet veel later zag ze haar ook. Ze liep rustig naar haar toe.
    “Hey there Charlotte,” zei Eve – Dany – toen ze dichtbij genoeg was. Het was de bedoeling dat ze eerst een rustig gesprek hielden, waarna Dany zou toeslaan. “Heb je genoten van de posters en de teksten eronder? En oh, niet de roddels vergeten natuurlijk,” zei Eve en ze lachte even kort. “Ik vind ze hilarisch – jij?” vroeg ze toen. Delaney greep haar pols vast.
    “Feeling a little scared?”

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 22:04 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Dena Alicia von Pool
    Deen • Cheerleader • 17 • "Cause darlin' I'm a nightmare dressed like a daydream."


          Natuurlijk was het te mooi geweest om waar te zijn. De seks was niks bijzonders - nou ja, hij was wel bijzonder geweldig geweest maar ik had wel vaker seks gehad - maar de woorden... zijn manier waarop. Hij had iets met me gedaan wat geen één jongen in de afgelopen paar jaar voor elkaar heeft gekregen. Ik vertrouwde hem. Ik voelde me veilig en niet alsof hij me elk moment kon gaan dwingen tot iets wat ik niet wilde doen. Het voelde alsof we niet gewoon seks hadden, maar ook chemestrie. Het voelde alsof hij van me hield. Natuurlijk deed hij dat niet.
          Zelfs zijn zachte aanrakingen, zijn fluisteringen over hoe perfect ik wel niet was en zijn gedrag zouden me niet moeten foppen. Zo was het al een keer eerder gegaan. Zo was het al een keer eerder helemaal mis gegaan. Een zachte snik verlaat mijn mond en ik laat mijn hoofd tegen de hoofdleuning aan vallen.
          Daar ga je weer, Dena. Denkend dat iemand ooit iets meer van je wil dan alleen maar seks. Meer dan alleen maar je lijf en je knappe koppie. Je bent een pop in de handen van jongens en terwijl het lijkt alsof je jezelf bestuurd, kunnen zij zo makkelijk aan je touwtjes trekken.
          Een eenzame traan rolt over mijn vang en ik pers mijn handen tegen het leer van het stuurwiel aan.
          'Godver, Micah. Ik hou van je, eikel.'

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 22:14 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    CHARLOTTE 'CHARLIE' KATE GREEN
    Alternative and health guru • 12th grade


          Ik schrik me wezenloos zodra ik een onheilspellende meisjesstem hoor die ik niet weet te plaatsen.
          “Hey there Charlotte,” zegt een meisje die volledig in het zwart is gekleed en fronsend deins ik achteruit. “Heb je genoten van de posters en de teksten eronder? En oh, niet de roddels vergeten natuurlijk." het meisje – die een stuk kleiner is dan ik – lacht kort en ik frons en schud mijn hoofd.
          "Heb jij het gedaan?" ik kijk haar vuil aan en wil met mijn hand haar capuchon afrukken om haar te ontmaskeren, om Eve te ontmaskeren. Echter grijpt ze mijn pols vast en geschrokken probeer ik me los te rukken.
          “Feeling a little scared?” ik schud mijn hoofd wilt en probeer koppig me los te rukken wat natuurlijk niet lukt. Voor ik het weet krijg ik een klap voor mijn oog en geschrokken grijp ik mijn gezicht vast met mijn vrij hand terwijl ik haar probeer terug te slaan. Echter lukt me dat voor geen meter gezien ze me vast heeft met een greep van staal en weer krijg ik een klap voor mijn gezicht – en nog een. Eindelijk weet ik me los te maken en verkoop haar een klap voor haar gezicht. Echter krijg ik nog een klap voor mijn neus en kreunend van de pijn klap ik dubbel en wil net naar haar schenen trappen wanneer mijn hoofd wordt vastgegrepen en tegen de muur wordt aangesmeten. Nog net voordat alles in één keer zwart wordt hoor ik een lach die thuishoort bij een psychopaat en dan gaat het licht bij me uit en val ik hard op de grond neer met mijn hoofd.



    SPEELTOPIC DRIE!

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 22:46 ]


    I just caught the wave in your eyes